Sakkes Balkongkonsult AB

Skarprättarvägen 16, 176 77 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB!

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB kallar oss proffs på balkonginglasning. Ta steget ut på din balkong och in i ett helt nytt rum. Inred som din egen regnskog, läshörna bärträdgård, fikaplats eller kanske ett yogarum. Varför ska du då välja oss? Innan påbörjat arbete kommer vi alltid hem till dig för att lyssna på dina önskemål för att sedan lämna ett fast pris för just din balkong. Med över 20 år i balkongbranschen är vi en aktör att lita på med vår uppriktiga kommunikation gentemot våra kunder. Vi hjälper dig som privatperson, företagare, fastighetsägare eller bostadsrättsförening.

Välkommen att höra av dig till oss på Sakkes Balkongkonsult AB!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 459 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult AB

• 2020-10-29

Alin A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Supertrevliga och gjorde ett mycket bra och ordentligt jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-29

Pernilla S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Allt från att få titta på varianter av inglasning till vår balkong, kommunikation, order och själva utförandet fungerade utmärkt. Läs mer

Andreas E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning, fullhöjdssystem med solskydd och golv.

Jag blev bra bemött.

Uppfyllde förväntningarna. Blev dock lite besviken då fakturan kom innan allt jobb var klart. Kom även överens om avbetalning, men allt kom som en total engångsfaktura.

Som helhet är jag nöjd. Läs mer

Mattias A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong.
    Proffesionellt och trevligt bemötande från start, vid genomförande och avstämning efter genomfört arbete.
    En stor eloge till montörerna som arbetade på vår balkong, kändes tryggt under hela monteringen.
    Våra förväntningar överträffade slutprodukten och vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer

Klas S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag glasade in min balkong på översta våningen så jag behövde även tillhörande tak. Fick ett mycket bättre prisförslag än andra företag jag kontaktade och är helt nöjd med resultatet. Några justeringar behövdes efter installationen, det fick jag också hjälp med. Läs mer
  • 2020-10-18

Mariana P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Hej. Från bokningen till färdigt resultat kom då vi hade bokat väldigt trevlig det var ett proffs det blev över förväntan ett företag som vi ska rekommendera mvh. Per o Mariana Läs mer
    2020-10-19 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Mariana P
    Tack för ert omdöme!
    Vad roligt att ni är så nöjda,
  • 2020-10-18

Katarina R skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Blev trevligt bemött när jag hade kontakt och beställde min inglasning på balkongen. Monteringen gick snabbt medans jag va på jobbet. Tack för ett bra bemötande och en bra och fin vara. Läs mer
    2020-10-19 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Katarina R
    Tack för ert omdöme!
    Vad roligt att ni är så nöjda,
  • 2020-10-15

Tommy O skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong
    Lång väntetid
    Men väl leveransen på plats, snabb och smidig uppsättning Läs mer
    2020-10-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Tommy O
    Hej Tommy.

När man behöver ansöka om bygglov så tar allt längre tid. I dessa pandemitider så tar det 10 veckor att få godkänt bygglov. Detta kan vi inte styra utan det är kommunens handläggningstid.
    Kul att du är nöjd med allt när det blev klart. Hoppas du får många sköna stunder på din inglasade balkong./Kimmo V
  • 2020-10-14

Shahlaa A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Tack så jättemycket mycket det är en jätte bra bygg bolag rekommendera r verkligen.mhv Jamal Aldin, Frisör JM Läs mer
    2020-10-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Shahlaa A
    Hej.

Tack för rekommendationen.
    Nu får ni njuta av er inglasade uteplats/Kimmo V
  • Pertti T

2020-10-14

Pertti T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Trevlig och kunnig personal som utförde sitt arbete snabbt med väldigt Good resultat och lämnade en städat balkong efter sig. Jag rekommenderar Sakkes för inglasning av balkonger. Läs mer
    2020-10-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Pertti T
    Hej Pertti!

Tack för rekommendationen. Önskar dig och er många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2020-10-14

Pertti T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Trevlig, yrkeskunnig personal som utförde installation snabbt och lämnade en städad balkong efter sig. Inglasningen på balkongen fungerar väl. Läs mer
    2020-10-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Pertti T
    Hej Pertti.

Tack för din fina rekommendation. Vi jobbar jättehårt på att alla kunder ska få samma fina upplevelse som du.
    Jag önskar dig många sköna stunder i din nya inglasade balkong./Kimmo V
  • Ritva T

2020-10-14

Ritva T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag fick min balkong inglasad av företaget Sakkes. Arbetet utfördes med perfektion. Jag är mycket nöjd för Sakkes personal hur de utförde arbetet och att de skyddade mina mattor innan de klev in i lägenheten. Om någon kommer och frågar efter rekommendation så får Sakkes 20 av 10 poäng. Läs mer
    2020-10-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ritva T
    Hej Ritva.

