Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Norrtälje Rimbo Gummiverkstad

Rimbo Gummiverkstad

Finstavägen 3, 762 51 Rimbo — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Rimbo Gummiverkstad. Vi välkomnar dig till oss med professionell däckutrustning samt rymliga och fräscha lokaler. Medan du väntar på att vi tar hand om ditt fordon får du vänta i vår kundmottagning där vi bjuder på något gott att dricka och trevligt att läsa. Vi erbjuder däckservice inom områden såsom; personbilar, motorcyklar, fälgar, hjulinställning, däckhotell, lantbruksdäck, lastbilsdäck, entreprenad, skottkärror och komplett servicebil. Vi har tillsammans arbetat inom branschen sedan 1972. För oss betyder vår miljö och natur mycket, därför jobbar vi aktivt med källsortering av allt förbrukningsmaterial. Tillsammans med Svensk däckåtervinning AB hanterar vi även uttjänta däck för återvinning där det idag återvinns 98%. Vi är även stolta över att stödja det lokala idrottslivet i Rimbo. Michelins kvalitetscertifieringsprogram har utfört en kvalitetscertifiering för oss vilket för dig som konsument innebär att du kan lita på vår stora kompetens, att vi har korrekt utrustning samt en hög kvalité i arbete. Vi går ständigt på de kurser som erbjuds av däckbranschen för att ligga i framkant. Varmt välkommen!

Läs vad 159 kunder tycker om Rimbo Gummiverkstad

• Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Trevligt bemötande åh snabb service!!!
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Trevligt bemötande vid tidsbokning via telefon, direkt ögonkontakt när man kommer in på kundmottagningen och är de upptagna med annan kund så erbjuds det kaffe direkt. Fick ett nej från leasingfirman om byte till nya sommardäck vid skifte från vinter till sommar. Göran ringer leasingbolaget, får ett ok och skiftar sedan på 4 st nya sommardäck. SNABBT, PROFFSIGT OCH HELT UNDERBART.
  • Jon S
    Jon S skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid bra bemötande och service
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Föredömlig service, kunnig och vänlig personal som ser kunden. Trots att vi flyttat ett antal mil från orten behåller vi vår affärsrelation med Rimbo Gummiverkstad. Kan inte bli bättre.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid jättetrevligt bemötande, vare sig man ringer eller är på plats! Har våra däck på däckhotellet, och har även köpt däck i samband med däckskifte! Toppenkillar på verkstaden!
  • Jan E
    Jan E skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Lätt att göra upp om tid samt en bra service.
    Bra förslag på bästa typ av däck.
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Jag har anlitat Rimbo Gummiverkstad i 3 1/2 år då jag flyttade till Rimbo. Jag har skiftat vinter o sommardäck på bil och hästsläp ett antal gånger, lagat punktering på bilen, köpt sommardäck till hästsläpet, nya däck till en släpkärra till trädgårdstraktorn . Jag har alltid blivit väl bemött och jag har varit väldigt nöjd med arbetet dom utfört. TUMMEN upp för Rimbo Gummiverkstad. Yvonne
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Mycket bra famlijeföretag, där man sätter kunden i centrum.
    Alltid snabb service och bra bemötande i glad ton.
    Recomendo................
  • Marie S
    Marie S skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid trevliga,glada och serviceinriktade! Snabba och pålitliga. Jag har fått däckkskifte utfört samt har mitt däckhotell på verksta´n sedan5år tillbaka och är mycket nöjd. Jag har även köpt nya däck vid ett tillfälle vilka smidigt beställdes av verkstan i god tid innan det var dags för skifte.
  • Sanny P
    Sanny P skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Jag har fått bra bemötande och service och de tillgodoser alltid mina behov. Mycket tillmötesgående när det gäller mina önskemål.
  • Marie B
    Marie B skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Jag är mycket nöjd med er.
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Lätt att få tid.
    Sanbbt utfört arbete och vänlig personal.
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Hej
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet på verkstaden. Jag förvarar mina sommar respektive vinterdäck hos er. Får alltid tid som passar när jag skall byta.
    MVH
    Gunnar Elison
  • Ljungstedt C
    Ljungstedt C skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Mycket bra bemötande över lag. Har inget att klaga på
  • Robbie B
    Robbie B skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid glada och tillmötesgående. Inga besserwissrar som vet allt utan vi kan på ett bra plan diskutera. Trevliga, kunniga och man känner stort förtroende för alla på firman
  • Jonny B
    Jonny B skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Däckskifte och däckhotell. Bra och snabb service. Bra bemötande. Upplever att de har kunden i fokus.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Snabba, trevlig personal, lätt att få tider
  • Bosse H
    Bosse H skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Snabb service.

Köpt däck + däckhotell.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid superbra service. Trevliga att ha och göra med. Jag har köpt flertalet uppsättningar däck och fälg och alltid blivit mer än nöjd med resultatet. Dom hittar fälgar jag inte ens visste jag ville ha. Passar alltid perfekt för stuket på bilen.

