Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Järfälla Sakkes Balkongkonsult AB

Sakkes Balkongkonsult AB

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB!

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB kallar oss proffs på balkonginglasning. Ta steget ut på din balkong och in i ett helt nytt rum. Inred som din egen regnskog, läshörna bärträdgård, fikaplats eller kanske ett yogarum. Varför ska du då välja oss? Innan påbörjat arbete kommer vi alltid hem till dig för att lyssna på dina önskemål för att sedan lämna ett fast pris för just din balkong. med över 20 år i balkongbranschen är vi en aktör att lita på med vår uppriktiga kommunikation gentemot våra kunder. Vi hjälper dig som privatperson, företagare, fastighetsägare eller bostadsrättsförening.

Välkommen att höra av dig till oss på Sakkes Balkongkonsult AB!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 47 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult AB

• 2019-01-15

Jennifer S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    1. Inglasning av balkong 22kvm
    2.vänligt bemötande hos både säljaren o montören
    3. Stora problem med kondens och is på rutorna. Vissa dagar ser jag inte ut från vare sig köket eller vardagsrummet. Ingen påtalade att det kunde bli problem. Går inte att i efterhand skylla på vädret när man vid försäljningstillfället pratade mycket om mindre arbete med en inglasad balkong. Just nu är det tvärtom. En 70 åring ska torka rutorna hela dagarna.
    4. Stor besvilkelse. Hade inte glasat in så stor del av balkongen om jag fått info om omfattande kondensproblem. Har betalat räkningen i dag men tycker att jag borde få en viss nedsättning pga missvisande/bristande information. Läs mer
    2019-01-15 Sakkes Balkongkonsult svarar Jennifer S
    Hej Jennifer! Tack för lämnat omdöme. Kondens är en hel vetenskap, men vi går i botten med det här. /Ville P
  • 2019-01-09

Harriet B skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning.
    Mannen som monterade var väldigt duktig och gjorde sitt jobb mycket proffsigt. Han får högsta betyg. Han kom från Kalix. Läs mer
    2019-01-15 Sakkes Balkongkonsult svarar Harriet B
    Hej Harriet! Tack för lämnat omdöme. Ditt beröm har gått vidare till vår montör. /Ville P
  • Sören L

2019-01-08

Sören L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Montören var ovan så montaget tog längre tid än tidigare sagt. Han orsakade dessutom en köksgolvskada vilken tog mycket lång tid att åtgärda men nu är det fixat, hoppas att det håller! Inglasningen är bra. Läs mer
    2019-01-15 Sakkes Balkongkonsult svarar Sören L
    Hej Sören! Tack för rekommendationen. Inte kul när det blir skador på ens egendom, men vi hopps givetvis som du att det åtgärdade håller måttet./Ville P
  • 2019-01-08

Håkan M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasningen av balkong. Typ B Delat system 6mm.
    Bra bemötande Markus trevlig montör Hannu.
    Ser bra ut men inte fått det testat av hårt väder om det håller tätt.
    Man täckte golvet inne men inte på balkong vilket gör det nästan omöjligt och få bort all aluminium spån som trampats ner i tallen. Vilket man vill när man har hundar. Läs mer
    2019-01-15 Sakkes Balkongkonsult svarar Håkan M
    Hej Håkan! Tack för rekommendationen. Vi återkopplar till dig angående din trall. /Ville P
  • Rebecca P

2019-01-07

Rebecca P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi glasade in balkongen via Sakkes. Mycket serviceinriktad personal som levererade proffsigt från början till slut. Tack vare Sakkes har vi kunnat använda oss av balkongen oavsett väder och vind! High five! Läs mer
    2019-01-15 Sakkes Balkongkonsult svarar Rebecca P
    Tack Rebecca för din rekommendation. Hoppas du haft många fina stunder på den inglasade balkongen. /Ville P
  • 2019-01-07

Gunnel R skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong
    Bemött helt ok
    Allt fungerade alldeles utmärkt
    Jag är helnöjd Läs mer
  • 2019-01-06

