PartyStockholm

PartyStockholm

Ring 073-677 94 27 partystockholm.se

Temakväll, företagsfest eller bröllop — vi på PartyStockholm ser till att golvet gungar och festen stannar i mångas minnen länge! Inga festplaner är för enkla eller storslagna för oss, utan vi ser till att göra verklighet av din idé med allt vad det innebär. Framförallt ser vi till att du får ljud- och ljudlösningar som passar...

9 omdömen om PartyStockholm

David G
Skrev om PartyStockholm

jätte bra på allting, han var itid, musiken var kanon och han var jätte bra DJ!!!

Pablo F gillar detta
Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 44 omdömen 4.7 av 44 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Chris H
Skrev om PartyStockholm

Vi bokade dem för en viktig kväll med våra kunder - och blev riktigt nöjda. DJ:n var lyhörd för stämning och musiksmak och höll igång dansgolvet hela kvällen. Gästerna hade en kanonkväll!

Luis F
Skrev om PartyStockholm

Min födelsedagsfest blev så mycket bättre tack vare en mycket duktig DJ som verkligen kan sitt jobb. Att han dessutom är trevlig och professionell gör saken bara bättre. Kan med gott sambete rekommendera partystockholm Luis F

Luis F gillar detta
Patrik D
Skrev om PartyStockholm

Jag fick tipset av min vän att hyra Party Stockholm till mitt Zumba event lördagen den 27:e maj. Kunde inte ha fått bättre kvalitet på både scen och ljud. Deltagarna var lyriska.

Leyla F
Skrev om PartyStockholm

Super bra Dj & överförväntan bra musikanläggning. Rekommenderar varmt party Stockholm!

Tania A
Skrev om PartyStockholm

Suverän, fantastisk Dj , topp musik .Mycket bra val om du ska fest ! Jag kan varmt rekommendera!

Jonas F
Skrev om PartyStockholm

Suverän DJ med grym fingertoppskänsla! Riktigt trevlig dessutom. Rekommenderar starkt!

Björn N
Skrev om PartyStockholm

Kanon DJ, ett bra val om du vill ha fast på festen

Pablo F gillar detta
Carlos I
Skrev om PartyStockholm

Tillförlitlig,mycket bra bemötande, med hög kvalitet till ett bra pris.