Alla kategorier Konferens Stockholms län Lidingö Rönneberga Konferens
Rekommenderat företag 2016 - Rönneberga Konferens

Rönneberga Konferens

Rönnebergavägen 1, 181 90 Lidingö — Visa karta

Rönneberga har en genuin kärlek till lärande och utveckling. Vi tror att en lyckad konferens eller ett inspirerande möte kan ge otroligt mycket för såväl anställda som chefer och därför strävar ständigt efter att erbjuda just det!

Hos oss finns möjlighet till ett tiotal olika konferenslokaler, de flesta med havsutsikt men alla med projektor och Wi-Fi. Vi kan nu erbjuda den mycket populära och exklusiva lokalen Eken som är en privat konferensvåning som tar upp till 16 personer och där har ni en egen altan med havsutsikt. Vår största lokal tar 220 personer så vi har något som passar dom flesta. Tveka inte att ta kontakt med oss för att diskutera fram det bästa alternativet för just er!

Läs vad 22 kunder tycker om Rönneberga Konferens

• Marie M
    Marie M skrev om Rönneberga Konferens
    Mycket bra från planering till genomförande Konferensuoplägg, förtäring, rum och möjligheter tillkringsaktiviteter Trevligt bemötande bra service och naturlig samtal " inga inövade koncept"
  • Linda L
    Linda L skrev om Rönneberga Konferens
    Bemötandet från bokare, reception och serveringspersonal har varit fantastisk. Hjälpsamma och trevliga.
  • Marie
    Marie skrev om Rönneberga Konferens
    Vi anordnade en middag samt inkvartering för några personer i samband med
    ett evenemang på Lidingö i april och vi blev jättenöjda med både bemötandet
    från bokningstillfället och framåt samt middagen. Glatt, trevligt och proffsigt
    bemötande, jättegod middag samt bra inkvartering!
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Rönneberga Konferens
    Rönneberga är ett mycket trevligt och välskött konferensställe. Personalen mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera Rönneberga till andra grupper.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Rönneberga Konferens
    Mycket bra upplevelse. Fina rum och bra mat.
  • Margaretha F
    Margaretha F skrev om Rönneberga Konferens
    Du får ett ett vänligt och trevligt bemötande på Rönneberga. Vår dagkonferens kantades av god mat och inspirerande miljö. Kan varmt rekommenderas!!
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Rönneberga Konferens
    Vi håll vårt årsmöte på Rönneberga med 60 personer. Mycket trevlig personal och miljö. God mat och tårtbuffén är något extra :-)
  • Eva S
    Eva S skrev om Rönneberga Konferens
    Bra bemötande. Lokalerna lite tråkiga och inte så "glamourösa", exempelvis Helsosam salva I badrummen...
  • Ann-sophie K
    Ann-sophie K skrev om Rönneberga Konferens
    Mycket BRA konferensställe. God mat och trevliga lokaler. Bra bemötande och trevliga sovrum
    Vi kommer GÄRNA tillbaka
  • Anders O
    Anders O skrev om Rönneberga Konferens
    Bra service och fin anläggning som väl uppfyllde våra krav.
  • Christopher B
    Christopher B skrev om Rönneberga Konferens
    Super fint trevligt mkt God mat
  • Elena G
    Elena G skrev om Rönneberga Konferens
    Trevlig miljö, fin konferenslokal med utsikt, god mat och fin badanläggning.
    Bra service och kontakt innan de två planeringsdagarna .
  • Anna N
    Anna N skrev om Rönneberga Konferens
    Jag var på kick-off med min arbetsplats och hade beställt vegankost till lunch och middag. Fick otroligt god mat av väldigt hög kvalitet. Väldigt nöjd och hoppas på att komma tillbaka och uppleva maten en gång till!
  • Inger G
    Inger G skrev om Rönneberga Konferens
    Vi är helnöjda med hela vistelsen. Allt fungerade perfekt allt från bokning av konferens till service och bemötande på plats. Därtill inte att förglömma god mat och fina rum.
  • Laila F
    Laila F skrev om Rönneberga Konferens
    Jättetrevligt bemötande, det är snygga rum efter renoveringen. Jag skulle önska att det fanns något nyttigt alternativ på fm/em fikat som man kan tugga på.
    2016-02-15 Helene Z svarar Laila F
    Tack Laila för din feedback. Vi håller nu på att se över vårt utbud på fikabufféerna och lovar att se till att lite nyttigare alternativ kommer att finnas i framtiden.
  • Rita I
    Rita I skrev om Rönneberga Konferens
    Endagskonferens med fika, lunch och middag. God mat, bra lokal och mycket bra bemötande från personalen!
  • Per J
    Per J skrev om Rönneberga Konferens
    Har under många år haft flera konferenser och utbildningar och får alltid jättebra servicen. Det märkt att service är det viktigaste ute på Rönneberga, alltifrån att boka till allt som kommer upp under konferensen så är personalen alltid hjälpsamma och visade stort tålamod med oss. Den underbara miljön och anlägger gör så att vi får ut det bästa av vår konferenser eller utbildning.

Vill avsluta med att rekommendera alla att besöka den fantastiska anläggning.
  • Ann B
    Ann B skrev om Rönneberga Konferens
    Bra bemötande och god service. Hjälpte till att ordna med en aktivitet för konferensgruppen, aktiviteten blev lyckad = alla var nöjda.
  • Anna B
    Anna B skrev om Rönneberga Konferens
    Jag kontaktade Rönneberga som en av flera tänkbara kandidater för en ettårig kurs jag håller för deltagare från Östersund ner till Malmö. Jag sökte ett prisvärt ställe med god mat och mysig omgivning. En plats där jag, och vi, skulle kunna känna oss "hemma" under det här året. På Rönneberga fick jag först bra information via mailen. Vid besöket jag genomförde på de två anläggningar som jag valde till "finalister" fick jag ett gott bemötande och bra information på ett sätt som jag upplevde behagligt. Jag blev inte "pådyvlad" någonting. Kanske för att det inte behövdes. Jag trivs mycket bra som kund och planerar att lägga även nästa års sex utbildningar på Rönneberga.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Rönneberga Konferens
    Som frekvent kurs och konferensbokare ser jag Rönneberga som ett av de självklara alternativen. De lyckas alltid lösa de frågor som dyker upp och har alltid ett professionellt bemötande. Atmosfären uppskattas av deltagarna och i våra utvärderingar får Rönneberga alltid ett högt betyg.
  • Irmeli P
    Irmeli P skrev om Rönneberga Konferens
    Vår veckoslutskonferens blev bra, både på planeringsstadiet och när vi väl var på plats. Trevlig hjälpsam personal.
    Stöd gärna Epilepsifonden.
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Rönneberga Konferens
    En fantastisk fin anläggning med extraordinär kundfokus och servicekänsla. Väldigt fina aktivitetsmöjligheter, med bl.a ett MTB spår och löpmöjligheter för att sedan kunna njuta av en badanläggning som är väldigt fin.
    Att dessutom måltiderna och miljön tillhör det bästa jag upplevt i Sverige gör verkligen inte saken sämre.

Rönnebergavägen 1, 181 90 Lidingö