Safir bygg & städ

Call 073-697 10 08

14 omdömen om Safir bygg & städ

Fredrik K
Wrote about Safir bygg & städ

En av de bästa leverantörer som vårt kontor har. Kommunikativ och lyssnar på kunden och behoven. Kommer med konstruktiva förslag på förbättringar. Och framförallt mycket trevliga.

Admir B
Wrote about Safir bygg & städ

Super nöjd, håller tiden! Bra priser och väldigt professionellt 👌 rekommenderas starkt

Amira C
Wrote about Safir bygg & städ

Mycket trevlig bemötande med företaget som jag fick kontakt med. Jag skulle flytta och det var i somras , fick en fantastisk förslag av de att de ska packa , flytta och flytt städa ! Jag lämnade nycklar av både ” gamla” och ” nya” lägenheter och allt annat gjorde firma Safir. Jag var under tiden på semester! När jag kommit i mitt nya hem all möbler var på plats , och det var så noggrant gjort . Jag skulle varmt rekommendera denna firman! Tack Amir och andra , ni har gjort en fantastisk jobb !

Nina S
Wrote about Safir bygg & städ

Alltid bra bemötande. De håller tiden vilket jag uppskattar mycket. Överlag ett företag jag har förtroende för.

Tony P
Wrote about Safir bygg & städ

Proffsiga och mycket kompetenta. Trevligt bemötande samt att de kom alla gånger vi bestämt på utsatt tid.

Ann-Sofie J
Wrote about Safir bygg & städ

Mycket professionella i kontakt och utförande av tjänst. Flexibla vid ändringar både vad gäller datum och uppgifter .

Jurica C
Wrote about Safir bygg & städ

Jag är mycket nöjd och all eloge till företaget Safir bygg

Pär S
Wrote about Safir bygg & städ

Mycket lätta att kommunicera med, smidiga i planeringen och mycket väl utfört arbete! Rekomenderar dem varmt!

Ao Lastbilsverkstad Ab A
Wrote about Safir bygg & städ

Allt fungerar väldigt bra. Vi är mycket nöjda.

Thomas M
Wrote about Safir bygg & städ

Amir städ fungerar klockrent, alltid bra bemötande och ett proffsigt utfört arbete. Kan verkligen rekommendera detta företag

Mikael P
Wrote about Safir bygg & städ

Bra bemötande, duktiga och tillmötesgående.

Zrinka R
Wrote about Safir bygg & städ

Trevligt bemötande, effektivt arbete, med fint resultat och där utlovad deadline hölls!

Riada T
Wrote about Safir bygg & städ

Proffesionellt utförande av jobbet! Lätt att komma överens och lyhörd för kundens önskningar! Anlitat flera gånger Safir Bygg &Städ och varje gång fått trevligt bemötande och varit nöjd med slutresultatet av jobbet.

Prosped Sweden Ab P
Wrote about Safir bygg & städ

Ett otroligt bra bemötande. Lugnt och proffesionelt. Kalkyl och faktura matchade och alla eventuella problem diskuterades. De få åtgärder som behövdes korrigeras i efterhand gjordes direkt och med ett positivt sätt. Vi valde dem genom rekommendationer och vi gjorde ett korrekt val.