PJ Parkettgolv AB

PJ Parkettgolv AB

www.pjparkettgolv.se
  • BadgeElevenYears

Vi garanterar att du kommer bli nöjd med resultatet när du anlitar oss på PJ Parkettgolv. Oavsett om du vill lägga nya golv eller slipa och behandla dina befintliga. Vi är specialiserade på läggning av massiva mönsterparkettgolv, så som fiskbensparkett och tiljor. Sedan 1994 har vi arbetat med de flesta typer av trägolv och...

479 omdömen om PJ Parkettgolv AB

Sedan starten hos Reco 2013

Anna- Lena L
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

PJ parkettgolv la dels helt ny parkett i ett rum samt slipade och hårdvaxade övriga golv i vår lägenhet. Det blev så fint, bättre än förväntat. Vi kan varmt rekommendera företaget.

Catharina L
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Mycket noggranna! Superfint resultat vid både nyläggning, lappning och uppfräschning av befintliga golv. Trevligt bemötande. Rekommenderar dem absolut!

Svar från Golvslipning

Hej Catharina. Tack för ditt fina betyg och att du tagit dig tid att skriva några rader om oss och vårt renoveringsarbetet med era parkettgolv i ert hus.

Ann-Britt H
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Avtalad tid hölls, trevliga hantverkare och perfekt resultat.

Svar från Golvläggning

Hej Ann-Britt Stort tack för ditt fina betyg, Kul att höra att du är nöjd med ditt nya köksgolv. Alltid trevligt med nöjda kunder

Björn Hannes E
Skrev om PJ Parkettgolv AB

Anlitade PJ Parkett för att lägga ett kubbgolv i ett ganska stort utrymme. Golvet visade sig ganska snart spricka och släppa från underlaget. Firman bistod oss genom detta och stod till slut för en del av kostnaden för att byta ut golvet, men vägen dithän var lång och krokig med många sura miner. Bemötandet över lag var undermåligt, men i sak tog de till slut del av ansvaret. Det blir i slutänden en trea i betyg.

Svar från PJ Parkettgolv AB

Hej Det är alltid tråkigt när det blir problem i en byggprocess, på grund av olika orsaker, och som till del i detta fall varit utanför vår kontroll. Vi har dragit lärdom av detta fall och har allt sedan dess alltid själva tagit hand om de undergolvsarbeten som behövs innan Kubbgolv läggs för att säkerställa kvaliteten.

Anton B
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Bra bemötande, snabb återkoppling och trevlig personal! Är otroligt nöjd med mitt golv och utförandet gick snabbt och smidigt med bra kommunikation från den anställde som utförde uppdraget! Min enda förbättringspunkt är att jag gärna hade sett tydligare information innan arbetet påbörjades kring riktlinjer efter golvslip och behandling (såsom när möbler får flyttas in, när golvet får täckas, hur länge man ska avvakta kring full påfrestning av golvet etc). Men allt som allt, väldigt nöjd och kan starkt rekommendera PJ Parkettgolv AB!

Svar från Golvslipning

Hej Anton Tack för att du tagit dig tid och skrivit om oss och stort tack för det fina betyget. Vi har den informationen du efterfrågar via länk i våra offerter för att kunden ska kunna ta del av det, men vi tar till oss det du skriver och ska helt klart se över om vi kan göra någon ändring för att få fram den informationen mer tydlig.

Anna S
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Fick bra information, de var hjälpsamma och resultatet blev strålande. De ringde också under tiden för att bolla olika möjligheter, vilket jag uppskattade. Alltid snabba och serviceinriktade. Det är andra gången jag använder PJ Parkettgolv AB och kan varmt rekommendera dem.

Svar från Golvslipning

hej Anna Stort tack för ditt fina omdöme. Det är alltid trevligt att få arbeta hos återkommande kunder.

Mikaela K
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Anlitat pj två gånger och lika nöjd båda! Proffsiga, håller vad de lovar och gör ett fantastiskt snyggt jobb.

Svar från Golvläggning

Hej Mikaela, Tack ännu en gång för att vi fick förtroendet för att slipa och behandla parkett hos dig och nu även lägga in en stavparkett. Stort tack för ditt fina betyg.

Johan M
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Bra erfarenhet och snabba i kontaktvägar Sliparen gjorde ett utmärkt jobb och ingen anmärkning Toppen nöjd

Svar från Golvslipning

Hej Johan. Tack för att du tog dig tid att skriva några beskrivande rader om oss och stort tack för det fina betyget.

