Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Sabbatsbergs ögonlaser

Refraktiv ögonkirurgi. Lasek-behandling
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Läs vad 2 kunder tycker om Sabbatsbergs ögonlaser

• Inger G
    Inger G skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Kan å det varmaste rekommendera denna ögonklinik. Varmt och personligt bemötande. Lätt att få kontakt både per mejl och telefon. Tydlig information. Rimligt pris. Proffsigt omhändertagande både vid undersökning och operation gjorde att man kände sig trygg. Efteråt fick man en färdig "goodie bag" med solglasögon och alla nödvändiga mediciner för eftervården, inkl smärtstillande, salva och ögondroppar, samt ovanligt tydliga instruktioner. Och telefonnummer till sköterskan som man kunde ringa när som helst om man hade frågor! Själva laseroperationen var förstås irriterande för ögonen (som sprutade floder av tårar ett dygn efteråt) men det gick ganska fort och gjorde inte ont. Sedan tog det, precis som förvarnats, en full månad innan man började se bra, men nu ser jag bättre än någonsin. Helt fantastiskt! Kunde inte vara mer nöjd.
  • Eivor L
    Eivor L skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Trevlig, informativ och kunnig personal. Kände mig "viktig"

Olivecronas väg 1, Stockholm