OVK Specialisten

Artillerigatan 6, 114 51 Stockholm — Visa karta

Välkommen till OVK Specialisten.

Är du i behov av en OVK specialist? Hos oss på OVK specialisten går vi från besiktning till att lösa dina problem. Kan vi inte lösa problemet så åtar vi oss inte uppdraget.

Vi utför OVK-besiktningar över hela landet. I och med vår behörighet har vi tillstånd att besikta i stort sett alla anläggningar runt om i vårt avlånga land.

En OVK-besiktning ska gå snabbt och smidigt men också bli grundligt utförd. Vi ser därför till att besikta när det passar dig som kund, för att allt ska gå så smidigt till som möjligt. Kontakta oss idag för att få ett prisförslag på vad din besiktning skulle kosta.

Kontakt: mio@ovkspecialisten.se

Läs vad 9 kunder tycker om OVK Specialisten

• 2020-04-02

Stig W skrev om OVK Specialisten
    OVK specialisten levererade och installerade en badrumsfläkt. Mycket trevliga killar som gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2020-04-04 Mio S svarar Stig W
    Stort tack Stig för uppdraget & kul att du är nöjd.
    Tack för att du tog dig tiden med att lämna ett omdöme.
    Mvh Mio med team
  • 2020-01-16

Lena S skrev om OVK Specialisten
    Trevligt bemötande och snabba att leverera trots att vi endast hade ett litet jobb. Läs mer
    2020-01-16 Mio S svarar Lena S
    Tack Lena för att du lämnade oss ett omdöme! ja litet som stort jobb alla är lika viktiga för oss!
  • 2020-01-16

Metz K skrev om OVK Specialisten
    Fick en köksfläkt monterad och installerad och fick en del trädetaljer fixade och målade kring området där fläkten sitter!
    Arbetet var exemplariskt gjort och det var till och med städat efter arbetet när jag kom hem! Det gick snabbt, proffsigt och blev hur bra som allra helst. Att Mio, som snickaren hette, dessutom var otroligt trevlig höjde betyget om möjligt än mer! Hantverkare som håller vad de lovar och dessutom gör det där lilla extra växer inte på trän. Dessa rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-01-16 Mio S svarar Metz K
    Hej & tack för så fin rekommendation ! Jag tycker att vi alla borde arbeta på det sättet, ni kunder betalar ju faktiskt oss för att göra en tjänst! tack för ett fint uppdrag:)
  • 2020-01-05

Jennifer E skrev om OVK Specialisten
    Vi i vår brf är mycket nöjda med ovk åtgärder och besiktning. Professionellt, trevligt och kunnigt bemötande från första kontakt till slutfört arbetet. Återkoppling under arbetets gång var utomordentlig! Kan varmt rekommendera Mio. Läs mer
    2020-01-06 Mio S svarar Jennifer E
    Stort tack för att du/ni tog er tiden att lämna ett omdöme & full pott är vi mer än glada för.
    Även tack för att ni gav oss förtroendet, det var en hel del åtgärder att lösa!
  • 2019-12-08

Lotta F skrev om OVK Specialisten
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Bra utfört arbete till rimligt pris! Läs mer
    2020-01-06 Mio S svarar Lotta F
    Tack Lotta för förtroendet & vi blir superglada för omdömet:)
  • 2019-11-28

Sebastian A skrev om OVK Specialisten
    Mio gjorde ett fantastiskt jobb och hjälpte oss efter OVK-anmärkningar. Vår bostad har äntligen bra ventilation tack vare OVK Specialisten. Läs mer
    2019-11-28 Mio S svarar Sebastian A
    Tack Sebastian för ett fint omdöme. & tack för förståelseom att arbetet inte var helt enkelt!
  • 2019-11-25

Victor Ö skrev om OVK Specialisten
    Mycket proffsigt bemötande och kunniga hantverkare Läs mer
    2019-11-25 Mio S svarar Victor Ö
    Tack Victor för att du tog dig tiden att lämna oss ett omdöme, vi blir super glada:)
    & Tack för att du gjorde så gott kaffe när vi kom! Inte alla kunder som står med en kaffe panna i handen när man kommer.
  • 2019-11-20

Arja J skrev om OVK Specialisten
    Ventilation i vår brf förening. Jobbet blev proffsigt gjort, snabbt och smidigt. Bra kommunikation med företaget, lätt att få tag i och snabb återkoppling vid behov Läs mer
    2019-11-20 Mio S svarar Arja J
    Tack Arja för ett super omdöme, ni var en super förening med snabb återkoppling när vi behövde svar på frågor angående fastigheten.
    Vi blir super glada när kunderna tar sig tiden att lämna ett omdöme:)
  • 2019-10-31

klaudia W skrev om OVK Specialisten
    Tydligt och professionellt bemötande. Väl genomfört arbete. Läs mer
    2019-11-02 Mio S svarar klaudia W
    Första Reco omdömet & det blev full pott! Stort tack Klaudia W för att att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    & vi tackar dig för ett trevligt kund bemötande.

Artillerigatan 6, 114 51 Stockholm