restore.se

4.5

366 omdömen om restore.se

Patrik N
Skrev om restore.se

Beställning och leverans fungerade smärtfritt, jag fick precis vad jag beställde.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Arne B

Gällde bara 1 vara, Glutathione men jag är imponerad av snabb leverans

Iris K
Skrev om restore.se

Nöjd med produkten och den snabba leveransen.

Thomas A
Skrev om restore.se

Bra spriser på det jag behövde köpa.

Robin F
Skrev om restore.se

Bra sortimentet och snabb service trots semestertider.

Jörgen Å
Skrev om restore.se

Supersnabb leverans. Fint packat.

Pia A
Skrev om restore.se

Bra utbud. Snabba att rätta till om något blir fel.

Rodrigo-Germán A

Bra service. Snabb leverens. Bra utbud

Nataly Katarina Gunilla H

Supertrevlig hjälpsam och blixtsnabb kundtjänst med varor av bästa kvalitet och intresse att serva kunden!

Kaprail T
Skrev om restore.se

Jag är jättenöjd. Jätte snabb leverans som har kommit så fort.. mindre om 24 timmar .

Iva L
Skrev om restore.se

Jag är jättenöjd. Blev överaskad att leveransen kommit så fort.

Jan W
Skrev om restore.se

Snabb leverans .Bra pris på produktern

Marie O
Skrev om restore.se

Snabb leverans. Varorna kom redan dagen efter.

Sylvia Monika S

Inte fel på köpet, men frakten med PostNord som slutat köra till vår by innebar resa på 1,5 mil för att hämta paketet, som jag kunde gått några hundra meter för att hämta, om det varit t.ex instabox.

Svar från restore.se

Tack så mycket för att du tagit dig tiden att skriva till oss Sylvia Monika! Din kommentar hjälper oss att utvecklas! Att du ska behöva åka så långt för att hämta ut din beställning låter verkligen inte bra! Vi ska kika på om det är möjligt för oss att framöver även ha andra fraktalternativ!

Cecilia B
Skrev om restore.se

Hittade den tvål jag ville ha till bästa priset, snabb hemleverans.

Svar från restore.se

Så roligt att höra att du hittat en produkt du gillar i vårt sortiment och att den snabbt kom hem till dig! Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss feedback Cecilia!

Gun-Britt J
Skrev om restore.se

Mycket bra bemötande och Snabbt svar vid fråga och snabb leverans. 😀 Denna vara hittade jag inte någon annanstans.

Svar från restore.se

Så härligt att höra att du känner dig nöjd som kund hos oss! Dina fina ord värmer! Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss så fin feedback GunBritt!

Kerstin O
Skrev om restore.se

Kort o gott så blev jag mkt nöjd med min iPhone SE 2022,så jag kan verkligen rekommenderar Restore.se

Svar från restore.se

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback Kerstin! Dock tror jag du misstagit oss för att vara ett annat företag då vi arbetar med hälsokost! Hoppas du även är nöjd med de köp du gjort hos oss!

Viktor C
Skrev om restore.se

Hej! Jag hade tänkt kontakta er direkt efter leveransen för det var helvete så fort det gick. Har beställt kosttillskott nästan varje månad i 15 år och detta är första plats. Tack! Mvh Viktor

Svar från restore.se

Tack Viktor, för att du tagit av din tid för att ge oss denna feedback och för dina fina ord! Härligt att höra att du snabbt fick hem din beställning!

Bee J

snabb leverans,enkel betalning

Svar från restore.se

Toppen att höra att du snabbt fått din beställning och att köpet gick smidigt! Tack så mycket för att du tagit dig tiden att bedöma oss!

Mathias W
Skrev om restore.se

inga problem, snabb leverans utanför dörren, billigast också

Svar från restore.se

Så härligt att höra att allt gått snabbt och smidigt när du handlat av oss Mathias! Tack så mycket för att du tagit dig tiden att ge oss så fin feedback!

Kevin G
Skrev om restore.se

Grym probiotika som faktiskt funkar till ett billigare pris än alla andra sidor. Tog några dagar för paketen att komma men med gratis frakt och leverans till dörren kan man inte klaga. Rekommenderas!

Svar från restore.se

Tack så mycket för att du tagit dig tiden att ge oss så fin feedback och för dina fina ord Kevin! Vi blir så glada när vi hör att du blivit hjälpt av produkt du köpt hos oss!

