Sakkes Balkongkonsult AB

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB!

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB kallar oss proffs på balkonginglasning. Ta steget ut på din balkong och in i ett helt nytt rum. Inred som din egen regnskog, läshörna bärträdgård, fikaplats eller kanske ett yogarum. Varför ska du då välja oss? Innan påbörjat arbete kommer vi alltid hem till dig för att lyssna på dina önskemål för att sedan lämna ett fast pris för just din balkong. Med över 20 år i balkongbranschen är vi en aktör att lita på med vår uppriktiga kommunikation gentemot våra kunder. Vi hjälper dig som privatperson, företagare, fastighetsägare eller bostadsrättsförening.

Välkommen att höra av dig till oss på Sakkes Balkongkonsult AB!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 199 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult AB

• 2019-10-20

Otto R skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Pålitlig i försäljning och installation an inglasad balkong Läs mer
  • 2019-10-19

Jan F skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning och tak. Allt fungerade bra och utsatt tid hölls. Läs mer
  • 2019-10-17

Jan P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasningen av vår balkong har fungerat jättebra och vi är super nöjda
    Kunde inte ha önskat mig mer Läs mer
    2019-10-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Jan P
    Hej Jan.

Tack för det fina omdömet.
    Jättekul att ni är supernöjda.
    Nu kan ni njuta fyllt ut av ert nya uterum.
    Mvh; Kimmo V
  • 2019-10-17

Laina N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkongen. Mycket trevlig personal som förklarade vad som skulle ske och hur det fungerade. Hänsynsfulla killar. Snabbt arbete. Kan bara ge positiv kritik. Läs mer
    2019-10-18 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Laina N
    Hej Laina
    Tack för det fina omdömet.
    Kul att höra att du är nöjd med oss och med inglasningen.

Mvh Markus
  • 2019-10-09

Christoffer Erik E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning

Slutresultatet och bemötande från företaget är värt en femma. Dock vissa problem med leveransen (detaljer nedan) som drar ner betyget.

Vi beställde balkoninglasning från Sakkes i februari. Trevlig säljare som gjorde gott intryck och leverans kom efter ca 8 veckor som utlovat. Tyvärr fanns några repor i profilerna som satts upp men detta åtgärdade Sakkes utan tjafs och levererade nya profiler några veckor senare.

Vid närmare kontroll upptäckte vi dessvärre att vi fått tunnare glas monterade än vad vi hade beställt. Pga balkong på våning 7 hade Sakkes själva rekommenderat en tjockare variant av glas som vi också hade beställt men i Sakkes beställning till fabrik hade det blivit fel. Den felaktiga tjockleken hade inte upptäckts om inte vi själva hade kontrollerat glasen efter montering. Även vid detta problem var beömtandet från Sakkes bra och nya glas med rätt tjocklek levererades efter ytterligare ca 8 veckor. Som tur var fungerade ju inglasningen bra även med de tunnare glasen så vi kunde använda den under väntan på rätt glas.

När de tjockare glasen till slut skulle monteras i augusti upptäcktes att vissa glas sågats i fel vinkel och därför inte kunde monteras. Därefter blev det ytterligare några veckors väntetid på nya glas.

Sista monteringstillfället skedde sedan i september, alltså ca 7 månader efter första beställningen, och det krävdes alltså fyra monteringstillfällen för att allt skulle bli komplett. Slutresultatet blev dock väldigt bra och vi är väldigt nöjda med inglasningen. Bemötandet från Sakkes har också varit bra under hela vägen och det som drar ner betyget är alltså de misstag med beställningen som skedde hos Sakkes. Skulle trots detta rekommendera företaget Läs mer
  • Roland I

2019-10-06

Roland I skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Väldigt bra!
    De levde upp till allt jag förväntade mig.
    Allt perfekt Läs mer
    2019-10-08 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Roland I
    Hej Roland.
    Tack för en kanon rekommendation.
    När allt stämmer och ni är nöjda med inglasningen hoppas jag ni får sköna fikastunder i ert nya uterum
    Mvh;Kimmo
  • 2019-10-04

Einar E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra!
    Som förväntad
    Som helhet är vi mycket nöjda!
    Viss justering behövs! Läs mer
    2019-10-08 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Einar E
    Hej Einar!

