Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Ring 0150-330 29 www.ostlundsbegravningsbyra.se

Välkommen till Östlunds Begravningsbyrå! Vi tar hand om er genom omsorg, kunskap och ansvar. Vi är den enda privata auktoriserade begravningsbyrån i Flen, Katrineholm, Vingåker och Eskilstuna vilket gör att vi känner ett stort ansvar gentemot dig och att du ska bli så nöjd som möjligt med våra tjänster. Tjänster: Begravning,...

36 omdömen om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Mia T
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Mycket bra bemötande Inlyssnande över våra önskemål Förväntningarna införlivades

Nynäshamns Begravningsbyrå
4.7/5 i betyg av 7 omdömen 4.7 av 7 omdömen

Bra service. Kompetenta personer. Allt var som vi har beställt. Trevliga personer

Lilian E
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Det var fint ordnat bra mottaga nde är nöjd

Anders E
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Mycket bra rakt igenom , företaget sköte det hela mycket professionellt och vi är mycket tacksamma.

Solveig K
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Bra bemötande och trevlig personal samt ordning och reda

Anita P
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Bra bemötande av kunnig personal.

Ulla-britta P
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Mycket bra trevligt bemötante .

Tina Å
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Begravning av min älskade make.Så hjälpsam o förstående personal.Kristina var helt underbar på Flens begravningsbyrå

Lill-britt J
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Bra och vänligt bemötande. Proffsigt.

Marie B
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Hjälp vid dödsfall. Fick ett jättefint bemötande och hjälp och svar på alla frågor. Jag var orolig att det skulle vara jobbigt med mycket tårar men ett professionellt bemötande gjorde allt så tryggt

Catharina D
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Hjälp med begravning tidigare som fungerade utmärkt och ingen möda sparades för att möta önskemål. Snabbt och trevligt bemötande. Juridiska frågor - bouppteckning Förväntade kunskap och hjälp. Kunnigt och korrekt med tydlighet och värme . Bästa tänkbara bemötande i all kontakt

Ingrid H
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Vi blev utmärkt bemötta angående vår begravning. Barbro var fantastiskt kunnig och ordnade allt till största belåtenhet. Annonserna blev mycket fina, begravningen blev otroligt vacker, minnesgåvorna så fint utskrivna och personalen så duktiga och omtänksamma. Varmt tack!

Benny B

Väl Bemött, personlig kontakt Omtänksam personal

Elisabeth J
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Begravning. Så bra bemötande i en svår situation. Vänligt bemötande och god hjälp i den stora sorgen. Rekommenderas starkt.

Eva-karin F
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Väldigt fint bemött. Bra rådgivning. Levde absolut upp till förväntningarna.

Christina B
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Fått hjälp med en begravingsscermoni tiil min make. Är nöjd med bemötandet och hjälp av begravningsbyrån.Officenten var trevlig och gjorde att stunden blev fin.Allt rundt själva ceremonin blev som vi förväntat oss. Det ändå som vi undrar över hur lång tid det tar innan juristen hör av sig med om hjälpen för bouppteckningen

Sven Olov S
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Hej! Vi vände oss till den bästa, och den som vi hade best förtroende för. Vi fick ett bra bemötande. Vi har inte något att klaga på. Så vi kommer att rekommendera er till våra vänner. Vi har fått ett positivt avslut av Östlunds Begravningsbyrå. MVH Solenö

Carl B
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Samuels professionalism bidrog helt klart till att min hustrus begravning blev den fina och minnesvärda ceremoni som jag önskade.

Sten E

Proffsigt och trevligt bemötande

Freddy P
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Mycket proffsigt, bra och respektfullt bemötande.

Gunilla E
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Min man avled o jag sökte hjälp hos Er med att ordna hela begravningen med allt vad det innebär. Fick även hjälp med bouppteckningen. Har blivit så vänligt o proffsigt bemött Jag är så tacksam för all hjälp Kommer absolut rekommendera Er till andra Mvh Gunilla

Lotta L
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Vi fick hjälp med annons i tidningen ...minnesbok och utkörning av kistan .. vi ville göra det mesta själva .. med blommor odyl. De var väldigt förstående och hjälpsamma .

