Alla kategorier Webshop Powerbank Specialisten

Powerbank Specialisten

Välkommen till Powerbank Specialisten!

Är du ute efter portabla batterier, kablar eller USB-laddare? Då har du kommit helt rätt. Vi på Powerbankspecialisten.se drivs av handelsbolaget SmartaPrylar och säljer massor av produkter inom dessa områden. Vi har koll på marknaden och uppdaterar vårt sortiment löpande med nya och eftertraktade varor.

Vi driver vår webbshop med stor entusiasm, alltid med fokus på kundnöjdhet och service. Hos oss kan du även få all information du behöver om mobiltillbehör med fokus på laddning och batterier. Varmt välkommen!

Läs vad 125 kunder tycker om Powerbank Specialisten

• Karin B skrev om Powerbank Specialisten
    Jag var ute i oerhört dålig tid...barnen kläckte ur sig att dom ville köpa batterier till pappa i farsdag present, Onsdagkväll... För att ”när vi busar för mycket så säger pappa alltid att han måste ladda sina batterier innan vi kan busa mer” hur gulligt som helst ju så...
    Jag ut på nätet och letar....klickade runt och hittade PbS och en Powerbank jag tyckte passade, klickar hem den. Och slänger iväg ett Mail om att jag skulle behöva den i tid till farsdag.
    Får svar via Mail att min vara skickas torsdag rek, o helt galet bra så kunde jag hämta ut den igår fredag.
    Tusen tusen tack, Fabian, och ni andra som fick iväg min lilla order. Ni gjorde två barn väldigt glada och nöjda, som kommer kunna slänga fram denna när pappsen säger att han inte orkar mer bus;) haha.
    Ja, pappan kommer också bli väldigt glad för en ”ny leksak”.
    Stort tack Läs mer
  • Jonas L skrev om Powerbank Specialisten
    Så snabbt som det bara kan gå. Bra jobbat. Läs mer
  • Monica R skrev om Powerbank Specialisten
    Lätta att få kontakt med. Samt ett trevligt bemötande. Leveranstid som håller.
    Helt enkelt, enkelt att handla! Läs mer
  • Christian E skrev om Powerbank Specialisten
    Bra utbud, bra priser och bra produkt- och leveransinformation på hemsidan.
    Snabb leverans. Trevligt och personligt bemötande från kundservice.

Som e-handel ska vara! Läs mer
  • Vinh T skrev om Powerbank Specialisten
    Fick en powerbank med PD. Snabb leverans. Produkten fungerar felfritt. Good stuff here. Läs mer
  • Peter W skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb leverans, inget krångel. Svarade snabbt på mail. Läs mer
  • Carl Gunnar B skrev om Powerbank Specialisten
    Skickar efter ena dagen får det dagen därpå. Kan det bli bättre? Läs mer
  • Bo H skrev om Powerbank Specialisten
    Jag köpte en bra powerbank. Den fungerar utmärkt! Det var bra att kunna vända sig till ett företag som har koll på vad som är bra produkter.
    Beställningen var enkel och varan kom snabbt. Läs mer
  • Catharina P skrev om Powerbank Specialisten
    Köpte en EasyAcc Monster 26000mAh + USB-Laddare, PAKET. Fungerar utmärkt och leverans och beställning gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Powerbank Specialisten
    Jag beställde en Ravpower 27000mAh Powerbank, fick den levererad blixtsnabbt :-) Det verkar vara en enastående produkt som laddar dina telefoner och laptops, en ytterligare bra egenskap är att den är tillåten att ta med i handbagaget på flyget eftersom den ligger precis under gränsen på 100Wh.
    Powerbank Specialisten har verkligen sonderat marknaden och säljer enastående produkter. Läs mer
  • Mikael S skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb leverans. Inget krångel. Läs mer
  • Thomas F skrev om Powerbank Specialisten
    En powerbank som levererades otroligt snabbt jag är nöjd Läs mer
  • Jeanette P skrev om Powerbank Specialisten
    Aldrig fått en vara så snabbt ☺ Läs mer
  • Pontus B skrev om Powerbank Specialisten
    Snabbt, enkelt med bra kvalitet! Läs mer
  • Richard J skrev om Powerbank Specialisten
    Riktigt bra kraftfull laddare. Extremt snabb service. Packat & klart på mindre än 1 timme. Läs mer
  • Jens K skrev om Powerbank Specialisten
    Bästa servicen jag varit med om! Läs mer
  • Fredrik V skrev om Powerbank Specialisten
    Mycket bra. Produktens r jätte bra.! Läs mer
  • Karl F
    Karl F skrev om Powerbank Specialisten
    Jag beställde en powerbank över nätet och fick den dagen efter. Väldigt positivt överraskad av hastigheten på leverans och även funktionen på beställd vara. Läs mer
  • Inna K skrev om Powerbank Specialisten
    Köpte en powerbank på 26mA och den funkar fint samt att köpet gick smidigt. Snabb leverans Läs mer
  • Peter B skrev om Powerbank Specialisten
    Inga konstigheter, smidigt webbshop och snabb leverans.
    Nöjd med produkten med.
    Det är som det ska vara Läs mer
  • Kjell A skrev om Powerbank Specialisten
    Köpte en powerbank med 230v uttag. Positivt bemötande. Snabbt svar på frågor via både mail och telefon. Väldigt snabb leverans Läs mer
  • Stefan K skrev om Powerbank Specialisten
    Köpte en Powerbank EasyAcc Monster 26000mAh. Ser stabil och välbyggd ut, återstår att testa den lite i fällt.
    Men ser ut att vara av bra kvalite och leveransen gick strålande snabbt.
    Rekommenderas verkligen // stefan Läs mer
  • Karin L skrev om Powerbank Specialisten
    Bra pris på min power bank och snabb leverans!! Läs mer
  • Jerker U skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb,bra,perfekt. Allt fungerade utan problem. Riktigt bra Läs mer
  • Andreas E skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb leverans och inga problem. Läs mer
  • Mikael S skrev om Powerbank Specialisten
    Powerbanken är grym snabba leveranser. Läs mer
  • Helena A skrev om Powerbank Specialisten
    Jag köpte en GP PowerBank Cobra 5000 mAh. En liten o smidig powerbank, till bra pris. Jättenöjd. Läs mer
  • Johan S skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb leverans. Trevligt bemötande, bra produkt. Läs mer
  • Niclas N skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb och bra leverans av bra produkter! Läs mer
  • Tony W
    Tony W skrev om Powerbank Specialisten
    Xtorm solcell laddare, kom till dörrn efter två dagar. Bra. Läs mer
  • Dennis O
    Dennis O skrev om Powerbank Specialisten
    Köpte en fet Raw powerbank . Snabb leverans av en bra produkt.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Rikard O
    Rikard O skrev om Powerbank Specialisten
    Köpte en Sandberg Solar Powerbank. Kollade först på prisjakt och såg att Powerbank Specialisten hade lägst pris så jag valde att handla av dem. Leveransen var snabb, två vardagar.
    Powerbanken är av mycket hög kvalitet och känns väldigt gedigen. Läs mer
  • Theodora A skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb leverans! Smidig beställning! 💯nöjd! Läs mer
  • Onur P
    Onur P skrev om Powerbank Specialisten
    Gav en feedback till Fabian angående detta.