Tack för rekommendationen. Vi kontaktar dig och kommer och finjusterar. Ha det fint så länge. Vänligen, Ville P
  • 2019-10-02

Birgit B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning.

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Snabba svar och bra information före och under projektet.

Slutresultatet mycket tillfredsställande.

Leveranstiden kändes dock något lång.

I det stora hela är jag ändå mycket nöjd.

Lars Berglund Läs mer
    2019-10-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Birgit B
    Hej Lars.
    Tack för den fina rekommendationen.
    Ibland så tar projekten längre tid än planerat. Vi hade en bra dialog under bygget som underlättade allt.
    Otroligt roligt att ni är nöjda med nya inglasade balkong. Hoppas ni får många njutningsfyllda stunder.

Viktor E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Super bra killar och jobbet blev mycket bra utfört. Rekommenderas! :) Läs mer
    2019-09-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Viktor E
    Hej Viktor.

Tack för din fina rekommendation. Jag framför berömmet till mina killar.

Samka B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Betgyg jag gett sägs allt, är jätte nöjd . Läs mer
    2019-09-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Samka B
    Hej Samka.

Jag säger bara Tack och Bock för den fina rekommendationen.

Barbara B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag har köpt balkonginglasning från Sakkes. Företaget har gjort fantastiskt bra jobb, jag är jättenöjd. Alla som arbetar i företaget är hjälpsamma och har stället upp för mina önskemål. Jag är jätteglad att det Sakkes som har gjort detta jobbet.
    Tack! Läs mer
    2019-09-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Barbara B
    Hej Barbara.

Tack för den fina rekommendationen. Det känns lika fantastiskt för oss på Sakkes när du är jättenöjd. Njut på din fina balkong.

Christian D skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning balkon. Bra service Läs mer
    2019-09-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Christian D
    Hej Christian.
    Otroligt roligt att du är nöjd med vår service. Njut nu av fulla muggar på balkongen.

Christina H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong. Läckre in i början, men som nu är åtgärdat. Blev bra bemött av företaget. Läs mer
    2019-10-01 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Christina H
    Hej Christina!

Tack för lämnat omdöme. Det där med läckage kan vara marigt att lokalisera för vatten har en förmåga att leta sig fram överallt, men härligt att det är åtgärdat. Med en önskan om många trevliga stunder på balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-09-28

Johan D skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Supernöjda! Både med inglasningen och servicen! Läs mer
    2019-10-01 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Johan D
    Hej Johan.
    Tack för den fina rekommendationen.
    Vi blir otroligt stolta över våra nöjda kunder. Vi jobbar hårt med att alla pussebitar i processen från beställning till färdigt montage ska falla på plats.
  • 2019-09-28

Patrik Z skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning blev enkel när man köpte den av Sakkes. Inga problem och bra garantier. Vi valde Sakkes som inglasare till hela vår förening och vi är överlag väldigt nöjda. Montörerna har en hög servicenivå liksom säljaren.

Bra kontakt, svensktalande montörer som svarar på samtliga funderingar och humana priser.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-10-01 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Patrik Z
    Hej Patrik.

Tack för rekommendationen. Det blev ett väldigt lyckat projekt i sin helhet. Det grundlades i den fina kommunikationen vi hade från början till slut. Jag framför berömmet till mina kompetenta montörer, jag är otroligt stolt över dem.
    "sjyssta priser till sjyssta villkor" är en av våra ledord.

