Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Norrtälje Rimbo Gummiverkstad

Rimbo Gummiverkstad

Finstavägen 3, 762 51 Rimbo — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Rimbo Gummiverkstad. Vi välkomnar dig till oss med professionell däckutrustning samt rymliga och fräscha lokaler. Medan du väntar på att vi tar hand om ditt fordon får du vänta i vår kundmottagning där vi bjuder på något gott att dricka och trevligt att läsa. Vi erbjuder däckservice inom områden såsom; personbilar, motorcyklar, fälgar, hjulinställning, däckhotell, lantbruksdäck, lastbilsdäck, entreprenad, skottkärror och komplett servicebil. Vi har tillsammans arbetat inom branschen sedan 1972. För oss betyder vår miljö och natur mycket, därför jobbar vi aktivt med källsortering av allt förbrukningsmaterial. Tillsammans med Svensk däckåtervinning AB hanterar vi även uttjänta däck för återvinning där det idag återvinns 98%. Vi är även stolta över att stödja det lokala idrottslivet i Rimbo. Michelins kvalitetscertifieringsprogram har utfört en kvalitetscertifiering för oss vilket för dig som konsument innebär att du kan lita på vår stora kompetens, att vi har korrekt utrustning samt en hög kvalité i arbete. Vi går ständigt på de kurser som erbjuds av däckbranschen för att ligga i framkant. Varmt välkommen!

Läs vad 128 kunder tycker om Rimbo Gummiverkstad

Finstavägen 3, 762 51 Rimbo