Alla kategorier Bilverkstad Uppsala Uppsala Rostskyddsspecialisten

Rostskyddsspecialisten

Fiby Smedsbo 48, 755 92 Uppsala — Visa karta

Vi har mycket nöjda kunder från Sverige, Norge, Finland, Danmark och Tyskland.
Det är nu över 25 år sen jag började rostskydda bilar och har idag en av Sveriges största rostskyddshallar som utför rostskyddsbehandlingar på personbilar, husbilar och lätta och tunga lastbilar. Vi tar bort befintlig rost med hjälp av blästring och sen lagar vi eventuella rostangrepp sen rostskyddsbehandlar vi din bil. Jag har har över 25 års erfarenhet av rostskydd och ser till att din bil är i trygga händer. Jag lämnar alltid offert med pris för godkännande innan arbetet påbörjas och ALLTID 10 ÅRS GARANTI.
Nöjda kunder är vår prioritet. Välkomna så hjälper vi dig!
Västra Vägen 13, 16961, SOLNA
Speedy Bilservice Solna
Kurt S:
Utmärkt, vänligt bemötande, snabbt och professionellt. Mycket nöjd med personalen. Mvh Kurt Stridh
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Rostskyddsspecialisten

• Hans M
    Hans M skrev om Rostskyddsspecialisten
    Har köpt en 3 år gammal Nissan Qashqai.
    Visste att rostskyddet på den modellen inte är den allra bästa betyg 2 av 5 enl. Vi Bilägare.
    Det första jag gjorde var att undersöka vilka som rostskydds behandlar bilar.
    Hittade Rostskyddsspecialisten Uppsala www.rostskydd.com på nätet.
    Efter ett besök hos Nils Angerstig på Rostskyddsspecialisten Uppsala gick vi igenom bilen och bestämde vad som behöver göras.
    Efter lite funderande bestämde jag mig att anlita Rostskyddsspecialisten Uppsala för han verkar kunna sin sak och gjorde ett seriöst intryck.
    Efter varje moment före och efter behandling fick jag bilder på vad som har gjorts.
    Seriöst utfört arbete och förhoppningsvis kommer min bil hålla i många år.
    Kan starkt rekommendera Rostskyddsspecialisten Uppsala www.rostskydd.com.
  • David A
    David A skrev om Rostskyddsspecialisten
    Seriös och professionell rostskyddsbehandling
  • Christoffer T
    Christoffer T skrev om Rostskyddsspecialisten
    Seriös, kunnig, nogrann och prisvärd! Ett mycket bättre alternativ än att lämna in bilen hos någon av de stora Rostskyddsfirmorna!
    Med facit i hand är jag glad att jag åkte enda från Stockholm för att låta Nils ta hand om min bil!
    Fick bilder löpande under arbetets gång vilket kändes tryggt!
    Dessutom är han flexibel vad gäller inlämning och hämtning.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Rostskyddsspecialisten
    Vi har lämnat in vår land cruiser till rostskyddspecialisten, och vi är mycket nöjda. För det första är han mycket flexibel, och lät oss lämna in bilen kvällstid, vilket underlättade för oss som båda pendlar till jobbet. Sammantaget gör han ett mycket gediget och omfattande arbete och priset är, när man jämför med vad man får, ett bra pris. Vi kan med gott samvete rekommendera rostskyddsspecialisten för alla som planerar att behålla sin bil länge.
  • Toni H
    Toni H skrev om Rostskyddsspecialisten
    Nils Angerstig som äger firman jobbar på ett unikt professionellt sätt.
    Jag har jämfört hans arbetsmetod med andra firmor som jag själv har erfarenhet av, min släkt och mina vänner har erfarenhet av, samt vad jag lyckats hitta recensioner av på olika forum och INGEN har samma metod för dokumentering och garanti för utfört arbete.
    Genom Nils arbetsmetod avlägsnas all rost innan lackering med epoxifärg och slutgiltig behandling med rostskyddsmassa, det borgar för extremt långt skydd mot rostangrepp och därmed är den 10 åriga garantin verkligen något att lita på.

Fiby Smedsbo 48, 755 92 Uppsala