Christina N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi erbjöds i samband med inflytt i nyproduktion att glasa in vår balkong. Killen som var hos oss var noggrann och skötte förarbetet fint. La tex skyddspapp på vårt alldeles nya golv i hall/kök. Städade ihop fint efter utfört arbete. Läs mer
    2019-10-01 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Christina N
    Hej Christina!

Tack för rekommendationen! Det är en ynnest att ha folk i organisationen som lämnar ett positivt avtryck. Jag för detta vidare. Med en önskan om glada och fina stunder på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P

Maria B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong, bra bemötande och trevlig personal. Läs mer
    2019-09-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Maria B
    Hej Maria.

Tack för rekommendationen. Nu kan du njuta av ett extra uterum.

Marianne K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Glas och solskydd till vår uteplats. Jag har bara bra omdömen att tala om bemötandet från Kimmo som hade hand om vårt köp. Bra kommunikation från Kimmo, vi visste vad som skulle hända och när. Priset var ju också avgörande för att vi valde Sakkes.
    Vi är så nöjda med med allt arbete som lagts ner. Mvh Marianne Carlberg Läs mer
    2019-09-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Marianne K
    Hej Marianne.
    Jag tackar som ödmjukast för den fina rekommendationen. Vi jobbar envetet med att hålla er kunder informerade under processen till färdigt montage. Jag vidarebefordrar till mina duktiga montörer att ni är nöjda med jobbet.
    Nu får ni nu får njuta av ett lyxigt uterum.

Bengt G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Det var Lätt att komma överens om inköpet, av inglasning, solskydd och matta på balkong golvet. Troärdigt. Läs mer
    2019-09-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Bengt G
    Hej Bengt!

Tack för rekommendationen! En av våra bärande idéer är "lätt att skaffa". Kul att få det bekräftat. Med en önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Markus B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong.
    Mycket nöjd med resultatet, god kommunikation med leverantören och trevlig personal. Läs mer
    2019-09-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Markus B
    Hej Markus.

Tack för rekommendationen. Jag blir lika stolt varje gång mina kunder blir nöjda med inglasningen.
    Jag framför berömmet till mina montörer. Hoppas ni får många sköna stunder på er nya inglasade balkong.

Bengt J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Tydliga leveranstider
    Trevliga montörer
    Mycket bra kundhantering
    Tack! Läs mer
    2019-09-30 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Bengt J
    Hej Bengt.

Tack för din fina rekommendation. Jag blir lika nöjd varje gång mina kunder är så här nöjda med sälj och montering.
    Hoppas ni får många sköna stunder på er fina inglasade balkong.
  • 2019-09-25

Sinikka N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi glasade in hela balkongen inklusive tak (även det i glas) Hela kedjan från första besök, bygglov, montering av stomme och till sist själva glasen har fungerat perfekt och inom den utlovade tiden. Montörerna var trevliga och proffsiga samt att de lade ut skyddspapper överallt där det var nödvändigt för att utföra arbetet. Jag kan varmt rekommendera Sakkes. Läs mer
    2019-09-25 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Sinikka N
    Stort tack för den fina rekommendationen. Jag framför berömmet till montörerna och de övriga i organisationen. Med en önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Sigurd H
  • 2019-09-23

Ing-Marie F skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning. Jag är väldigt nöjd med montörens arbete och att det blev precis som jag tänkt mig. Det gick snabbt också.
    Mycket nöjd med Sakkes, både första kontakten och återkopplingen. Läs mer
    2019-09-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Ing-Marie F
    Hej Ing-Marie!

Tack för rekommendationen! Jag framför berömmet till de inblandade. Hoppas inglasningen ger er många fina minnen. Vänligen, Ville P
  • 2019-09-04

Clas T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpt inglasning av balkong
    Säljaren gjorde ett seriöst intryck och var noga med mått. Priset var konkurrensmässigt.
    Istallatören var nogann.
    Som helhet kändes allt bra och vi nöjda. Läs mer
    2019-09-05 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Clas T
    Hej Clas.
    Tack för den fina rekommendationen.
    Vi strävar hårt att alla ska bli lika nöjda som du. Jag skickar berömmet vidare till montören.
    Njut av den vackra hösten på den härliga inglasade balkongen.

