Alla kategorier Glasmästare Stockholms län Järfälla Sakkes Balkongkonsult AB

Sakkes Balkongkonsult AB

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB!

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB kallar oss proffs på balkonginglasning. Ta steget ut på din balkong och in i ett helt nytt rum. Inred som din egen regnskog, läshörna bärträdgård, fikaplats eller kanske ett yogarum. Varför ska du då välja oss? Innan påbörjat arbete kommer vi alltid hem till dig för att lyssna på dina önskemål för att sedan lämna ett fast pris för just din balkong. Med över 20 år i balkongbranschen är vi en aktör att lita på med vår uppriktiga kommunikation gentemot våra kunder. Vi hjälper dig som privatperson, företagare, fastighetsägare eller bostadsrättsförening.

Välkommen att höra av dig till oss på Sakkes Balkongkonsult AB!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 152 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult AB

• 2019-08-09

Adam N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte inglasning av balkong. Blev trevligt bemött av säljaren och av hantverkaren. Läs mer
    2019-08-12 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Adam N
    Hej Adam!

Tack för rekommendationen.
    Vi är stolta över våra säljare och montörer. Hoppas du får det mysigt på din inglasade balkong.
    Kimmo V
  • 2019-07-25

Anna T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Har köpt inglasning av en balkong. Inglasningen blev jättebra! Bra konstruktion, bra arbete och precis som överenskommet. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-08-09 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Anna T
    Hej Anna!

Tack för rekommendationen. Med hopp om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-07-15

Marie Therese N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Tog kontakt med Sakkes då en montör för min terrass inglasning skulle jobba hos dem. Dock hade han slutat men fick hjälp ändå fast att de inte levererat min inglasning. En säljare kom förbi och tittade och löste problemet. Fick hjälp på ngn timme. Trevlig säljare. Lycka till med era kommande projekt. Kommer absolut höra av mig till Sakkes om ngt problem uppstår igen då företaget jag anlitade gick i konkurs. Tack så mkt för hjälpen. Läs mer
    2019-07-17 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Marie Therese N
    Hej!

Tack för rekommendationen. Roligt att ni fick ordning på problemet. Du är välkommen och höra av dig när som. Trevlig fortsättning på sommaren. Vänligen, Ville P.
  • Rocita E

2019-06-17

Rocita E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi har beställt inglasning av balkong med solskydd. Trevligt bemötande av både försäljare och montör. Vi är mycket nöjda med deras arbete och tycker produkten är snygg och nätt samt lätt att använda. Fick arbetet gjort den tid vi bestämt. De löste även ett problem på balkongen med en liten dörr av glas. Det blev därför en lite originell inglasning. Vi trivs bra med den. Känner även att jag kan återkomma till dem ifall något skulle inträffa framöver med vår inglasning. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2019-06-19 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Rocita E
    Hej Rocita!

Tack för rekommendationen! Det är precis som du skriver, viktigt för oss att kunder återkopplar var det än må vara. Vi hoppas att ni har fortsatt mycket nöje på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P.
  • Agneta S

2019-06-14

Agneta S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra, trevligt bemötande
    Kunnig personal
    Väldigt nöjd med arbetet som utfördes snabbt och med bra yrkeskunskap
    och glad att nu äntligen ha en fin inglasad balkong.
    Tack för all hjälp Läs mer
    2019-06-16 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Agneta S
    Hej Agneta!

Tack för rekommendationen! Så roligt att läsa idel lovord och att inglasningen varit efterlängtad. Med hopp om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Marita S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpte jalusier till inglasad balkong. Allt gick snabbt och bemötandet gott. Läs mer
    2019-06-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Marita S
    Hej Marita!

Tack för rekommendationen. Hoppas ni är lika nöjd med inglasningen som vi monterade för knappt ett år sedan. Ha de bra! Vänligen, Ville P

Oskar P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Ville glasa in balkongen.
    Visade sig att vi behövde bygglov, vilket sakkes löste , de skötte alla papper behövde bara skriva under papper.

Jätte bra ekonomiska lösningar dessutom.

När glasen levererats , tog det bara en dag för montering .

5/5 Läs mer
    2019-06-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Oskar P
    Hej Oskar!