Jennie W
Skrev om restore.se

Bra produkter, snabb leverans!!

Svar från restore.se

Härligt att höra att du snabbt fick hem din beställning och att du gillar vårt utbud av produkter! Tack så mycket för att du tagit dig tiden att skriva om oss Jennie!

Tommy  L
Skrev om restore.se

Donationer till cancerfonder anser jag vara bortkastade pengar. Bara ett sätt att göda läkemedelsbolagens behandlingsmonopol. Söker annan leverantör än denna vid nästa inköp. I övrigt inget att anmärka på.

Svar från restore.se

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback Tommy! Jag anar att det är insamlingsrörelsen I MOVE FOR CANCER du tänker på, som stödjer cancerforskningen genom att tillsammans göra insamlingar, och det är ledsamt att höra att du vill söka dig bort från oss på grund av detta.

Richard K
Skrev om restore.se

Snabbt roligt o billigt.........................................................................

Svar från restore.se

Så roligt att höra att du är nöjd med vår prisbild och att du snabbt fick hem din beställning Richard! Tack för att du tagit dig tiden att bedöma oss!

Kristoffer W
Skrev om restore.se

Snabb leverans och hade produkter som jag inte hittat hos någon annan svensk butik. Tummen upp!

Svar från restore.se

Så härligt att höra att du känner dig nöjd som kund hos oss Kristoffer! Tack så mycket för att du tagit dig tid att ge oss så fin feedback!

Sassa S
Skrev om restore.se

Snabb och smidig leverans av kosttillskott av bra kvalité! Rekommenderas!

Svar från restore.se

Tack så mycket för att du tagit av din tid för att skriva så fint omdöme, Sassa! Det gläder oss att höra att du känner dig nöjd som kund hos oss!

Anna B
Skrev om restore.se

Enkelt att beställa. Jag köpte salt, elektrolyter samt olja. Mycket bra produkter och snabb leverans.

Svar från restore.se

Så roligt att höra att du känner dig nöjd med dina köpta produkter och att du snabbt fått hem dina varor när du handlat av oss! Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback Anna!

Linda E
Skrev om restore.se

Tydligt, snabbt och enkelt vid kassan och snygg klänning

Svar från restore.se

Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension Linda! Jag tror dock att det kan vara så att du beställt en klänning från annat företag då vi inte tillhandahåller klädesplagg. Jag hoppas att du även är nöjd med ditt köp hos oss! =)

Monica S
Skrev om restore.se

Bra utbud o jättebra priser! Snabb leverans. Väldigt nöjd!

Svar från restore.se

Tack så mycket för dina fina ord och för att du tagit dig tiden att ge oss feedback Monica! Toppen att höra att du haft en positiv köpupplevelse hos oss!

Cihan S
Skrev om restore.se

Enkelt och snabbt. Goda betalnings- samt leveransalternativ.

Svar från restore.se

Så härligt att höra att du känner dig nöjd som kund hos oss Cihan! Tack så mycket för att du tog dig tid att ge oss så fin feedback!

Yvonne Z
Skrev om restore.se

Reliable and fast delivery. I received my purchases in 2 days.

Svar från restore.se

We are glad to hear that you received your goods quickly and that everything worked well with your order! Thank you for taking the time to give us feedback, Yvonne!

Ulla N
Skrev om restore.se

Myckrt bra bemötande vid telefonbeställning direkt i butiken. Jag köpte bl.a. Innate Respons Magnesium 300.

Svar från restore.se

Tack för att du tog dig tiden att bedöma oss Ulla! Och tack så mycket för dina fina ord! Vi blir så glada över att höra att du känner dig nöjd som kund hos oss!

Anton G

bra företag, snabba leveranser

Svar från restore.se

Härligt att höra att allt fungerat bra vid ditt köp, Anton! Tack för att du tog dig tiden att ge oss denna bedömning!

Micko D
Skrev om restore.se

Enkelt att beställa en burk hälsokost och betala med Klarna. Nästan osannolikt snabb leverans. Mycket positivt!

Svar från restore.se

Så härligt att höra att du tycker det var enkelt att beställa av oss och att du fick din produkt fort Micko! Vi blir glada av att höra att "hela vår kedja" fungerar som vi vill att den ska göra! Tack för att du tog dig tiden att skriva om oss!