Gertrude F
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Suveränt bemötande från början till slut! Vi fick inlagt ekparkett i två sovrum. Offerten var tydlig och PJ Parkett angav priset utan ROT-avdrag precis som jag bett om eftersom vi inte har rätt till det. Flera andra firmor missade det. Golven var synnerligen proffsigt lagda och hantverkaren gjorde även ett jättefint jobb med golvlisterna vilket var knepigt eftersom det på vissa ställen var draget flera gamla utanpåliggande kablar som vi inte fick lov att fräsa in. Jobbet utfördes på överenskommen tid och det var välstädat efteråt. Vad mer kan man begära!!!

Svar från Golvläggning

Hej Gertrude. Vi tackar så mycket för ditt fina betyg och för att du så utförligt beskrivit hur du upplevt kontakten med oss på kontoret och arbetet utfört av våra golvläggare ute på fältet fram till att få ett nytt parkettgolv installerat i ditt hem.

Alexander P
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Jättebra. Smidiga att ha och göra med och gör ett riktigt bra resultat. Har använt dem tidigare också och det var lika bra då. Kände mig trygg innan och det besannades! Stort tack.

Svar från Golvslipning

Hej Alexander. Tack för betyget och att du tog dig tid att skiva lite om din upplevelse av att få dina golv slipade och behandlade av oss. Vi tackar återigen för att du gav oss nytt förtroende att ta hand om dina golv.

Anna I
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Bra, effektivt, snyggt resultat! Kom och åkte i tid!

Svar från Golvslipning

Hej Anna Vi tackar så mycket för ditt fina betyg och för den fina beskrivningen om din upplevelse.

Gustaf W
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Riktigt nöjd med kvalitén på jobbet och bemötande.

Svar från Golvläggning

Hej Gustaf Trevligt att höra att du är nöjd med bemötande och resultat på lagningen i ditt parkettgolv. Stor tack för ditt fina betyg.

Magnus S
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

PJ har varit väldigt bra att ha att göra med från första kontakt till allt blev klart. Både trappa och fiskbensläggningen vart bättre än jag trodde. Rekommenderas

Svar från Golvläggning

Hej Magnus Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om din upplevelse av vårt arbete och slutresultat och Stort tack för den fina recensionen.

Eva S
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Mycket bra bemötande. Mycket proffsigt utfört, resulatet är över förväntan, strålande bra.

Svar från Golvslipning

Hej Eva , Tack för det fina omdömet och kul att du är nöjd med vårt arbete.

Felicia G
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Jättefint resultat och service. Utförande var både snabbt och proffsigt. Jag kan varmt rekommendera PJ!

Svar från Golvslipning

Hej Felicia Tack för din fina recension och trevligt att höra att du är så nöjd med ditt slipade och vitbehandlade furugolv.

Lars K
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Trevlig personal och ett riktigt bra utfört arbete. Mycket nöjd!

Svar från Golvslipning

Hej Lars. Tack för ditt fina omdöme.

Inger P
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Jättebra slipning av parkettgolvet i hela lägenheten!

Svar från Golvslipning

Hej Inger Vi tackar så mycket för det fina omdömet.

Albin T
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Sjukt smidig service! Vi hade bråttom att få vårt golv slipat innan vi skulle flytta in och vi fick både snabb och flexibel service, rådgivning och vi är jättenöjda med resultatet. Jag hade absolut anlitat PJ parkettgolv igen, och rådfrågat dem vid framtida golvarbeten :)

Svar från Golvslipning

Hej Albin. Mycket trevligt att höra att du tycker att allt gick så bra hela vägen från start till slut. Ni är absolut välkomna tillbaka vid behov av nya golv eller bara för att ställa en fråga. Stort tack även för det fina betyget.

Anna A
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Väldigt serviceinriktade och gjorde ett mycket bra jobb! Är jättenöjd.

Svar från Golvläggning

Hej Anna Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och verkligen kul att höra att du är så nöjd med ditt nya furugolv.

Peder F
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Ett vänligt och proffsigt bemötande , bra kommunikation under arbetes gång och ett alldeles utmärkt resultat. Kommer att rekommendera P J Parkett till vänner !

Svar från Golvslipning

Hej Peder , Tack för att du tagit dig tid att skriva några rader om oss och tack för betyget och din fina rekommendation du lämnat.

David Z
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Det utförda arbetet är strålande och helt klart 5 plus. Däremot finns det lite förbättringspotential i kommunikationen inför, där de frågor man ställer sällan besvaras. Men skulle anlita dem igen.

Svar från Golvslipning

Hej David Tackar för det fina betyget och att du tagit dig tid att skriva några rader. Kul att höra att du är så nöjd med arbetet. Vi tar även till oss med det övriga och jobbar alltid på att bli bättre och tydligare.

Lars A
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Bra utfört jobb! Både slipning och lagning

Svar från Golvslipning

Hej Lars Trevligt att höra att du är nöjd med våra arbeten hemma hos dig. Stort tack för ditt fina omdöme.