Mvh. Kimmo
  • 2019-09-04

Berit M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Fick bra förtroende för Sakkes redan från början. Det har bara blivit bättre och bättre. Läs mer
    2019-09-05 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Berit M
    Hej Berit.

Tack för rekommendationen.
    Det var ett rent nöje att få dig som kund. Du visste precis vad du ville ha och då är det lätt att leverera inglasning.
    Många sköna fikastunder med barn och barnbarn önskar jag dig.

Mvh. Kimmo
  • 2019-09-03

Hasan H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag är väldigt nöjd och dom är jätte duktiga! Läs mer
    2019-09-03 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Hasan H
    Hej Hasan.

Tack för rekommendationen.
    Njut av brittsommaren som vi bjuds på.

Mvh.Kimmo
  • 2019-09-02

Martin B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Att glasa in balkongen med hjälp av Sakkes visade sig vara ett bra beslut. Enkel, rak och tydlig kommunikation samt ett proffsigt utförande. Läs mer
    2019-09-05 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Martin B
    Hej Martin!

Tack för rekommendationen! Det är så upplyftande med beröm. Jag vidarebefordrar dessa till Sigurd och Alex. Med en förhoppning om många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-09-02

Karin K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Trevlig personal, bra gjort arbete Läs mer
    2019-09-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Karin K
    Hej Karin!

Tack för rekommendationen. Vänligen, Ville P
  • 2019-08-27

Cristina G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Dem är inte alls bra att rätta till det som dem har gjort fel. Ringer inte tillbaka. Väldigt besviken att vi valde dem. Läs mer
    2019-08-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Cristina G
    Hej Cristina!

Det har du rätt i. Balkonginglasning är en investering som ska ge lite extra lyx i vardagen. Vi kommer att rätta till fel och brister på momangen. Vänligen, Ville P
  • Jan A

2019-08-27

Jan A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Persienner till inglasad balkong.
    Allt var bra vad gäller bemötande, etc.

Janne Läs mer
    2019-08-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Jan A
    Hej Janne.

Tack för rekommendationen.
    Nu få du även skön skugga på balkongen. Ha det gott.

• 2019-08-27

Jan S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Snabbt och bra köp som funkar utmärkt Läs mer
    2019-08-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Jan S
    Hej Jan.
    Tack för den fina rekommendationen.
    Kul att allt var till belåtenhet.
    Det är skönt att kunna få skugga i den soliga sommaren.
  • 2019-08-26

Kerstin S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong.
    Ett professionellt bemötande.
    Våra förväntningar av en fin inglasning för till ett bra pris blev fullt uppfyllda. Själva installation av inglasningen gick väldigt fort och vi fick bra tips från montören.
    Vi är jätte nöjda med hela hanteringen och skulle rekommendera SAKKES BALKONGKONSULT. Läs mer
    2019-09-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Kerstin S
    Hej Kerstin!

Tack för rekommendationen. Jag framför berömmet till montören Alex Islinger. Många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Karl K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong
    Blev väl bemött av säljare och montör
    Monteringen blev bra även klart tidigare än uppgjort
    Mycket nöjd
    Peter Läs mer
    2019-09-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Karl K
    Hej Karl!

Tack för rekommendationen. Berömmet vidarebefordras till Markus och Noponen. Med en önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Eva B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi sätter en 4 pga att vi fick vänta länge och att en ruta var trasig.
    Vi tycker vi blev bra bemötta av all personal vi träffade eller hade kontakt med.
    Vi glasade in vår balkong i slutet av maj och är hitentills väldigt nöjda.
    Mvh Eva och Mats Läs mer
    2019-09-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Eva B
    Hej Eva!

Tack för rekommendationen! Tråkigt att ni fick vänta på rutan. Hoppas dock att det i slutändan hamnar i skymundan och ni får många fina stunder på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P

Klas T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Allt verkade bra först, bra service etc......