Susann N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inläsning av del av balkong.
    Trevlig kille som utförde arbetet
    Allt helt okey lite lång väntetid från beställning till utförandet Läs mer
  • 2019-01-04

Sten L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning balkonger. Bra. Ok. Kan rekomenderas Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Sten L
    Hej Sten! Tack för rekommendationen. God fortsättning på det nya året./Ville P

Cornelia A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong, mycket positivt bemötande, hade inga förväntningar så blev glatt överraskad av bemötandet, mycket proffsigt. Bättre service och bemötande får man leta efter. Alltid med en positiv inställning till kunden med bästa service. Ett företag man gärna rekommenderar👍 God Fortsättnig på Er ❤️🤩 Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Cornelia A
    Tack Cornelia för det värmande berömmet. Vi hade en jättebra kommunikation från första stund och då blir det enkelt att leverera det du ville ha. God Fortsättning på nya Året./Kimmo V

Kristina G skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning. Allt från info till beställning och utförande skedde till full belåtenhet.
    Företagets bemötande var utmärkt, och alla synpunkter beaktades.
    Sammanfattning: Upplevelsen var positiv och helt godkänd. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Kristina G
    Hej Kristina! Tack så hjärtligt. Med en önskan om en god fortsättning på det nya året./Ville P

Ann-Sofie S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning. Jobbet drog ut på tiden men blev jättebra. Önskar att jag fått erbjudande om målad brandvägg. Läs mer
    2019-01-02 Sakkes Balkongkonsult svarar Ann-Sofie S
    Hej Ann-Sofie.
    Det var en miss av mig att inte erbjuda målning av väggen. Vi har idag ny leverantör av brandvägg och då kommer väggen färdigmålad.
    Ibland så faller planeringen och tyvärr blev du drabbad denna gång.
    Kul att du blev nöjd med inglasningen/Kimmo V
  • 2019-01-01

Freddy L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Seriöst från första kontakt snabb montering. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Freddy L
    Tack Freddy för ett värmande utlåtande och god fortsättning på det nya året./Ville P

Lars D skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av 2 balkonger skedde med stort engagemang och bra bemötande. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Lars D
    Ödmjukt tack Lars för din rekommendation och god fortsättning på det nya året./Ville P

Bertil R skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Håller vad de lovar.
    Kommer när de ska.
    Trevlig personal.
    Lätta att nå. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Bertil R
    Tack Bertil för de vänliga vitsorden och god fortsättning på det nya året./Ville P

Thommy A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Helinglasning av balkong, dålig återkoppling först av leveranstid, sen efter att jag frågat om status på allt så blev information och leverans jättebra. Montören var noggrann och gjorde ett bra jobb, ett handtag var trasigt och det saknades några detaljer som skall fixas till våren men vårt intryck av resultatet är att vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Thommy A
    Hej Thommy! Tack för rekommendationen. Vi är givetvis belåtna med att leveransen blev jättebra, men samtidigt tar vi till oss av att återkoppling initialt kunde ha varit bättre. God fortsättning på det nya året./Ville P

Monica F skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jättebra service från första telefonsamtal tills balkonginglasningen var på plats. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-01-02 Sakkes Balkongkonsult svarar Monica F
    Tack Monica för din rekommendation och god fortsättning.
  • 2018-12-30

Anita J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning
    Gott bemötande dock delvisoinformerad fördröjning. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Anita J
    Hej Anita! Tack för ditt omdöme. Vi tar till oss av din kritik. Relevant information är viktigt. God fortsättning på det nya året.

