Alla kategorier Glasmästare Stockholms län Järfälla Sakkes Balkongkonsult AB

Sakkes Balkongkonsult AB

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB!

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB kallar oss proffs på balkonginglasning. Ta steget ut på din balkong och in i ett helt nytt rum. Inred som din egen regnskog, läshörna bärträdgård, fikaplats eller kanske ett yogarum. Varför ska du då välja oss? Innan påbörjat arbete kommer vi alltid hem till dig för att lyssna på dina önskemål för att sedan lämna ett fast pris för just din balkong. Med över 20 år i balkongbranschen är vi en aktör att lita på med vår uppriktiga kommunikation gentemot våra kunder. Vi hjälper dig som privatperson, företagare, fastighetsägare eller bostadsrättsförening.

Välkommen att höra av dig till oss på Sakkes Balkongkonsult AB!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 128 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult AB

• Sairah H

2019-04-18

Sairah H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra arbete och trevlig Arbetare. Läs mer
    2019-04-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Sairah H
    Hej Sairah!

Tack för rekommendationen. Vi hoppas att du får många trevliga stunder i ditt nya extra rum. Vänligen, Ville P
  • 2019-04-08

Robel Y Z skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Tanks Very Good i am happy by work Läs mer
    2019-04-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Robel Y Z
    Hi!

Thanks for the recommendation. We wish you many pleasant moments on the balcony. With kind regards, Ville P
  • 2019-04-06

Tomas H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Snyggt arbete och bra att ha att göra med. Dock vilseledande uppgifter angående kampanjpris. Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Tomas H
    Hej Tomas!

Tack för rekommendationen. Vi kontaktar dig beträffande eventuella vilseledande kampanjpriser. Ha det så hörs vi! Vänligen, Ville P
  • 2019-03-25

Thomas E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte balkonginglasning av Sakkes Balkongkonsult AB. Jag fick en effektivt och proffsigt utförd inglasning och är mycket nöjd.
    Thomas E Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Thomas E
    Hej Thomas!

Tack för rekommendationen. Hoppas ni får många njutbara stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-24

Michaela W skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    I chose Sakkes to glass in my balcony. They were very punctual and professional and provided an excellent service! I would highly recommend this company! Läs mer
    2019-03-26 Sakkes Balkongkonsult svarar Michaela W
    Thanks for the review and the recommendation. With a wish for many nice moments on the glazed balcony. Sincerely, Ville P
  • 2019-03-22

Michael B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Sakkes gjorde min balkonginglasning. Snabbt, snyggt och till ett konkurrenskraftigt pris. Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Michael B
    Hej Michael!

Tack för rekommendationen. Det är egentligen inte vår strävan att göra något snabbt, men däremot snyggt och till ett konkurrenskraftigt pris. Med en önskan om trevliga stunder i det extra rummet. Vänligen, Ville P.
  • 2019-03-22

Gunnel J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Trevligt bemötande av de som utförde balkonginglasningen och vid telefonkontakt. Dessutom snabbt svar när vi har ringt! Läs mer
    2019-04-05 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Gunnel J
    Hej Gunnel och tack för din rekommendation. Jag framför ditt beröm till mina montörer. Mvh/Kimmo
  • Ljudmila J

2019-03-19

Ljudmila J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkong inglasning
    Har varit bemöt på ett trevligt sätt
    Mina förväntningar av utförande av min beställning uppfylldes väldigt väl. Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ljudmila J
    Hej Ljudmila!

När kundens förväntningar blir uppfyllda så har vi en situation med bara vinnare och det är så vi vill att det ska vara. Ha det bra och mycket nöje på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Mikael H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong.
    Vi är mycket nöjda med utfört arbete och bemötandet och
    att det gick så snabbt!
    Kan verkligen rekommendera Sakkes till andra! Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Mikael H
    Hej Mikael!

Tack för rekommendationen. Så värdefullt för oss. Med en önskan om stor trevnad på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P.

Hillary Ä skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkongen var bra men att fa kontakt och hjalp av serviceavdelningen for att åtgårda ett konstruktionsfel var mycket tidskrävande. Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Hillary Ä
    Hej Hillary!

Tack för omdömet. Värdefullt med feed-back. Vi är givetvis skamsna över faktum. Hoppas de åtgärder som utförts har varit till belåtenhet. Trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Janna H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bemötande samt utfört jobb var good. Tummen upp Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Janna H
    Hej Janne!