Tack för din härliga rekommendation. Bättre betyg kan man inte få. Vi jobbar idogt med att inglasnings projekten ska löpa så smidigt det bara går. Jag vidarebefordrar berömmet till mina duktiga montörer. Njut av fulla muggar av din fina inglasade balkong/Kimmo V
  • 2020-10-13

Antonius P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi glasade in båda våra balkonger och är supernöjda! Bra service, trevliga montörer och kvalitetsjobb! Läs mer
    2020-10-19 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Antonius P
    Hej och tack för ditt omdöme.
    Kul att ni är nöjda med inglasningarna och med oss på Sakkes.

• 2020-10-12

Magnus Å skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bra utfört! Snabbt, effektivt och trevliga montörer. Rekommenderas. Läs mer
    2020-10-12 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Magnus Å
    Hej Magnus.

Tack för din rekommendation. Jag framför berömmet till mina utomordentliga montörer.
    Nu kan du njuta av den fina utsikten hela året./Kimmo V
  • 2020-10-12

Nur A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi köpte inglasning till vår balkong. Vi tycker att bemötandet var bra, när vi var hemma. Annars blev det uppringning och det var också en bra service, vi fick tydliga information. Företaget har en bra service och bemötande.

En bra företag man kan rekommendera flera! Läs mer
    2020-10-12 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Nur A
    Tack för din jättefina rekommendation. Jag önskar dig många fina stunder på din balkong.
    Vänliga hälsningar Fredrik på Sakkes
  • 2020-10-08

Mehmet S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Det var ok
    Förutom smutsiga rutor Läs mer
    2020-10-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Mehmet S
    Hej Mehmet, tack för din rekommendation. Vi strävar alltid efter att leverera utan anmärkning. Din kritik om smutsiga glas har vi givetvis tagit till oss. Jag önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong.

• 2020-10-06

Eva B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong. Fin presentation och vettig logistik. Montörkillarna var duktiga och snabba och var omtänksamma med plasten som lades ut i lägenheten och som dem gick på. Läs mer
    2020-10-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Eva B
    Tack Eva för din rekommendation. Jag önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong.

• 2020-10-01

Mahmoud P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bra jobbat! Rimlyg pris.Trevliga bemötande. Hela processen från beställning till installationen tog bara lite mer tid än jag hade förväntat mig.
    Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-09-30

Jonas I skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte balkong inglasning av Sakkes balkongkonsult AB. Jag blev väl bemött av företaget. Ja, jag tycker att det blev väldigt bra. Läs mer
    2020-09-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Jonas I
    Tack för ditt omdöme! Roligt att du är nöjd med leveransen. / mvh Joakim på Sakkes

Rose-marie M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning med solskydd.
    Blev lite försenat mot vad jag utlovades. Mycket duktiga killar när de kom och mycket snyggt utfört. Väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-10-01 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Rose-marie M
    Tack för ditt omdöme Rose-Marie!
    Kul att du blev nöjd med resultatet och synd att det blev lite försenat i och med att du var i etapp 2 istället för 1.
    / mvh Joakim på Sakkes

Mohammed L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    4.5m balkkonginglasning dyrt men det är värt med 5 års garanti.
    Vi är nöjda och blev välbmöta.
    MSL. Läs mer
    2020-09-29 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Mohammed L
    Tack för ditt omdöme! Vad rol att du är nöjd och tyckte investeringen var värd sitt pris :)

/ mvh Joakim på Sakkes

Claudia M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Trevlig bemötande och framförallt att företaget levde upp till mina förväntningar med sin utmärkta kompetens Läs mer
    2020-09-29 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Claudia M
    Tack för ditt omdöme! Väldigt glädjande att du är så nöjd med leveransen.
  • 2020-09-26

Jan G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Med beröm godkänt. Sakkes levererade från start till slut. Förväntningarna överträffades med råge. Inglasningen med tak kommer användas mycket och ofta. Love it. Tack Sakkes. Läs mer
    2020-09-29 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Jan G
    Tack Jan för ditt omdöme.
    Kul att läsa att ni blev nöjda med er inglasning och takbyggnation samt att vi på Sakkes lyckades överträffa era förväntningar.
    Vi önskar er många härliga stunder där.