Tack för det vänliga omdömet. Vi samarbetar med Wasa Kredit och har många olika alternativ att erbjuda, precis som du skriver. Njutningsfulla ögonblick på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Fredrik L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bra service. Punktlig leverans. Bra pris. Läs mer
    2019-06-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Fredrik L
    Hej Fredrik!

Tack för rekommendationen. Bra service med punktlighet och till ett bra pris. Låter som en "femetta"!. Lev och njut på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-06-02

Curt H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Trevligt bemötande av alla
    Bra Läs mer
    2019-06-05 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Curt H
    Hej Curt och tack för rekommendationen. Trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-05-30

Ove S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning
    Bra bemötande i alla led från säljare till mätning leverans och uppsättning
    Bra jobbat av hela Sakkes helt enkelt
    Vi är helnöjda.
    Ove Sandberg Peppargatan 32 Läs mer
    2019-05-31 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ove S
    Hej Ove!

Tack för rekommendationen. Det är inte alltid vi lyckas, men mer än 9 av 10 tycker vi gör ett rekommenderat hantverk. Det är givetvis ett gott betyg, men vi vill komma åt de sista procentandelen. Vårt kvalitetsledningsarbete är därav i stort fokus och vi har inlett en process med certifiering i sikte. Många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-05-18

Karin L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning balkonger
    Trevligt bemötande
    Blev som jag hade förväntat mig

Hälsningar
    Karin Lööw Läs mer
    2019-05-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Karin L
    Hej Karin!

Tack för rekommendationen. Önskar er/dig många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-05-16

Nils V skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Beställde solskydd till balkong. Trevligt bemötande, proffsigt, snabb leverans. Och det blev riktigt snyggt / Åsa Läs mer
    2019-05-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Nils V
    Tack Åsa och Nils för rekommendationen. Vi jobbar hårt för att alla ska få samma upplevelse av oss på Sakkes. Hoppas ni kan njuta fullt ut på balkongen när ni nu får lite svalkande skugga också.
    Mvh.Kimmo
  • 2019-05-15

Markus Ö skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasningen, halvglas, av balkong. Montören var riktigt snabb och riktigt trevlig. Slutresultatet var klanderfritt.
    Från första mötet till färdigmonterat har det bara varit positivt. Läs mer
    2019-05-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Markus Ö
    Hej Markus!

Tack för rekommendationen. Vår strävan är att det hittills upplevda blir bestående. Många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-05-14

Lilian M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning.
    Vi är mycketnöjda Läs mer
    2019-05-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Lilian M
    Hej Lilian!

Tack för rekommendationen. När du är nöjd, så är vi nöjd. Win and win. Med en önskan om många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-05-13

Lena D skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi köpte en inglasning av vår terrass och Sakkes kunde erbjuda det system som vi ville ha och de har verkligen varit servicemaindiga på alla sätt under hela resan. Sist men inte minst, ett riktigt bra pris.
    Vi är super nöjda med Sakkes ❣ Läs mer
    2019-05-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Lena D
    Hej Lena!

Tack för rekommendationen. Sigge, David och Alexander har gjort ett bra jobb hos er. Mycket nöje på den inglasade terrassen. Vänligen, Ville P
  • 2019-05-06

Mikael G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    ................................................................ Läs mer
    2019-06-16 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Mikael G
    Hej!

Tack! Vänligen, Ville P

Ann-Charlotte L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasad balkong.
    Blev som ett extra rum! Jobbet utfördes snabbt smidigt och alldeles utmärkt.
    Vi är mycket nöjda😊 Läs mer
    2019-05-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ann-Charlotte L
    Hej Ann-Charlotte!

Tack för rekommendationen! Vi känner oss hedrade. Vänligen, Ville P

Ali S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi är mycket nöjda med Sakkes, allt ifrån första möte till installation gick smidigt och snabbt. Alla man möts av från Sakkes är trevliga och proffsiga i sitt bemötande. Nu kan vi njuta av vår inglasade balkong. Läs mer
    2019-05-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ali S
    Hej Ali!

