PartyStockholm

Skebokvarnsvägen 311, 124 53 Bandhagen — Visa karta

Temakväll, företagsfest eller bröllop — vi på PartyStockholm ser till att golvet gungar och festen stannar i mångas minnen länge!

Inga festplaner är för enkla eller storslagna för oss, utan vi ser till att göra verklighet av din idé med allt vad det innebär. Framförallt ser vi till att du får ljud- och ljudlösningar som passar både lokal och ändamål samt en DJ som har full koll på vilken musik du vill ska höras i högtalarna.

Vi är ett nytänkande företag, som genom vårt stabila nätverk kan erbjuda en mer komplett lösning för ditt event än många andra i branschen. Smidigare planering sparar i slutändan på din budget.

Berätta för oss på PartyStockholm om dina festplaner, ingenting är omöjligt!

Läs vad 9 kunder tycker om PartyStockholm

• David G
    David G skrev om PartyStockholm
    jätte bra på allting, han var itid, musiken var kanon och han var jätte bra DJ!!!
    Pablo F gillar detta
  • Chris H
    Chris H skrev om PartyStockholm
    Vi bokade dem för en viktig kväll med våra kunder - och blev riktigt nöjda. DJ:n var lyhörd för stämning och musiksmak och höll igång dansgolvet hela kvällen. Gästerna hade en kanonkväll!
  • Luis F
    Luis F skrev om PartyStockholm
    Min födelsedagsfest blev så mycket bättre tack vare en mycket duktig DJ som verkligen kan sitt jobb. Att han dessutom är trevlig och professionell gör saken bara bättre. Kan med gott sambete rekommendera partystockholm
    Luis F
    Luis F gillar detta
  • Patrik D
    Patrik D skrev om PartyStockholm
    Jag fick tipset av min vän att hyra Party Stockholm till mitt Zumba event lördagen den 27:e maj.

Kunde inte ha fått bättre kvalitet på både scen och ljud. Deltagarna var lyriska.
  • Leyla F
    Leyla F skrev om PartyStockholm
    Super bra Dj & överförväntan bra musikanläggning. Rekommenderar varmt party Stockholm!
  • Tania A
    Tania A skrev om PartyStockholm
    Suverän, fantastisk Dj , topp musik .Mycket bra val om du ska fest ! Jag kan varmt rekommendera!
  • Jonas F
    Jonas F skrev om PartyStockholm
    Suverän DJ med grym fingertoppskänsla! Riktigt trevlig dessutom. Rekommenderar starkt!
  • Björn N
    Björn N skrev om PartyStockholm
    Kanon DJ, ett bra val om du vill ha fast på festen
    Pablo F gillar detta
  • Carlos I
    Carlos I skrev om PartyStockholm
    Tillförlitlig,mycket bra bemötande, med hög kvalitet till ett bra pris.

Skebokvarnsvägen 311, 124 53 Bandhagen