• 2020-09-22

Erica B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi köpte balkonginglasning. Bemötandet från företaget var bra. Resultatet levde upp till våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med allt och har tillbringat mycket mer tid på balkongen. Läs mer
    2020-09-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Erica B
    Hej Erica,
    Tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er många fina stunder på er inglasade balkong.
  • 2020-09-20

Magdalena L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Fint monterad produkt och mycket gott bemötande! Läs mer
  • 2020-09-20

Stig E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag tycker att jag har blivit bra bemött. Montaget gick bra och montören var trevlig. Det verkar vara bra matrial på inglasningen. Jag är en nöjd kund. Läs mer
    2020-09-21 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Stig E
    Tack Stig för din fina rekommendation.
    Jag önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong.
  • 2020-09-16

Daniel B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Fick balkongen inglasad. Jobbet genomfördes snabbt och med trevligt bemötande, enligt offert. Det fanns dock ett mindre misstag i beställningen som tagit mycket lång tid att åtgärda. Gissningsvis har de särskilt mycket att göra denna sommar. Läs mer
    2020-09-22 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Daniel B
    Hej Daniel,

Tack för ditt omdöme och din feedback. Det har varit en speciell sommar helt klart, vi tackar för förståelsen. Nu när misstaget är åtgärdat hoppas jag du är nöjd med din inglasning och att ni får många fina stunder på er balkong.

• 2020-09-14

Fredrik P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    köpte inglasning av balkong, duktig o noggrann yrkesman, enkel o bra dialog med företaget, bra skött helt enkelt Läs mer
    2020-09-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Fredrik P
    Hej Fredrik,

Tack för din rekommendation. Kul att du är nöjd med inglasningen och oss på Sakkes.

• 2020-09-02

Hans L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Installatione gjordes enligt plan och mina förväntningar. En inledande brist åtgärdades direkt uta problem.
    All rekommendation till Sakkes
    Hans Läs mer
    2020-09-07 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Hans L
    Hej Hans,

Tack så mycket för din rekommendation. Kul att höra att du är nöjd med inglasningen och med vår service.

• 2020-09-02

Ewa S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasningen fungerade utan problem: snabbt och bra. Ända önskan man har är att glas levereras rena, utan klisterrester😊 Läs mer
    2020-09-21 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ewa S
    Hej Ewa,
    Tack för den fina rekommendationen. Åtgärder är tagna för att få bort tejpklistret på våra glas i framtiden.
    Jag önskar dig många fina stunder på din balkong.

• 2020-09-01

Roger A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Sigurd/sigge var trevlig o kunnig. Kanske tog lite lång tid att bli klar. Men vi är pensionärer, så det gjorde ingenting.
    Mvh Roger och Carina Läs mer
  • 2020-09-01

Diana A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong . Är jätte nöjd förutom att det tog tid att få hem dom . Han som sålde var jätte duktig och trevlig att prata med. Lätt att få tag på när man hade någon fråga under tiden Läs mer
    2020-09-01 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Diana A
    Hej Diana.

Tack för din ärliga rekommendation.
    Vi har jättestor efterfågan på våra inglasningar och denna gång blev det lite försenat.
    Otroligt roligt att du är nöjd med vår service. Önskar er många sköna fikastunder på balkongen
    Mvh.Kimmo v
  • 2020-08-29

Marie B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag beställde brandvägg mot grannen, inglasning med solskydd, inre beklädnad för balkongräcket och matta på golvet.

Det tog lite tid innan allt var klart då arbetsdagarna inte var så långa.
    Mattan fick jag vänta på en dryg vecka efter inglasningen. Ett solskydd hade fel storlek och det fick jag vänta på ytterligare två veckor. Slutresultatet är bra och jag är nöjd. Läs mer
    2020-08-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Marie B
    Hej Marie.

Tack för ditt ärliga omdöme. Ibland gör vi människor fel i beställningsprocessen och så blev det i ditt fall.
    Jättekul att du är nöjd med slutresultatet, det är viktigast för oss.
    Önskar dig många sköna stunder på din nya fina inglasning/Kimmo V
  • 2020-08-27

Michael H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag såg en lapp i portuppgången. Sakkes erbjöd inglasning av balkongen. Detta hade flertalet av mina grannar gjort.
    Jag ringde och fick hembesök av en trevlig och kunnig försäljare som redan dagen därpå presenterade en offert.
    Vi fick bestämma dagen för installation som tog en dag och fick hjälp med byggnadslov. Företrädare för företaget var alltid lätt tillgängliga och tillmötesgående.
    Vi är mycket nöjda med hela processen (som var mycket professionell)och inte minst prislappen. Grannen anlitade ett annat företag och fick betala dubbelt så mycket! Läs mer
    2020-08-31 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Michael H
    Tack Michael för den fina rekommendationen.
    Jag önskar er många fina stunder på er inglasade balkong.