Tommy N skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Nöjd kund ..................................................... Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Tommy N
    Tack Tommy. God fortsättning på det nya året./Ville P

Agneta W skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong. Kampanj där solskydd kom med på köpet. Mycket trevligt bemötande av såväl säljare som han som gjorde själva jobbet Arbetet sköts upp pga sjukdom i företaget men inga problem komma överens om annan passande tid. Motsvarade mina förväntningar. Nöjd med tjänsten och rekommenderar gärna företaget. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Agneta W
    Tack Agneta för rekommendationen./Kimmo V

Kjell L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning som utfördes proffsigt. Kontakten med företaget var till belåtenhet. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Kjell L
    Hej Kjell! Tack för rekommendationen. Vi vill givetvis framstå som proffs och när du bekräftar detta så blir man glad. Med en önskan om en god fortsättning på det nya året./Ville P

Lars-olov O skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jag köpte balkonginglasning inklusive gardiner. Installationen blev inte bra, det regnade in. Installatören var inte intresserad att åtgärda felet, insåg väl att han hade fuskat. jag fick kontakta företaget som kom ut med annan installatör. Det fick göras om ett flertal gånger innan det blev bra. Företaget bemötte mig bra, förutom den första installatören . Till slut blev det bra, men hade kunnat skötas med lite mer ödmjukhet från installatören Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Lars-olov O
    Hej Lars-Olov. Tack för ditt omdöme. Ibland blir det tokigt, både vad gäller personkemin och det utförda. Skönt och höra att det föll ut till belåtenhet. Med en önskan om en god fortsättning./Ville P
  • Massod R

2018-12-29

Massod R skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi köpte en inglasad balkong med delade fönster och solskydd. Det monterades enligt överenskommelse i god tid, med god service och på ett mycket proffesionellt sätt. Vi är mycket nöjda med det trevliga bemötandet hos oss i brf Smedjan i Bolinder strand. Vi kan verkligen rekommendera Sakkes tjänster. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Massod R
    Tack Massod för rekommendationen. Med en önskan om en god fortsättning på det nya året./Ville P

Anneli K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Balkonginglasning.
    Oerhört positivt bemötande.
    Bra kommunikation. Snabba besked.
    Väl utfört arbete.
    Kimmo är en kanonkille Läs mer
    2019-01-07 Sakkes Balkongkonsult svarar Anneli K
    Tack Anneli för denna varma rekommendation. Jättekul att allt var till belåtenhet.
    God Fortsättning på det nya året/Kimmo

Anders H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vår BRF förhandlade fram avtal på balkonginglasningar som sedan våra medlemmar avropade gentemot.
    Ett bra genomfört projekt hittills . Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Anders H
    Hej Anders! Tack för rekommendationen. Vi gör vårt yttersta att projektet avslutas i samma anda. Med en önskan om en god fortsättning på det nya året./Ville P

Gunnar Å skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpte balkong vid brf Primas bygge i Sundsvall. Med i den grupp som bestämde sig för Zakkes. Gott samarbete. Missar korrigerades. Propp som håller fast ena dörren lossnar vid blåst på vår balkong. En miss i marknadsföringen att man måste beställa markiser redan vid balkongbeställningen något som inte framgick tillräckligt klart. Sammantaget ett professionellt företag som jag gärna rekommenderar. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Gunnar Å
    Hej Gunnar! Tack för din rekommendation. Vad gäller "markiser" så menar du kanske att solskydden ska beställas i samband med inglasningen för att få ett mer förmånligt pris? Du är alltid välkommen att komplettera med solskydd även efteråt till ett humant pris. Jag noterar att låssnöret lossnar och för det vidare för åtgärd. Med en önskan om en god fortsättning på det nya året./Ville P
  • 2018-12-28

Karl-erik H skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi köpte och fick installerad inglasning av balkong och är mycket nöjda med arbetet. Allt fungerade bra, från beställning till installation. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Karl-erik H
    Hej Karl-Erik! Ja, vad ska man svara förutom att vi blir så glada att ni är nöjd. God fortsättning på det nya året./Ville P

Shaubo S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Man får den man lovas. Bra bemötande , service . Läs mer
    2019-01-07 Sakkes Balkongkonsult svarar Shaubo S
    Tack Shaubo för berömmet. Vi vill alltid leverera det vi lovar. Lite extra lyx i din vardag.../Kimmo

