OVK Specialisten

OVK Specialisten

Ring 08-660 50 90 www.ovkspecialisten.se

Välkommen till OVK Specialisten. Är du i behov av en OVK specialist? Hos oss på OVK specialisten går vi från besiktning till att lösa dina problem. Kan vi inte lösa problemet så åtar vi oss inte uppdraget. Vi utför OVK-besiktningar över hela landet. I och med vår behörighet har vi tillstånd att besikta i stort sett alla anläggningar...

22 omdömen om OVK Specialisten

Karoline P
Skrev om OVK Specialisten

Med dåliga erfarenheter av tidigare OVK-företag var det med viss misstänksamhet vi anlitade Mio och OVK-Specialisten. Efter att vi kört igång var alla farhågor bortblåsta. De är otroligt trevliga, kunniga och framförallt lösningsfokuserade. Jag rekommenderar dem varmt och önskar att vår brf kunde göra OVK varje år. Såhär ska entreprenörer vara.

Svar från OVK Specialisten

Hej Karoline Stort tack för ditt varma omdöme. Alltid roligt med intresserad styrelse som faktiskt hänger med & ser vad är det vi gör på dagarna egentligen:) Stort tack & önskar hela föreningen en fin vinter !

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Johan A
Skrev om OVK Specialisten

Fantastiskt bemötande och serviceanda. Mio är tillgänglig och enkel att ha att göra med och håller altid vad han lovat.

Svar från OVK Specialisten

Stort tack Johan för 1: Att du lämnar ett omdöme & ditt trevliga bemötande vid första besöket! att vi får full pott, ja det är inte fel heller:) Nu är er fastighet & OVK snart klar & godkänd av hen som besiktigat! Grattis.

Gunnar W
Skrev om OVK Specialisten

Proffsigt! Hjälpte oss också med problem som besiktningen trodde var för svåra.

Svar från OVK Specialisten

Hej Gunnar Tack för att du tog dig tiden att skriva på Reco. Tack för ditt tålamod, tog lite lång tid från vår sida att få till ditt arbete, men det blev som vi tänkte oss med OVK-Åtgärderna.. Önskar dig en fin sommar

Christer J
Skrev om OVK Specialisten

Lysande utfört arbete. Proffesionellt och väl utfört. Klar och relevant offert. Arbetet genomfördes på ett för oss utmärkt sätt, vi är mycket nöjda med bemötande och arbetets utförande.

Svar från OVK Specialisten

Stort tack Christer för att du tog dig tid att lämna oss ett omdöme & med full pott:)=Tack för uppdraget Trevlig sommar till dig & din familj inklusive lilla hunden:)

Jan-Olov O
Skrev om OVK Specialisten

OVK Specialisten installerade fönsterventiler i vår fastighet. Alla kontakter fungerade bra. Rider hölls vad gäller möten och installationsarbeten. Jobben gjordes snabbt och effektivt av trevliga hantverkare. Ordentligt städat efter genomförandet. Alla i fastigheten verkar ha blivit nöjda.

Svar från OVK Specialisten

Hej Jan-Olov Tack för det fina omdömet & tackar för beställningen & förtroendet i detta spaltventil projekt!

Elias S
Skrev om OVK Specialisten

Proffsiga, snabba, prisvärda och allmänt trevliga att ha att göra med!

Svar från OVK Specialisten

Hej Elias Tack för ditt omdöme & för ditt tålamod med att det blev 2 besök för att få till din imkanal i köket! Trevlig sommar önskar vi dig på OVK-Specialisten AB

Nils Johan N
Skrev om OVK Specialisten

Outstandig företag. Mio med team levererade mot högt ställda förväntningar. Rekommenderas mycket starkt.

Svar från OVK Specialisten

Hej Johan Tack för att du tagit dig tid att lämna oss ett omdöme! & stort tack för förtroendet att lösa era ventilations problem.

Kristoffer G
Skrev om OVK Specialisten

Ringde ovkspecialisten även om dom inte kunde hjälpa mig nu så var dom seriösa och hjälpsamma. Rekommenderar starkt!

Svar från OVK Specialisten

Hej Kristoffer Stort tack för din förståelse om att vi inte kunde hjälpa dig denna gång! Önskar dig allt gott & tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning, Mio Sparreman

Robert L
Skrev om OVK Specialisten

Vi anlitade OVK-specialisten för OVK-åtgärder för vår förening på Södermalm – ca en veckas arbete. Projektledaren och grundaren Mio var väldigt kommunikativ och arbetade med oss för att åtgärda felen så kostnadseffektivt som möjligt. Mio höll även i kommunikationen med besiktningsman som gett oss anmärkningarna och kom överens om godkännande utan återinspektion. Jobbet landade lite under taket i offert. De var väldigt flexibla och positiva även när vi behövde arbeta lite strul på vår sidan med tillgång till lägenheter, nycklar osv. Överlag grymt nöjda med OVK-specialisten!

Svar från OVK Specialisten

Tack Robert! Både för förtroendet & ett fantastiskt omdöme! Kul & jobba för en så välskött förening & fastighet! Tack åter igen för att du lämnat omdömen !

Kenneth M
Skrev om OVK Specialisten

Vi köpte en Hel renovering av badrum blev jätte bra bemötta samt fick de vi hade önske mål av dom. i hel het kan vi säga att dom va Smidiga, flexibla och seriösa trevliga att ha med att göra. Kan verkligen rekomendera dom

Svar från OVK Specialisten

Tack Kenneth & Emma för uppdraget! Kul att ni är nöjda & förhoppningsvis på återseende med nya projekt. Trevlig sommar Med vänlig hälsning, Mio Sparreman med Team

Stig W
Skrev om OVK Specialisten

OVK specialisten levererade och installerade en badrumsfläkt. Mycket trevliga killar som gjorde ett utmärkt jobb.