Tack för de vänliga orden. Vänligen, Ville P

Lena B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket Bra, snabbt o i tid............................... Läs mer
    2019-05-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Lena B
    Hej Lena och tack för rekommendationen! Vår strävan är inte nödvändigtvis snabbt utan i tid och med perfektion. Många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-05-02

Jovan Z skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag glasade in min balkong. Jätte trevlig kontakt person (Kimmo) som var hjälpsam och lätt kontaktad. Sakkes gjorde ett väldigt bra jobb och balkongen var klar och monterad några veckor innan överenskommit, bonus poäng.

Trevlig personal och bra jobb. Rekommenderas. Läs mer
    2019-05-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Jovan Z
    Hej Jovan.
    Tack för den fina rekommendationen. Nu hoppas jag du får det supermysigt på balkongen med dina vänner.
    Mvh Kimmo
  • 2019-05-02

Uno J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av vår balkong. Vi är helt nöjda med inglasningen och hur arbetet utfördes. Duktiga killar. Läs mer
    2019-05-03 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Uno J
    Hej Uno!

Tack för rekommendationen. Med hopp om många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-04-28

Staffan K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag har fått den inglasning av balkong jag ville. Jag är mycket nöjd.

Pentti har varit bra kontaktman och bra presentatör vid föreningsmötet.

Jag har haft att göra med tre medarbetare som mätt och installerat. Alla har varit trevliga och duktiga. Läs mer
    2019-05-01 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Staffan K
    Hej Staffan!

Tack för rekommendationen. Vi önskar dig många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-04-26

Truska E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Trevliga, kunniga, blev snyggt och gick fort att installera Läs mer
    2019-05-01 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Truska E
    Hej Truska!

Tack för rekommendationen. Önskar er trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • Sairah H

2019-04-18

Sairah H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra arbete och trevlig Arbetare. Läs mer
    2019-04-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Sairah H
    Hej Sairah!

Tack för rekommendationen. Vi hoppas att du får många trevliga stunder i ditt nya extra rum. Vänligen, Ville P
  • Anna B

2019-04-18

Anna B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Stor hjälp med både ny balkong och inglasning efter skada på en av fastighetens balkonger Lätt att nå både via mail, sms och telefon.
    Bra resultat. Personligt och professionellt bemötande.
    Stort tack från Anna Bodin
    Brf Vimpeln 16 i Solna Läs mer
    2019-05-01 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Anna B
    Hej Anna.

Tack för rekommendationen.
    Det blev riktigt fint med nya räcket och inglasningen.
    Mvh: Kimmo
  • 2019-04-08

Robel Y Z skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Tanks Very Good i am happy by work Läs mer
    2019-04-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Robel Y Z
    Hi!

Thanks for the recommendation. We wish you many pleasant moments on the balcony. With kind regards, Ville P
  • 2019-04-06

Tomas H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Snyggt arbete och bra att ha att göra med. Dock vilseledande uppgifter angående kampanjpris. Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Tomas H
    Hej Tomas!

Tack för rekommendationen. Vi kontaktar dig beträffande eventuella vilseledande kampanjpriser. Ha det så hörs vi! Vänligen, Ville P
  • 2019-03-25

Thomas E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte balkonginglasning av Sakkes Balkongkonsult AB. Jag fick en effektivt och proffsigt utförd inglasning och är mycket nöjd.
    Thomas E Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Thomas E
    Hej Thomas!

Tack för rekommendationen. Hoppas ni får många njutbara stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-24

Michaela W skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    I chose Sakkes to glass in my balcony. They were very punctual and professional and provided an excellent service! I would highly recommend this company! Läs mer
    2019-03-26 Sakkes Balkongkonsult svarar Michaela W
    Thanks for the review and the recommendation. With a wish for many nice moments on the glazed balcony. Sincerely, Ville P
  • 2019-03-22

Michael B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Sakkes gjorde min balkonginglasning. Snabbt, snyggt och till ett konkurrenskraftigt pris. Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Michael B
    Hej Michael!

Tack för rekommendationen. Det är egentligen inte vår strävan att göra något snabbt, men däremot snyggt och till ett konkurrenskraftigt pris. Med en önskan om trevliga stunder i det extra rummet. Vänligen, Ville P.
  • 2019-03-22

Gunnel J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Trevligt bemötande av de som utförde balkonginglasningen och vid telefonkontakt. Dessutom snabbt svar när vi har ringt! Läs mer
    2019-04-05 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Gunnel J
    Hej Gunnel och tack för din rekommendation. Jag framför ditt beröm till mina montörer. Mvh/Kimmo
  • Ljudmila J

2019-03-19

Ljudmila J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkong inglasning
    Har varit bemöt på ett trevligt sätt
    Mina förväntningar av utförande av min beställning uppfylldes väldigt väl. Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ljudmila J
    Hej Ljudmila!

När kundens förväntningar blir uppfyllda så har vi en situation med bara vinnare och det är så vi vill att det ska vara. Ha det bra och mycket nöje på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Mikael H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong.
    Vi är mycket nöjda med utfört arbete och bemötandet och
    att det gick så snabbt!
    Kan verkligen rekommendera Sakkes till andra! Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Mikael H
    Hej Mikael!

Tack för rekommendationen. Så värdefullt för oss. Med en önskan om stor trevnad på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P.

Hillary Ä skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkongen var bra men att fa kontakt och hjalp av serviceavdelningen for att åtgårda ett konstruktionsfel var mycket tidskrävande. Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Hillary Ä
    Hej Hillary!

Tack för omdömet. Värdefullt med feed-back. Vi är givetvis skamsna över faktum. Hoppas de åtgärder som utförts har varit till belåtenhet. Trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Janna H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bemötande samt utfört jobb var good. Tummen upp Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Janna H
    Hej Janne!

Tack för tummen upp! God fortsättning och många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • Birgitta G

2019-03-18

Birgitta G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Är så nöjd med valet av Sakkes Balkongkonsult AB. En ny balkonginglasning skulle ske, den gamla inglasningen skulle alltså monteras ner och den nya in. Trodde det skulle ta ett par dagar, men, två st. proffsiga och trevliga grabbar kom in på morgonen och på em samma dag satt den nya inglasningen på plats!
    Om ni ska glasa in balkongen välj Sakkes, ni får ett proffsigt och trevligt bemötande från början till slut.
    Mvh Birgitta Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Birgitta G
    Hej Birgitta!

Tack för rekommendationen. Så roligt att vi får så mycket beröm. Ha de så bra och njut på balkongen. Vänligen, Ville P.
  • 2019-03-17

Bertil E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av uteplats. Trevligt. Skönare uteplats som jag tyckte det blev. Bra utfört arbete Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Bertil E
    Hej Bertil!

Tack för rekommendationen. Många drömmer om att kunna nyttja sin uteplats oftare. En inglasad uteplats förlänger säsongen betydligt och med en värmekälla förlängs den ytterligare. Med en önskan om många fina stunder på uteplatsen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-15

Bertil L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bra kvalitetsintryck på material.
    Snabbt montage av kunnig och hängiven montör.
    Ej främmande för att rekommendera företaget till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-03-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Bertil L
    Hej Bertil! Ödmjukt tack. Med bra kvalitet och en hängiven montör kommer man långt, sannerligen. Jag framför ditt goda omdöme till montören Veli-Matti. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-15

Ingalilla T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra! Trevlig personal
    Funderade förstås på om de skulle leverera i tid ( enl. avtalet) och hur det skulle bli.
    De lyckades mkt bra och dessutom hade de en jättebra, trevlig montör som gjort ett gediget jobb (tydligen eftersom det funkar hittills...) Läs mer
    2019-03-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ingalilla T
    Hej Ingalill och tack för din rekommendationen! Ett avtal ska styra processen. Sen finns det mänskliga faktorer som kan spela oss ett spratt. Vi slår oss inte för bröstet, men vi har många i vår organisation som är beredda att kavla upp sina ärmar och visa sig på den styva linan, likt montören Veli-Matti. Många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-12

Anneli S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Hej,
    - Jag köpte inglasning av balkong med 6st persienner
    - Jag blev väldigt gott bemött! Både på telefon och mail. De tog sig tid att prata i telefon, god och trevlig ton, hänvisade mig smidigt till rätt person, svarade på frågor etc. Jag var ej personligen på plats under monteringen, min far var det däremot och han upplever samma gott bemötande; gick t.o.m snabbt att montera upp inglasningen. Mycket trevlig montör från Kalix.
    - Förväntade mig en fin balkong, men fick en finare över förväntningarna! Var t.o.m skenor mellan glasen. Blivit som ett extra rum, blir varm och härlig när solen ligger på.
    - Mkt god upplevelse. Rekommenderar er vidare Läs mer
    2019-03-13 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Anneli S
    Hej Anneli! Tack för rekommendationen. Jag för ditt beröm vidare till Markus (säljaren) och Veli-Matti (montören). Trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-12