Tack för tummen upp! God fortsättning och många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • Birgitta G

2019-03-18

Birgitta G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Är så nöjd med valet av Sakkes Balkongkonsult AB. En ny balkonginglasning skulle ske, den gamla inglasningen skulle alltså monteras ner och den nya in. Trodde det skulle ta ett par dagar, men, två st. proffsiga och trevliga grabbar kom in på morgonen och på em samma dag satt den nya inglasningen på plats!
    Om ni ska glasa in balkongen välj Sakkes, ni får ett proffsigt och trevligt bemötande från början till slut.
    Mvh Birgitta Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Birgitta G
    Hej Birgitta!

Tack för rekommendationen. Så roligt att vi får så mycket beröm. Ha de så bra och njut på balkongen. Vänligen, Ville P.
  • 2019-03-17

Bertil E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av uteplats. Trevligt. Skönare uteplats som jag tyckte det blev. Bra utfört arbete Läs mer
    2019-04-06 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Bertil E
    Hej Bertil!

Tack för rekommendationen. Många drömmer om att kunna nyttja sin uteplats oftare. En inglasad uteplats förlänger säsongen betydligt och med en värmekälla förlängs den ytterligare. Med en önskan om många fina stunder på uteplatsen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-15

Bertil L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bra kvalitetsintryck på material.
    Snabbt montage av kunnig och hängiven montör.
    Ej främmande för att rekommendera företaget till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-03-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Bertil L
    Hej Bertil! Ödmjukt tack. Med bra kvalitet och en hängiven montör kommer man långt, sannerligen. Jag framför ditt goda omdöme till montören Veli-Matti. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-15

Ingalilla T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra! Trevlig personal
    Funderade förstås på om de skulle leverera i tid ( enl. avtalet) och hur det skulle bli.
    De lyckades mkt bra och dessutom hade de en jättebra, trevlig montör som gjort ett gediget jobb (tydligen eftersom det funkar hittills...) Läs mer
    2019-03-15 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ingalilla T
    Hej Ingalill och tack för din rekommendationen! Ett avtal ska styra processen. Sen finns det mänskliga faktorer som kan spela oss ett spratt. Vi slår oss inte för bröstet, men vi har många i vår organisation som är beredda att kavla upp sina ärmar och visa sig på den styva linan, likt montören Veli-Matti. Många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-12

Anneli S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Hej,
    - Jag köpte inglasning av balkong med 6st persienner
    - Jag blev väldigt gott bemött! Både på telefon och mail. De tog sig tid att prata i telefon, god och trevlig ton, hänvisade mig smidigt till rätt person, svarade på frågor etc. Jag var ej personligen på plats under monteringen, min far var det däremot och han upplever samma gott bemötande; gick t.o.m snabbt att montera upp inglasningen. Mycket trevlig montör från Kalix.
    - Förväntade mig en fin balkong, men fick en finare över förväntningarna! Var t.o.m skenor mellan glasen. Blivit som ett extra rum, blir varm och härlig när solen ligger på.
    - Mkt god upplevelse. Rekommenderar er vidare Läs mer
    2019-03-13 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Anneli S
    Hej Anneli! Tack för rekommendationen. Jag för ditt beröm vidare till Markus (säljaren) och Veli-Matti (montören). Trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-12

Rolf T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi kom hem från utlandet i går 11/3 på kvällen.
    Har nu finstädat och inglasningen ser mycket bra ut, har ej träffat några montörer så någon bedömning om dom kan jag ej göra men efter som allt ser bra ut så kan jag rekommendera sakkes.
    Med vänlig hälsning,
    Rolf & Yvonne Thulin
    Bovieran i Strängnäs Läs mer
    2019-03-12 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Rolf T
    Hej och tack Rolf och Yvonne för rekommendationen! Välkommen hem och mycket nöje på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-10

Margareta B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte glasat vindskydd till balkongen. Jag har blivit väl bemött och arbetet har förlöpt snabbt och snyggt.
    Margareta Bexelius Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Margareta B
    Hej Margareta och tack för rekommendationen! Vi önskar er många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • Klas Åke B

