Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Ringens Bilskola Handledarutbildning

Handledarutbildning
en del av Ringens Bilskola

Ringvägen 89
118 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 154 kunder tycker om Handledarutbildning

• Tomas G skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildning, den som höll i det var bra. Jag blev bra bemött Läs mer
    2018-10-12 Teresa . svarar Tomas G
    Tomas tack för att du vald att gå kursen hos oss👏👏🙏
  • Josefine S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Mkt nöjd med innehåll och engagemang från föreläsare. Intressant och lärorikt. Läs mer
    2018-10-12 Teresa . svarar Josefine S
    Tack Josefine och lycka till med körkortet🚘🚘🚘👊🏾
  • Hanna L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledar-/introduktionskurs.
    Jag blev mycket väl bemött.
    Min känsla var att kursen hade kunnat hållas på en eller möjligen två timmar. Läs mer
    2018-10-11 Teresa . svarar Hanna L
    Hej Hanna,
    Kursens innehåll är väldigt stort och alla moment är obligatoriska enligt lag. Vi kan inte på något sett korta ned kursen, då skulle vi bryta mot Transportstylsenslag om innehållet på introduktionsutbildning. Jag hoppas ändå att du fick med dig goda råd och tips som du kan ha användning för under övningskörningen:)
  • Giannis P skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Mycket bra alltifrån bokningen till själva kursen Läs mer
    2018-10-11 Teresa . svarar Giannis P
    Tack Giannis för din fina rekommendation:)
  • Rustan C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Var på Ringens bilskola för en handledarkurs. Toppenbra bemötande och utmärkt lärare. Som koncept så tror jag dock inte 3,5 timme direkt efter jobbet är någon vidare idé då oavsätt lärare blir det för långt och för mycket. Läs mer
    2018-10-11 Teresa . svarar Rustan C
    Tack för rekommendationen Rustan, dessvärre kan vi inte göra något åt längden på kursen eftersom lagen är 3 effektiva timmar. jag förstår att det är lång tid att sitta och lyssna men förhoppningsvis fick du med dig värdefulla tips:)
  • Camilla F skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarinstruktionen var en genomtänkt och strukturerad kurs. Sirpa Larsson var inspirerande i sina exempel på trafiksituationer och samspel mellan elev och lärare. Bra tips när man övningskör privat. Vi fick med oss pedagogiskt material hem för en bra planering för att nå körkortsmålet.
    Fick ett mycket trevligt bemötande och ett bra intryck av Ringens bilskola.
    Camilla och Lars Forsell Läs mer
    2018-10-12 Teresa . svarar Camilla F
    Tack så jättemycket för er varma rekommendation och lycka till med övningskörning 👏👏🙏🚘🚘
  • Frida S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra sammanfattande och pedagogisk ledare som effektivt förmedlade introduktionskursen. Vi kom därifrån motiverade inför det nya körkortet och tror det kommer bli roligt att sätta igång och övningsköra. Läs mer
    2018-10-11 Teresa . svarar Frida S
    Tack Frida för rekommendationen och lycka till med övningskörning. Tveka inte att höra av dig om du undrar över något.:)
  • Jan M
    Jan M skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra mötande, oavsett att jag hade glömt att anmäla frugan , gick det ok att få henne med :D Läs mer
    2018-10-02 Teresa . svarar Jan M
    Tack Jan för att ni valde oss för introkursen🙏
  • Victoria P skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarkurs på Ringens bilskola. Entusiastisk och entusiasmerande instruktör med mångårig erfarenhet. Bra uppdatering på dagens bilar och körtel il. Trevligt samspel. Helnöjd med kursen! Läs mer
    2018-09-16 Teresa . svarar Victoria P
    Tack Victoria för din fina rekommendation 🙏😀
  • Emanuel B
    Emanuel B skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag gick på en introduktionsutbildning och är väldigt nöjd. Läraren var mycket duktig och engagerad och kunde förklara saker på ett lättförståeligt sätt. Jag visste inte riktigt vad jag hade för förväntningar innan men med den kunskap som bilskolan gav mig i bagaget så känner jag mig redo att börja övningsköra Läs mer
    2018-09-06 Teresa . svarar Emanuel B
    Tack Emanuel för din fina rekommendation. Lycka till med övningskörningen
  • Robin T skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Intrudutktionsutbildning / kurs med Sirpa . Var väldigt bra och givande. Läs mer
    2018-09-06 Teresa . svarar Robin T
    Tack Robin för att ni vald oss för att gå intro kurs🙏🙏lycka till med övningskörning 🚘😀
  • Roger T skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra ............................. Läs mer
    2018-09-06 Teresa . svarar Roger T
    Tack Roger för att du tog dig tid att skriva 😀😀😀🙏🙏
  • Tea G skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Efter att ha gått introduktionsutbildningen tillsammans med min handledare vet jag nu vilka steg som vi behöver ta innan förarprovet. Min handledare fick också massor av information om vad som förväntas av henne som min handledare. Läs mer
    2018-08-27 Teresa . svarar Tea G
    Tack Tea för att du tog dig tid att skriva. Lycka till med körkortet och vi finns här vid behov😀🚘👊🏾
  • Viktoria M skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarkurs för mig och min dotter. Vi är mycket nöjda och ännu mer motiverade. Vi kommer att fortsätta vända oss till ringens bilskola. Läs mer
    2018-08-27 Teresa . svarar Viktoria M
    Tack Viktoria och ni är så hjärtliga välkomna 👏🙏🚘
  • Ulrica H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Startpaket
    Trevligt och vänligt
    Motsvarade