Rolf T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi kom hem från utlandet i går 11/3 på kvällen.
    Har nu finstädat och inglasningen ser mycket bra ut, har ej träffat några montörer så någon bedömning om dom kan jag ej göra men efter som allt ser bra ut så kan jag rekommendera sakkes.
    Med vänlig hälsning,
    Rolf & Yvonne Thulin
    Bovieran i Strängnäs Läs mer
    2019-03-12 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Rolf T
    Hej och tack Rolf och Yvonne för rekommendationen! Välkommen hem och mycket nöje på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-10

Margareta B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte glasat vindskydd till balkongen. Jag har blivit väl bemött och arbetet har förlöpt snabbt och snyggt.
    Margareta Bexelius Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Margareta B
    Hej Margareta och tack för rekommendationen! Vi önskar er många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • Klas Åke B

2019-03-09

Klas Åke B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpte balkonginglasning av Sakkes Balkonglonsult AB.
    Säljare och montörer visade alla ett proffsigt bemötande vid upphandling och genomförande.
    Uppsatta riktlinjer och krav uppfylldes till fullo. Är mycket nöjd med min inglasning.
    Klas-Åke lgh 1111 Brf Bovieran Sala Läs mer
    2019-03-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Klas Åke B
    Tack Klas Åke för det varma berömmet. Sakkes vill göra affärer just på det sättet. Sjyssta affärer till sjyssta priser. Det ger trygghet genom hela processen för dig som kund. Mvh Kimmo
  • 2019-03-07

Alexandru M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Kag köpte balkonginglasning. Jätte proffesionella! Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Alexandru M
    Hej och tack för rekommendationen! Många fina fina stunder på den inglasade balkongen och hoppas du får lite extra lyx i din vardag. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-06

Göran S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Monteringen gick bra och även resultatet blev bra. Det blev en hel del metallspån efter borrningarna. I stort sett är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Göran S
    Hej Göran och tack för rekommendationen! Aluminiumspån är något vi vill minimera och i bästa fall undvika helt och hållet, men ibland är det ofrånkomlig, då vi jobbar året runt i ur och skur. Tack för synpunkten. Den tar vi med oss. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-05

Robert G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasad balkong vi blev bemött va den kunnig säljare Förväntningar var höga och dom infriades hantverkarna jobbade på bra och effektivt Läs mer
    2019-03-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Robert G
    Tack Robert för rekommendationen. Jag vidarebefordrar berömmet till mina montörer. Hoppas att du och familjen får sköna stunder på balkongen. Mvh Kimmo
  • 2019-03-05

Håkan K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bra på kontakt med lägenhetsinnehavaren men mycket dålig på att återkoppla till brfs kontaktperson. Där finns ett stort behov av att förbättra. Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Håkan K
    Hej Håkan! Tack för rekommendationen. Kommunikation är viktigt och förstår vad du menar. Vi tar med oss din konstruktiva kritik. Trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • Tram H

2019-03-04

Tram H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasningsbalkong. Jag är nöjd med mitt köpt hos Sakke och trivas med säljare, duktigt säljare . Läs mer
    2019-03-04 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Tram H
    Hej Tram. Tack för det fina omdömet. Det är alltid lika kul när allt är till belåtenhet. Mitt mål är att alla ska vara lika nöjda som du/Kimmo
  • Martin K

2019-03-04

Martin K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong.
    Trevlig säljare och duktiga montörer.
    Snygg å praktisk inglasning. Läs mer
    2019-03-04 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Martin K
    Tack Martin för berömmet, jag vidarebefordrar även detta till mina duktiga montörer. Nu kan du äntligen börja inreda balkongen /Kimmo
  • 2019-03-04

Tord H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra bemötande.
    Snabbt arbete.
    Lätt att få kontakt med.
    Bra slutprodukt Läs mer
    2019-03-04 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Tord H
    Hej Tord och tack för den fina rekommendationen. Ha det gott i vårsolen. Mvh/Kimmo

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla