Österskärs Däckservice AB

3.5

8 omdömen om Österskärs Däckservice AB

Stefan A
Skrev om Österskärs Däckservice AB

Ringde för att boka tid för byte av MC-däck, var trevlig tills han fick reda på att jag redan hade köpt däck då han slängde luren i örat på mig. Jävligt oseriöst och oproffsigt bemötande. Undvik detta företag.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Sören H
Skrev om Österskärs Däckservice AB

Ett trevligt bemötande och snabb service

Robert H
Skrev om Österskärs Däckservice AB

Supertrevlig personal och grym service!

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 806 omdömen 4.5 av 806 omdömen

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Rolph L
Skrev om Österskärs Däckservice AB

Ett superställe med kunnig personal och snabb service. Har i pincip alla typer av däck hemma. Roadracingförare som har intressanta berättelser att delge under väntetiden. Kan rekommenderas å det varmaste.

Jenny K
Skrev om Österskärs Däckservice AB

Behövde hjälp med ett däckbyte akut, kom med ett trasigt däck som de fixade och monterade utan problem. Snabb och kanonbra service!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Anna G
Skrev om Österskärs Däckservice AB

För ett antal år sedan (när företaget fortfarande låg i Österskär) så nyttjade jag denna däckservice, och redan då var mottagandet motvilligt och gnälligt. Jag har nu fått ett par v-däck i ersättning från ett försäkringsbolag. Dessa skickas från ett företag i Helsingborg, som per tfn sent en kväll rekommenderar mig att låta däckfirman ta emot dem direkt, det funkar bäst så enligt erferenhet. Jag chansar och säger namnet på Österskärs Däckservice, eftersom det är det enda bolag jag kommer på - och jag hoppas nu att de...

seppo k
Skrev om Österskärs Däckservice AB

Ville ha 4 MC däck som jag köpt på internet omlagda. Till min förvåning sa han "att han hatar folk som kommer med egna däck". "Du kan lägga om dom på internet där du har skaffat dom" sa han. Vill tydligen varken ha arbete eller mina pengar..... USEL SERVICE!!!!!OTREVLIGT BEMÖTANDE!!! KAN EJ REKOMMENDERA!!!

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4104 omdömen 4.8 av 4104 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Per S
Skrev om Österskärs Däckservice AB

Perfekt uppställ vid en tråkig reklamation på MC-däck, och hjälp med nytt däck helt utan kostnad. Bra service och mycket kunskap. TACK.