Mahr Yousefy

Mahr Yousefy

Läs vad 121 Läs vad Mahr Yousefy

• 2021-07-12 Spontant omdöme
    Jag hittade till Mahr genom rekommendationer av andra på samma träningsställe. Mahr har hjälpt mig och min slitna kropp både inför, mellan och efter lopp. Mahr är fantastisk på att ge varje kund tid och fokus. Han lyssnar noga in och ger därför behandling utifrån sin långa erfarenhet och djupa kompetens. Han har utöver behandling hjälpt mig ställa om mentalt kring träning till att se det mer långsiktigt och vad kroppen ska klara ett helt liv. Jag kan varmt rekommendera Mahr!
  • 2021-05-06 Spontant omdöme
    Har gått till Mahr på Sabbatsbergs ryggcentrum i 14 år. Har fått dry needles. Detta har givit bra resultat och man lär känna sin egen kropps muskelatur omedelbart då kroppen reagerar direkt på behandlingen. Nu har vi börjat med wet
    needle behandling vilket fungerar som dry needels men blockerar smärtan. Mahr och Sabbatsbergs ryggcentrum rekommenderas starkt.
  • 2021-04-26 Spontant omdöme
    Har länge fått behandling av Mahr med dry needling pga av långvarig smärta, vilket varit ovärderligt. Men har nu fått förmånen att testa flera behandlingar med wet needling och i jämförelse med dry needling så sitter effekten av behandlingen i längre och jag behöver därmed inte gå lika frekvent och är smärtfri längre.
  • 2021-03-27 Spontant omdöme
    Har haft problem med ryggen i flera år, men dumt nog ignorerat det. Till slut blev det ohanterbart i vardagen. Tack vare Mahr är smärtan mindre och rörligheten större. Jag behandlades först med sjukgymnastik och dry needling med goda resultat, med wet needling blev det ännu bättre och mer långvarig effekt. Jag rekommenderar Mahr och hans kollegor på Sabbatsbergs Ryggcentrum varmt!
  • 2021-03-16 Insamlad av företaget
    Supernöjd med mina behandlingar hos Mahr, gick dit gällande problem med ländrygg men han har även hjälpt mig väldigt mycket med spänningar i axlarna som han märkte av.
    Kört både dry needling och wet needling och är väldigt nöjd med resultatet! Mahr är väldigt kunnig, trevlig och framförallt otroligt prisvärd! Kommer aldrig gå någon annanstans gällande ryggen.
  • 2021-03-10 Spontant omdöme
    Mahr har hjälp mig att få bukt med höft och rygg smärtor från bland annat en tidigare idrottsskada. Mahr är alltid väl bemötande, kunnig och engagerad. Kan varmt rekommendera honom.
  • 2021-03-01 Insamlad av företaget
    Mahr har hjälpt mig att bli mycket bättre i min värkande nacke och rygg. Att äntligen kunna ta djupa andetag och slappna av efter år av kronisk spänning är fantastiskt .
  • 2021-02-28 Insamlad av företaget
    Behandlat långvarig ryggsmärta med dry/wet needling och är mycket nöjd med resultatet hittills.
  • 2021-02-27 Insamlad av företaget
    Jag känner stor tacksamhet för att ha hittat Mahr efter en relativt lång resa inom vårdkarusellen. Hans bemötande har varit medmänskligt och informativt. Behandlingarna hjälper mig!
  • 2021-02-27 Insamlad av företaget
    Hej,
    jag fick hjälp med spänningar i bl.a. nacke och axlar. Jag blev väldigt bra bemött av Mahr och fick fantastisk hjälp med mina problem. Tack vare Mahrs behandlingar har jag blivit av med min huvudvärk och jag mår mycket bättre.