Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Retro Bar & Restaurang

Retro Bar & Restaurang

Bondegatan 25 A, 116 40 Södermalm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Retro Bar & Restaurang

• Carlos R
    Carlos R skrev om Retro Bar & Restaurang
    Skit ställe. Gick in och spelade Jack vegas på sveavägen då står en dum jävla getto brud och kollar snet på mig i kassan. 3 maskiner har något fel, den ena trycker ut ett kvitto på 70 kr när jag precis har börjat. Går fram till kassan och säger det snällt då står hon och pratar skit om mig till en av killarna i köket.. Typ " han gick bara in och satte sig": Hallå jag spelar bort mina pengar så ni kan driva det där jävla skit stället. Vad fan är det för jävla stil det står ju nerpissade alkisar och spelar där. aldrig mer Läs mer
  • S
    S skrev om Retro Bar & Restaurang
    Dålig mat. Torra överstekta hamburgare. Fruktansvärt dålig bild på skärmarna. Sämre än vhs, och ljudet var bedrövligt. Jättehögt men man hörde ändå inte ett skit. Åkte hem i tron att det var sändningen som var av dålig kvalitet men icke. Kvaliteten var tipptopp. Läs mer
  • Martin P
    Martin P skrev om Retro Bar & Restaurang
    Beställde bord,när vi kom till restaurangen,hade man "tappat" bort bokningen.När vi ska börja med förätten ,kommer de samtidigt in med huvudrätten.Hur tänkte de där ...eller tänker de överhuvud taget på det stället?
    Köttet var rått,bad att den skulle bli genomstekt.De kom tillbaka med en annan biff, som var seg och liten och i princip oätlig.Sen när man ska betala så kan den blonde servitören inte räkna utan det blir bara fel.
    Gör er själva en tjänst gå till ett annat ställe förslagsvist Olearys, om ni vill gå till en sportbar med hyfsad mat. Läs mer

Bondegatan 25 A, 116 40 Södermalm