Björn J skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi är jätte nöjda med allt från. Säljare till montern, allt fungerade perfekt.
    Hade man frågor löstes det snabbt ochcdmidigt Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Björn J
    Hej Björn och tack för rekommendationen. Kul och höra att hela kedjan från säljare till montage och kundtjänst var till belåtenhet. God fortsättning på det nya året./Ville P

Phat L skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Dom skötte allt exemplariskt, eftersom vi hade vår våning högst upp. Så har dom ordnat byggtillståndet, installationen och tiden för genomförandet utmärkt. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Phat L
    Hej Phat! Tack för rekommendationen. Bygglovsansökan kan vara lte knepig, så vi tar gärna hand om det för kunds räkning. God fortsättning på det nya året./Ville P

Roger A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasning av balkong gick fort och smidigt av två stycken snabba trevliga killar. Nu har vi fått en härlig balkong som med lite tillskottsvärme har blivit som ett uterum för många härliga kvällar och helger i stort sett året om. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Roger A
    Tack Roger för rekommendationen. En inglasad balkong är just det du beskriver - ett extra rum som tillför lite mer lyx i din vardag. God fortsättning på det nya året./Ville P

Lena Karlsson K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Har gjort två köp det första fungerade väldigt bra, det andra däremot var lite struligt. Beställningen försvann fick själv ringa flera gånger för att få leveransen och blev därmed lång väntetid. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Lena Karlsson K
    Hej Lena! Tråkigt att en av leveranserna strulade och den utlovade leveranstiden inte höll. Vi hoppas dock att ni trivs och myser på de inglasade balkongerna. God fortsättning på det nya året./Ville P
  • Christopher D

2018-12-27

Christopher D skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    We asked for a quote from Sakkes after the building said they were the only company we could use. We called and cancelled our balcony inglassning after receiving the quote, to which we were told "okay". A month or so later we were told that the quote is now legally binding because we didn't cancel in a "hand written letter". We feel we were deceived and cheated out of our money. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Christopher D
    Vad tråkigt och hemskt att ni känner er lurade. Jag kontakter er så reder vi ut detta på nytt. God fortsättning på det nya året./Ville P

Antonio M skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Första installationen genomfördes undermåligt av montören. Påtalade detta till Sakkes som snabbt, utan diskussion och föredömligt rättade till bristerna. Mycket nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Antonio M
    Hej Antonio! Tack för lämnat omdöme. Det är olyckligt men mänskligt att ibland går det snett även för den bäste av de bästa. Skönt dock att du är "mycket nöjd" med slutresultatet. God fortsättning på det nya året./Ville P

Anders K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Offertintagning som utv. Sakkes hade bäst pris och produkt. Motsv förväntning vi leverans. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Anders K
    Tack Anders för rekommendationen. Vår strävan är inte att ha det billigaste priset, men däremot ha det bästa priset sett till helheten, precis som du skriver. Ha en god fortsättning på det nya året./Ville P

Sven Kent A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Jättenöjd bra och trevliga montörer och yrkeskunniga. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Sven Kent A
    Tack för rekommendationen. Sakkes montören är av oss utbildad och öppenhjärtig. Vi lägger stor vikt vid personalens vett och etikett. Bemötandet ska vara naturligt och okonstlat artigt. God fortsättning på det nya året./Ville P

Erica U skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vi beställde en helinglasning av en balkong, altt fungerade bra och slutresultate blev kanon. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Erica U
    Hej Erica! Tack så innerligt för rekommendationen. Ett slutresultat som är "kanon" vill man alltid leverera och det kämpar vi ända in i kaklet för varje gång. God fortsättning på det nya året./Ville P
  • Marina D

Marina D skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Köpte inglasning av en hörnbalkong. Fantastiskt bemötande av företagets säljare. Hade lite problem med småsaker i början och fick snabbt hjälp. Läs mer
    2019-01-07 Sakkes Balkongkonsult svarar Marina D
    Tack Marina för berömmet. Ibland saknas något i leveransen som vi försöker lösa så fort vi bara kan.
    Roligt att allt löpte smidigt trots allt./Kimmo
  • Anneli Å

