Mahr Yousefy

121 omdömen om Mahr Yousefy

Sedan starten hos Reco 2017
Moa R
Skrev om Mahr Yousefy en del av Sabbatsbergs Ryggcentrum

Jag hittade till Mahr genom rekommendationer av andra på samma träningsställe. Mahr har hjälpt mig och min slitna kropp både inför, mellan och efter lopp. Mahr är fantastisk på att ge varje kund tid och fokus. Han lyssnar noga in och ger därför behandling utifrån sin långa erfarenhet och djupa kompetens. Han har utöver behandling hjälpt mig ställa om mentalt kring träning till att se det mer långsiktigt och vad kroppen ska klara ett helt liv. Jag kan varmt rekommendera Mahr!

JOHN J
Skrev om Mahr Yousefy en del av Sabbatsbergs Ryggcentrum

Har gått till Mahr på Sabbatsbergs ryggcentrum i 14 år. Har fått dry needles. Detta har givit bra resultat och man lär känna sin egen kropps muskelatur omedelbart då kroppen reagerar direkt på behandlingen. Nu har vi börjat med wet needle behandling vilket fungerar som dry needels men blockerar smärtan. Mahr och Sabbatsbergs ryggcentrum rekommenderas starkt.

Madeleine B

Har länge fått behandling av Mahr med dry needling pga av långvarig smärta, vilket varit ovärderligt. Men har nu fått förmånen att testa flera behandlingar med wet needling och i jämförelse med dry needling så sitter effekten av behandlingen i längre och jag behöver därmed inte gå lika frekvent och är smärtfri längre.

MALIN L
Skrev om Mahr Yousefy en del av Sabbatsbergs Ryggcentrum

Har haft problem med ryggen i flera år, men dumt nog ignorerat det. Till slut blev det ohanterbart i vardagen. Tack vare Mahr är smärtan mindre och rörligheten större. Jag behandlades först med sjukgymnastik och dry needling med goda resultat, med wet needling blev det ännu bättre och mer långvarig effekt. Jag rekommenderar Mahr och hans kollegor på Sabbatsbergs Ryggcentrum varmt!

Lina S
Skrev om Mahr Yousefy en del av Sabbatsbergs Ryggcentrum

Supernöjd med mina behandlingar hos Mahr, gick dit gällande problem med ländrygg men han har även hjälpt mig väldigt mycket med spänningar i axlarna som han märkte av. Kört både dry needling och wet needling och är väldigt nöjd med resultatet! Mahr är väldigt kunnig, trevlig och framförallt otroligt prisvärd! Kommer aldrig gå någon annanstans gällande ryggen.

MIRANDA I
Skrev om Mahr Yousefy en del av Sabbatsbergs Ryggcentrum

Mahr har hjälp mig att få bukt med höft och rygg smärtor från bland annat en tidigare idrottsskada. Mahr är alltid väl bemötande, kunnig och engagerad. Kan varmt rekommendera honom.

Erika H
Skrev om Mahr Yousefy en del av Sabbatsbergs Ryggcentrum

Mahr har hjälpt mig att bli mycket bättre i min värkande nacke och rygg. Att äntligen kunna ta djupa andetag och slappna av efter år av kronisk spänning är fantastiskt .

Seri A
Skrev om Mahr Yousefy en del av Sabbatsbergs Ryggcentrum

Behandlat långvarig ryggsmärta med dry/wet needling och är mycket nöjd med resultatet hittills.

Elina S
Skrev om Mahr Yousefy en del av Sabbatsbergs Ryggcentrum

Jag känner stor tacksamhet för att ha hittat Mahr efter en relativt lång resa inom vårdkarusellen. Hans bemötande har varit medmänskligt och informativt. Behandlingarna hjälper mig!

Wojtek G
Skrev om Mahr Yousefy en del av Sabbatsbergs Ryggcentrum

Hej, jag fick hjälp med spänningar i bl.a. nacke och axlar. Jag blev väldigt bra bemött av Mahr och fick fantastisk hjälp med mina problem. Tack vare Mahrs behandlingar har jag blivit av med min huvudvärk och jag mår mycket bättre.