2019-03-09

Klas Åke B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpte balkonginglasning av Sakkes Balkonglonsult AB.
    Säljare och montörer visade alla ett proffsigt bemötande vid upphandling och genomförande.
    Uppsatta riktlinjer och krav uppfylldes till fullo. Är mycket nöjd med min inglasning.
    Klas-Åke lgh 1111 Brf Bovieran Sala Läs mer
    2019-03-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Klas Åke B
    Tack Klas Åke för det varma berömmet. Sakkes vill göra affärer just på det sättet. Sjyssta affärer till sjyssta priser. Det ger trygghet genom hela processen för dig som kund. Mvh Kimmo
  • 2019-03-07

Alexandru M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Kag köpte balkonginglasning. Jätte proffesionella! Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Alexandru M
    Hej och tack för rekommendationen! Många fina fina stunder på den inglasade balkongen och hoppas du får lite extra lyx i din vardag. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-06

Göran S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Monteringen gick bra och även resultatet blev bra. Det blev en hel del metallspån efter borrningarna. I stort sett är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Göran S
    Hej Göran och tack för rekommendationen! Aluminiumspån är något vi vill minimera och i bästa fall undvika helt och hållet, men ibland är det ofrånkomlig, då vi jobbar året runt i ur och skur. Tack för synpunkten. Den tar vi med oss. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-05

Robert G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasad balkong vi blev bemött va den kunnig säljare Förväntningar var höga och dom infriades hantverkarna jobbade på bra och effektivt Läs mer
    2019-03-14 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Robert G
    Tack Robert för rekommendationen. Jag vidarebefordrar berömmet till mina montörer. Hoppas att du och familjen får sköna stunder på balkongen. Mvh Kimmo
  • 2019-03-05

Håkan K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bra på kontakt med lägenhetsinnehavaren men mycket dålig på att återkoppla till brfs kontaktperson. Där finns ett stort behov av att förbättra. Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Håkan K
    Hej Håkan! Tack för rekommendationen. Kommunikation är viktigt och förstår vad du menar. Vi tar med oss din konstruktiva kritik. Trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • Tram H

2019-03-04

Tram H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasningsbalkong. Jag är nöjd med mitt köpt hos Sakke och trivas med säljare, duktigt säljare . Läs mer
    2019-03-04 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Tram H
    Hej Tram. Tack för det fina omdömet. Det är alltid lika kul när allt är till belåtenhet. Mitt mål är att alla ska vara lika nöjda som du/Kimmo
  • Martin K

2019-03-04

Martin K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong.
    Trevlig säljare och duktiga montörer.
    Snygg å praktisk inglasning. Läs mer
    2019-03-04 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Martin K
    Tack Martin för berömmet, jag vidarebefordrar även detta till mina duktiga montörer. Nu kan du äntligen börja inreda balkongen /Kimmo
  • 2019-03-04

Tord H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong
    Mycket bra bemötande.
    Snabbt arbete.
    Lätt att få kontakt med.
    Bra slutprodukt Läs mer
    2019-03-04 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Tord H
    Hej Tord och tack för den fina rekommendationen. Ha det gott i vårsolen. Mvh/Kimmo
  • Sunhild D

2019-03-03

Sunhild D skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasningen blev mycket bra gjord. Johannes Ekström som utförde arbetet var mycket sympatisk, flitig och hjälpte mig till och med bära ut sakerna på balkongen igen. Läs mer
    2019-03-04 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Sunhild D
    Hej Sunhild och tack för berömmet! Jag för vidare berömmet till Johannes :). Vänligen Ville P
  • 2019-03-01

Lars Uno P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vid ert första möte gav Ni ett seriöst intryck, framför allt Ert fulla åtagande samt mycket prisvärt och snabb montering
    Personalen mycket trevlig och
    Yrkeskunnig. Vi kommer att
    Rekommendera Er.
    Vi har mycket glädje av balkongen
    Nu Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Lars Uno P
    Hej Lars Uno! Tack för rekommendationen. Det värmer. Vänligen, Ville P
  • 2019-03-01

Lola N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi är mycket nöjda med arbetet och trevligt bemötande.
    Lola Nilsson Strängnäs Läs mer
    2019-03-11 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Lola N
    Hej Lola! Tack för rekommendationen. Ha det bra och hoppas ni njuter av ert magnifika boende. Vänligen, Ville P

Bo E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vår bostadsrättsförening använde Sakkes för inglasning av balkonger. Priset var lägre än vad förväntat mig men det berodde på en felräkning från Sakkes sida.