Vid monteringen visade det sig att det saknades delar och att det skulle ta ca 3 veckor att få delarna. Efter mer än 3 veckor tvingades vi ta initiativet och ringa och tjata. Efter ca 5 veckor kom montören och fixade det sista. Killen var rejält försenad och påatod att han försökt nå mig hela dagen, men inga samtal eller sms hade kommit. Dessutom gjorde han ett mycket slarvigt och stressat jobb och jag fick ringa tillbaka honom bara sekunder efter att han lämnat lägenheten. Plåten satt löst med vassa kanter som någon hade kunnat göra sig riktigt illa på.

Allt detta och trots att jag bad om kompensation upprepade gånger så fick vi ingenting alls. Läs mer
    2019-08-27 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Klas T
    Hej Klas!

Tråkigt, men var så säker, vi lämnar detta inte här. Kontaktar dig omgående. Vänligen, Ville P
  • 2019-08-24

Anders L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning med tak
    Bra bemötande av säljare och monteringspersonal
    Bra bemötande vid faktureringen eftersom det saknades ett glas Läs mer
    2019-09-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Anders L
    Hej Anders!

Tack för rekommendationen! Tråkigt att ett glas saknades. Jag framför ditt beröm till de berörda. Många goda stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-08-24

Elisabeth H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Kvalificerat arbete, god kvalitet på glas och konstruktioner och

ännu så länge ingen fukt i fogar. Fint arbete! Läs mer
    2019-09-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth!

Tack för berömmet och rekommendationen! Hoppas fukten håller sig borta från fogarna. Många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Margareta B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpte inglasning till balkongen . Bra bemötande o resultatet blev jättebra. Allt blev som jag hade förväntat mig! Läs mer
    2019-09-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Margareta B
    Hej Margareta!

Tack för rekommendationen! När allt blir som förväntat, då känns det bra, väldigt bra. Många härliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Per A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Tak till balkong. Trevligt och proffsigt bemötande. Hade inga speciella förväntningar, men är synnerligen nöjd med utfört arbete. Kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2019-08-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Per A
    Hej Per!

Tack snälla för rekommendationen. Mycket nöje med skydd över huvudet på balkongen. Vänligen, Ville P

Lars B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning
    Mycket bra
    Jag tycker företaget levde upp till förväntningarna
    + Trevligt bemötande och lyhörda.
    - Låsstopp för uppsamling av glasrutor inte okey
    Borde ha som service att putsa glasen eller lägga i offerten
    Missljud i plåten vid hård vind Läs mer
    2019-08-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Lars B
    Hej Lars!

Tack för rekommendationen. Vi tar med oss din konstruktiva kritik. Hoppas du fått bukt med missljudet. Trevlig sensommar. Vänligen, Ville P

Hans E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkongen fungerade utmärkt från beställning till färdigställande. Ett företag jag kan rekommendera. Läs mer
    2019-08-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Hans E
    Hej Hans!

Tack snälla för rekommendationen. Hoppas inglasningen ger er många fina minnen. Vänligen, Ville P

Lars L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Hejsan!
    Vi fick vår balkong inglasad i maj 2019.
    Vi blev mycket bra bemötta. Man ringde innan, kom i god tid och utförde det som han skulle.
    Senare kom en ny ung man och satte upp jalousier. Allt lika bra utfört.
    Vi har inte annat än positiva upplevelser av det som vi beställt!
    Vänlig hälsning.
    Kerstin och Lars Liljas Läs mer
    2019-08-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Lars L
    Hej Kerstin och Lars!

Tack snälla för vitsorden. Hoppas ni haft många glada stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Jenny M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Snabb, bra och enkel kontakt med företaget för offert. Bra genomfört arbete på utsatt tid och kostnad. I vårt fall blev det lite fel från leverantör vilket Sakkes fixade till utan krångel, proffsigt! Läs mer
    2019-08-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Jenny M
    Hej Jenny!

