Sakkes AB, Örebro

Sakkes AB, Örebro

En del av Sakkes AB www.sakkes.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Sakkes AB Örebro! Bor du i Örebro, Askersund, Degerfors, Hallsberg, Hällefors, Karlskoga, Kumla, Laxå, Nora, Lindesberg, Lekeberg eller Ljusnarsberg med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning. Vi vänder oss till dig oavsett om du...

92 omdömen om Sakkes AB, Örebro

Sedan starten hos Reco 2021

Monica J
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Mycket bra bemötande.. litade på er.. upplevelse mycket bra. Inglasning balkong. Mvh Monica

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Monica och tack för ditt varma omdöme. Jag önskar dig mycket nöje med din nya fina inglasade balkong./Kimmo V

Jonas G
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Bra kommunikation och smidig installation.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Jonas. Tack för din rekommendation. Ett gott betyg när all kommunikation funkar och du är nöjd med oss på Sakkes. Mycket nöje med er nya inglasade balkong./Kimmo V

Channah L
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Blev väldigt väl bemött av Sakkes i Örebro. Trevliga och kunniga herrar (Kimmo och Sigurd) som tog sig tid! Förväntningarna var höga och de blev uppfyllda. Monteringen blev jättebra. Det blev lite strul med en del men det löste de kvickt. Det var en supertrevlig montör fr Norrland. Efteråt hade man en del frågor och då var det vara att sms:a Sakkes. Man fick snabbt svar och det trevliga bemötandet höll hela vägen. Kan varmt rekommendera Sakkes! //Channah Larsdotter, Örebro

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Channah och tack för ditt utförliga omdöme. Vi är otroligt glada att du är så nöjd med oss på Sakkes. Jättekul att du rekommenderar oss. Med önskan om många trevliga stunder för dig och dina husdjur på din nya fina inglasade balkong./ Kimmo och Sigurd.

Margit P
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Trevligt bemötande och snabbt jobb

Svar från Sakkes AB, Örebro

Tack Margit för din rekommendation. Det är vår högsta prioritet att alla våra kunder ska vara lika nöjda som du./Kimmo V

Lars A
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Det fungerade bra med leverans och montering Enligt avtalet

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Lars . Tack för ditt omdöme. NU har du en härlig inglasad balkong som ni kan njuta av. När allt levererats enligt avtal så kan det inte bli bättre./Kimmo V

Monica E
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Tjänsten gällde inglasning av balkong. Ett bra upplägg och väl organiserat. Tidsplan som höll med kort förskjutning. Trevligt bemötande och bra med information. Trevliga montörer. Allt bra. MVH Monica Ericsson

Svar från Sakkes AB, Örebro

Tack Monica för din rekommendation. Det är utvecklande att få återkoppling så vi kan bli ännu bättre och samtidigt veta att Sakkes koncept med tydlig information och transparens hela vägen från första kontakt till färdigt projekt fungerar bra. Våra montörer är våra vardagshjältar som jobbar i ur och skur. Den lilla förskjutningen i tidsplanen hade alla förståelse för, stark blåst i kombination med många minusgrader gör att man inte kan montera alla smällkalla vinterdagar. Jag önskar dig många sköna stunder på fina inglasade balkong/Kimmo V

Lovisa A
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Bra kontakt och bra uppsättning av balkongen, även gott bemötande när en glipa behövde kompletteras

Svar från Sakkes AB, Örebro

Tack Lovisa för ditt omdöme. Det är viktigt att känna att man kan lita på Sakkes hela vägen. Vi jobbar ständigt med vårt koncept. Du som kund ska känna att trygghet från första kontakt till färdig inglasning./Kimmo V

Martin T
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Trevliga, snabba och noggranna.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Tack Martin för din rekommendation. Det kan inte bli bättre än att du är såhär nöjd. Mycket nöje med ditt nya fina inglasade uterum./Kimmo V

Gunnel K
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Bra bemötande. Saklig information. Gott utförande!

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Gunnel och tack för din fina rekommendation. Jag önskar dig mycket nöje med din fina inglasade balkong./Kimmo V

Kauko H
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Mycket proffsigt bemötande Mina förväntningar på inglasningen var höga. Denna inglasning var den 3:e jag beställt från Sakkes. Alla har varit över över det förväntade. Rekommenderar starkt. /Kauko

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Kauko. Tack för det bästa berömmet man kan få. Du ha köpt inglasning av oss inte en eller två utan tre gånger. Vi är jättestolta på Sakkes att få vara din Hovleverantör./Kimmo V

Erik S
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Proffsigt och trevligt bemötande av både säljare och montör. Jag är helt nöjd med resultatet.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Tack Erik för ditt fina omdöme. Ett bättre betyg kan man inte förvänta dig. Vi är jättestolta att du valde oss på Sakkes som din inglasningsleverantör. Nu kan du njuta året om på din härliga inglasade balkong./Kimmo V

Lennart H
Skrev om Sakkes AB, Örebro

De passade tider slutförde arbetet planenligt.. De var bra på att kommunicera eventuella förändringar i den plan som presenterats. Den uppgjorda offerten höll utan förändringar! Sakkes representant Kimmo hade ett mycket bra och socialt sätt att vara på.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Lennart och tack för ett utförligt omdöme. Vi tackar för att vi fick förtroendet att leverera inglasningar till er förening. När man monterar mitt i kalla vintern så blir det ibland förändringar i montageplanen och det var ni förstående för. Jag hoppas att ni får många sköna stunder på nya fina inglasade balkong./Kimmo V

Kjell K
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Vi har alltid blivit bra bemött både vid köp och reklamation kunnig personal med ett trevligt och glatt humör.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Kjell. Tack för att delat med dig av din upplevelse av oss på Sakkes. Jättekul att du är så nöjd med våra säljare och montörer. Härligt att du kan njuta av din fina inglasade balkong./Kimmo V

Ulla-Karin Ö
Skrev om Sakkes AB, Örebro

En bra' dialog från första stund när vi tog beslutet. Proffsigt och tydligt bemötande av kund. Inglasning är inget man vill "chansa'" med och hoppas att det blir OK. Det är ett uterum man skall vistas i, vid många tillfällen - i vårt fall dessutom 8 meter lång....

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Ulla-Karin. Tack för ditt utförliga omdöme. Du har helt rätt att man inte vill "chansa". Det är en investering för framtiden och allt ska fungera bra. Vi på Sakkes tackar ödmjukast för ert förtroende. Jag hoppas ni får många fina stunder på er nya fina inglasade balkong./Sigge

Noomi J
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Efter tidigare inglasning av vår balkong har vi nu fått solskydd uppsatta, vilket blev så bra som vi hoppats. Liksom tidigare är vi helt nöjda med utfört arbete och trevligt bemötande av Sakkes representant.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Noomi. Tack för din rekommendation. Det är jättekul att du är nöjd med oss på Sakkes som din leverantör. Det blev jättebra med solskydden till er inglasning. Nu kan ni sitta skyddade mot det varmaste solgasset. Hoppas ni får en lika prunkande inne trädgård som förra året./Kimmo

Håkan L
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Snabb och bra kontakt bra installation är väldigt nöjd rekommenderade till en kompis som också vart väldigt nöjd framför alt snabbheten från kontakt till offert

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Håkan. Tack för din fina rekommendation. Två nöjda kunder är helt fantastiskt. Vi jobbar intensivt med att korta alla ledtider för alla kunder. Jag hoppas du nu för njuta av fulla muggar på din fina inglasade balkong./Kimmo V

Adnan K
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Varmt och professionellt bemötande, Det var lite strul med material som saknades och justeringar i glas och solskydd som behövdes justeras i efterhand. Allt sköttes smidigt och informerades i god tid. Köpet var av inglasnimg av balkong.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Adnan. Tack för ditt fina omdöme. Trots god planering så händer att någon plåt saknas. Solskyddet justerade vi spänningen på så fungerar fint. Jättekul att du är nöjd med oss på Sakkes. Nu har du en härlig inglasning på din stora fina balkong./Kimmo V

Väinö S
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Bra. Vår montör var vi extra nöjd med.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Väinö. Tack för din rekommendation. Jättekul att du är nöjda med oss på Sakkes och specifikt våra duktiga montörer. De är våra vardagshjältar. De monterar inglasningar i ur och skur. Jag skickar vidare ditt beröm till dem. /Kimmo V

