Alla kategorier Ögonoperation Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sabbatsbergs ögonlaser

Sabbatsbergs ögonlaser

Olivecronas väg 1, Väntrum 3, 113 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sabbatsbergs Ögonlaser!

Har du problem med närsynthet, översynthet eller astigmatism?
Öppna dina ögon för den säkraste metoden på marknaden - lasek/no cut. Vi rättar till dina synfel.
Inga behandlingar på löpande band - vi ser varje kunds bästa och svarar utförligt på respektive frågor.

Vi erbjuder:
- 24/7 service för dig som genomgått behandling
- Läkemedel och solglasögon
- Säker ögonlaser i enlighet med Lasek/no cut
- Gratis efterkontroll
- Kostnadsfri förundersökning av behandlande ögonläkare
- Samma specialistläkare varje gång

Känner du att du vill veta mer och har frågor eller funderingar. Hör gärna av dig så får du veta vår ärliga mening - I en bransch där transparens är A och O.

Läs vad 23 kunder tycker om Sabbatsbergs ögonlaser

• Svante F

2019-06-30

Svante F skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Bra och personligt bemötande. De lyssnade till mina behov och gjorde en anpassad laserbehandling av mina mycket närsynta ögon som gav det resultat jag hade hoppats på. Som 55 åring har jag nu ett liv utan glasögon, utom vid bilkörning, särskilt vid dåliga ljusförhållanden.
    Själva behandlingen gick snabbt och var mindre besvärlig än jag trodde, efter 2 dygn kunde jag öppna ögonen, och 3:e dagen var jag igång på riktigt igen med träning och arbete. Hög ljuskänslighet och andra symptom fanns kvar i ett antal månader men klingade av succesivt.
    Bra support efter behandlingen med råd och nya recept på ögondroppar eftersom jag inte tålde de första. Läs mer
  • 2019-06-29

Martin B skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Smidig LASEK-behandling som gick på 10 minuter. En del smärta de kommande 8 timmarna, men fullt överkomligt även utan smärtstillande. Nu har det gått ca 9 månader sen min behandling och jag ser helt utmärkt, över fullgod syn! Inga som helst problem skedde under operation eller läkeprocess.

Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-06-29 Eivor L svarar Martin B
    Kul att se i skrift. Trevlig sommar!
  • 2019-06-16

Max N skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Jag gjorde en behandling för ca 4 månader sedan och jag är väldigt nöjd med resultatet. Stort tack! Läs mer
    2019-06-28 Eivor L svarar Max N
    Alltid lika kul att få fin rekommendation. Trevlig sommar!
  • 2019-06-13

Ludvig J skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Utmärkt service och fullt stöd under ingrepp och följande läke-period. Jag ser numera över normal synskärpa och kan inte annat än starkt rekommendera Axel på sabbatsbergs ögonlaser för de med nedsatt syn. Läs mer
  • 2019-05-05

Annelie H skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Efter min operation fanns de alltid till hands för att svara på frågor eller få hjälp.
    Trevligt bemötande Läs mer
    2019-05-16 Eivor L svarar Annelie H
    Tack för fin rekommendation. Vi tycker det är viktigt att svara snabbt, särskilt efter behandlingen.
  • Klas P

2019-04-05

Klas P skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Otroligt nöjd att jag fick möta och prata med Er på Vildmarksmässan -18. Nu ett år senare med bättre än 20/20 syn så kan jag inte mer än tacka för det väldigt professionella bemötandet och utförandet.

Tusen tack! Läs mer
  • 2019-03-15

Sofi A skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Superbra från början till slut! Läs mer
    2019-03-15 Eivor L svarar Sofi A
    Tack för "härlig" rekommendation. Trevlig helg!
  • 2019-01-10

Anneli Z skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Överväldigad av resultatet efter min ögonlaseroperation. Var rädd innan operationen hur det skulle bli, men är så tacksam för att jag övervann rädslan och genomförde ögonlasern. Personalen var helt fantastiska. Toppbetyg till dem! Klar och tydlig information från dag 1, snabb återkoppling, bra eftervård och trevligt bemötande. Min syn har förbättrats 150%. #ögonlaser#sabbatsbergsögonlaser Läs mer
    Robin K, Eivor L gillar detta
  • 2018-12-20

Dennis N skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Det bästa jag gjort. Helt klart värt det. Eivor & Axel tar väl hand om sina patienter! Läs mer
  • Daniel K

2018-11-28

Daniel K skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Mindre klinik som är mycket erfarna, vänliga, kunniga, tillgängliga och tillmötesgående. Specialiserade på LASEK. Rekommenderas för ögonlaseroperation i Stockholmsområdet. Läs mer
    2018-11-28 Eivor L svarar Daniel K
    Tack för det fina omdömet. Alltid lika kul att få det i "svart på vitt"
  • 2018-11-25

Martina L skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Är fantastiskt nöjd med Sabbatsbergs Ögonlaser! Resultatet är enastående och de har ett väldigt trevligt kundbemötande. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-10-12

Niklas A skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    De är jätteduktiga och jag är nöjd med resultatet! Läs mer
  • Emma C

2018-10-07

Emma C skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Kompetenta, inger trygghet, bra servise, prisvärda helt enkelt toppklass, mer än nöjd med resultatet, skulle rekommendera dem till alla. Läs mer
  • 2018-10-05

Eva B skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Konsultation kring ev laserbehandling av ögonen eller operation/byte av linser. Bemötandet utmärkt. Företagets bemötande över alla förväntningar. Läkaren gedigen erfarenhet. Rak och uppriktig kring mina frågor och funderingar. Ingav stort förtroende. Kommer att följa hans rekommendationer. Läs mer
  • 2018-09-29

Zabihullah B skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Mycket professionellt bemötande! Mycket bra instruktioner för eget eftervård. Snabbt svar för att besöka återbesök via mail. Dessutom blev synen perfekt. Klart värt att slippa glasögonen även om operationen kostar en del. Ska man göra operationen i Sverige så är det svårt att hitta bättre ställe än denna skulle jag kunna påstå. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-30 Eivor L svarar Zabihullah B
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Andreas F

2018-09-28

Andreas F skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Under hela operationen kände jag mig väldigt trygg. Och även under dagarna som gick efter. Allt som personalen hade berättat för mig som skulle hända, hände! Var aldrig orolig och är otroligt nöjd med resultatet!

