Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Ringens Bilskola Handledarutbildning
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 210 Läs vad Handledarutbildning

• Magdalena C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-07-15

Handledarkurs, det var jätte bra. Nöjd med kursen som helhet, underbar ledare. Kan varm rekommenderas. Läs mer
    2019-07-16 Teresa . svarar Magdalena C
    Va roligt att du var nöjd med kursen, vi uppskattar att ni tar er tiden att dela med er av eran upplevelse.
  • Melker H skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-07-13

Bra handledarutbildning av en kunnig lärare. Läs mer
    2019-07-16 Teresa . svarar Melker H
    Tack för att du valde att gå kursen hos oss.
  • Eskil A
    Eskil A skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-07-11

Det var trevligt, vet inte vad jag hade för förväntningar riktigt. Tyckte det var en bra lärare och mysigt bemötande. Vi lärde oss hur man börjar och vad vi måste göra. Läs mer
    2019-07-16 Teresa . svarar Eskil A
    Va roligt att du fick med dig hur ni kommer igång. Lycka till med körningen
  • Mille E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-06-29

Gick kursen för att få övningsköra och det känndes väldig seriöst och lärorikt, kursen uppfyllde mina förväntningar om att jag skulle bli bra bemött och lära mig mycket. Läs mer
    2019-06-30 Teresa . svarar Mille E
    Hej Mille, va roligt att vi kunde möta dina förväntningar på kursen. Stort lycka till.
    Teresa ., Ringens Bilskola gillar detta
  • Tove W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-06-27

Trevlig och rolig föreläsare. Supergoda mackor i pausen! Läs mer
    2019-06-30 Teresa . svarar Tove W
    Tack för det, föreläsaren brinner verkligen för det hon gör, alltid kul att få kvitto på att ni uppskakar det. Va kul, mackorna går att köpa på st pauls bageri :)
    Ringens Bilskola gillar detta
  • Petra J skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-06-27

Det var mycket information och sådant men föreläsaren (Sirpa) gjorde upp för det och det verkar som en bra verksamhet att lära sig att inte krocka och sånt. Läs mer
    2019-06-30 Teresa . svarar Petra J
    Vi uppskattar verkligen din input. Tack för att du valde att gå kursen hos oss. Hoppas att ni får en fantastisk körupplevelse och sommar.
    Ringens Bilskola gillar detta
  • Jan E skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-06-12

Jag blev bra bemöt
    Jag förväntade tipps och regler hur man ska uppträda mot eleven
    Jag tycker det var bra och nyttigt Läs mer
    2019-06-12 Teresa . svarar Jan E
    Tack för att du valde att gå hos oss, och lycka till med övningskörningen.
  • Alva W skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-06-06

Gick handledarsutbildning o fick bra information. Utbildningen var intressant o jag fick svar på de frågor jag ville. Läs mer
    2019-06-12 Teresa . svarar Alva W
    Va roligt att höra att vi lyckades möta dina förväntningar. Stort lycka till med övningskörningen.
  • Pär L skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-05-29

Väldigt mycket information, osäker på vad det är tänkt som mål med halvdagen. Det jag fick ut som handledare var att jag behöver göra en tydlig plan, läsa på en del och att man från bilskolans håll gärna vill ha någon form av samarbete.

Konkret tycker jag hon var kinnig spm höll i kursen, men pratade väl mycket och fort, svårt tillgodogöra sig infon. Samtidigt förstår jag att fet är väldigt mycket som behöver sägas och det är kort om tid, så ett förslag kan vara att ha någon form av mtrl på hemsida, som ska läsas innan, kanske med ett litet enkelt test när man samlas, gärna med en gnutta humor. Under kursen kan inte så mycket gås igenom. Läs mer
    2019-05-31 Teresa . svarar Pär L
    Tack för din input, vi strävar efter att alltid bli bättre, kul att höra vad ni tycker vi kan förbättra.
  • Sebastian C skrev om Handledarutbildning en del av Ringens Bilskola

2019-05-29

Jag gick på inledningskursen och fick mycket bra information. Läs mer
    2019-05-31 Teresa . svarar Sebastian C
    Va roligt att du tyckte att informationen var givande, och tack för att du valde oss. Lycka till med övningskörningen.
Riskettan
Teorilektioner