Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Retro Bar & Restaurang

Retro Bar & Restaurang

Bondegatan 25 A, 116 40 Södermalm — Visa karta

Retro är en sportbar och restaurang
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Retro Bar & Restaurang

• S
    S skrev om Retro Bar & Restaurang
    Dålig mat. Torra överstekta hamburgare. Fruktansvärt dålig bild på skärmarna. Sämre än vhs, och ljudet var bedrövligt. Jättehögt men man hörde ändå inte ett skit. Åkte hem i tron att det var sändningen som var av dålig kvalitet men icke. Kvaliteten var tipptopp.
  • Martin P
    Martin P skrev om Retro Bar & Restaurang
    Beställde bord,när vi kom till restaurangen,hade man "tappat" bort bokningen.När vi ska börja med förätten ,kommer de samtidigt in med huvudrätten.Hur tänkte de där ...eller tänker de överhuvud taget på det stället?
    Köttet var rått,bad att den skulle bli genomstekt.De kom tillbaka med en annan biff, som var seg och liten och i princip oätlig.Sen när man ska betala så kan den blonde servitören inte räkna utan det blir bara fel.
    Gör er själva en tjänst gå till ett annat ställe förslagsvist Olearys, om ni vill gå till en sportbar med hyfsad mat.

Bondegatan 25 A, 116 40 Södermalm