Peli Bygg AB

HÖSTVÄGEN 2, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Kontakta oss på Peli Bygg AB när du ska renovera eller bygga om!

Sedan 1987 jobbar vi på Peli Bygg med allt inom renovering, om- och tillbyggnation eller andra ROT-jobb. Vi rör oss främst i norra Storstockholm - Vallentuna, Täby, Sollentuna osv. - och har underleverantörer inom el, VVS, måleri och plåt för att ditt projekt ska flyta på smidigt och enkelt. Du behöver bara hålla kontakt med oss, vi tar på oss totalansvaret och vi hyr in de extra hantverkare som behövs.

Vi gör alla typer av renoveringar, men specialiserar oss på badrum, kök och tak. Oavsett om du är privatperson eller företag hjälper vi dig gärna!

Läs vad 19 kunder tycker om Peli Bygg AB

• Ruben S
    Ruben S skrev om Peli Bygg AB
    Redan från första början fick vi ett väldigt gott intryck av Peli Bygg. De var både vänliga och kunniga.

Vi fick hjälp med att bygga på en våning på vårt garage. De gjorde ett fantastiskt bra jobb och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Peli Bygg AB
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete!
    M.V.H

/Peter Läs mer
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Peli Bygg AB
    Renovering av garagelängor till våran förening, Peli gjorde ett bra jobb, blev klart under utsatt tidsplan. Läs mer
  • Anna-lena N
    Bra idéer
    Bra anställda Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Peli Bygg AB
    Mycket nöjd! Precis som alltid när jag anlitar Peli BYGG! Tack ännu en gång för mycket noggrant och bra bygge. Läs mer
  • Elisabeth O
    Elisabeth O skrev om Peli Bygg AB
    PeLi Bygg har utfört Garagerenovering i vår samfällighetsförening. Allt har gått smidigt och bra, från första kontakt tills jobbet var klart. Vi är mycket nöjda över utförandet och vi kommer utan tvekan anlita PeLi Bygg igen i framtiden. Vi kan varmt rekommendera PeLi Bygg. /Rickebygaragen samfällighetsförening, Vallentuna Läs mer
  • Mats N
    Mats N skrev om Peli Bygg AB
    Peli bygg har varit med länge och kan byggnader från grunden, erfarenhet och bra rutiner är värdefullt. Läs mer
  • Göran Q
    Göran Q skrev om Peli Bygg AB
    Trevligt och professionellt bemötande och duktiga, noggranna. Är lyhörd för BRF:s förutsättningar i städ, parkering, störande etc. Har byggt 2 badrum med deras hjälp senaste 6 månaderna. Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Peli Bygg AB
    Peli Bygg AB har bytt tak och takfönster hos oss, dom låg bra i pris och arbetet var bra gjort på utsatt tid vi är nöjda med arbetet.
    Killarna som arbetade de ca 3 veckorna som tak bytet tog var trevliga punktliga och täckte bra vid regn.

Vi är väldigt nöjda med vårt nya tak
    Familjen Edkvist Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Peli Bygg AB
    Jag har anlitat Peli Bygg vid flera tillfällen och är väldigt nöjd med deras arbete. De är alltid trevliga, tillmötesgående och pålitliga. Arbetet utförs med god kvalitet, omsorg om detaljer, och det blir en trevlig dialog där man tillsammans kan hitta lösningar. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Martin F
    Martin F skrev om Peli Bygg AB
    Jag har bla. använt Peli Bygg AB för 3 st badrumsrenoveringar i 3 olika hus genom åren. Jag har alltid fått ett proffsigt bemötande och varit mycket nöjd med slutresultatet. Jag kan verkligen rekommendera Peli Bygg AB Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Peli Bygg AB
    Mycket bra kommunikation från början till slut. Hög kvalitet på arbetet och vi är mycket nöjda med slutresultatet! Läs mer
  • Arvid J
    Arvid J skrev om Peli Bygg AB
    Byggt både kök, badrum och en del annat på vårt landställe. Fantastiskt byggare som anpassar sig och levererar det lilla extra!!! Läs mer
  • Ann-Marie E
    Ann-Marie E skrev om Peli Bygg AB
    Ett byggföretag att lita på! Takläggning, altanbygge,fönsterbyte och toa/duschrenovering, allt till högsta belåtenhet.
    Trevliga och kunniga killar,ordning och reda,offerter som gäller, inga överraskningar, allt fixas inom utsatt tid!
    Vi kan varmt rekommendera detta byggföretag! Återkommer gärna!
    Ann-Marie och Lasse, Vallentuna. Läs mer
  • Bertil E
    Bertil E skrev om Peli Bygg AB
    Vi tog in fem offerter för ombyggnad av vårt badrum. Alla såg snarlika ut. Då kom vi på den briljanta idén att fråga ortens populäraste hårfrisörska, som hör allt,vilket byggföretag hon skulle välja vid ombyggnad:- Jag vet precis, svarade hon:- Jag har aldrig hört några klagomål om Peli Bygg alla verkar så nöjda med dem.
    Vi kan bara instämma i det. De var lätta att få kontakt med skrev en tydlig och bra offert och det blev inga överraskande extrakostnader. De var punktliga, noggranna och har skickliga och trevliga hantverkare inom alla områden vi behövde, rör, kakel, el, snickerier och målning.
    Vi rekommenderar dem varmt!
    Inger och Bertil Eriksson
    Vallentuna Läs mer
  • Olof Å
    Olof Å skrev om Peli Bygg AB
    Lätt att nå per telefon och e-post. Tydliga offerter. Kommer punktligt, blir färdig enligt överenskommelse och gör ett bra jobb. Läs mer
  • Maths N
    Maths N skrev om Peli Bygg AB
    Bra pålitligt byggföretag som håller vad de lovar. Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Peli Bygg AB
    PeLi Bygg har fungerat väldigt bra. Snabb respons, väl utförda arbeten och trevligt bemötande. Har haft hjälp med diverse arbeten såsom takläggning, dörrbyten, fönsterbyten. Upplever att de levererar med kunskap och erfarenhet. Mycket bra resultat! Läs mer
  • Kjell Q
    Kjell Q skrev om Peli Bygg AB
    Bra bemötande och mycket kunnig i sitt yrke. Resonabel och lyhörd för dina önskemål och bistår med lösningar. Rekomenderas varmt. Läs mer

HÖSTVÄGEN 2, 186 31 Vallentuna