RF Plattsättning

RF Plattsättning

4.5

R.F. Plattsättning har arbetat inom branschen över 20 år, vi utför alla slags arbeten inom kakel & klinker samt renoveringsarbeten i villor och lägenheter. Vi har ett gott samarbete med certifierade rörmokare och elektriker. Vi gör alltid vårt bästa för att tillgodose kundens behov i varje projekt.

4 omdömen om RF Plattsättning

Rose-Mari E
Skrev om RF Plattsättning

Renovering av badrum Sammarbetsvilliga,vänligt bemötande,hjälpsamma,alltid anträffbara

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Claes F
Skrev om RF Plattsättning

Nytt badrum med duschkarbin,kommod,toalett,golvvärme,kakel och klinkers. belysning mm. Trevliga och lyhörda hantverkare.

Eva N
Skrev om RF Plattsättning

Vi är mycket nöjda med jobbet som R.F Plattsättning gjort. Jobbet blev proffsigt utfört inom utsatt tid till en rimlig penning. Vi skulle gärna anlita R.F Plattsättning för fler uppdrag.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Roger H
Skrev om RF Plattsättning

Är verkligen mycket nöjd med deras arbete och gedigna kunskap kan varmt rekommendera deras tjänster!!. Danderydsbo med fint badrum