Playz

Ringvägen 125, 116 61 Stockholm — Visa karta

4.3 i betyg av av 7 omdömen

Playz är en spelhall med 125 datorer där du kan arbeta, skriva ut, faxa, scanna och chatta eller spela något av våra 65 spel. I vår kafetéria finns enklare rätter som pizzaslice och focaccia, espressokaffe, glass, godis och dricka.

Läs vad 7 kunder tycker om Playz

• R****** E

2009-06-22

R****** E skrev om Playz
    trevlig personal och kunniga sammt ett bra cafe
    synd att det har blivet ett dagis ungarna skriker och smäller till dator musen när dom förlorar
    annars så gillar jag stället Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 64 omdömen
    Badge2020
    "En vän i nöden- Så fort jag får problem och ringer HotHelp så får jag svar per omgående, samt proffsig hjälp då jag själv är ganska okunnig"
  • Annika T

2009-01-30

Annika T skrev om Playz
    Håller med om att Playz är ett jätte bra internetcafé. Kaffet är super gott och alla som jobbar där är jätte trevliga.
    Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Christian M

2008-07-26

Christian M skrev om Playz
    Första Internetcafét jag besökt, blev positivt överraskad. Rent, snyggt, fick mig som nybörjare att genast känna mig välkommen. Blir fler besök! Kaffet var gott men maten kan man lika gärna fixa på annat håll. Läs mer
  • Linn K

2008-06-10

Linn K skrev om Playz
    Skönt med ett spelställe som inte känns som en källare och luktar tonårssvett. Sjyssta datorer och bra utbud på spel. Stort plus med riktigt gott kaffe, även om en helkväll lätt rusar iväg utgiftsmässigt. Playz behöver dock köpa in ordentliga headsets, bordsmikrofoner är döden - speciellt när man är omgiven av trettonåringar som oavbrutet skriker FITTA för att de noobar sig i CS. Läs mer
    Fredrik L, Emma K gillar detta
  • Gabriel E

2008-01-22

Gabriel E skrev om Playz
    Ett riktigt bra it-cafe med ordentliga datorer, sjukt snabbt internet, trevlig personal, bra snabbmat och det viktigaste... det är fräsht, faktist är det typ alltid städat och rent på playz till skillnad från många andra it-cafen i stan.
    Playz är också riktigt bra på att updatera sig med det senaste. Läs mer
  • Magnus J

2008-01-11

Magnus J skrev om Playz
    Jag har varit med och arrangerat två events på playz.
    Härlig miljö och god pizza :)
    Om de nu fått ordning på värmen är de klart ett av top-caféerna i STHLM Läs mer
  • Emma K

2008-01-10

Emma K skrev om Playz
    Lätt bästa internetcafet i stan! Alltid fräsht, bra maskiner, gott kaffe och trevlig personal. Dessutom tillräckligt stort för att man alltid ska få plats. Gibb med tävlingar på helgerna med grymma priser. Jag sitter mest och spelar wow och det bästa för oss wow-galningar är att våra profiler sparar addons och wtf-mappen (innebär att dina personliga inställningar tex gatherer alltid finns med oavsett dator)har en mer vuxen profil över sig dessutom. Jag sitter aldrig någon annanstans längre, bäst i stan helt enkelt! Läs mer

Bästa företagen inom internet i Stockholm:

Nova E Nova E tycker:
“En vän i nöden- Så fort jag få...” Läs mer