Tack Sabbatsberg Ögonlaser för min syn! Läs mer
    2018-09-28 Eivor L svarar Andreas F
    Alltid lika kul att höra för livet förenklas för er. Trevlig helg!
  • 2018-09-28

Sofi L skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Jag har genomgått ögonlaserbehandling för korrigering av närsynthet och astigmatism. Jag såg riktigt illa utan glasögon och var därför beroende av dessa eller linser, vilket både kostade på ekonomiskt och energimässigt. Jag arbetar själv inom vården som psykolog och har därför vissa krav. Jag har tidigare varit på konsultation hos andra aktörer men har inte fått träffa läkare och då känt mig som på ett löpande band. Hos Sabbatsbergs ögonlaser bemöttes jag med respekt, god kommunikation och flexibilitet. Jag kände direkt förtroende för doktor Axel Holmberg som jag fick träffa vid konsultationen. Han tog sig tid att förklara pedagogiskt och jag kände att jag fick ett personligt bemötande. Jag kände mig trygg i det ingrepp som annars kan upplevas läskigt och såhär 6 månader efteråt har jag så pass god syn att jag skulle kunna bli pilot (!) och min vardag är så himla mycket enklare utan meck med glasögon som halkar ned på näsan eller kostsamma linser som skaver och torkar ut. Jag är så nöjd, att göra detta med den kvalitet som Sabbatsbergs ögonlaser ger och till det modesta priset - är en av de absolut bästa saker jag gjort! Läs mer
    2018-09-28 Eivor L svarar Sofi L
    Så kul att höra att livet blivit så mycket enklare för dig. Välkommen på 1 års kontrollen
  • Jan N

2018-09-07

Jan N skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Laseroperation mot rejäl närsynthet
    Vid en jämförelse med den stora flotta kliniken som var min första kontakt beslöt jag mig för Sabbatsbergs ögonlaser, där jag fick snabbt svar - undersökning efter 2 dagar - och mycket bra bemötande - operation veckan efter.
    P g av min höga ålder (60) och min kraftiga närsynthet (-10,5) så var mina förhoppningar att bli mindre närsynt - bättre helt enkelt.
    Den första tiden efter operationen är tuff - man är väldigt känslig.
    Men efter tre månader hade jag 100% på höger och ett perfekt inställt vänster läsöga.
    Efter 1 år var min syn uppe i mirakulösa120% -
    Och så är det fortfarande - 3 år senare - perfekt syn - inga bekymmer alls.
    Jag bjöd mina 2 barn på operation med samma lyckade resultat.
    Mina varmaste rekommendationer till Sabbatsbergs Ögonlaser
    Mvh Jan Nellerup Läs mer
    2018-09-07 Eivor L svarar Jan N
    Skönt att du fortfarande är lika nöjd :)
  • stefan l

2018-08-29

stefan l skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Jag var på en ögon undersökning!
    Jag blev mycket trevligt bemött,dom berättade ur undersökningen skulle gå till
    man kände sig trygg. Jag var lite orolig hur undersökningen skulle gå till,men det gick hur smärtfritt som hälst dom var hur jätte trevliga o bra.
    Om jag skulle någon gång skulle behöva göra en ny undersökning eller operera mej så då skulle jag utan tvekan gå tillbaka till Sabbatsbergs Ögonlaser. Läs mer
  • 2018-08-29

Caroline F skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Jag gjorde en Lasek/no cut operation på mina ögon och det var det bästa jag gjort i hela mitt liv! Personalen var hur trevlig som helst och kunde svara på alla de miljontals frågor jag hade. Jag var lite nervös innan ingreppet men det gick över väldigt snabb eftersom de var väldigt lugna och professionella. Nu ser jag livet i HD och jag rekommenderar starkt alla som funderar på att göra ett sånt här ingrepp att göra det på Sabbatsbergs ögonlaser! Läs mer
  • elin l

2018-08-28

elin l skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Superbra bemötande! Jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera Sabbeatsbergs ögonlaser! Läs mer
  • 2018-08-28

mauritz f skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Härligt utan glasögon o ingen värk efter. Proffsigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Inger G

2016-12-28

Inger G skrev om Sabbatsbergs ögonlaser
    Kan å det varmaste rekommendera denna ögonklinik. Varmt och personligt bemötande. Lätt att få kontakt både per mejl och telefon. Tydlig information. Rimligt pris. Proffsigt omhändertagande både vid undersökning och operation gjorde att man kände sig trygg. Efteråt fick man en färdig "goodie bag" med solglasögon och alla nödvändiga mediciner för eftervården, inkl smärtstillande, salva och ögondroppar, samt ovanligt tydliga instruktioner. Och telefonnummer till sköterskan som man kunde ringa när som helst om man hade frågor! Själva laseroperationen var förstås irriterande för ögonen (som sprutade floder av tårar ett dygn efteråt) men det gick ganska fort och gjorde inte ont. Sedan tog det, precis som förvarnats, en full månad innan man började se bra, men nu ser jag bättre än någonsin. Helt fantastiskt! Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer

Olivecronas väg 1, Väntrum 3, 113 61 Stockholm