Alla kategorier Byggföretag Skåne Helsingborg PH Byggnads AB

PH Byggnads AB

Föreningsgatan 15, 254 38 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till PH Byggnads AB - ditt byggproffs i Skåne!

Vi är ett företag med bred kompetens inom en rad arbetsområden och byggen. Vi kan hjälpa dig med renovering av badrum, kök, trädäck, uterum och tillbyggnader. När du anlitar oss får du en mycket seriös och kunnig aktör, som har funnits inom byggbranschen i mer än 20 år.

Vill du se bilder på referensarbeten? På vår hemsida hittar du ett galleri med olika renoveringar vi utfört. Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi jobbar eller ger dig en kostnadsfri offert på ditt byggprojekt.

Läs vad 5 kunder tycker om PH Byggnads AB

• Richard B
    Richard B skrev om PH Byggnads AB
    Positivt bemötande och e gof lyssnare. Vi fick vårt badrum precis som vi ville ha det Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om PH Byggnads AB
    Vi anlitade PH Byggnads AB för att sätta in ett nytt vikdörrsparti och vi är mycket nöjda med hur allt fungerade. Det passade så klart inte till 100% från början men kreativitet gjorde att allt löste sig till det bästa. Resultatet blev superbra! Stabil leverans och i tid! Rekommenderas absolut! Läs mer
  • Ulf C
    Ulf C skrev om PH Byggnads AB
    Bra bemötande o bra utförd arbeten med allt jag har anlitat dom på: Byte av samtliga fönster, byggt en kupa o satt igen två gavelfönster, total renovering av ett badrummen med toalett o badkar samt en toalett med dusch, byte av golvmaterial till parkett golv i samtliga rum på ovan vån. samt köksgolv till oljat ekgolv.Köket som även är helt ombyggt nya skåp o vit varor, bytt ut trappstegen till eksteg samt borrat o monterat in frisklufts ventiler i samtliga rum. Är mycket nöjd med kvalité på arbetet som dom utfört till mig. Skall anlita honom till mer arbete fram över. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om PH Byggnads AB
    Trevligt bemötande snabb och bra (då man väl kom igång) kanake inte den billigaste men mycket kunniga så priset är egentligen egalt Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om PH Byggnads AB
    Mycket bra bemötande
    Proffsigt utfört arbete
    Är mycket nöjd med resultatet Läs mer

Föreningsgatan 15, 254 38 Helsingborg