Birgitta K
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Svarat både vardag som helg när man tagit kontakt via mejl o telefon.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Birgitta. Tack för din fina rekommendation. Det är ett nöje att vara i kontakt med mina supertrevliga kunder. Ni är alltid varmt välkomna att kontakta mig. Allt gott./Kimmo V

Per Åke N
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Det var bra , men mycket aluminium spån kvar på betong plattan och vid utgången branddörr Sen når inte brand dörrarna ändarna ordentligt utan det blir en glipa för snö yra.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Per Åke. Vi grovdammsuger balkongen efter utfört arbete och när det är blött på golvet när vi påbörjar montaget så blir det svårt att få upp allt spån efter att vi sågat i aluminium. Dessa gånger får ni kunder dammsuga upp det sista. Glipan i skjutglasen ska vi självklart justera när vi kommer till er förening. Du tycker att allt var bra och då får jag önska att ni får många sköna stunder på er inglasade balkong/Kimmo V

Lars G
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Bra installation och snabba vid åtgärder

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Lars. Tack för fin återkoppling. Kul att du är nöjd med din inglasning. De behövdes en liten justering som vi åtgärdade omgående. Sådant ingår i vår installationsgaranti. Kul att du kan njuta av alla årstiden på balkongen./Kimmo V

Birgitta C
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Balkongen glasades in snabbt. Montör med trevligt bemötande. Allt utfördes enligt planering.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Birgitta. Det är kul när allt klaffar från första kontakt till färdig inglasning. I er förening innefattade det även ett nytt bygglov som alltid tar lite tid hos kommunen. Nu för du njuta av även regniga dagar på er fina inglasade balkong./Kimmo V

Faruk S
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Bra bemötande. Små saker vi var mindre nöjda med fixades direkt. Bra jobb. Trevlig personal. Bra pris. Mycket valuta för pengarna. Efter min erfarenhet kan jag lätt rekomendera dem. Nöjd.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Faruk. Tack för din utförliga rekommendation. Det var många vinklar på din balkong och då behöver man ibland komplettera med plåt i efterhand. Vi har en mycket bra plåtleverantör som har snabba leveranser. Då kan vi också åtgärda små saker snabbt. Härligt när man får valuta för pengarna. Skönt att kunna njuta av alla årstider på balkongen. Allt gott./Kimmo V

Lena B
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Vi är mkt nöjda med inglasningen av vår balkong. Fick ett bra förtroende redan i försäljningsstarten och installationen utfördes på ett proffsigt sätt.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Lena. Tack för ditt fina omdöme. Vi strävar hårt att alla kunder ska få samma förtroende av oss på Sakkes. Våra duktiga montörer är nyckeln till våra framgångar med nöjda kunder och fina inglasningar. Jag vidarebefordrar ditt beröm till dem. Mycket nöje med er nya fina inglasade balkong./Kimmo V

Rose-Marie M
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Jag är mycket nöjd med allt, från offert till montering. Allt utfört mycket bra och till 100% belåtenhet.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Rose-Marie. tack för din rekommendation. Härligt satt du är 100% nöjd med oss på Sakkes. Nu kan ni njuta året om på er fina inglasade uterum./Kimmo V

Erland C
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Inglasningarna blev bra. Inte hört några klagomål. Enda frågetecknet som kvarstår är de asfaltsskador som den i hyra lyftkranen åstadkom. Vad jag vet är det inte fixat än!

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Erland. Tack för ditt omdöme. Kul att du är nöjd med inglasningen. Vad gäller asfaltsskadan så kommer vi att åtgärda denna så fort det blir lite varmare./Kimmo V

Niklas N
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Bra service, bra bemötande och duktiga installatörer. Jag som kund är super nöjd med det arbete och inglasningen som jag köpt.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Niklas och tack för din fina rekommendation. Jag är väldigt stolt över mina montörer och det är jättekul att du är nöjd med din nya fina inglasning. /Kimmo V

Christer A
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Superbra montör extra noga hela tiden den ska ni vara rädda om kommer inte ihåg hans namn för övrigt är vi helnöjda

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Christer. Tack för din varma rekommendation. Jag är mäkta stolt över mina montörer och vidarebefordrar ditt beröm. Jag hoppas att du får många fina fikastunder på er fina nya inglasade balkong./Kimmo V