Mitt betyg grundar sig också att jag upptäckt ett fel som gör att ett fönster inte går att stänga, förmodligen pga av felaktig installation.

Det kan ha bidragit att del av installationen gjordes sent på eftermiddagen i slutet av november, mörkt och bara en pannlampa förr attlysa upp. Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Bo E
    Hej Bo och tack för omdömet! Självfallet ska alla fönster kunna stängas. Jag vidarebefordrar detta till service för omgående åtgärd. Ha det bra! Vänligen Ville P
  • Yngve N

2019-02-28

Yngve N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av en balkong med 45gradiga hörn.
    De utlovade 5-6 veckorna blev mer än det dubbla men med tanke på julhelg och annat kan vi tycka det var ok.
    Våra förväntningar var högt ställda efter att ha studerat broschyrer, nätet och modell och muntliga löften.
    Resultatet levde väl inte upp till det riktigt. Efter ett återbesök där en del missar i montaget rättats till och vi själva ändrat på plastlisterna i de sneda hörnen blev det så pass ok att vi kunde godkänna det hela. Vid blåst och yrsnö fick vi ändå små ”snödrivor” på golvet och det får vi nog leva med. Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Yngve N
    Hej Yngve och tack för rekommendationen! Vårt mål är att leva upp till förväntningar. Vi hör av oss snarast. Vi hörs! Vänligen Ville P

Yvonne S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Hej, vi är väldigt nöjda med inglasningen på våran balkong.
    Personalen har varit väldigt trevliga killar.
    Allt har gott smidigt och fort, vi kommer rekommendera Saakes
    till våra vänner.
    Med vänlig hälsning,
    Yvonne & Janne 1110 Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Yvonne S
    Hej och tack för rekommendationen! Hoppas att ni får fina stunder på den inglasade balkongen. Ha det bra. Vänligen Ville P

Rolf P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasniiing
    Mycket bra bemött
    Alla förväntningar infriade. Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Rolf P
    Hej Rolf och tack för lovorden! Ha det bra och njutbara dagar på den inglasade balkongen. Vänligen Ville P

Elisabeth L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Har fått min balkong inglasad på ett mycket proffsigt sätt av duktiga hantverkare som har varit jättetrevliga och hänsynsfulla.
    Även ett litet fel har de varit här och fixat och sagt att det bara är att höra av sig om något mer fel uppstår.
    Har rekommenderat Sakkes till en annan bostadsrättsförening här i Rönninge. Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Elisabeth L
    Nä men va kul och höra och tack för rekommendationen! Du vet var vi "bor". Bara höra av sig. Ha det bra! Vänligen Ville P

Henry W skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkong inglasad. Trevlig o kunnig personal. Vi har fått ett extra rum under en större del av året. Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Henry W
    Hej Henry och tack för rekommendationen! Mycket nöje i ert extra rum. En av våra slogan är "Balkonginglasning - lite extra lyx i din vardag". Ha det bra! Vänligen Ville P

Håkan I skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong
    Jag är nöjd med upplevelsen. Har dock några brister på den färdiga produkten. Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Håkan I
    Hej Håkan och tack för rekommendationen! Vi kontaktar dig så fixar vi bristerna snarast. Väl mött! Vänligen Ville P

Kurt L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong.
    Utfördes med service och proffesion
    Vi är mycket nöjda med resultatet Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Kurt L
    Tack Kurt för rekommendationen! Trevlig väntan på våren och hoppas på trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen Ville P

Kaj N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Bra genomförd balkonginglasning men oacceptabelt strul med offerten Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Kaj N
    Hej Kaj och tack för rekommendationen! Ja, offerten är inget vi är stolta över och har tagit lärdom. Ha det bra och njut av vårvärmen på den inglasade balkongen. Vänligen Ville P
  • 2019-02-27

Birgitta T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    De är snabba och bra. Snyggt jobbat. Vi är nöjda.
    Har fått klagomål från boende på markplanet som inte tycker om att det blir aluminiumspån, popnitrester och annat på marken på deras tomt. Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Birgitta T
    Hej Birgitta! Tack för rekommendationen. Vi kommer att kontakta din granne och se om vi kan på något sätt återgälda besväret. Vänligen Ville P
  • 2019-02-27

Alice Elisabeth L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Ballkonginglasning bra bemött jobbet proffsigt utfört jättenöjd med allt !!! Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Alice Elisabeth L
    Tack Alice för rekommendationen! Vänligen Ville P
  • Amelia J

2019-02-27

Amelia J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi köpte inglasning av vår balkong, allt har gått smidigt och vi är väldigt nöjda med resultatet!