Som förväntar, kanske något mer. Läs mer
    2018-08-22 Teresa . svarar Ulrica H
    Hej Ulrica
    Tack för din rekommendation och god lycka med övningskörning 🚗
  • Paula H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag är mycket nöjd med handledarutbildningen. Läs mer
    2018-07-31 Teresa . svarar Paula H
    Tack Paula för din rekommendation 👍🏿🙏😀
  • Inger J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Uppfriskande och nyttig information för enblivande handledare. Läs mer
    2018-07-27 Teresa . svarar Inger J
    Tack Inger för du vald att gå introduktionskurs hos oss. Lycka till och hör av dig om du undrar något😀😎
  • Carina K
    Carina K skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag var på handledarförarskap i Ringens trafikskola .
    Otroligt bra bemötande av en supertrevlig, duktig, rolig och asvacker tjej! :)

Med vänlig hälsning,/Carina Kempe Läs mer
    2018-07-26 Teresa . svarar Carina K
    Tack Carina för din fina rekommendation 😀😀❤️👏👏😀😀❤️
  • Johan H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Gick Handledarkursen 25/7.
    Mycket bra bemötande.
    Hade förväntningar på upplägg och uppdateringar.

Gick kursen för ca 10 år sen med min dotter, även då på Ringens bilskola, blev då mycket positivt överraskad.

Har praktiserat Eco driving långt innan begreppet myntades, då häcklad av mina kollegor(chafförer). Har arbetat 30 år i branchen, även med internutbildning.

Mvh Johan Läs mer
    2018-07-26 Teresa . svarar Johan H
    Hej Johan, jättekul att 10 år senare anlitar du oss fortfarande. Tack för ditt förtroende. Synd att alldeles för få praktiserar ecodriving fortsätt så👍🏿😀
  • Andrea B skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Mor och dotter på handledarutbildning. Bra lärare, Theresa, och bra uppfriskning av regler och vad som väntar oss när vi börjar övningsköra! Läs mer
    2018-07-25 Teresa . svarar Andrea B
    Tack Andrea för att du tog dig tid att skriva omdöme. Lycka till övningskörning och tveka inte att höra av er om ni indrar över något.🙏😀
  • Åsa P skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Tycker att introutbildnibgen var. Nyttig, lärorik och hade ett bra tempo. Bra lärare.

