Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag5 omdömen om Outnorth
-
skrev om Outnorth AB
Outnorth vägrade att reklamera mitt hövding efter jag berättade att den hade batteri problem. Batteriproblemet gjorde produkten värdelös eftersom när batteriet plötsligt dog så var jag spontant oskyddat när jag cyklade. Efter 3 månader och ett lång mejltråd mellan mig och Terese på Outnorth som försökte få mig att testa produkten med olika uppdateringar på bekostnad av min säkerhet jag kontakta hövding direkt. Hövding godkände min reklamation på samma dag och kontaktade Outnorth och fixade problemet direkt. Välj en annan återförsäljare, jag skulle aldrig handla hos outnorth igen . Att de försöker för kunder att ta säkerhets risker är helt enkelt oacceptable. Shame on you Terese och Outnorth.
-
skrev om Outnorth AB
!!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!! VARNING !!!
Beställ ej här om du planerar att använda grejerna i år, väntat 3v på min första beställning , som ej kommit och 2 v på min andra beställning som ej inte heller kommit,
LAGERVAROR!!! 3-4 dagar BULLSHITT
Pajat första veckan på semester, fick hyra tält och utrustning för bokade resor och får avboka resten ,
De erbjuder hjälp med att makulera ordern när man frågar varför de dröjer samt 10% rabatt på den fösta försenade order. Lockande när man köpt en komplett camping utrustning för dryga 8tkr och planerat resa 2v senare. Ångrar skarpt att jag inte avbeställde direkt så jag kunde ha chans att hinna köpa leta upp ny utrustning .
Svåra att få tag på ! Minskat öppetider på kundservice och skyller på att de inte har insyn i beställda ordrar , så varför då ens ha en kundservice , bättre att kalla sig makuleringservice då de erbjuder de snabbt in i samtal och på Mail.
Lovar att återkomma under dagen .. ni kan ju räkna ut hur de blev!! Mobilen och mailen stod redo, pling=nej plong= nej
Bättre att erbjuda att ringa ner till lagret och berätta att denna kunden är jobbig som f..N , gör mig en tjänst och packa ihopp hans varor och skicka iväg dom de ligger ju i facken där nere, kunden har även erbjudit sig att själv hämta varorna med men de ville vi inte. Fast han jobbar i lokalerna bredvid på Volvo .
Blir kul att dela denna informationen vidare internt på våran interna sida och göra ett utskick varför jag inte rekomdera detta bolag cirka 6500 personer läser detta dagligen.
Snälla för er skull lägg inte hoppet och mödan på att lägga en order här !väldigt trist och behövs ställa in en sån go semester för att företag är oseriösa.
Kommer maila chefen för detta är inte okej , ett sista hopp har jag att jag får de till midsommar då kan vi har riktigt trevligt vi ser fram emot. Men kommer nog bli besviken då kundservice valde att inte höra av sig efter han skulle ta tag i vad som hänt,
Historier om lager flytt och och att de inte kan se vad som händer , den kommer jag inte att köpa en gång till -
skrev om Outnorth AB
Kanonbra ställe!
Trevliga, bra service. Fixar en smärre reklamation utan problem.
Rekommenderas!! -
skrev om Outnorth AB
Toppen service! Beställde en fjällräven väska med en rabattkod, men när väskan levererades så visade det sig att den var något mindre än förväntat. Skrev då till kundtjänst om byte till den större modellen, vilket inte alls var några problem och rabattkoden som egentligen då hade gått ut fick jag ändå använda. Den nya väskan var hos mig innan förväntad tid... Rekommenderar företaget varmt och kommer även lägga fler beställningar i framtiden!
-
skrev om Outnorth AB
Riktigt bra kundservice! Jag köpte ett Haglöfs Watatait (mobilfodral) här i maj i fjol. Det gick sönder i augusti och jag fick ett nytt utan problem även fast jag saknade kvitto. Och inga sura miner var det heller.
I vintras pajade även det nya fodralet och jag har inte riktigt haft lust och ork att gå tillbaka igen förrän nu. Jag talade om att jag bara ville komma in och visa att det gamla gått sönder och jag ville köpa ett nytt. Men då fick jag som svar att jag självklart skulle få ett istället. Det är inga stora pengar det handlar om egentligen. Men så bra kundvård är svår att prissätta. All heder!