Proklinik Vellinge AB

Ring 040-42 00 41 www.proklinik.se

85 omdömen om Proklinik Vellinge AB

Bruno C
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Väldigt bra bemötande när du kommer in i lokalen av sekreteraren . Dom tar hand om mig och man känner sig alltid välkommen.Dom hjälpte mig från början till slut , men schema och övningar .Jag gick hos sjukgymnasten , och han är väldigt professionell och har många års erfarenhet. Jag rekommenderar andra att gå hit. Har även gått på massage

Ove 'niklas' Peter H
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Proffsigt och trevligt bemötande av kunnig personal.

Anders H
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Mycket bra massage för den idrottsskada jag hade värk av, löste en del andra muskelknutor också

Anna S
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Har haft problem med skuldran i 6 månader men ingen har lyckats ordna det. Men Jonathan behövde bara 30 min för att lösa det och mycket annat. Några dagar efter besöket kunde jag röra mig obehindrat!

Helene R
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Bästa vården o bästa bemötandet.

Annika L

Blev bemött efter förväntan 👍

Eva C
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Är så nöjd Claus är fantastisk och snäll.

Emma L
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Har inte varit där mer än 2 gånger men jag fått ett bra förtroende. Lyssnar bra på en vilket är bra då sjukgymnastik inte alltid är en rak och snabb väg till förbättring.

Inger F
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Alltid snabb tid för behandling. Claes har helt rätt behandling o kunskap om vad jag behöver hjälp med. Absolut bästa klinik för mitt behov av hjälp.

Annika L
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Jag blev väldigt trevligt och professionellt bemött. Fick hjälp med mitt problem och är så mycket bättre nu. Har varit hos sjukgymnasten och deras massör. Många tummar upp för båda

Arvid M
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Mycket trevlig och duktig personal. Hade höga förväntningar då jag vart skadad nu i 6 månader. Fick övningar och upplever en stor förbättring resen några dagar efter besöket.

Danijela R
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Mycket trevlig och kunnig personal

Pel L
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Det är lite lustigt att så många företag har ett så stort bekräftelsebehov.

Sofia W
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Utmärkt- har hjälp både tonårssonen samt ännu yngre dotter! Rekommenderas!

Jenny L
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Dom är fantastiska med ALLT, mycket kunniga på vad de gör..underbar personal.

Nathaniel T
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Blev bemött väldigt bra. Fick svar på mina frågor på ett utmärkt sätt.

Annelie J
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Mycket trevlig bemötande , hjälpsam och professionell personal . Fint och gym i lugn miljö. Massör Jonathan och fysioterapeut Claes kan jag varmt rekommendera!

Christer M
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Jag har alltid blivit väl bemött. Mina förväntningar var att komma i form som när jag var 40 år. Men när det nu närmar mig att jag har 5 års jubileum och varit hos ProKlinik varje vecka så uppnåddes mina förväntningar inte riktigt. Min behandling är triggerpunkts och akupunktur som hjälper mig att snart är 74 år.

"maritha" Elisabeth P
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Stort kunnande i kombination med bra och personlig service .

Camilla K
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Alltid ett proffsigt och bra omhändertagande.

Birgitta F
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Trevligt bemötande. Absolut tidspassning. Förtroendegivande och bra behandling av sjukgymnast.

Michael A
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Jag är nöjd med mitt bemötande och min behandling. Jag får en akupunktur behandling mot värk i min ena tumme.

Eskil O
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Hjälpen har alltid gett resultat. Bra resultat dessutom

Anders A
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Jag har blivit bemött på ett sätt som är både professionellt och personligt. Både jag själv och min tonårige son har fått hjälp (med akupunkur för inflammerade hälsenor, avslitna tåsena, instabilt knä) och vi uppskattar klinikens flexibilitet med att finna besökstider. Vi ringer Proklinik igen när det behövs nsta gång!

Gull-Britt B

Jag har VARJE gång blivit så väl bemött av både Clas o Susanne helt underbara

Lena U
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Fortfarande jättenöjd med allt, inräknat. Tjänster jag har är träning, akupunktur och senast massage 🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Britt A

Camilla S

Bra bemötande när men bokar mkt bra sjykgymnast Claus Ziegler

Aina H
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Mycket bra service. Finns alltid personal att fråga. Trevlig personal som gör att man blir väl bemött och framför allt hjälp när man har besvär.

Bujar F
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Trevligt och professionellt bemötande!

Lena F

Alltid ett trevligt bemötande

Carl-Eric H
Skrev om Proklinik Vellinge AB

trevligt bemötande en positiv upplevelse Har träninskort (Årskort) Får accupunkturbehandling en gång per vecka. tränar mest benmuskler och balans smt kondition

Lotta P
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Som alltid vänligt bemötande och bra behandling

Darryll L
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Proffsig och bra bemötande. Rekommenderas!

Lasse D
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Alla är så trevliga och hjälpsamma

Kristina S
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Bra bemötande,och att man kände sig sedd.Fick hjälp att lägga upp ett program som passar just för mig.

Lisbeth H
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Jag fick ett mycket trevligt och välkomnade bemötande främst från Susanne. Bra information om hur jag skulle använda de olika maskinerna. Jag tycker att Proklink lever upp till de förväntningar som jag hade: ett trevligt bemötande, bra information. Jag går till gymmet med glädje. Det tycker jag säger allt.

Anneli C
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Trevligt bemötande. Bra genomgång av mitt problem. Tar sig tid. Bra uppföljning.

Gertrud H
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Vänliga, hjälpsamma och kompetenta! En mysig och familjär stämning. Jag köpte gym-kort när jag gick i pension för fem år sen och är väldigt nöjd! Mycket trevligt gym 🤗

Annika K
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Kan varmt rekommendera Proklinik i Vellinge. Väldigt omtänksamma och omhändertagande. Man bemöts alltid med kärlek o glädjespridande personal. Yrkeskunniga inom sitt yrke. Fixar alltid så att man kommer till snabb såväl som akut eller inte. Återkopplar och följer upp så dom vet att man mår bra.. Proklinik är kliniken som ser och hör dig! Hos dom får du professionell hjälp. ”Man vill gå dit fastän man inte är ”sjuk” Annika

Monica L
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Trevligt bemötande av kunnig personal🤗 Tillgång till stöd och hjälp, massör mm. Precis vad vi behöver, vi kan träna när vi vill och vi kan och välja bland de olika träningsredskapen i den ljusa och fina lokalen. Det är viktigt för oss äldre som ibland har krämpor, man mår bra och det är så viktigt🤗

Mona T
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Alltid ett trevligt bemötande. Lokal, utrustning o öppettider passar mig o min make träningsbehov.

Britt A
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Hjälper förhoppningsvis så småmingom man blir ordentligt peppad

Stig C
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Sökte hjälp för ryggbesvär, fick bra behandling och tips för vidare träning. Som vi fortfarande håller på med nu med årskort. Tycker man blir väl bemött och behöver man lite extra hjälp är det direkt någon som ger den. Samma gäller om man utför ett pass på fel sätt visar personalen hur man ska göra. Redskapen som finns passa oss.

Kristina L
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Enbart positiv upplevelse hos proklinik. Lätt att komma till maskinerna sällan mycket folk i lokalerna. Uppmuntrande kommentarer från personalen. Har varit medlem sedan flera år o rekommenderar gärna detta gym.

Rikard P

Super proffsigt bemötande och behandling 20 poäng av 10 möjliga Rikard Persson

Helen J
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Vänligt och bra bemötande. Fina lokaler, gymmet som är lagom, ingen hög dunkande musik. Man känner sig välkommen. Alla kroppstyper och åldrar. Sjukgymnasten Claes behandlar mig så jag funkar i vardagen.

Marianne N
Skrev om Proklinik Vellinge AB

Jag behövde hjälp med yrsel. Bra bemött och bra träning för det. Trevlig personal . 👍 Ämnar fortsätta att träna där.