Alla kategorier Webshop Powerbank Specialisten

Powerbank Specialisten

Välkommen till Powerbank Specialisten!

Är du ute efter portabla batterier, kablar eller USB-laddare? Då har du kommit helt rätt. Vi på Powerbankspecialisten.se drivs av handelsbolaget SmartaPrylar och säljer massor av produkter inom dessa områden. Vi har koll på marknaden och uppdaterar vårt sortiment löpande med nya och eftertraktade varor.

Vi driver vår webbshop med stor entusiasm, alltid med fokus på kundnöjdhet och service. Hos oss kan du även få all information du behöver om mobiltillbehör med fokus på laddning och batterier. Varmt välkommen!

Läs vad 28 kunder tycker om Powerbank Specialisten

• Anne E
    Anne E skrev om Powerbank Specialisten
    Helnöjd👍🏻
    Batterit räcker att ladda både mobilen och
    Ipadrn👍🏻👍🏻
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb leverans o produkten fungerar perfekt.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Powerbank Specialisten
    Fick varan snabbt. Köpte en powerbank som funkar utmärkt. Är gärna kund i framtiden.
  • Thérése H
    Thérése H skrev om Powerbank Specialisten
    Jag har beställt varor vid två tillfällen och är helnöjd. Trevlig kommunikation, snabba leveranser och hållbara kvalitetsprodukter. Slipper svära över apparater som inte fungerar i samband med att telefoner behöver laddas. Superbra!
  • Kristian J
    Kristian J skrev om Powerbank Specialisten
    Snabba och leverera samt enkelt att välja det jag ville ha. Fungerar bra. Gillade dock inte USB-A kontakten som vanligt. Nu finns C, verkar klart bättre.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Powerbank Specialisten
    Klockrent, riktigt snabb leverans ända hem till dörren :)
  • Nils A
    Nils A skrev om Powerbank Specialisten
    Beställning och leverans fungerade perfekt. Prylarna håller vad som lovas.
  • Fia S
    Fia S skrev om Powerbank Specialisten
    Bra vara.
    Snabb leverans.
    Tack!
  • Yzhak L
    Yzhak L skrev om Powerbank Specialisten
    helt ok , håller allt dem lovar , snabb leverans !
  • Carina A
    Carina A skrev om Powerbank Specialisten
    Köpte en powerbank. Snabb leverans & fungerar jättebra. Jättenöjd.!
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Powerbank Specialisten
    Allt bra! Köpte en powerbank och laddare, laddaren var trasig, problemet sköttes professionellt, fick en ny bra laddare.
    Detta är vad jag vet det enda företag som säljer sjyssta powerbanks som lever upp till spec, batterierna är perfekt laddade för förvaring innan de säljs, inte som billiga powerbanks av dålig kvalitet som kommer med tomma lipo-celler, det är inte bra. Tack!
  • Albin L
    Albin L skrev om Powerbank Specialisten
    Ett mycket trevligt bemötande!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Powerbank Specialisten
    Beställde en powerbank och kom på att jag glömt att beställa en dubbel laddare till den så jag gjorde en beställning till dagen efter. Tänkte att den kommer väl i en egen leverans men de fixade ihop den så att båda mina beställningar kom i samma paket utan att jag hade pratat med dem om det. Har inget att klaga på, snabb leverans och bra service!
  • Irene L
    Irene L skrev om Powerbank Specialisten
    Allt har funkat toppen utom den lilla detaljen att fjärde lampan på powerbanken aldrig funkat. I övrigt jättenöjd med powerbanken, håller många laddningar och laddar snabbt!
    2017-10-02 Fabian H svarar Irene L
    Tack Irene för ditt omdöme! Vi är alltid måna om att produkterna ska fungera helt felfritt, om en av dioderna på din powerbank inte fungerar så skickar vi ett nytt exemplar till dig! Jag skickar ett mail med information. Roligt att du gillar powerbanken i sin helhet!
  • Anders S
    Anders S skrev om Powerbank Specialisten
    Bra info på deras sida. Bra pris. Snabb leverans.
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Powerbank Specialisten
    Bra, produkter samt utomordentligt snabb leverans.
  • Eric P
    Eric P skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb frakt, bra service. Bästa powerbanken jag har
  • Trausti B
    Trausti B skrev om Powerbank Specialisten
    Toppen och trevlig support som tar tag i problemen direkt!!
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Powerbank Specialisten
    Köpt powerbanks. Fanns stort sortiment till bra priser. Väldigt snabb leverans!
  • Sunil K
    Sunil K skrev om Powerbank Specialisten
    Mycket bra service och bra produkter
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Powerbank Specialisten
    Tummen upp är väl det jag har att säga om både produkten och företaget!
  • Tore L
    Tore L skrev om Powerbank Specialisten
    Billigt och väldigt snabb leverans helnöjd
  • Klaus Manfred W
    Klaus Manfred W skrev om Powerbank Specialisten
    Hej
    Bemötandet av ert företag är utmärkt.
    Leveransen av varor är snabb och smidig
    betalningen är lika enkel.
    Hälsningar Klaus
  • Eira B
    Eira B skrev om Powerbank Specialisten
    Väldigt nöjd med både produkt och leverans! Gör bra powerbank och supersnabb leverans!
  • Christopher A
    Christopher A skrev om Powerbank Specialisten
    Bemötandet blev kanske inte något med tanke på att jag endast gjorde en bestälning via er hemsida. men produkten jag köpte är av topp kvalitè!
    har tidigare hållt på med bergsklättning och skogsvandring. (men nu på senare tid gått över till ingress & Pokemon go ).

min förväntan blev väll bemött - har tidigare haft lika starka powerbanks men den jag köpte ut av er har varit helt klart något av det bästa jag haft. (och jag har haft ett 5-7 antal på 20k innan) . dock har jag tappad den ett par gånger men trots det så har den klarat sig helt galant. nästan att jag vill köpa en till. köpte även en kontact med två uttag som jag även där med är extremt nöjd med. Tack för att jag hittade sidan.
    2017-10-03 Fabian H svarar Christopher A
    Tack Christopher för ditt utförliga omdöme! Roligt att du är nöjd med ditt köp, det är precis så vi hoppas att alla våra kunder ska tycka om sin powerbank. Lycka till vidare med dina nuvarande och framtida aktiviteter!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb leverans av kvalitetsprodukt till rimligt pris
  • Gun J
    Gun J skrev om Powerbank Specialisten
    Köpte en powerbank. Allt fungerade u.a. Bra att betala via Klarna.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Powerbank Specialisten
    Min order levererades på cirka två dagar vilket är fullt acceptabelt. Priset var det lägsta på marknaden och frakten inbakad. Så en positiv kundupplevelse.

Det enda att anmärka på är att jag inte fick något leveransbesked, vilket kanske inte är strikt nödvändigt, men som uppskattas.

Kundservice kan jag inte bedöma då jag inte haft behov av sådan interaktion.
    2017-10-03 Fabian H svarar Stefan K
    Hej Stefan,
    Tack för din rekommendation! Att skicka ett leveransbesked vid skickad order är något vi funderat över och som vi inom en snar framtid kommer att implementera. Roligt att höra att din köpupplevelse i stort var positiv.