Svar från OVK Specialisten

Stort tack Stig för uppdraget & kul att du är nöjd. Tack för att du tog dig tiden med att lämna ett omdöme. Mvh Mio med team

Mia S
Skrev om OVK Specialisten

Ärlig och tillitsfull firma som alltid levererar det där lilla extra. BVF gruppen är en kvalitetsfirma med marknadsmässiga priser. Styrelsen, BRF Ritlaget 3

Svar från OVK Specialisten

Stort tack! För alla roliga & fina uppdrag, & att ni ger oss ett omdöme ! Ni är verkligen en super förening & styrelsen är toppen, ni eftersträvar alltid kvalitet i era jobb & det är pricken över iet. Att få ta sig tiden i ett jobb & verkligen göra det bra! & ni förstår att det ibland tar lite extra tid att göra ett arbete med kvalitet! Tusen tack åter igen.

Hadi N
Skrev om OVK Specialisten

Har anlitat BBF-gruppen till vår bostadsrättsförening flera gånger och är mycket nöjd med utfallet! Flexibelt och lösningsorienterat bemötande!

Svar från OVK Specialisten

Tack Hadi, & Brf styrmannen för full pott, känns extra roligt då vi jobbat åt er i 10 år, litet jobb & ibland större! Ovasett försöker vi alltid göra vårat bästa! Tack

Robert S
Skrev om OVK Specialisten

Vi har renoverat ett helt hus. Vi fick jättebra tips på smarta lösningar både avseende konstruktion och design. Vänligt bemötande och allt av högsta kvalitet. De höll tidsplanen och de få anmärkningar vi hade löstes snabbt och kostnadsfritt. Vi kan verkligen rekommendera BVF gruppen för liknande arbeten.

Svar från OVK Specialisten

Tack för fina ord & omdöme. Det var ett omfattande arbete, men ni var verkligen superkunder som förstod att problem kommer upp men är till för att lösas:) Återigen tackar vi för förtroendet Med vänlig hälsning, Mio Sparreman med BVF Teamet!

Lena S
Skrev om OVK Specialisten

Trevligt bemötande och snabba att leverera trots att vi endast hade ett litet jobb.

Svar från OVK Specialisten

Tack Lena för att du lämnade oss ett omdöme! ja litet som stort jobb alla är lika viktiga för oss!

Metz K
Skrev om OVK Specialisten

Fick en köksfläkt monterad och installerad och fick en del trädetaljer fixade och målade kring området där fläkten sitter! Arbetet var exemplariskt gjort och det var till och med städat efter arbetet när jag kom hem! Det gick snabbt, proffsigt och blev hur bra som allra helst. Att Mio, som snickaren hette, dessutom var otroligt trevlig höjde betyget om möjligt än mer! Hantverkare som håller vad de lovar och dessutom gör det där lilla extra växer inte på trän. Dessa rekommenderas varmt!

Svar från OVK Specialisten

Hej & tack för så fin rekommendation ! Jag tycker att vi alla borde arbeta på det sättet, ni kunder betalar ju faktiskt oss för att göra en tjänst! tack för ett fint uppdrag:)

Jennifer E
Skrev om OVK Specialisten

Vi i vår brf är mycket nöjda med ovk åtgärder och besiktning. Professionellt, trevligt och kunnigt bemötande från första kontakt till slutfört arbetet. Återkoppling under arbetets gång var utomordentlig! Kan varmt rekommendera Mio.

Svar från OVK Specialisten

Stort tack för att du/ni tog er tiden att lämna ett omdöme & full pott är vi mer än glada för. Även tack för att ni gav oss förtroendet, det var en hel del åtgärder att lösa!

Lotta F
Skrev om OVK Specialisten

Trevligt och professionellt bemötande. Bra utfört arbete till rimligt pris!

Svar från OVK Specialisten

Tack Lotta för förtroendet & vi blir superglada för omdömet:)

Sebastian A
Skrev om OVK Specialisten

Mio gjorde ett fantastiskt jobb och hjälpte oss efter OVK-anmärkningar. Vår bostad har äntligen bra ventilation tack vare OVK Specialisten.

Svar från OVK Specialisten

Tack Sebastian för ett fint omdöme. & tack för förståelseom att arbetet inte var helt enkelt!

Victor Ö
Skrev om OVK Specialisten

Mycket proffsigt bemötande och kunniga hantverkare

Svar från OVK Specialisten

Tack Victor för att du tog dig tiden att lämna oss ett omdöme, vi blir super glada:) & Tack för att du gjorde så gott kaffe när vi kom! Inte alla kunder som står med en kaffe panna i handen när man kommer.

Arja J
Skrev om OVK Specialisten

Ventilation i vår brf förening. Jobbet blev proffsigt gjort, snabbt och smidigt. Bra kommunikation med företaget, lätt att få tag i och snabb återkoppling vid behov

Svar från OVK Specialisten

Tack Arja för ett super omdöme, ni var en super förening med snabb återkoppling när vi behövde svar på frågor angående fastigheten. Vi blir super glada när kunderna tar sig tiden att lämna ett omdöme:)

klaudia W
Skrev om OVK Specialisten

Tydligt och professionellt bemötande. Väl genomfört arbete.

Svar från OVK Specialisten

Första Reco omdömet & det blev full pott! Stort tack Klaudia W för att att du tog dig tid att lämna ett omdöme. & vi tackar dig för ett trevligt kund bemötande.