Negativt start 10 min för sent för att vi väntade på en person. Läs mer
    2018-06-23 Teresa . svarar Åsa P
    Tack för din fina rekommendation, ledsen att vi startade lite sent i väntan på en deltagare. Lycka till med övningskörning🚘
  • Anita W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutbildning. Kunnig och professionell personal. Läs mer
    2018-06-22 Teresa . svarar Anita W
    Tack Anita för din fina rekommendation och lycka till övningskörning.
    Glad midsommar 🤩🤩
  • David P
    David P skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Det var bra, trevligt med fika och mat Läs mer
    2018-06-21 Teresa . svarar David P
    Tack för rekommendation David och glad midsommar:)
  • Clara S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Faktaspäckad och bred föreläsning, engagerad utbildare, intressant. Läs mer
    2018-06-13 Teresa . svarar Clara S
    Tack Clara för din rekommendation och lycka till med körkortet;)
    glad sommar
  • Johanna J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Handledarutb/informations träff.
    Mycket bra upplägg och bra lärare Läs mer
    2018-05-30 Teresa . svarar Johanna J
    Tack Johanna för att du tog dig tid att skriva:)
    lycka till med övningskörning
  • Markus O skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Gick Handledarutbildning, det var en bra genomgång och upplägget fungerade för de timmar vi spenderade där. Läs mer
    2018-05-07 Teresa . svarar Markus O
    Tack Marcus,för att du tog dig tid att skriva rekommendation🙏👏
  • Madeleine G skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Mycket inspirerande och många aha upplevelser. Både jag och min son känner oss super pepp på att börja övningsköra själva och på bilskolan- Läs mer
    2018-05-04 Teresa . svarar Madeleine G
    Tack så hjärtligt för din recention och önskar er lycka till med övningen. Tvecka inte att kontakta oss om ni undrar något🙏😀
  • Johanna J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra introduktionskurs, fint och bra bemötande och pedagogisk och bra "lärare" (Sirpa)!
    Hade jag inte valt bilskola redan hade jag defenitivt valt er :) Läs mer
    2018-05-03 Teresa . svarar Johanna J
    Hej och tack Johanna för din rekommendation, vi glädjer oss när vara kunder blir nöjda:)
    lycka till med övningen.
  • Ove S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    En levande och trevlig kursledare som uppdaterade våra gamla och även några bortglömda regler och betende i trafiken. Läs mer
    2018-05-03 Teresa . svarar Ove S
    Tack Ove för att du tyckte om kursen, och att den var lärorik:)
  • Mickaela Å skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jättebra introduktionskurs, Sirpa som höll i kursen som fick det ganska tråkiga ämnet att bli intressant! Läs mer
    2018-05-03 Teresa . svarar Mickaela Å
    Tack Mickaela Sirpa är en stjärna:)
    lycka till med övningskörningen
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    På min kurs hoss företaget blev jag bemöt av ett leende. Kunde se att detta var något utbildaren/läraren brann för vilket gjorde lektionen roligare att vara med på. Lektionen var kanske lite lång men den var mycket lärorikt vilket var det jag förväntade mig. Ser fram emot att fortsätta körutbildningen fram tills slutprovet om ca 2 år. Läs mer
    2018-04-22 Teresa . svarar Linnea C
    Hej Linnéa och tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation det uppskattas. Lycka till med övningskörning och hör av dig om du undrar något, vi är alltid redo😀🚘
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Sirpa som höll i utbildningen var jätteduktig, väldigt pedagogisk och omtänksam. Roligt och informativt. Bra att kunna få en tid på en helg. Fina lokaler och bra fika i pausen. Läs mer
    2018-04-22 Teresa . svarar Johanna S
    Tack Johanna och lycka till med övningskörning👏👏😀🚘
  • Stefan C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Vi har gått handledarutbildning jag & min dotter. Bra lärare och en kurs som kommer vara till stor hjälp när vi ska ut och köra själva.
    Trevligt mottagande och enkelt att boka och betala. Läs mer
    2018-04-22 Teresa . svarar Stefan C
    Tack så mycket Stefan, vi är glada att ni tyckte om kursen och att den uppfyllde sin funktion. Lycka till med övningskörning🙏👏🚘😀
  • Ville S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Har varit där tre gånger än så länge och det kanns bra får mycket bra och snäll Läs mer
    2018-04-16 Teresa . svarar Ville S
    Tack Ville vi har äran att få ses ett tag 😀😀😀
  • Camilla S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra information och engagerad och proffsig föreläsare. Förtroende ingivande. Läs mer
    2018-04-15 Teresa . svarar Camilla S
    Tack så mycket Camilla och lycka till med övningskörning 🚘
  • Marie-Louise S skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Intressant. Jag har kört bil så gott som dagligen i över 50 år så det mesta sitter i ryggmärgen och det visade sig vara rätt. Men Det svåra blir att lära ut på rätt sätt och inte bara säga "gör så här" som ett enda moment. Jag planerar att följa med ett par gånger och få lära mig grunderna på nytt.
    Föreläsaren föreslog detta och det kändes väldigt bra. För övrigt en bra föreläsning och mycket bra och underhållande föreläsare. Läs mer
    2018-04-15 Teresa . svarar Marie-Louise S
    Det är precis som du säger Marie- Louise du kör och gör allt per automatik, det är inte så lätt att förmedla dem kunskaperna till någon annan på ett enkelt sätt.
    Du är så välkommen att hänga med på lektionerna😀
  • Ellen Ö skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Introduktionsutbildningen jag gick var lyckad och jättebra. Det var trevligt och blev inte långtråkigt att lyssna på som jag har hört av andra att det kan bli. Läs mer
    2018-04-15 Teresa . svarar Ellen Ö
    Tack Ellen för att du tyckte om kursen och gav dig tid att skriva🙏🙏😀
  • Vega B skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Utbildningen var väldigt intressant och det var till stor del pga läraren. Hon stod inte bara dör och pratade utan den va interaktiv och hade massvis med exempel och frågor som gjorde att man som elev kände sig som en del av undervisningen! Vi har alltid fått utmärkt service av dem på Ringens bilskola! Läs mer
    2018-04-15 Teresa . svarar Vega B
    Hej Vega,
    Vi blir alltid så glada att höra om att våra kunder trivs hos oss och att de får utmärkte service. Det är vårt mål att alltid sätta kunden på första parkett. Vi försöker göra kurser eller lektioner för den delen roliga informativa och lärorika. Lycka till med övningen 🚘
  • Eva V skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra handledarkurs. Rolig och informativ. Läs mer
    2018-04-15 Teresa . svarar Eva V
    Tack Eva för dina ord, och för din tid😀🙏
  • Clara G skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Hon som hade kursen var väldigt trevlig och gjorde mig verkligen intresserad, jag fick olika perspektiv på körning och en annan sorts förståelse. Det var givande och relativt intressant! Läs mer
    2018-04-13 Teresa . svarar Clara G
    Tack Clara för din rekommendation lycka till med körningen🚘🙏😀
  • Maria J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Välorganiserat, tydligt och välinformerat. Läs mer
    2018-04-12 Teresa . svarar Maria J
    Tack Maria för din Reco 👏👏👏😀🙏
  • Monica H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Mycket bra, informativt och professionelt Läs mer
    2018-04-12 Teresa . svarar Monica H
    Tack Monica för din rekommendation lycka till med övningen😀🙏
  • Karin J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Bra flexibelt proffsigt både vad gäller handledare o körkortsaspiranter Läs mer
    2018-04-12 Teresa . svarar Karin J
    Tack Karin för din recention. Lycka till med övningskörningen👏👏🙏🙏😀
  • Lars-Göran G skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Mycket bra. Intressant, spännande och nyttig kurs. Bra lärare. Läs mer
    2018-03-10 Teresa . svarar Lars-Göran G
    Tack Lars-Göran för din reco och lycka till med övningskörning👏👏👏😀
  • Amelia U skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Det var jättebra. Intressant och informativt. Trodde det skulle bli överväldigande med all information men det var precis lagom.

