Precision VVS & Byggteknik AB

Precision VVS & Byggteknik AB

Precision VVS & Byggteknik AB är ett företag som utför kvalitativa VVS installationer åt privat kunder samt företag. Vi gör allt inom VVS & Bygg med våra kompetenta montörer.
Vi utför renoveringar utav kök och badrum där vi erbjuder kompletta helhetslösningar från rivning till färdigt projekt.

Stora som små projekt är utav intresse.

Vi står för noggrannhet, estetik samt personlig professionalism.

Vi erbjuder även JOUR för brådskande VVS ärenden.

Läs vad 34 kunder tycker om Precision VVS & Byggteknik AB 2

2022-11-24 Verifierad kund
    Vi fick en slagport och en ytterdörr utbytta samt håltagning i fasad med nytt fönster installerat. Vi var nöjda i stort sett, det blev ett fint slutresultat. Vår kontaktperson var mån om att det skulle bli bra. Det enda som kan anmärkas på var att slagporten inte satt exakt som tänkt i nederkant för att få bra täthet men det löstes på ett hyfsat bra sätt med en annan sorts tätningslist. Mätningen för fönsterbeställning var det inte så bra precision på, vilket ledde till tre månaders försening pga lång väntetid på annat fönster. Men vi var ändå nöjda med slutresultatet som sagt och fakturan motsvarade offerten, inga överraskningar i det avseendet.
    2022-08-07 Verifierad kund
    Trevlig hantverkare med ett proffsigt utförande och till ett bra pris.
    2022-05-13 Verifierad kund
    De är bra gäng som är seriösa och hjälpsamma. Det är lätt att samarbeta med de .
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bemötande helt ok. Det tog lång tid innan leverans.
    Byte av insats i golvbrunn med ny packning, tid c:a 10 min.
    Högt pris 4200:-
    2022-02-18 Verifierad kund
    Flexibla, håller vad dom lovar. Kan varmt rekommendera denna firma.
    2022-01-30 Verifierad kund
    Installerade en ny diskmaskin smidigt och bra. Tillmötesgående vad gällde tidpunkt och fixade även med smådetaljer som lister osv på eget initiativ. Rekommenderas varmt!
    2022-01-30 Verifierad kund
    Personen som kom ifrån Precision VVS & Byggteknik AB var trevlig, kom i tid och hjälpte oss supersnabbt. Precis så som man vill att en hantverkare ska vara. Vi hade ett batteri byte i en av våra kranar.
  • Anneli J
    2022-01-30 Verifierad kund
    Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok
    2022-01-29 Verifierad kund
    Fick hjälp med dålig lukt från golvbrunn i badrummet. Rörmokaren var både vänlig, kunnig och angelägen att resultatet skulle bli bra.
    2022-01-28 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande, responstid och kvalitet
    2022-01-28 Verifierad kund
    Väldigt trevliga och proffsigt bemötande, snabbt, ordentligt och noga utfört. Toppen att ha att göra med kunniga människor.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Superproffsigt bemötande och mycket tydliga med vad som hela tiden skulle ske under arbetets gång.
    Kan varmt rekommenderas!
    2021-12-13 Verifierad kund
    Blandat. På vissa sätt var de väldigt schyssta och hjälpte mig. Men nu när jag har haft en annan firma här och tittat på det så har de gjort vissa saker fel. Plus att de inte informerade mig om att de inte skulle ge mig ett säkert vattencertifikat, vilket jag anser att de borde ha gjort.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Reparation av fuktskada i ett varmförråd.
    Vänligt bemött av företaget och de var snabbt på plats. Snygg lagning av fuktskadan.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Renoverade köket och annat smått hemma. Väldigt trevliga och bra hantverkare. Jag fick kontinuerlig och tydlig information löpande genom hela processen. Jag är jättenöjd! Kommer anlita dem igen om jag ska ska göra nåt mer!
    2021-10-28 Verifierad kund
    Trevliga och snabba med att svara.
    2021-10-26 Verifierad kund
    Bra utfört arbete. Hög servicekänsla.
    2021-10-24 Verifierad kund
    Snabb hjälp och tillmötesgående. Mycket bra.
    Snabba, proffsiga, trevliga. Rekommenderar skarpt
    2021-10-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig kille som gjorde installationen, Alexander. Hade även kontakt med Amir på kontoret och de gav ett proffsigt bemötande, samt utförde installationen professionellt! Rekommenderar dem varmt och kommer anlita dem igen vid behov!
    2021-10-23 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt, hjälpte oss med en trasig Wc och dålig lukt.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Snabb hjälp av kunnig och trevlig ung man. Helnöjd.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Kom snabbt, fixade proffsigt, till ett bra pris. Vad mer kan man begära?
  • FATOU L
    2021-10-20 Spontant omdöme
    Mycket väl utfört arbete i min nya butikslokal! En trevlig kille Alexander utförde arbetet. Pratade även med en trevlig kille jag tror hette Amir som skrev ut fakturan och även han var mycket trevlig! Jag kan varmt rekommendera detta företag och kommer vid behov att anlita dem igen!
  • Maroun Raja S
    2021-10-08 Spontant omdöme
    Jag behövde hjälp med att sätta avstängningsventil på två rör. Ett företag kontaktade mig och sade att de debiterar minst tre timmar. Men Precision gav mig bra och fast pris. En trevlig kille som heter Alexander kom o utförde jobbet på kort tid och allt var bra.
  • JOHNNY R
    2021-10-06 Spontant omdöme
    Vvs Precision har hjälpt oss med flera saker, bl a annat med en helrenovering av köket. Vi är mycket nöjda med resultatet. Amir och hans personal är mycket professionella och trevliga att göra med. Känner stort förtroende för detta företag.
    Johnny R
    2021-10-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, företaget håller vad de lovar. Vi har använt Precision för en helombyggnad av kök i vår bostad och för mindre arbeten i bostadsrättsföreningen. Rimliga priser, bra hantverkskunnande och arbetet blev utfört inom överenskomna tids- och prisramar. Amir är en hederlig person, de hörde av sig snabbt om något behövde diskuteras under byggets gång. Kan varmt rekommendera dem!
    2021-10-04 Verifierad kund
    Precision VVS har genom åren vi samarbetat alltid levererat snabbt och med fina resultat.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Bra på att svara i telefonen och intresserade montörer
    2021-10-04 Verifierad kund
    Bra service, självgående personal samt bra återkoppling och uppföljning vid varje projekt.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Bra bemötande o trevliga montörer o ARB- ledn !
    2021-10-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och god service.
    2021-10-03 Verifierad kund
    Precision renoverade vårt kök, hall och vardagsrum. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Under renoveringen jobbade de med väldigt fint bemötande och respekt. Resultatet överskrider med råge våra förväntningar. Precision var även med i planeringen och gav förslag till material val vilket vi verkligen värdesätter.
    2021-10-03 Verifierad kund
    Vi var så nöjda förra året. Hade anlitat dom igen.