Alla kategorier Telekommunikation Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Phonera Företag AB

Phonera Företag AB

Gävlegatan 22A, 113 30 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Phonera Företag AB

• Alex W
    Alex W skrev om Phonera Företag AB
    Har ringt ett flertal gånger den senaste veckan till företaget. Genom de senaste åren ett hundratal gånger trots att vi bett dem ta bort oss från sina listor. Sista gången var det en ung kvinna som inte presenterade sig men utgav sig vara från Telia, som skulle höra om vi var nöjda med deras tjänster. När jag frågade om hon verkligen ringde FRÅN Telia slängde hon på luren i örat... Om så Phonera var den enda telefonoperatören i världen skulle jag inte använda dem – jag hade hellre använt bongo-trumma eller röksignaler... (Med tanke på att Phonera tydligen numera ägs av Comhem så måste detta företag med sina oseriösa säljare vara förödande för Comhems varumärke.) Läs mer
    Anne P gillar detta
  • Arne A
    Arne A skrev om Phonera Företag AB
    Oseriöst företag som svartmålar sina konkurrenter. När man ska byta ifrån Phonera så vägrar de släppa ens nummer för att företaget man tecknat avtal med har ljugit? Otroligt oseriösa, släpp mitt nummer, det är min lagliga rätt. Rekommenderar ingen att bli kund hos de. Läs mer
    Anne P gillar detta