Kontaktar i god tid när däck behöver bytas i förvaringen. Aldrig något krångel.
  • Bo J
    Bo J skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Jag har anlitat Rimbo Gummiverkstad för byte av sommar/vinterhjul samt däcksförvaring. Bemötandet och servicen får högsta betyg. En eloge för att snabbt boka in tid för nämnda jobb. Rekommenderas!
  • Mats H
    Mats H skrev om Rimbo Gummiverkstad
    mycket bra och trevliga människor!!!!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Dom är trevliga har bara haft att göra med dom en gång när dom tog hand om mina däck till vintern.
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Använder däckshotellet, köper däck till alla våra fordon.
    Alltid ett mycket trevligt bemötande
  • Ingemar F
    Ingemar F skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid snabb service och bra framförhållning på däckhotellet.
  • Jussi O
    Jussi O skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid bra bemötande oavsett det gäller däck till bil eller mc
  • Birgersson T
    Birgersson T skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Förvarar mina däck där och får hjälp att byta höst och vår. Fungerar klockrent och snabbt. Mycket trevligt bemötande och alltid på rätt tid. Bara beröm. Prismässigt vet jag ej om de ligger rätt. Superverkstad vad gäller kvalitet och bemötande.
    Med vänlig hälsning,
    Thomas Birgersson
  • Maria H
    Maria H skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid hjälpsamma. Snabb service och jättetrevlig personal.
  • Ib A
    Ib A skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Ett företag som alltid ställer upp och hittar lösningar om mak får ett problem.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Jag har fått ett jättetrevligt bemötande, från första samtalet tills idag. Inför sommar samt vintersäsong, ringer de upp och påminner om hur kvalitén på mina däck är inför säsongen. Om jag bestämt att byta däck, tar de sig tid och förklarar olika däcks kvaltéer, egenskaper samt priser.
    När jag kommit för att skifta mina däck, är servicen jättegod och de ser verkligen sina kunder. För mig känns det tryggt när de som skiftar mina däck är personliga och seriösa. De har hjälpt mig med att laga punktering på kort varsel (drop in) o ser till att jag får balanserade (om det behövs) och tvättade hjul inför varje säsong.
    Jag rekommenderar denna gummiverkstad
  • Cia B
    Cia B skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid trevligt bemötande och även om det ibland har blivit tokigt så har jag blivit kompenserad utan en blink.
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Snabb och bra service och vänligt bemötande
    De skiftar hjul på bilen och har hjulen på förvaring.
  • Lars B
    Lars B skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Bra trevlig personal å bra läge
  • Peter O
    Peter O skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Här är det bra och förebyggande helservice.
  • Lena C
    Lena C skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Byte fr vinterdäck till sommardäck......Nya sommardäck köptes-superfina!!!Snabbt jobb-bra jobb-fantastisk service !!!
  • Carina T
    Carina T skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Har mina däck på deras däckhotell. Bemötandet är alltid det bästa när man har kontakt med dom. Hjälpsamma och snabba. Fungerar alltid jättebra.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Mycket bra gummiverkstad! Får alltid den hjälp jag behöver på ett snabbt och proffesionellt sätt. Har tre uppsättningar däck på hotellet hos dem och det funkar kanon!
  • Lisbet J
    Lisbet J skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Däcken på satta och inte ramlat av,,trevlig pratstund när jag vänta, fort gick det hann knappt dricka kaffet klart,,med andra ord toppen
  • Sune J
    Sune J skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Väl bemött trevlig personal.
    Däckköp, av och påtagning vinter å sommardäck, och förvaring.
    Kan rekommenderas.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Mycket skickliga och trevligt bemötande.
  • Kristian T
    Kristian T skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid blivit väl bemött och fått bra service. Lämnar in på vår/höst samt valt att förvara min däck där.
    Humana priser.

Bra gäng att ha att göra med.
  • Christer A
    Christer A skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Hej enbart positivt bemötande, har inget att klaga över

Christer
  • Helene S
    Helene S skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid proffsigt och supertrevligt bemötande
  • Kent B
    Kent B skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Har under många år fått hjälp med att förvara mina såväl sommar som vinterdäck med underhåll hos RG på ett osedvanligt bra professionellt sätt. Personalens ödmjuka lyssnande sätt och professionalism vid all slags hjälp inklusive val och köp av nya däck uppskattas särskilt.
    Jag föredrar att fortsätta vara kund hos RG i Rimbo trots att mitt boende ligger i Stockholms innerstad!
    Kent Blom
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Rimbo Gummiverkstad
    förvarar både bil och hästsläpsdäck sommar som vinter där och det är toppenbra + att det är lätt att få tid och killarna är mycket trevliga och jobbar snabbt. Återkopplar även när det börjar dra emot att byta däck så man inte slarvar med det. Har inget problem med att rekommendera kunder dit!
  • Pontus K
    Pontus K skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Mycket bra service och personalen var väldigt trevliga!
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Alltid trevligt bemötande! Snabb service. Lätt att få tider vid däckbyte. Och dessutom väldigt gott kaffe :)
  • Helena K
    Helena K skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Väldigt bra mottagande. Hjälp med däckbyte och förvaring. Alltid lika trevligt att komma in till företaget.
  • Jan Åke E
    Jan Åke E skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Rimbo Gummiverkstad är trevliga att ha att göra med snabb service aldrig omöjliga
  • Gunilla T
    Gunilla T skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Gör däckbyte, förvarar däck, åker dit om ngt akut. Köper nya däck
    Vet inte hur ni menar avge betyg? Siffror, bokstäver?
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Rimbo Gummiverkstad
    Snabb och bra service - bra kunskap och rätt pris.

Finstavägen 3, 762 51 Rimbo