Staffan S
Skrev om PJ Parkettgolv AB

Helnöjd med jobbet! Mycket duktig kille som la vårt golv. Den här firman kan verkligen rekommenderas!

Svar från PJ Parkettgolv AB

Hej Staffan Tack för ditt fina betyg och väldigt kul att du är nöjd med vår golvläggare och resultatet av hans arbete hemma hos er.

Annelie L
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Vi fick hjälp med slipning och lagning av ett parkett golv. PJ gjorde ett mycket bra jobb. Vi blev trevligt och proffsigt bemötta. Men snabb respons vid förfrågan och smidigt utförande av arbetet. Resultatet är strålande bra. Lagningarna syns inte och golvet har fått en jämn och snygg finish med behaglig ton. Vi är supernöjda!

Svar från Golvslipning

Hej Annelie Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva en utförlig recension av vårt utförda arbete hos er.

Annika L
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Mycket bra! Proffsiga, hjälpsamma och måna om resultatet och att man som kund ska känna sig nöjd. Mina golv blev jättefina!

Svar från Golvslipning

Hej Annika, Kul att ni är nöjda oss som företag och resultatet på ert nyslipade parkettgolv. Stort tack för ditt fina omdöme. :-)

Emma Z
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Vi har anlitat PJ parkettgolv två gånger nu och har blivit supernöjda båda gångerna. De är snabba, smidiga, proffsiga samt bra resultatet på golvet. Vi kommer anlita igen vid behov.

Svar från Golvslipning

Hej Emma Vi tackar så mycket för att ha er som återkommande kund, Stort tack även för det fina betyget :-)

Martin F
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

PJ la ett fiskbensparkett i ek på mitt gamla undergolv av furuplankor. Blev fantastiskt snyggt och bra! /Martin F

Svar från Golvläggning

Hej Martin Kul att du blev så nöjd med ditt nya lagda stavparkettgolv och stort tack för att du tog dig tid att skriva några rader.

Miriam S
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Det är snyggt och funkade bra att få tag på varandra via Mail. Nyckelöverlämning via granne gick smidigt.

Svar från Golvslipning

Hej Miriam , Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om hur du tyckte att det fungerade att anlita oss.

Arne F
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

trevliga killar samt fint arbete .

Svar från Golvläggning

Hej Arne, Tack för ditt fina omdöme.

Nils S
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Trevligt och bra bemötande. Ett proffsigt jobb. Det blev snyggt och bra.

Svar från Golvslipning

Hej Nils Tack för att du tog dig tid att skriva lite om oss. Stort tack även för ditt betyg.

Anders K
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Kom i tid. Snabbt och bra jobb. Allt klart på en dag. Kan rekommendera denna firma.

Svar från Golvslipning

Hej Anders Tack för din recension av oss och det fina betyget.

Mats Håkan A
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Beställde ny parkett med slip och lack till ett rum och slip och lack av befintlig parkett i ett annat. Bra och tydlig kommunikation från början till slut – det tycker jag är mycket viktigt – och jag är mycket glad och nöjd över resultatet.

Svar från Golvläggning

Hej Mats Tack för dit fina betyg till oss och för att du tog dig tid att skriva några rader om hur du upplevt kontakten med oss.

Rickard B
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Enkel och tydlig information vid kontakt med företaget. Jag skickade bilder och mått för att dels få pris på ett plastgolv och dels att slipa ett trägolv. Fick snabbt svar med pris på båda arbetena. Proffessionella och trevliga hantverkare som kom på utsatt tid. Jag skulle inte tveka att anlita PJ Parkettgolv AB igen.

Svar från Golvläggning

Hej Rickard. Tack för ditt fina betyg och stort tack för dina beskrivande rader om hur du tycker att vi tog hand om ditt projekt.

Mats S
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Bra utfört och rimligt pris👍 Handen fint

Svar från Golvslipning

Hej Mats. Tack för omdömet och för att du tog dig tid att skriva några rader om oss.

Ola P
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Väl utfört arbete. Seriöst företag. Tydlig offert, tydlig faktura. Rekommenderas.

Svar från Golvslipning

Hej Ola , Tack för det fina omdömet, trevligt att du är nöjd med vår service hela vägen fram till färdig golv.

Peder O
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Klockrent från start till mål. Punktliga, noggranna och vänliga!

Svar från Golvläggning

Hej Peder Alltid lika trevlig att få meddela Grabbarna om en nöjd kund, Stort tack :-)

Per G
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Utrmärkt och snabbt utförda jobb vid 2 tillfällen hitils av lagd stavparkett samt undergolv / Per G, Ålsten

Svar från Golvläggning

Hej Per. Tack för ditt fina inlägg och vi inväntar startsignal för resten av golvet :-)

JOHAN CHRISTOFFER B
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Använder PJ Parkett för andra gången och det funkade minst lika bra denna gång. Snabb återkoppling kring offert, skickligt hantverk och inte minst täcker dom upp för varandra när något händer (maskin som går sönder, sjukdom etc). Detta gjorde att vi blev väldigt nöjda med resultatet och kunde hålla tidsplanen.