Lars J
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Sakkes tog hand om hela processen från information till de boende, ansökan om bygglov och fram till färdiginglasad balkong. Resultatet blev ännu bättre än vad vi hade förväntat oss.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Lars. Tack för din utförliga rekommendation. Jättekul att du är så nöjd med Sakkes. Vi jobbar så att föreningarna som anlitar oss ska få denna service. Jag hoppas att ni får många sköna fikastunder på er nya fina inglasade balkong./Kimmo V

Ingvar J
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Sedan några dagar har vi ett nytt ”rum”, vår inglasade balkong! Vi är mycket nöjda med det fina arbetet som Sakkes skickliga montör gjort och det fina samarbete vi hittills haft med er representant.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Ingvar. Grattis till ert fina nya inglasade balkong. Jag är mäkta stolt över mina kompetenta montörer. Jag vidarebefordrar berömmet till honom. Nu kan nu njuta fullt ut av er underbara balkongträdgård./Kimmo V

Sten E
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Mycket bra bemötande . Jag hade fått goda rekommendationer och det levde man upp till. Jag köpte inglasning till balkonger och jag är mycket nöjd. Med vänlig hälsning, Sten Eliasson.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Sten. Tack för din rekommendation. Det blev ett lyckat projekt i er förening. Det känns extra kul när er förening valde Sakkes på rekommendationer från andra kunder som anlitat oss. Jag önskar er många fina stunder på era inglasade balkonger/Kimmo V

Rickard P
Skrev om Sakkes AB, Örebro

1. Mycket trevliga försäljare och hantverkare. 2. Jag hade en del synpunkter på jobbet som gjordes initialt. Företaget åtgärdade detta och var angelägna om att jobbet skulle bli bra. 3. Bra priser och gedigen konstruktion.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Rickard. Tack för ditt fina omdöme. Ibland blir det någon enstaka miss men som du nämner så åtgärdar vi sådant omgående. Jag önskar dig mycket nytta av din nya fina inglasade balkong./Jenny E

Stefan F
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Jag fick min balkong inglasad. Bemötandet har varit bra, killen som var där gjorde ett bra jobb och snabbt samt städade efter sig. Jag är nöjd med min inglasning och företaget som gjort det.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Stefan. Tack för din rekommendation. Jättekul att att du är nöjd med oss på Sakkes. Nu kan du njuta av ditt extrarum och njuta av balkongen året om./Sigurd H

Ali F
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Företaget hade visningsdag på vår perkering, där kunde man se olika delar av inglasningen till balkongen, man fyllde i intresseanmälan. Sedan kom Kimmo hem och gick igenom pris, storlek på glas mm. Mycket bra möte. själva inglasningen tog bara en dag och jag är mycket nöjd med deras arbete. Skulle varm rekommendera Sakkes för inglasningen av balkonger.//Ali F

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Ali. Tack för din utförliga rekommendation. Det är verkligen bra beskrivet hur vår trygga inglasningsprocess fungerar. Jag hoppas att du får mycket nytta och nöje med din fina inglasning./KImmo V

Rey K
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Vi är supernöjda. Lätt att komma i kontakt med när frågor kommer upp. Vi förväntade oss noggrannhet och enkel kommunikation vilket Sakkes verkligen levde upp till när vi beslöt oss för att glasa in vår balkong.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Rey och tack för din rekommendation. Det känns otroligt tillfredställande när allt flyter på bra, allt ifrån hembesök till färdig installation. Jag önskar er mycket nytta med er stora fina inglasade balkong./Kimmo V

Simon A
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Väldigt nöjd med inglasningen av vår balkong. Väldigt professionellt utfört och bra bemötande.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Simon. Tack för din rekommendation. Det känns väldigt bra när våra kunder är såhär nöjda. Jag önskar dig många trevliga stunder på den fina inglasade balkongen./Jenny E

Christer S
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Höll vad de lovade vad gäller leveranstiden. Kimmo var lätt att få kontakt med och informerade o förklarade alla mina frågor. Att få offerten i princip dagen efter han var här imponerade. Sen var montörskillarna också duktiga på att även svara på alla mina nyfikna frågor.Jag köpte en stor inglasning av min balkong med tak och brandglas mot "balkonggrannen" som inte är lätt att ha att göra med! Christer

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Christer. Tack för din utförliga rekommendation. Din inglasning var lite utöver det vanliga. 52 meters räckvidd på mobilkranen så att vi kunde lyfta upp de långa glastakskivorna. Det blev en kanonfin inglasning och nu kan du njuta av den magnifika utsikten från din fina inglasade balkong./Kimmo V

