Alla kategorier Blommor Stockholms län Stockholm Södermalm Ringens Blommor

Ringvägen 115, 118 60 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Ringens Blommor

• hanna
    hanna skrev om Ringens Blommor
    Vacker butik. Mycket bättre än blomsterbutiken på södra station som är egentligen närmare mig.
    Unika krukor, lite dyrt men om man vill ha något speciellt så är det värt.
  • Anne-Cathrine D
    Anne-Cathrine D skrev om Ringens Blommor
    Fick idag ett mycket dåligt bemötande, jag hade köpt 25 tulpaner för 149kr men de drog aldrig vatten. Butiksbiträdet som jag berättade det för ifrågasatte om jag köpt dem där och sa att jag skulle komma dit med blommorna så hon kunde se om jag verkligen köpt dem där. Inte en enda ursäkt för att de sålt dåliga tulpaner utan hela tiden återkom hon till bevisfrågan om de var köpta där eller inte och hon var mer intresserad av att butiken skulle få pengar vid reklamationen än att göra mig som kund nöjd. URUSELT BEMÖTANDE!!!
  • Anna H
    Anna H skrev om Ringens Blommor
    Väldigt hjälpsam och trevlig personal som gör väldigt fina och helt fantastiskt underbara buketter. Men kanske lite för dyra så jag ger dem fyra reco av fem och kan varmt rekommendera dig att köpa blommorna på Ringens blommor om du är på Södermalm.
  • alexandra r
    alexandra r skrev om Ringens Blommor
    Fantastiskt arrangemang. Vilken underbar bukett den stod sig länge och blommade charmerande alltmer dagarna gick. En stor eloge till Ringens Blommor, butiken jag innan detta bud kom aldrig hade hört talas om. Nu är jag Er stora fan. Alexandra Rydholm

Ringvägen 115, 118 60 Stockholm