Svar från Golvslipning

Hej Johan Alltid lika trevligt med återkommande kunder och väldigt kul att höra att ni är nöjda med de nyslipade och behandlade vita furugolven.

Ylva H
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

"…………………………………………………………………..nhyllvftjkl,ngderghkopohrwevnkojgfssv mkhfddbmkufc mkhffff

Peer T
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Vi fick ca 50 kvm golv slipat och lackat med bra resultat. Mycket bra bemötande, jobbet gjordes på överenskommen tid.Det enda lilla minustecknet är att kostnaden för resor inte fanns med i offerten.

Svar från Golvslipning

Hej Peer Tack för att du tog dig tid att skriva om oss här på Reco och trevligt att du är nöjd med arbetet och vårt bemötande. Tänkte oxå förtydliga att i vår offert står det att alla priser är inkl transport och sen på fakturan så är det fasta priset uppdelat i flera poster för ROT-avdragets skull.

Per-Inge L
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Jag är nöjd med PJ. Bemött på ett bra sätt. Jag tycker att PJ motsvarade mina förväntningar Det kändes bra, för mig är tillgänglighet är viktig. PJ var tillgängliga

Svar från Golvläggning

Hej Per-Inge Trevligt att du är nöjd med vårt arbete hos dig och tack för att du tagit dig tid att skriva några rader.

Barry B
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Rekommenderar PJ Parkettgolv AB till 100%. Golvet blev perfekt. Bra telefonkontakt. Expert golvläggare. 10/10. Behöver vi nya golv i framtiden- PJ Parkettgolv och ingen annan.

Svar från Golvläggning

Hej Barry, Tack för att du tagit dig tid att skriva några rader och mycket trevligt att ni är nöjda.

Altafhusein V
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Allt var väldigt tydligt, från kommunikation till betalning och resultatet blev hur bra som helst.

Svar från Golvslipning

Hej Trevligt att du är nöjd med oss och resultatet av de nya vita parkettgolven. Vi tackar för att vi fick förtroendet att utföra golvslipningen hemma i hos er.

Barbro O
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Slipning och lackning av köksgolv utfördes till stor belåtenhet. Effektivt jobbat och trevligt bemötande

Svar från Golvslipning

Hej Barbro , Vi tackar för ditt fina omdöme :-)

Yvonne O
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Supernöjd från första kontakt med både bemötande, återkoppling och tillmötesgående. Och naturligtvis det fenomenala arbetet, vilka snygga golv jag har nu. Stort tack Niclas och Jonas! Det blir lätt fem av fem ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Golvläggning

Hej Yvonne Stort tack för dina fina ord :-)

Carl D
Skrev om PJ Parkettgolv AB

Bra service och råd. Dök upp i tid och arbetade snabbt och gjorde ett snyggt kvalitetsjobb. Bytte även dörrlister till rimligt pris. Fick råd om efterbehandling och en produkt att använda. Kan varmt rekommendera PJ Parkettgolv. Calle

Svar från PJ Parkettgolv AB

Hej Carl, Tack för att du tog dig tid att skriva några rader och vi tackar så mycket för din fina recension.

Ralph B
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Mycket väl bemött och snabbt svar på min offertförfrågan till PJ Parkett om borttagning av befintlig golv och inläggning av nytt. Man kom på avtalad tid och dag och gjorde ett utmärkt jobb och vi är mycket nöjda med resultatet. Och vi fick ett nästan likadant golv som vi hade innan.

Svar från Golvläggning

Hej Ralph Tack för ditt fina betyg och dina rader om oss :-)

Peter F
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Utmärkt trevligt o professionellt bemötande på alla åplan. Nytt parkettgolv + slipning av annat golv

Svar från Golvläggning

Hej Peter Trevligt att höra att du är nöjd med dina golv och tack för din fina recension.

Teresia N
Skrev om PJ Parkettgolv AB

Anlitade PJ efter tips från en vän. Supernöjd med allt från första kontakt till slutfört arbete. Slipade och lackade golv, jättefint resultat. Kan verkligen rekommendera!

Svar från PJ Parkettgolv AB

Hej Teresia Tack för din fina recension och kul att ni blev så nöjda med ert parkettgolv.

Markus B
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Väldigt bra resultat i kombination med god service!

Svar från Golvslipning

Hej Markus, Tack för omdömet, trevligt att du är nöjd med vår service och resultatet efter slipning och behandling av dina golv.