Marina B
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Begravning samt bouppteckning. Bra bemötande och tillmötesgående för våra önskemål. Vi fick den hjälp vi förväntade oss. Allt har fungerat bra så här långt.

Claes G
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Begravningar av mina föräldrar och min frus föräldrar (på 2 andra olika platser i Sverige), samt bouppteckningar och arvskiften. Mycket proffsigt arbete samt ett vänligt och trevligt bemötande. Kan gärna rekommendera dem!

Leif L
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Bra och trevligt bemötande i samband med mina föräldrars bortgång, skedde med någon veckas mellanrum. Fick svar på de frågor vi hade eftersom vi inte hade genomgått det tidigare. Personalen ställde upp när några frågor och hjälp från oss dök upp. Återstår bara bouppteckningen och det hoppas jag går lika bra.

Helene W
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Trevligt bemötande av personalen på begravningsbyrån. Den borgeliga begravningsförrättaren var mycket trevlig och gjorde begravningen till ett fint avsked.

Alf C
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

1. Köpt begravning, kista, blommor, annonser, streaming, bouppteckning. 2. Trevligt och bra bemötande. 3. Hade förväntningar på streamingen av gudstjänsten. Flera "tittare" hörde av sig efteråt.; Bra bild, Solisten hördes bra, men prästen använde ej mikrofon. Svårt att kunna höra vad hon sa. FÖRSLAG: Meddela prästen att mikrofon bör användas, när streaming av en gudstjänst skall ske. 4. För övrigt är jag mycket nöjd. /Alf Cromnow

Nina S
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Planering av begravning, dödsannons, blombeställning, minnesstund. Vi är mycket tacksamma för den hjälp vi fick av Barbro med en lugn och saklig genomgång av många detaljer men har ändå några tips som för kommande kunder kan göra att helhetsintrycket blir något bättre än för oss. ˚ I dokumentet från Östlunds stod fel hälsning på bandet för kistdekorationen. (Rätt text var ändå lämnad till blomsteraffären.) ˚ Jag anmälde glutenfritt för minnesstunden. Det stod laktosfritt i deras notering. ˚ Jag bad telefonpassningen att...

Mischa H
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Begravning. Mycket bra bemötande: professionell, omtänksam, mycket bra service och omhändertagande. Med andra ord - jättebra.

Kurt G
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Begravning av mor Britta.Blev omhändertagen av en mycket trevlig och kunnig representant .Allt blev mycket bra och vi mycket nöjda med Östlunds Begravningsbyrå.

Gunilla R
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Blev bra mött . Är nöjd med allt. Fint med musiken . Duktig kantor . Fint minnes tal från prästen Anders .

Elisabeth S
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Begravning. Professionellt bemötande. Motsvarade förväntningarna mkt bra. Dock är gravstensfrågan inte klar ännu. Besked dröjer trots påminnelse. Enda minus så hör långt.

Tommy S
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Allt väldigt bra, från dödsdag och omhändertagande av kropp och bemötandet vid beställning av begravning beställd musik mm.

Kent L
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Lätta att samarbeta med. Smidiga och trevliga

Ing-britt S
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Begravning och bouppteckning Bra bemötande överallt, utom vid begravningen då representanten inte tog kontakt.

Marie W
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Fick tid som passade oss direkt då vi bor långt iväg och trots storhelger. Blev vänligt bemött av Barbro som genom sitt kunnande hjälpte oss med alla frågor. Fick även bra broschyr av henne vad att tänka på. Vi har en positiv bild av kontakten med Östlunds och har det även sen min pappa dog för 8 år sedan därför valde vi dem igen.

Marica E
Skrev om Östlunds Begravningsbyrå Katrineholm

Hjälp med begravning. Blev mycket väl omhändertagen. Vi ville ha hjälp med alla detaljer kring detta och det fick vi. Rekommenderar gärna till andra att komma till Östlunds.