PM klimat AB

PM klimat AB

Ring 073-322 49 00 pmklimat.se

Välkommen till PM klimat! Vi har lång erfarenhet inom ventilation och OVK besiktningar. Letar du efter en proffsig OVK-specialist eller behöver hjälp med ventilation? Tveka inte att kontakta oss. Vi tar oss ann jobb i hela Stockholms län. På vår hemsida hittar mer information om våra produkter och tjänster. Företaget grundades...

17 omdömen om PM klimat AB

Brf P
Skrev om PM klimat AB

Bra service och och hantering av OVK

Svar från PM klimat AB

Tack för ert fina omdöme och välkomna tillbaka om ni behöver hjälp i framtiden ! MVH PM klimat AB

Storstadens Ventilation AB
4.8/5 i betyg av 67 omdömen 4.8 av 67 omdömen

Redan vid första kontakten fick jag ett bra bemötande. Dom kom hem till mig och gick igenom hur man kan göra för att få bästa resultatet. Ja

Brf L
Skrev om PM klimat AB

Proffsiga , noggranna och gjorde mer än vi kommit överens om. Bra pris när vi jämförde med andra aktörer. Vi blev jättenöjda.

Svar från PM klimat AB

Tack så jättemycket för ert fina omdöme, värmer mitt hjärta att läsa så fina ord. Nöje att jobba för Er och stå till tjänst. MVH Peter

Yasemin Zehra A
Skrev om PM klimat AB

Trevlig, snabb och serviceminded! Rekommenderas varmt!

Svar från PM klimat AB

Tack för ditt fina omdöme Yasemin uppskattas!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Fredrik C
Skrev om PM klimat AB

Vänliga och åtgärdade problemet till en rimlig kostnad

Tack för ditt omdöme Ulla ! MVH Peter PM klimat AB

Jan S
Skrev om PM klimat AB

Full pott på allt, lysande service och trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Svar från PM klimat AB

Tack Jan för ditt fina omdöme uppskattas väldigt mycket!

Brf O
Skrev om PM klimat AB

Bra adekvat punktligt trevlig och engagerad inspektör

Svar från PM klimat AB

Tack för att du tog dig tid att skriva omdömet, uppskattas mycket. Nöje att stå till tjänst ! MVH Peter PM klimat AB

Claes B
Skrev om PM klimat AB

Peter & Co var bra och pålitliga. De höll vad de lovade och slutförde arbetet även om det blev sent på kvällen. Jag kan rekommendera dem

Tack för ditt fina omdöme Claes, nöje att hjälpa er med åtgärderna. MVH Peter

Brf I
Skrev om PM klimat AB

Personligt och serviceinriktat. Vi behövde ett långsiktigt servicekontrakt för fläktarna i vår brf och PM klimat har hittills fungerat perfekt!

Svar från PM klimat AB

Tack för det fina omdömet, uppskattas väldigt mycket. Nöje att stå till tjänst. MVH Peter PM klimat AB

Viktoria K
Skrev om PM klimat AB

Topp service och snabba leveranser!

Svar från PM klimat AB

Tack Victoria för ditt fina omdöme, uppskattar detta. Nöje att samarbeta med er. MVH Peter PM klimat AB

Brf S
Skrev om PM klimat AB

PM Klimat har snabb återkoppling och tydlig kommunikation, vilket har skapat en trygg helhetsupplevelse för oss. Vi kontaktade PM Klimat för att genomföra en OVK, vilket har gått otroligt smidigt och snabbt. Jag kan varmt rekommendera PM Klimat!

Svar från PM klimat AB

Tack Frida för ditt fina omdöme ! Det uppskattas och värmer. Ni är alltid välkomna tillbaka i framtiden om ni behöver mer hjälp. Mvh Peter PM klimat AB

Leif T
Skrev om PM klimat AB

Kunnigt och trevligt kort och gott.

Svar från PM klimat AB

Tack Leif för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Du är välkommen om du skulle behöva mer hjälp med något annat! MVH Peter PM klimat

Peter M
Skrev om PM klimat AB

Funkar 100 % bra, från första kontakt till genomförande.

Svar från PM klimat AB

Tack Peter för ditt fina omdöme ! Nöje att jobba för er.

Artur W
Skrev om PM klimat AB

Ett seriöst och kompetent ventilationsentreprenör! Rekommenderas!

Svar från PM klimat AB

Tackar så hjärtligt för ditt fina omdöme Artur ! Nöje att stå till Er tjänst. MVH Peter Jaczewski PM klimat AB

Maria B
Skrev om PM klimat AB

PM Klimat utförde OVK i vår bostadsrätt och vi är mycket nöjda med både bemötande, professionalism, kommunikation samt flexibilitet. De är mycket noggranna och har även möjlighet att hjälpa till med en hel del av åtgärderna som behövs.

Svar från PM klimat AB

Tack Maria för ditt fantastiska omdöme! Det värmer verkligen, nöje att hjälpa er. MVH Peter PM klimat AB

NICLAS L
Skrev om PM klimat AB

Vi är väldigt nöjda med PM klimat som gjorde OVK besiktning samt kanalrensning i vår BRF. PM klimat var snabba med offert, lätta att kommunicera med men framförallt var dem väldigt noga med arbetet i huset. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från PM klimat AB

Tack Niclas för ditt jättefina omdöme, det värmer och det var ett nöje att jobba för er. MVH Peter PM klimat AB

Petra A
Skrev om PM klimat AB

OVK besiktning till bostadsrättsförening. Vi fick snabbt och kunnigt bemötande. Vi är mycket nöjda med PM klimat.

Svar från PM klimat AB

Tack för din fina rekommendation!

Brf B
Skrev om PM klimat AB

Har enbart talat i telefon en gång med PM därför kan jag inte ge någon djupare analys av företaget. Trevligt samtal i alla fall!

Tack för ditt omdöme ! MVH Peter PM klimat AB