• 2020-08-26

Anita G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Trevlig personal och utmärkt jobb Läs mer
    2020-09-21 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Anita G
    Hej och tack för den fina rekommendationen.

Maya R skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpte inglasning. Ni skulle höra av er en vecka innan vilket inte hände. När jag såg arbetsgubbe på plats skickade jag o frågade när det var min tur, fick svar att eventuellt om ett par dagar, vilket resulterade i panik i att ta ned kattställning på ballongen som tar tid att göra. Men sen blev det inte av förrän en vecka senare. Och då var det arbetsgubbe som skickade o frågade när det passade. Väldigt svårt o planera. I och med att vi hade planer dagen efter inglasningen så blev det nog stressigt för gubben att hinna klart och det kanske hade blivit snyggare gjort om det var bättre planerat... nu är det inte helt tätt överallt. Men jag har inte tid att krångla. När man betalar så mycket har man höga förväntningar. Annars var arbetsgubben trevlig, gjorde sitt jobb. Läs mer

Karin S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Beställde solskydd.Blev vänligt professionellt bemött.Kan rekommendera anlita företaget.😊 Läs mer

Jan L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasningen med tak. Bemötandet har varit jättebra. Dom har varit över mina förväntningar. Företaget har levt upp till mina förväntningar mer än väl. Jag är jättenöjd. Janne. Läs mer
    2020-08-24 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Jan L
    Hej Janne,

Tack för det fina omdömet. Kul att höra att ni är nöjda och så hoppas jag det blir bra med solfilmen.

Sakkes

Nina J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Levereras tiden var väldigt lång men montering gick fort och smidigt, jätte trevlig personal Läs mer
    2020-09-22 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Nina J
    Hej Nina,

Tack för ditt omdöme och för dina synpunkter. Vi har haft lite längre leveranstid i dessa tider men gör vårt bästa för att leverera så snabbt som möjligt. Önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong framöver.

• 2020-08-21

Sanja P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning. Blev till en början mött väl! Senare när vi skrivit på kontrakt så var det svårt att få tag på dem. Jag ringde flera gånger för att få ett datum när själva inglasningen skulle komma. Tror att min kontaktperson gick på semester utan att förklara för mig vem jag skulle kontakta vid frågor. Senare sa företaget att inglasningen skulle ta 1-2 dagar. Det tog tre. Massor med metallspån hade hamnat på terrassen nedanför vilket jag inte kopplat. Grannen blev arg och jag tycker att installatörer gott kunnat säga till att det vi gör på vår balkong kan komma att påverka och smusta ner grannar under.

Annars relativt nöjd med inglasningen. Svår att öppna ibland. Kan bero på 5 hörn och klurig balkong.. Läs mer
    2020-09-21 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Sanja P
    Hej Sanja,
    Tack för din feedback. Vi arbetar hela tiden för att bli bättre och tar till mig av denna konstruktiva kritik.

• 2020-08-18

Lena I skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Lätt att få kontakt och boka tid. Köpte solgardiner. Bra information som stämt med upplevelsen av gardinerna. Montering gick smidigt. Läs mer
  • 2020-08-17

Abdul M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte balkonginglasning, Jag blev bra bemött av företaget och jag förväntade mig en bra inglasat balkong och företaget levde upp till mina förväntningar.
    Arbetaren kom ganska tidigt och gjorde klart balkongen ganska snabbt och det var ingen strul. Läs mer
    2020-08-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Abdul M
    Tack för ditt omdöme !
    vad roligt att vi uppnådde dina förväntningar, jag kontaktar dig under dagen, så vi kan bli bättre och överträffa dina förväntningar nästa gång!
    / mvh Joakim Broström, Säljare

Catarina L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpte jalusigardiner till balkongen.
    Mycket trevlig säljare och montör. Snabb leverans. Gardinerna fungerar utmärkt. Allt är till belåtenhet. Läs mer
    2020-08-21 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Catarina L
    Hej Catarina,
    Vi tackar för samarbetet och hoppas det nu blir lite kyligare på balkongen vid varma sommardagar där solen värmer som mest.
    Med önskan om trevliga stunder på din inglasade balkong.
    Mvh, Sigge på Sakkes

Edvin W skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Beställde inglasning av en balkong, på 3 sidor som tidigare hade glasväggar upp till midjehöjd, samt tak. De var väldigt noggranna och kom med fler funktioner än jag visste, som att de la lister nere vid kanten av golvet för att täcka över hålor som alltså inte ens var i närheten av de glasväggar som sattes upp. Väldigt nöjd. Kostsamt men värt det. Läs mer
    2020-08-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Edvin W
    Hej och tack för ditt omdöme Edvin.
    Kul att du är nöjd med oss och med produkten, och att du blev positivt överraskad för dom extra funktionerna som fanns med.
    Hoppas du njuter av inglasningen många år framöver.

