Optik Lindgrens

Optik Lindgrens

klarsynt.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Optik Lindgrens – din pålitliga optiker i Halmstad för skräddarsydda synundersökningar, stilrena bågar, högkvalitativa glas och bekväma kontaktlinser. Vi är din partner för optimal ögonhälsa och perfekt syn. Besök oss för att uppleva professionell vård och noggrant anpassade lösningar för dina synbehov.

151 omdömen om Optik Lindgrens

Amanda B
Skrev om Optik Lindgrens

Jag tyckte att jag fick mycket hjälp snabbt och goda råd

Monika O
Skrev om Optik Lindgrens

Trygg, kompetent lyhörd service. Vänligt bemötande och bra samtal.

Lena L
Skrev om Optik Lindgrens

Utmärkt synprovning och mycket bra bemötande!

Britt-Marie Ö
Skrev om Optik Lindgrens

Alltid trevligt bemötande hos er .

Rozafa L
Skrev om Optik Lindgrens

Väldigt bra och professionellt bemötande. Fick god hjälp och bra råd. Rekommenderar starkt!

Margareta D
Skrev om Optik Lindgrens

Jag blev omhändig tagen Väldig nöjd Tack än en gång.

Thomas L

Mycket professionell optiker

Stefan A
Skrev om Optik Lindgrens

Kund sedan länge Denna gång liksom tidigare 100 % ngt bra Kunnig optiker med bra handlag och tålamod Resultat övertygande efter noggrann prövning.. Väntar med spänning på resultatet Glasögonen kommer i veckan tror jag Stefan

Christina R
Skrev om Optik Lindgrens

Alltid ett trevligt bemötande. Bästa optikern i Halmstad, alltid lika nöjd som kund.. Nya läsglasögon, tidigare terminalglasögon och solglasögon. Mvh Christina

Ann-Britt J
Skrev om Optik Lindgrens

Har alltid fått bra hjälp med allt.Stort tack

Krister W
Skrev om Optik Lindgrens

Bra mottagande och trevlig personal.

Gunilla V
Skrev om Optik Lindgrens

Väldigt bra bemötande! Optik Lindgrens har funnits i många år och jag visste sedan tidigare att jag kunde förvänta mig en bra upplevelse, vilket det också var. Jag genomgick en synundersökning och ska senare återkomma till Lindgrens optik.

Helena S
Skrev om Optik Lindgrens

Hade högt ställda förväntningar som i slutänden inte fullt infriades. Det slutade med att jag betalade för synundersökning eftersom jag inte kände att mitt slutliga bågval var möjligt inom butikens sortiment. Personalen var vänlig och engagerad men jag valde ändå att ej göra beställning av glasögon där.

Margit L
Skrev om Optik Lindgrens

Blev väl bemött. Var på synundersökning.

Lennart K

Man blir alltid bra mottagen Trevlig o hjälpsam personal Mvh Lennart o Anita

Mari-Louise O
Skrev om Optik Lindgrens

Bara goda erfarenheter både nu och sen tidigare.

Berndt C
Skrev om Optik Lindgrens

Alltid vänligt bemötande har varit kund i ca 30 år.

Monika C

Har varit kund i 61 år har alltid varit trevligt att komma in till butiken

Roger A
Skrev om Optik Lindgrens

Väldigt bra bemötande Ganska stora förväntningar och dessa blev helt uppfyllda Köpte glasögon och erhöll jättebra glasögon

Annika J
Skrev om Optik Lindgrens

Nya speciella glas, till passande båge. Mkt bra bemötande. Lite svårt att säga perfekta glas med mitt svåra synfel. Fortfarande ser jag dåligt på långt håll. Men bra service. Lätt att få tid och slipper parkera i centrum.

Fahreta K
Skrev om Optik Lindgrens

Bra service! Mycket nöjd med mina glasögon. .

Hans E
Skrev om Optik Lindgrens

Vänligen bemött och mån om sina kunder där kommer vi att stanna ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kristina E
Skrev om Optik Lindgrens

Mycket bemötande o tog hand om oss

Bodil J
Skrev om Optik Lindgrens

Ett trevligt bemötande och en bra service! Var och gjorde en synundersökning, de skickade en remiss till en ögonläkare och fick en tid dagen efter, helt fantastiskt!!!

Henry T
Skrev om Optik Lindgrens

Utmärkt bemötande! Mina förväntningar är helt tillgodosedda. Jag känner trygghet när jag handlar på Optik Lindgrens!

Lisbeth A
Skrev om Optik Lindgrens

Fick hjälp attjustera mina glasögon. Ni sitter de bättre.

Anna C
Skrev om Optik Lindgrens

Alltid bästa servicen, gått hos dom i över 30 år. Hela vår familj går där och alla är super nöjda.

Bo-Göran J
Skrev om Optik Lindgrens

Bra och trevlig personal Progressiva glas, funkar utmärkt

Eva L
Skrev om Optik Lindgrens

Som alltid lika proffsigt bemött, man känner sig omhändertagen, ingen stress utan lugnt o sansat görs undersökningen och även gott om tid att välja nya glasögon. Jag är en mycket nöjd ”gammal” kund. Tack Ewa

Conny R
Skrev om Optik Lindgrens

Superbra och professionellt bemötande! Svar på alla mina funderingar även köpt skytteglasögon vilket betyder mycket om man får en optiker som vet vad de pratar om!

Karin J
Skrev om Optik Lindgrens

Alltid väl bemött antingen på tel eller affären 👍Har handlat här och behandlats härii över 50 år! Tack! Per Ulf och farfar!

Anne R
Skrev om Optik Lindgrens

Mycket bra men tyvärr är utbudet av bågar dåligt. Alla klär ju inte i svart.

Egon A
Skrev om Optik Lindgrens

Den var väll bra gick snabbt och enkelt in och ut👍

Anders T
Skrev om Optik Lindgrens

Bemötandet var verkligen mycket trevligt och man hade ett imponerande engagemang i vad som gjordes. Jag hade inga speciella förväntningar men som sagt allt ordnades på ett bra och trevligt sätt. Och det allra viktigaste…. Glasögonen man provade ut till mig är jag mycket nöjd med!

Lara K
Skrev om Optik Lindgrens

Trevligt bemött, fick hjälpen jag behövde.

Pia B

Mycket trevligt besök & mottagande på alla sätt 🤩

Erland V
Skrev om Optik Lindgrens

Gjorde synundersökning, blev professionellt och trevligt bemött

Rolf K
Skrev om Optik Lindgrens

First class bemötande, motsvarade som vanligt mina höga förväntningar.

Christina K
Skrev om Optik Lindgrens

Som alltid ett professionellt bemötande. Förväntningarna kan vara höga eftersom de alltid infrias.

Rolf A
Skrev om Optik Lindgrens

Som vanligt ett hjärtligt och vänligt bemötande och visar sin kunskap på ett proffsigt sätt. Löste mina önskemål utan problem

Tommy J
Skrev om Optik Lindgrens

Kan inte bli bättre än med en optiker som Per Eriksson med assist. Bara superlativ!

Anna-Karin F
Skrev om Optik Lindgrens

Helt perfekt. Jättetrevlig. Noggrann.

Arben K
Skrev om Optik Lindgrens

Mycket trevliga och professionella, snabb och smidig service, trevlig personal.

Carl J
Skrev om Optik Lindgrens

Bra service, kunnig och trevlig personal.

Christer E
Skrev om Optik Lindgrens

Mycket bra bemötande o bra service.

Eva R
Skrev om Optik Lindgrens

Jag har varit kund hos Lindgrens sedan 1987. Alltid bra bemötande. Professionell, kunnig och trevlig optiker som alltid kommer med förslag på lösningar på problem vad gäller syn och glasögon. Köpte nya glas och bågar den här gången.

Anita W
Skrev om Optik Lindgrens

Välkomnande och kunniga. Tryggt, Inget snabbköp, positivt.

Andreas S
Skrev om Optik Lindgrens

Enkelt, snabb och ärlig service med trevligt bemötande

Birgitta D
Skrev om Optik Lindgrens

Lugna och bra. Förklarade så man förstod det hela

Olof S
Skrev om Optik Lindgrens

Bra bemötande och svar på mina frågor.