En sak som jag dock tänkte på var att allas karamellpapper prasslade väldigt mycket. Kanske en förbättrings åtråvärd, vad vet jag! Läs mer
    2018-03-08 Teresa . svarar Amelia U
    Hej Amelia och tack för din rekommendation. Absolut en förbättrisåtgärd, vi ska ta upp det så det inte blir en störningsmoment.🙏
  • Johanna Z skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Lärorik utbildning med mycket engagerad och kunnig lärare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-24 Teresa . svarar Johanna Z
    Tack Johanna och lycka till med körkortet😃
  • Lena E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Vi är mycket nöjda med utbildningen som var både lärorik och rolig. Läraren var fantastisk! Läs mer
    2018-02-12 Teresa . svarar Lena E
    Tack Lena för din rekommendation🙏Lycka till med övningskörningen 🚘
  • Lotta E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Mycket kompetent lärare med en genomarbetad och pedagogisk presentation på dagens handledarkurs. Hon lyckades fånga såväl mitt intresse som handledare som min dotters som blivande körkortselev. Mycket bra. Trevligt mottagande och mycket serviceminded personal. Lägg till det trevliga och ljusa lokaler. En modern körskola med användarvänlig webbplats. Läs mer
    2017-12-17 Teresa . svarar Lotta E
    Tack Lotta för dina fina ord. Lycka till med övningskörningen 😀🙏👏
  • Jonas W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Jag tyckte det var en bra upplevelse då det även gav mig nya tankesätt inom trafiken. Läs mer
    2017-12-08 Teresa . svarar Jonas W
    Tack Jonas och lycka till med övningskörning. 😀🚘
  • Peder Jan Martin A skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola
    Vi fick ett mycket bra bemötande av en kunnig kursledare som hade svar på alla frågor. Kurs var bra planerad och gav oss en bra introduktion. Läs mer
    2017-12-07 Teresa . svarar Peder Jan Martin A
    Vilken fin rekommendation🙏😀 vi blir så glad. Lycka till med övningskörning 🚘
Handledarutbildning
Riskettan