Tack för rekommendationen. Det bästa med ditt omdöme är att vi har lyckats trots fel i leverans. Det går inte att utesluta fel, men fel ska åtgärdas snarast och utan krusiduller. Mycket nöje på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Mohammed I skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte en balkonginglasning samt takkonstruktion eftersom jag bor högst upp utan tak.
    Väldigt trevligt och proffisionellt bemötande speciellt från Säljaren Sigurd.
    Företaget levde definitivt upp till förväntningarna.
    Hela samarbetet var utmärkt. Det enda som är negativt är väl nog att de inte är så billiga. Men väldigt bra kvalitet på bygget! Läs mer
    2019-08-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Mohammed I
    Hej Mohammed!

Tack för rekommendationen. Jag hälsar Sigurd om han mot förmodan inte skulle ha läst detta. Det negativa blir positivt för oss, för trots att vi inte var billigast, så valde du oss och ger oss toppbetyg. Tack snälla. Vänligen, Ville P

Fiona F skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpte en inglasad balkong av Sakkes. Hörde av mig till tre företag innan men fick överlägset bäst bemötande av Sakkes, priset var även det överlägset bäst. Allt som lovades levererades. Idag, 3 månader senare har vi en superfin inglasad balkong att njuta av. Rekommenderar verkligen Sakkes. Läs mer
    2019-08-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Fiona F
    Hej Fiona!

Tack för rekommendationen. Jätteroligt att din upplevelse är så superb. Jag hälsar Sigurd och Alex. Mycket nöje på den inglasade balkongen! Vänligen, Ville P
  • Zaidoon F

2019-08-22

Zaidoon F skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    nglasad balkong inkl inglasat tak . Mycket trevlig säljare och Mycket bra arbete ! Grymt företag! Är totalt nöjd med allt .... fem stjärnor till Sakkes Läs mer
    2019-08-23 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Zaidoon F
    Hej Zaidoon!

Tack för rekommendationen. Jag hälsar säljaren Sigurd samt montörerna Alex och Alex så gott från dig. Mycket nöje på den inglasade balkongen! Vänligen, Ville P
  • 2019-08-20

Lotta L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning Proffsig visning och snabb leverans jag är jättenöjd Läs mer
    2019-09-02 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Lotta L
    Hej Lotta!

Tack för berömmet och rekommendationen! Jag framför ditt beröm till de berörda, Sigge och Hanno. Många njutningsfulla stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-08-09

Adam N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte inglasning av balkong. Blev trevligt bemött av säljaren och av hantverkaren. Läs mer
    2019-08-12 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Adam N
    Hej Adam!

Tack för rekommendationen.
    Vi är stolta över våra säljare och montörer. Hoppas du får det mysigt på din inglasade balkong.
    Kimmo V
  • 2019-07-25

Anna T skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Har köpt inglasning av en balkong. Inglasningen blev jättebra! Bra konstruktion, bra arbete och precis som överenskommet. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-08-09 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Anna T
    Hej Anna!

Tack för rekommendationen. Med hopp om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P
  • 2019-07-15

Marie Therese N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Tog kontakt med Sakkes då en montör för min terrass inglasning skulle jobba hos dem. Dock hade han slutat men fick hjälp ändå fast att de inte levererat min inglasning. En säljare kom förbi och tittade och löste problemet. Fick hjälp på ngn timme. Trevlig säljare. Lycka till med era kommande projekt. Kommer absolut höra av mig till Sakkes om ngt problem uppstår igen då företaget jag anlitade gick i konkurs. Tack så mkt för hjälpen. Läs mer
    2019-07-17 Sakkes Balkongkonsult AB svarar Marie Therese N
    Hej!

Tack för rekommendationen. Roligt att ni fick ordning på problemet. Du är välkommen och höra av dig när som. Trevlig fortsättning på sommaren. Vänligen, Ville P.

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla