RIH måleri

RIH måleri

På RIH måleri anstränger oss alltid lite extra och har därför många återkommande kunder.

Vi hjälper till med:
Utvändig måleri av fasader, fönster och puts mm
Invändigt måleri: tak, väggar, fönster, öppna spisar etc
Tapetsering av väggar
Dekormåleri och målning av möbler
Nygips
Hela renoveringar

VI har också ett stort nätverk och fungerar ofta som kontaktperson i större projekt med många olika typer av hantverkare.

RIH måleri startades av Robin Hillerlöv 2018 och våra tre ledord är punktlighet, kommunikation och nätverk.

RIH utför måleriarbeten och större byggprojekt i hela Stor-Stockholmområdet.

Läs vad 14 kunder tycker om RIH måleri 2

2021-12-30
    Vi är jättenöjda med både utförande och service. Blev jättefint!
  • 2021-12-29
    Uppdraget var att skrapa och måla den södra fasaden med linoljefärg samt att kitta om fönstren. Vi upplevde att allt fungerade bra. Resultatet var utmärkt. Tiden och offerten höll i alla delar. Personalen var mycket trevlig. Vi kan därför varmt rekommendera RIH måleri.
  • 2021-12-26
    Vi har samarbetet med många målerifirmor genom åren men ingen har lyckats hålla den höga nivå på både slutresultat och projektledning som RIH Måleri.
    Personal som är trevliga, punktliga och yrkesskickliga.

Kan starkt rekommendera denna firma!
  • 2021-12-23
    Trots dåligt väder gick målningsarbetet bra.
  • 2021-12-22
    Bra bemötande, snabb kontakt och utmärkt resultat. Vi är mycket nöjda och varmt rekommendera RIH måleri.
  • 2021-12-22
    Robin is an amazing fastidious professional. His work, reliability and personality are all top quality.

I enjoyed all the amazing projects we did together. As an experienced Interior Designer , I will say that you are extremely blessed and lucky if you hire Robin. He is the absolute best.
    Bonnie MADIGAN
    Jarna Sweden
  • 2021-12-22
    Har använt Robin och hans målare både i mitt privata hem och ute hos mina egna kunder. Alltid supernöjd med deras jobb! Det är skönt att ha någon man kan lita på och rekommendera vidare till ens egna kunder och veta att det alltid blir perfekt gjort.
    Med vänlig hälsning,
    Jennie - EWI Styling
    Seriös, Mycket trevlig , Kvalite
  • 2021-12-22
    Kunnig personal, seriösa i sitt sätt att utföra sina arbeten med mycket goda resultat. Målning och tapetsering av flera rum i villa.
    2021-12-20
    Vill alltid leverera bästa resultat.
    2021-12-19
    RIH helrenoverade min 40-talslgh på 48 kvm. Projektet sköttes på en fantastiskt vis. På fyra veckor (dessutom i juli) samordnades hantverkare för golvläggning, rivning av ytskikt och kök, avstängning av gas, spakling och målning av tak och väggar, montering av nytt kök samt nydragning av all el. Jag fick löpande återkoppling under hela projektets gång och kände mig helt trygg under hela processen. Så glad att kunna skriva att det fortfarande finns duktiga hantverkare med yrkesstolthet och vilja att samarbeta med kund för ett riktigt bra slutresultat!
  • 2021-12-18
    Supernöjda med alla målare från rih måleri. Robin är aktiv och engegagerad i projektet och alla målare supertrevliga 😊
    2021-12-17
    Snabba, noggranna och lätta att ha och göra med. Rekommenderas.
  • 2021-12-17
    Vi har använt RIH måleri i flera omgångar: på kontoret, hemma, hos svärfar och på landet, Vi har alltid varit lika nöjda. De håller tidsplanen, kommunicerar tydligt och ser till att ta in andra kompetenser (elektriker, vvs, snickare etc) där det behövs. Det bästa är att RIH håller i hop arbetet med alla andra, så vi kunder bara behöver ha en kontakt. Jag kan verkligen rekommendera RIH!