Realwork AB

Rallarvägen 23, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Det kan ta emot att starta en renovering. Det du kan göra då är att kontakta oss för att få den där renoveringen gjord som du har tänkt på. Du kommer vara nöjd när du ser att det är klart. Är du intresserad av att veta mer? Hör av dig till oss så får du ta del av våra referenser!

Läs vad 16 kunder tycker om Realwork AB

• Hubbert L skrev om Realwork AB
    Varningssignalerna var tydliga redan från början. De gjorde ett katastrofalt dåligt jobb. Nu efter bara två år måste jag göra om allt. De har fina bilar som åker runt och en trevlig projektledare, men MYCKET uselt resultat. Jag borde anmält detta direkt. VARNING UTFÄRDAS. Jag borde kanske ringa arga snickaren, men nu är det bara detta jobb som har blivit dåligt. Läs mer
  • 2017-06-28

J skrev om Realwork AB
    Riktigt Usel projektledning, Oacceptabelt dålig kostnadskontroll. Läs mer
  • Dan J skrev om Realwork AB
    Slutresultatet blev mycket bra. Samarbetet har fungerat ganska bra överlag, men det finns en känsla av att man behöver vara väldigt närvarande för att kostnaderna inte ska skena. Projektledningen är ibland lite bristande, men förståelsen för god service finns definitivt och gör att det går att ha lite överseende med lite sämre projektledning. De har mitt fulla förtroende så länge projekten är tydligt beskrivna och hoppas att vi kommer samarbeta snart igen. Läs mer
  • Vibeke W skrev om Realwork AB
    Usel projektledning, duktiga hantverkare. Oacceptabelt dålig kostnadskontroll. Trots upprepade frågor och extra möten ang kostnadsbilden fick vi oväntade fakturor på drygt 50.000:- avseende materialkostnader och nedlagd arbetstid man inte hade kontroll över. När vi ifrågasatte detta blev projektledaren förbannad, avslutade samtalet genom att lägga på luren och tog hem hantverkarna utan att avsluta arbetet. Dessutom orimligt höga materialkostnader då företaget inte verkar ha några egna verktyg alls - man hyr t o m skottkärror ... Läs mer
  • Johan L skrev om Realwork AB
    Vi är mycket nöjda med det arbete som Realwork utfört åt oss, och då inte minst för att man alltid lätt kunnat nå Jenny på kontoret (som alltid varit snabb att svara/återkomma).
    Vi kommer att anlita Realwork igen! Läs mer
  • Göran P skrev om Realwork AB
    Snabbt och pålitligt, hantverkare på plats och gjorde jobbet bara några få dagar efter första kontakten med dem. Pris och kvalitet helt OK. Läs mer
  • A skrev om Realwork AB
    Helt nöjd med resultatet. Bitvis t.o.m över förväntan.

Som andra också skriver här, det är en nackdel att de inte talar svenska. De förstår dock vad man menar, och de kan många facktermer på svenska så det går att kommunicera ändå.

Trots språkproblemet upplevde jag de som mycket lyhörda för vad man önskar.

Jag har anlitat dem för två olika jobb, båda gångerna med bra resultat. Det var samma personer vid båda mina renoveringar.

Vid båda renoveringarna var de två personer, så det blev tidseffektivt då de kunde köra parallellt med olika delar av renoveringen. Läs mer
  • Jasmine H skrev om Realwork AB
    Pålitliga och kunniga hantverkare samt snabb hjälp med önskat arbete . Omsorg om de anställdas säkerhet från företagets sida är ett plus. Läs mer
  • Per Erik Ä skrev om Realwork AB
    Bra bemötande. Bra rådgivning inför renovering. Utmärkt hantverk. Läs mer
  • Ulla-Carin H skrev om Realwork AB
    Slutresultatet blev mycket bra. Viktigt att notera är att det krävdes visst engagemang och närvaro från vår sida under jobbets gång. Det vore bra om flera av jobbarna talade bättre engelska. Projektledarens deltagande var bra. Läs mer
  • Knut L skrev om Realwork AB
    Då Marioz arbetade själv med sina gubbar för ett par år sedan gjorde dom många arbeten hos oss med mycket goda resultat. Då det blev flera delägare av företaget blev det slarvigt och oproffsigt. Nu då han är tillbaka som egen har vi inte behövt någon hjälp men jag inbillar mig att det kommer att bli bra igen. Därför ger jag bara 3 pluppar nedan, kan säkert bli fler efter nästa jobb. Läs mer
  • Mr skrev om Realwork AB
    Jobbigt att det inte gick att kommunicera med de som arbetade. Halvdålig städning. Helt ok slutresultat. Killarna var rätt trevliga i allafall. Läs mer
  • ulf h skrev om Realwork AB
    God kvalitet på arbetet. Använder endast bra byggmaterial av god kvalitet.
    deras slogan "hantverkare som får det gjort" passar bra.
    jag är en nöjd kund. Läs mer
  • Lars D skrev om Realwork AB
    Kommer när de lovar. Bra kvalitet på utfört arbete. Självständig snickare som hade egna lösningar. Läs mer
  • Eric S skrev om Realwork AB
    Enkelt att få tag på. Tydliga strukturer för offerter, nyckelhantering, tidsredovisning och projektledning. Snabba på återkoppling och åtgärder. Vi är mkt nöjda och rekommenderar Realwork till våra vänner. Läs mer
  • Bianka M
    Bianka M skrev om Realwork AB