Anneli Å skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vår förening köpte balkonginglasningar till de som önskade och strukturen på informationen var bra. Efter ett ganska forcerat avtalsskrivande där viss information utelämnades från företagets håll så gick installationen snabbt. Ett snyggt resultat men de hade kunnat bjuda på städ och puts för den kostnaden. Jag som kund hade uppskattat och rekommenderat dem för att bara kunnat flytta ut möblerna då allt stod klart. Nu fick jag börja med att städa. Kontakten med kundtjänsten efteråt var sådär men nu rullar allt till belåtenhet och jag är nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Anneli Å
    Hej Anneli! Ett forcerat avtalsskrivande är inget vi förespråkar, för det är ingen torghandel vi håller på med. Vi tar till oss av din konstruktiva kritik. Glädjande dock att du är nöjd med slutresultatet. God fortsättning på det nya året./Ville P
  • Beate P

Beate P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Inglasningen av balkongen gick smidigt och utan problem - det är verkligen värt vartenda krona. Och dessutom var Kimmo urtrevlig och serviceminded vilket alltid är trevligt! Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Beate P
    Tack Beate för berömmet. Det värmer. /Kimmo

Jens E skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Hjälp med inglasning på min lägenhet. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Jens E
    Tack Jens för högsta betyg. God fortsättning på det nya året./Ville P

Leena A skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra bemötande av alla inblandade Läs mer
    2019-01-07 Sakkes Balkongkonsult svarar Leena A
    Tack Leena för berömmet. Jag kommer fortfarande ihåg ert varma mottagande. Och tack för de goda bullarna./Kimmo
  • Therese P

Therese P skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Har anlitat Sakkes vid två tillfällen .
    Vi blev nöjda med deras utförande vid båda tillfällena. Trevligt bemötande samt städade bra efter sig.
    Därmed kan jag rekommendera Säljes Balkongkonsult AB. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Therese P
    Tack Therese för rekommendationen. Vi ser fram emot fler tillfällen att få komma och städa hos er efter en utförd balkonginglasning :). God fortsättning på det nya året./Ville P
  • Håkan Ö

Håkan Ö skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Snabbt, effektivt och proffsigt utfört! Dessutom av en hjälpsam och trevlig montör! ( balkongingglasning ) Läs mer
    2019-01-02 Sakkes Balkongkonsult svarar Håkan Ö
    Hej Håkan och tack för rekommendationen. God fortsättning.

Staffan W skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Två balkonginglasningar
    Bra bemötande
    Proffsig installation o hög kvalitet. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Staffan W
    Tack Staffan för rekommendationen. Vi lägger stor vikt vid bemötandet. Ibland lyckas vi bättre ibland sämre, men det tillhör hyfs trots allt, så det är glädjande att få läsa att vi lyckats hos er. God fortsättning på det nya året./Ville P

Petra S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Vet inte glaset namn men balkong inglasning.
    Bra bemötande, glada.
    Fick som jag ville och dom gjorde ett kanon jobb.
    Mycket nöjd och nu har jag ett extra rum. Läs mer
    2019-01-07 Sakkes Balkongkonsult svarar Petra S
    Hej Petra och tack för rekommendationen. Så kul att leverera det du ville ha./KImmo
  • 2018-12-25

Daniel K skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Mycket bra service och proffsigt utfört arbete. Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Daniel K
    Tack Daniel för rekommendationen. Jag är jättestolt över mina montörer som gör ett så proffsigt jobb./Kimmo V
  • 2018-12-24

Per-åke S skrev om Sakkes Balkongkonsult AB
    Känns som kvalitet, levererade enligt plan, trevlig personal Läs mer
    2019-01-04 Sakkes Balkongkonsult svarar Per-åke S
    Tack för rekommendationen. Kvalitet är vårt mål från första kontakten. God fortsättning./Ville P

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla