Precision VVS & Byggteknik AB

Precision VVS & Byggteknik AB

Precision VVS & Byggteknik AB är ett företag som utför kvalitativa VVS installationer åt privat kunder samt företag. Vi gör allt inom VVS & Bygg med våra kompetenta montörer.
Vi utför renoveringar utav kök och badrum där vi erbjuder kompletta helhetslösningar från rivning till färdigt projekt.

Stora som små projekt är utav intresse.

Vi står för noggrannhet, estetik samt personlig professionalism.

Vi erbjuder även JOUR för brådskande VVS ärenden.

Läs vad 18 kunder tycker om Precision VVS & Byggteknik AB 2

2021-10-26
    Bra utfört arbete. Hög servicekänsla.
    2021-10-24
    Snabb hjälp och tillmötesgående. Mycket bra.
    Snabba, proffsiga, trevliga. Rekommenderar skarpt
    2021-10-23
    Mycket trevlig kille som gjorde installationen, Alexander. Hade även kontakt med Amir på kontoret och de gav ett proffsigt bemötande, samt utförde installationen professionellt! Rekommenderar dem varmt och kommer anlita dem igen vid behov!
    2021-10-23
    Mycket bra och proffsigt, hjälpte oss med en trasig Wc och dålig lukt.
    2021-10-22
    Snabb hjälp av kunnig och trevlig ung man. Helnöjd.
    2021-10-22
    Kom snabbt, fixade proffsigt, till ett bra pris. Vad mer kan man begära?
  • FATOU L
    2021-10-20
    Mycket väl utfört arbete i min nya butikslokal! En trevlig kille Alexander utförde arbetet. Pratade även med en trevlig kille jag tror hette Amir som skrev ut fakturan och även han var mycket trevlig! Jag kan varmt rekommendera detta företag och kommer vid behov att anlita dem igen!
  • Maroun Raja S
    2021-10-08
    Jag behövde hjälp med att sätta avstängningsventil på två rör. Ett företag kontaktade mig och sade att de debiterar minst tre timmar. Men Precision gav mig bra och fast pris. En trevlig kille som heter Alexander kom o utförde jobbet på kort tid och allt var bra.
  • JOHNNY R
    2021-10-06
    Vvs Precision har hjälpt oss med flera saker, bl a annat med en helrenovering av köket. Vi är mycket nöjda med resultatet. Amir och hans personal är mycket professionella och trevliga att göra med. Känner stort förtroende för detta företag.
    Johnny R
    2021-10-04
    Trevligt bemötande, företaget håller vad de lovar. Vi har använt Precision för en helombyggnad av kök i vår bostad och för mindre arbeten i bostadsrättsföreningen. Rimliga priser, bra hantverkskunnande och arbetet blev utfört inom överenskomna tids- och prisramar. Amir är en hederlig person, de hörde av sig snabbt om något behövde diskuteras under byggets gång. Kan varmt rekommendera dem!
    2021-10-04
    Precision VVS har genom åren vi samarbetat alltid levererat snabbt och med fina resultat.
    2021-10-04
    Bra på att svara i telefonen och intresserade montörer
    2021-10-04
    Bra service, självgående personal samt bra återkoppling och uppföljning vid varje projekt.
    2021-10-04
    Bra bemötande o trevliga montörer o ARB- ledn !
    2021-10-03
    Mycket bra bemötande och god service.
    2021-10-03
    Precision renoverade vårt kök, hall och vardagsrum. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Under renoveringen jobbade de med väldigt fint bemötande och respekt. Resultatet överskrider med råge våra förväntningar. Precision var även med i planeringen och gav förslag till material val vilket vi verkligen värdesätter.
    2021-10-03
    Vi var så nöjda förra året. Hade anlitat dom igen.