Mona K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Solskydd till två inglasade balkonger..
    Väl bemött.
    Minus tecken: Mycket dyrt och kort garantitid, endast två år. Läs mer
    2020-08-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Mona K
    Hej Mona.

Tack för ditt uppriktiga omdöme.
    Vårt kundbemötande är vårt signum. Jag är övertygad om att denna investering gör klimatet på era två inglasade balkonger mycket skönare.
    Vad gäller garantin så är den 2 år från vår leverantör.
    Hoppas ni får många sköna stunder på balkongen./Kimmo V
  • 2020-08-12

Carola N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning balkong. Bemötandet har varit bra hittills men jag är besviken på resultatet. Upplever att det saknas en list, otätt, har mejlat, ska åtgärdas. Saknar några persienner som var fel storlek, ska komma senare. Upplever handtagen som lite "smäckiga". Det jag använt mest under dessa veckor sitter nog inte som det ska, halkar fel, behöver kontakta dom om det också. Känns inte bra att det är så på en gång, det här är en stor investering för mig, hur länge håller det? Läs mer
    2020-08-21 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Carola N
    Hej Carola,
    jag är glad för att kommunikationen har fungerat, men det är självklart tråkig läsning att du inte uppfattar inglasningen som ett lyckat resultat. Vi skall självklart se till att detta ändras, och åtgärder kommer bli gjorda enligt avtal i vecka 35. Efter åtgärder är gjorda hoppas jag på många trevliga stunder på den inglasade balkongen, samt att din uppfattning på vår produkt ändras.
    Mvh, Sigge på Sakkes
  • 2020-08-11

Azra H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bra bemötande. Punktliga, effektiva! Inglassad balkon av en duktig kille som jobbar på, utan att slösa tid. Bra kvalitet! Läs mer
    2020-08-21 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Azra H
    Hej Azra,
    Och tack för din rekommendation. Jag hälsar montören dessa fina ord.
    Med önskan om en fortsatt trevlig sommar, och en trevlig höst i väntan med den inglasade balkongen.
    Bästa hälsningar, Sigge på Sakkes
  • 2020-08-06

Annika E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong, vik-in-system.
    Bra bemötande av personal både de som som demonstrerade och tog emot beställningen samt installatören.
    Snabb installation på plats allt klart på en dag.
    Saknar dock fortfarande ett sol skydd som saknades vid installationen. Läs mer
    2020-08-10 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Annika E
    Hej Annika, och tack för dom fina orden! Direkt när sista solskydd ankommer vårt lager, kontaktar vi dig för montage av denna.
    Kul att du tycker processen har gått bra! Med önskan om en fortsatt fin sommar och fina stunder på balkongen.
    Mvh, Sigge
  • 2020-08-01

Paula R skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av min balkong ...blev mycket bättre än någonsin hade trott.
    Köpet var nog en impuls,har alltid velat ha insynsskydd. Avgörande var att delana gjordes i Finland o.försäljaren var norrman,han gav stort förtronde. Killarna som mätte o.gjorde arbetet hade finsk anknytning mycket korrekta o.bra på all sätt. Den sist nämnda hade kanske lite bråttom i slutet,annars mycket bra.
    Skulle kunna rekommendera Sakkes verkligen. Vi får hoppas att allt håller när vintern kommer...fick några vattendroppar in när det ösregnade i förgår. Lycka till med allt. Läs mer
    2020-08-10 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Paula R
    Hej Paula och tack för ditt fina omdöme!
    Jag skall passa på att vidareförmedla dina fina ord till våra montörer. Gällande läckage så kontaktar jag dig.
    Önskar dig många härliga stunder på den inglasade balkongen, och tack igen för din rekommendation.
    Mvh, norrmannen/Sigge
  • 2020-07-30

Maria F skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Glasade in balkongen och blev väldigt nöjd. De var både proffsiga och snabba 👍 Läs mer
    2020-07-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Maria F
    Hej Maria.

Tack för rekommendationen. Nu kan du inreda balkongen som du vill. Mycket nöje/Kimmo V

Skarprättarvägen 16, 176 77 Järfälla

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte