Alla kategorier Byggföretag Skåne Trelleborg Riv & Renovering i Trelleborg AB

Lavettvägen 10, 231 66 Trelleborg — Visa karta

Topplocksgatan 9B, 21241, MALMÖ
Poolkemisten Sverige
Jörgen N:
som poolägare vänder vi oss alltid till poolkemisten för inköp av tillbehör. Dom är alltid väldigt hjälpsamma även när vi har problem och in...

Läs vad 2 kunder tycker om Riv & Renovering i Trelleborg AB

• Jimmy A
    Jimmy A skrev om Riv & Renovering i Trelleborg AB
    - ” Jag anlitade Trelleborg Riv och Renovering AB för en total renovering av kök och badrum i en av våra lägenheter. De rev ut allt gammalt och byggde upp väggar och reglar från grunden, monterade ett helt IKEA kök samt bytte till våtrumsgodkänt system i badrummet. Företaget har en mycket bred kompetens eftesom deras anställda kan allt från rörmokeri till snickeri, murning och målning. Plattsättaren satte kakel och klinkers med millimeterprecision. Därför behövdes ingen annan hjälp förutom en elektriker som drog om elen. Det som jag mest uppskattade var teamets flexibilitet och förståelse för min budget under projektets gång samt att det alltid gick att nå dem på telefon oavsett dag och tid på dygnet. / Jimmy Andersson – Halljo AB”
  • John B
    John B skrev om Riv & Renovering i Trelleborg AB
    Anlitat företaget för rivning av bärande vägg, omläggning av papp på garagetak, målning, putsning, borttagning av golv (inklusive slipning). Har bara positivt att säga om företaget, otroligt vänliga, punktliga och duktiga yrkesmän. Jag kan med gott samvete rekommendera dessa till alla er som letar efter seriösa prisvärda hantverkare.

Lavettvägen 10, 231 66 Trelleborg