Eva-Lena T
Skrev om restore.se

Köpt Metagest 270 tab. Tack Holli.

Svar från restore.se

Tack så mycket Eva-Lena, för att du tog dig tiden att skriva till oss, för dina fina ord och för det fina betyget du givit oss! Härligt att höra att du känner dig nöjd som kund hos oss!

Valentina L
Skrev om restore.se

Jag beställde 1st förpackning med 20 st bars. Men fick 1 st öppnad förpackning med endast 11 bars. Jag skev brev till kundservice och fick 14 st istället 9 Tack för bra service! Mvh Valentina

Svar från restore.se

Tack så mycket för de fina rader du skrivit om oss Valentina! Vi blir glada av att höra att du tycker vi ordnade till vårt misstag på ett bra sätt!

Cecilia N
Skrev om restore.se

Great every time in every way. Professional personnel, quality products and quick delivery.

Svar från restore.se

Thank you for taking your time to give us feedback, and for all the positive words you wrote about us, Cecilia! We are glad to hear that everything worked well with your purchase!

Carina N
Skrev om restore.se

Köpte väteperoxid. Allt funkade bra. Fri frakt är önskvärt även på köp under 500:-.

Svar från restore.se

Vi vill tacka för att du tog dig tiden att skriva om oss och så härligt att höra att allt fungerade bra vid ditt köp Carina! Vi erbjuder fraktfritt vid köp över 349:- och vad jag kan se har du fått fri frakt på ditt köp. Om det har blivit någon miss kring detta är du välkommen att höra av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare där! Du når oss på telefon: 0175-20500 eller via mail: kundtjanst@holligruppen.se. Vår kundtjänst håller öppet måndag-fredag 10-15! Varmt välkommen att höra av dig!

Katarzyna L
Skrev om restore.se

Snabb leverans av varan. Bara bra

Svar från restore.se

Härligt att höra Katarzyna! Tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback!

Sara-lisa B
Skrev om restore.se

Smidigt köp och snabb leverans!

Svar från restore.se

Toppen att höra att allt varit till belåtenhet Sara-lisa! Tack för att du tog dig tiden att betygsätta oss!

Christian Å
Skrev om restore.se

En av de få med ett komplett sortiment av stor variation och många olika märken inom kosttillskott

Svar från restore.se

Tack så mycket för att du tagit dig tiden att ge oss feedback och för dina fina ord Christian! Så härligt att höra att du är nöjd med vårt breda utbud!

Rebecca M
Skrev om restore.se

Stort, varierat utbud av produkter med mycket god kvalitet. Snabb leverans.

Svar från restore.se

Tack så mycket för dina fina ord Rebecca! Vi är glada att höra att allt varit till belåtenhet vid ditt köp hos oss!

Kenneth H
Skrev om restore.se

Bra bemötande bra service snabb leverans!

Svar från restore.se

Härligt att höra att allt varit till belåtenhet Kenneth! Vi är glada och tacksamma för att du tagit dig tiden att bedöma oss!

Tina P
Skrev om restore.se

Bäst pris på björkaska, snabb leverans

Svar från restore.se

Så roligt att höra att allt varit till belåtenhet Tina och tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss feedback!

Jessica Monica V

Snabbt och smidigt med leverans

Svar från restore.se

Tack för att du tagit dig tiden att svara oss Jessica Monica! Vi blir glada av att höra att du fått snabb och smidig service!

Anita Å
Skrev om restore.se

Enkelt, snabb leverans...fick det jag beställde!

Svar från restore.se

Toppen att du känner dig nöjd med din beställning Anita! Tack för att du tog dig tiden att betygsätta oss!

Robert S
Skrev om restore.se

Superbra och snabb leverans, jag återkommer

Svar från restore.se

Tack snälla Robert för de fina orden! Du är varmt välkommen att återkomma till oss!

Marie T
Skrev om restore.se

Snabb leverans och helt nöjd med företaget.

Svar från restore.se

Tack så mycket för att du tagit dig tiden att ge oss feedback och för de fina orden Marie!

Lisa B
Skrev om restore.se

Snabb leverans och bra produkt!

Svar från restore.se

Härligt att höra Lisa! Tack för att du tog dig tiden att ge oss så fint betyg!

Carolina W
Skrev om restore.se

Jag är supernöjd med mina tjejer!

Svar från restore.se

Det var roligt att höra Carolina! Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva till oss!