Balkongen blev klar för ca 2 månader sedan och vi är hittills väldigt nöjda och allt verkar vara av väldigt god kvalitet. Mats, säljaren vi haft kontakt med, var ordentligt påläst, kändes genuin och var tillmötesgående! Installatören var även han mycket trevlig och enkel att ha att göra med!

Vi skulle rekommendera Sakkes till andra som funderar på att glasa in sin balkong! Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Amelia J
    Tack Amelia för rekommendationen! Vi framför ditt tack till de berörda. Vänligen Ville P

Beryl M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    20 st balkonginglasningar till Bovieran Strängnäs. Ett toppenbemötande av säljaren som hjälpte till med bygglovsansökan som gick suveränt snabbt. Snabb leverans och fantastiska montörer som fixade allt på utlovad tid. Vi är alla jättenöjda och vi kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Beryl M
    Hej Beryl! Så roligt att höra. Jag vill minnas att ni fått rekommendationer från er syskonförening i Skövde och då är det extra kul att leva upp till rekommendationen. Vänligen Ville P

Hans J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Sakkes glasade in räcket på vår balkong. Vi är mycket nöjda med både resultatet och det sätt på vilket personalen utförde mätningar och montering. Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Hans J
    Tack Hans för rekommendationen! Vi levererar vidare dina hälsningar till mättekniker och montör. Vänligen Ville P
  • Birgitta N

2019-02-26

Birgitta N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong.
    Bra bemött. Raka besked snabb offert. Hjälpte till med min ansökan av bygglovet.
    Trevlig kunnig personal, som gav tips och råd.
    Hade inga förväntningar men blev väldigt positivt överraskad av hur hela ärendet avlöpte, och är väldigt nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Birgitta N
    Hej Birgitta och tack för rekommendationen! Trevlig läsning. Ha det nu så gott på den inglasade balkongen. "Älska din balkong - glasa in den" är vårt motto. Vänligen Ville P

Linnea G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi har fått det vi beställt och är mycket nöjda. Hittills har vi inte upplevt den fantastiska morgonsolen och värmen,det ser vi fram emot.
    . 😂😁 Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Linnea G
    Hej Linnea och tack för rekommendationen! Hoppas på många morgonsolar och trevlig värme på er inglasade balkong. Ha det bra. Vänligen Ville P

Ari P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Blev bra bemött. Jobbet blev jätte bra .. Hade man frågor så gick man snabbt svar. Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ari P
    Hej Ari och tack för rekommendationen! Sigurd hälsar. Må så gott! Vänligen Ville P

Karin Kristoffersson K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi har fått vår balkong inglasad. Arbetet har genomförts snabbt och effektivt av mycket trevliga killar. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Karin Kristoffersson K
    Hej Karin och tack för rekommendationen! Svårt att vara otrevlig i ett trevligt sällskap. Montörerna hälsar. Må så gott! Vänligen Ville P
  • Märta S

2019-02-26

Märta S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning balkong.

Mycket bra bemötande.

Bara positivt. Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Märta S
    Hej och tack för rekommendationen Märta! Njut nu av oasen. Ett otroligt fint koncept boende. Vänligen Ville P

Ulf F skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    100% nöjd med allt . Har fått ett extra rum . Balkongdörren står vidöppen hela dagarna när solen skiner. 👍👏 Läs mer
    2019-02-28 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ulf F
    Hej och tack för rekommendationen! Tänka sig, ett extra rum att använda till vad man vill. "Balkonginglasning - lite extra lyx i din vardag". Ha det nu så gott! Vänligen Ville P

Leif K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra gjort både vid planering och genomförande .mycket duktig personal. Stort Tack Leif Läs mer
    2019-02-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Leif K
    Hej Leif och stort tack själv. Jag hälsar vidare till de berörda. Ha det gott! Vänligen Ville P

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla