PH Byggnads AB

PH Byggnads AB

Ring 070-515 34 22 phbyggnads.se

Välkommen till PH Byggnads AB - ditt byggproffs i Skåne! Vi är ett företag med bred kompetens inom en rad arbetsområden och byggen. Vi kan hjälpa dig med renovering av badrum, kök, trädäck, uterum och tillbyggnader. När du anlitar oss får du en mycket seriös och kunnig aktör, som har funnits inom byggbranschen i mer än 20 år....

5 omdömen om PH Byggnads AB

Richard B
Skrev om PH Byggnads AB

Positivt bemötande och e gof lyssnare. Vi fick vårt badrum precis som vi ville ha det

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Mattias W
Skrev om PH Byggnads AB

Vi anlitade PH Byggnads AB för att sätta in ett nytt vikdörrsparti och vi är mycket nöjda med hur allt fungerade. Det passade så klart inte till 100% från början men kreativitet gjorde att allt löste sig till det bästa. Resultatet blev superbra! Stabil leverans och i tid! Rekommenderas absolut!

Ulf C
Skrev om PH Byggnads AB

Bra bemötande o bra utförd arbeten med allt jag har anlitat dom på: Byte av samtliga fönster, byggt en kupa o satt igen två gavelfönster, total renovering av ett badrummen med toalett o badkar samt en toalett med dusch, byte av golvmaterial till parkett golv i samtliga rum på ovan vån. samt köksgolv till oljat ekgolv.Köket som även är helt ombyggt nya skåp o vit varor, bytt ut trappstegen till eksteg samt borrat o monterat in frisklufts ventiler i samtliga rum. Är mycket nöjd med kvalité på arbetet som dom utfört till mig. Skall anlita honom till mer arbete fram över.

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin

Ulf S
Skrev om PH Byggnads AB

Trevligt bemötande snabb och bra (då man väl kom igång) kanake inte den billigaste men mycket kunniga så priset är egentligen egalt

Johan P
Skrev om PH Byggnads AB

Mycket bra bemötande Proffsigt utfört arbete Är mycket nöjd med resultatet