Peli Bygg AB

HÖSTVÄGEN 2, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Kontakta oss på Peli Bygg AB när du ska renovera eller bygga om!

Sedan 1987 jobbar vi på Peli Bygg med allt inom renovering, om- och tillbyggnation eller andra ROT-jobb. Vi rör oss främst i norra Storstockholm - Vallentuna, Täby, Sollentuna osv. - och har underleverantörer inom el, VVS, måleri och plåt för att ditt projekt ska flyta på smidigt och enkelt. Du behöver bara hålla kontakt med oss, vi tar på oss totalansvaret och vi hyr in de extra hantverkare som behövs.

Vi gör alla typer av renoveringar, men specialiserar oss på badrum, kök och tak. Oavsett om du är privatperson eller företag hjälper vi dig gärna!

Läs vad 5 kunder tycker om Peli Bygg AB

• Bertil E
    Bertil E skrev om Peli Bygg AB
    Vi tog in fem offerter för ombyggnad av vårt badrum. Alla såg snarlika ut. Då kom vi på den briljanta idén att fråga ortens populäraste hårfrisörska, som hör allt,vilket byggföretag hon skulle välja vid ombyggnad:- Jag vet precis, svarade hon:- Jag har aldrig hört några klagomål om Peli Bygg alla verkar så nöjda med dem.
    Vi kan bara instämma i det. De var lätta att få kontakt med skrev en tydlig och bra offert och det blev inga överraskande extrakostnader. De var punktliga, noggranna och har skickliga och trevliga hantverkare inom alla områden vi behövde, rör, kakel, el, snickerier och målning.
    Vi rekommenderar dem varmt!
    Inger och Bertil Eriksson
    Vallentuna
  • Olof Å
    Olof Å skrev om Peli Bygg AB
    Lätt att nå per telefon och e-post. Tydliga offerter. Kommer punktligt, blir färdig enligt överenskommelse och gör ett bra jobb.
  • Maths N
    Maths N skrev om Peli Bygg AB
    Bra pålitligt byggföretag som håller vad de lovar.
  • Göran S
    Göran S skrev om Peli Bygg AB
    PeLi Bygg har fungerat väldigt bra. Snabb respons, väl utförda arbeten och trevligt bemötande. Har haft hjälp med diverse arbeten såsom takläggning, dörrbyten, fönsterbyten. Upplever att de levererar med kunskap och erfarenhet. Mycket bra resultat!
  • Kjell Q
    Kjell Q skrev om Peli Bygg AB
    Bra bemötande och mycket kunnig i sitt yrke. Resonabel och lyhörd för dina önskemål och bistår med lösningar. Rekomenderas varmt.

HÖSTVÄGEN 2, 186 31 Vallentuna