Men väldigt kompetenta, snabba gensvar, bra produkter och i helhet utmärkt kundservice! Läs mer
  • Johannes S skrev om Powerbank Specialisten
    Väldigt snabb leverans! Allt i perfekt skick Läs mer
  • Stefan S skrev om Powerbank Specialisten
    Powerbank.Mycket snabba leveranser! Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Powerbank Specialisten
    Mycket bra. Är nöjd med denna power bank kommer att rekommendera mina vänner. Läs mer
  • Jens L skrev om Powerbank Specialisten
    Bra produkter och snabb leverans. Läs mer
  • Sven J skrev om Powerbank Specialisten
    Den powerbank jag ville ha hade de inte i lager när jag ville köpa. Mailade till dom och frågade när de skulle ha den i lager igen. Fick ett mail att de hör av sig när de åter har den i lager. Sagt som gjort, när den fanns i lager fick jag ett mail och kunde beställa den omgående via mail tillbaka. Dagen efter kunde jag hämta ut mitt paket. Kanonbra service! Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Alexander G skrev om Powerbank Specialisten
    Bäst pris. Fri frakt. Snabb leverans, kom nästa dag i brevlådan. Smidig betalning. Full pott!
    De gör det också lätt att returnera genom att skicka med en klisterlapp för fri retur.
    Produkten: Bra funktion på strömadaptern som laddar snabbt likt original laddaren till Nexus 6P, plus att det finns ett vanligt USB uttag med som kan ladda t.ex. ett tillbehör. Känns som gedigen kvalitet i handen.
    Beställer gärna där igen om det är något man behöver.
    Produktutbudet är väldigt selektivt men det ser jag inte som en nackdel då frakten var fri. Läs mer
  • Håkan B skrev om Powerbank Specialisten
    Jag beställde 2 st 20000 mah powerbankar. Såg ingen möjlighet att ange en annan leveransadress. Skickade då ett mail och bad att få varprna till en annan afress än företagets adress. Fick ett positivt och trevligt svar nära nog direkt. Nästföljande vardag levererades beställningen!
    Toppen! Vad skulle man mer kunna önska?

/Håkan Bergstedt, MittNorr Skog & Fastighet Läs mer
  • Georg S
    Georg S skrev om Powerbank Specialisten
    Sökte efter en powerbank till en Lenovo laptop. Hittade en som fungerar perfekt men som är något tung. Sidan är enkel att söka på och det är lätt att genomföra ett köp. Saknar vissa detaljer i de tekniska specifikationerna men den informationen kunde jag hitta på annat håll. Mycket snabb och smidig leverans avslutade köpet. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Powerbank Specialisten
    Snabb och bra leverans-välemballerat Läs mer
  • Monica H skrev om Powerbank Specialisten
    Jag beställde en Champion powerbank som jag är väldigt nöjd med. Dessutom var det snabb leverans, mycket uppskattat! Läs mer
  • Emma J skrev om Powerbank Specialisten
    Powerbanken i brevlådan inom en dag! Funkar jättebra! Läs mer
  • Lars V skrev om Powerbank Specialisten
    snabb., bra saker verkar vara kvalitet bra effekt Läs mer
  • Tobias B skrev om Powerbank Specialisten
    Mycket bra bemötande i samband med en brist i leveransen. Fick dessutom en extravara som "plåster på såren". Läs mer
  • Erik M skrev om Powerbank Specialisten
    Snapp o smidig, levtiden väldig kort tid, produkten Xtorm är perfekt för mitt bruk som är att ladda navigations plattan på sjön. Läs mer
  • Annelie E skrev om Powerbank Specialisten
    Enkel webshop, snabb leverans, jag supernöjd! Läs mer
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Powerbank Specialisten
    Köpte en powerbank till bra pris, bra kundupplevelse och snabb leverans Läs mer