Alla kategorier Ögonoperation Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sabbatsbergs ögonlaser

Sabbatsbergs ögonlaser

Olivecronas väg 1, Väntrum 3, 113 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sabbatsbergs Ögonlaser!

Har du problem med närsynthet, översynthet eller astigmatism?
Öppna dina ögon för den säkraste metoden på marknaden - lasek/no cut. Vi rättar till dina synfel.
Inga behandlingar på löpande band - vi ser varje kunds bästa och svarar utförligt på respektive frågor.

Vi erbjuder:
- 24/7 service för dig som genomgått behandling
- Läkemedel och solglasögon
- Säker ögonlaser i enlighet med Lasek/no cut
- Gratis efterkontroll
- Kostnadsfri förundersökning av behandlande ögonläkare
- Samma specialistläkare varje gång

Känner du att du vill veta mer och har frågor eller funderingar. Hör gärna av dig så får du veta vår ärliga mening - I en bransch där transparens är A och O.

Läs vad 6 kunder tycker om Sabbatsbergs ögonlaser

• Jan N
    Jan N skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Laseroperation mot rejäl närsynthet
    Vid en jämförelse med den stora flotta kliniken som var min första kontakt beslöt jag mig för Sabbatsbergs ögonlaser, där jag fick snabbt svar - undersökning efter 2 dagar - och mycket bra bemötande - operation veckan efter.
    P g av min höga ålder (60) och min kraftiga närsynthet (-10,5) så var mina förhoppningar att bli mindre närsynt - bättre helt enkelt.
    Den första tiden efter operationen är tuff - man är väldigt känslig.
    Men efter tre månader hade jag 100% på höger och ett perfekt inställt vänster läsöga.
    Efter 1 år var min syn uppe i mirakulösa120% -
    Och så är det fortfarande - 3 år senare - perfekt syn - inga bekymmer alls.
    Jag bjöd mina 2 barn på operation med samma lyckade resultat.
    Mina varmaste rekommendationer till Sabbatsbergs Ögonlaser
    Mvh Jan Nellerup Läs mer
    2018-09-07 Eivor L svarar Jan N
    Skönt att du fortfarande är lika nöjd :)
  • stefan l
    stefan l skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Jag var på en ögon undersökning!
    Jag blev mycket trevligt bemött,dom berättade ur undersökningen skulle gå till
    man kände sig trygg. Jag var lite orolig hur undersökningen skulle gå till,men det gick hur smärtfritt som hälst dom var hur jätte trevliga o bra.
    Om jag skulle någon gång skulle behöva göra en ny undersökning eller operera mej så då skulle jag utan tvekan gå tillbaka till Sabbatsbergs Ögonlaser. Läs mer
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Jag gjorde en Lasek/no cut operation på mina ögon och det var det bästa jag gjort i hela mitt liv! Personalen var hur trevlig som helst och kunde svara på alla de miljontals frågor jag hade. Jag var lite nervös innan ingreppet men det gick över väldigt snabb eftersom de var väldigt lugna och professionella. Nu ser jag livet i HD och jag rekommenderar starkt alla som funderar på att göra ett sånt här ingrepp att göra det på Sabbatsbergs ögonlaser! Läs mer
  • elin l
    elin l skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Superbra bemötande! Jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera Sabbeatsbergs ögonlaser! Läs mer
  • mauritz f
    mauritz f skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Härligt utan glasögon o ingen värk efter. Proffsigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Inger G
    Inger G skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Kan å det varmaste rekommendera denna ögonklinik. Varmt och personligt bemötande. Lätt att få kontakt både per mejl och telefon. Tydlig information. Rimligt pris. Proffsigt omhändertagande både vid undersökning och operation gjorde att man kände sig trygg. Efteråt fick man en färdig "goodie bag" med solglasögon och alla nödvändiga mediciner för eftervården, inkl smärtstillande, salva och ögondroppar, samt ovanligt tydliga instruktioner. Och telefonnummer till sköterskan som man kunde ringa när som helst om man hade frågor! Själva laseroperationen var förstås irriterande för ögonen (som sprutade floder av tårar ett dygn efteråt) men det gick ganska fort och gjorde inte ont. Sedan tog det, precis som förvarnats, en full månad innan man började se bra, men nu ser jag bättre än någonsin. Helt fantastiskt! Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer

Olivecronas väg 1, Väntrum 3, 113 61 Stockholm