Linda Skytthammar

81 omdömen om Linda Skytthammar

Sedan starten hos Reco 2015
Theresa R
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Linda är en riktigt duktig frisör och dessutom väldigt trevlig som person. Jag rekommenderar verkligen henne! Mvh Teresa

Tarja M
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Besöket var väl som det brukar, glatt. Jag är väl inte riktigt nöjd med slingorna den här gången. De är väldigt gula.

Christine D
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Alltid glad och trevlig och ger tips och råd och det blir alltid som man tänkt sig.

Anna T
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Linda är en toppenfrisör som jag varmt kan rekommendera.

Felix Å
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Jag har fått denna påminnelse flera gånger. Sist jag var hos er berättade jag att jag håller på att tappa håret jag har tappat allt mitt hår, är 16 år och är inte så sugen på att prata om mina upplevelser hos frisören för flera år sen. Men ni var helt ok men jag vill inte att ni fortsätter skicka sånt här. Tack

Susanne L
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Jag har klippt mig hos Linda sedan 80-talet. Hon är en fantastisk människa och en riktigt duktig frisör. Jag känner mig privilegierad att få klippa mig hos Linda. ❤️

Mattias E
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Jag har varit en trogen kund till Linda på plejset de senaste 20 åren och nu klipper hon även min fru och mina tre döttrar! Vi är alla supernöjda med resultatet och ett alltid lika trevligt bemötande! Jag kan varmt rekommendera Linda!

Sofia S
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Jag har haft en bra upplevelse och för det mesta nöjd.

Katarina F
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Alltid proffesionellt och trevligt.

Per N
Skrev om Linda Skytthammar en del av Plejset

Har gått hos Linda i över 25 år och det finns en anledning till det! Hon är toppen 👍