Lars-Åke A
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Vi köpte inglasning av balkong, affären skedde smidigt och vi är jättenöjda. Vi har gjort affär med er förut, vi blev jättenöjda även då. / L-Å

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Lars-Åke. Tack för din fina rekommendation. Det känns väldigt bra när man får förtroendet att ännu en gång få leverera balkonginglasning till er. Jag hoppas ni får sköna fikastunder på er fina inglasade balkong./Kimmo V

Susanne J
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Gick smidigt att boka och fick upp glasen som lovat.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Susanne. Tack för ett koncist omdöme. En smidig process och vips hade ni ett härlig inglasad balkong där vi också byggde ett tak då ni bor på översta våningen. Jag hoppas att ni får många härliga stunder på er balkong. Dessutom med en härlig utsikt över golfbanan./Kimmo V

Per-Ove E
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Ni gjorde ett fint jobb som vi är nöjda med

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Per-Ove. Tack för din rekommendation. När våra kunder är så nöjda. Då är vi på Sakkes också nöjda. Nu kan ni sitta och njuta oavsett väder på er fina inglasade balkong./Kimmo V

Bengt S
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Enkelt och mycket trevligt bemötande av säljavdelningen Bra och professionella installatörer

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Bengt. Tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas att du får många sköna stunder på era nya fina inglasade balkonger./Jenny E

Margret P
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Vi fick två balkonger inglasade på en dag och de gjorde jobbet helt enligt förväntningarna. Vi fick ett bra bemötande av samtliga i företaget. Årstiden gör ju att vi inte öppnar o stänger men de gånger Vi prövade strax efter glas ningen var det inga problem.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Margret. Tack för din rekommendation. Det låter alldeles utmärkt att allt gick enligt dina förväntningar. Två härliga inglasade balkonger. Då har ni fått nya härliga uterum extra. Jag hoppas ni får många sköna fikastunder på era nya inglasade balkonger/ Jenny E

Daorsa M
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Mycket trevlig personal. Trevlig bemötande. Vi glasade in vår balkong. Märkte inte ens va av vi hade dem hemma. Mycket noggrann personal. Vi är mycket nöjd med hela upplevelsen. Skulle lätt rekommendera dem till anda.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Daorsa. Tack för din fina rekommendation. Kort sagt allt har varit toppen från början till slut. Jag hoppas ni får många sköna fikastunder på er fina inglasade balkong./Sigge H

Inkeri J
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Vi är nöjda med inglasningen och servisen både före och efter installationen. Kan gärna rekommendera till våra vänner. Mvh Inkeri

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Inkeri. Tack för din fina rekommendation. Jättekul att du är nöjd med vår service. Vi började med att söka bygglov och sedan efter godkänt bygglov glasade vi in er balkong. Nu har ni ett till fint rum att njuta av./Kimmo V

Rolf J
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Jag är generellt helt nöjd. Men två saker vill jag nämna. Jag vill ha lite mer info om alla snören och hur de sköts. Dessutom saknas fortfarande två små plåtar vid golvet på sidorna. Rolf

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Rolf. Tack för ditt omdöme. Kul att du är nöjd. Instruktion om hur snören till solskydden fungerar är på väg. Man kan även kika på en instruktionsvideo på vår hemsida. När vi måttar en balkong så ser man inte alla vinklar och vrår där det kan behövas plåtar. Detta får man ibland beställa i efterhand som i ditt fall. Nu sitter de på plats och allt är bra. Nu hoppas jag att du får njuta av din fina inglasade balkong/Kimmo V

Lars Gustav T
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Bra folk, bra grejer, Och duktiga montörer

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Lars. Tack för din fina rekommendation. Toppen att du tycker att allt är bra. Jag är mäkta stolt över våra montörer som är riktiga "Vardagshjältar". De jobbar i ur och skur och gör våra kunder glada och nöjda. Jag hälsar min montör och ger honom ditt beröm/Sigge H

Ann-sofie S
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Mycket bra jobb och bra bemötande. Noggrann och pålitlig. Inglasning av balkong. Är mycket nöjd.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Ann-Sofie, Tack för din rekommendation. Jag ger montören Mikael dina fina ord. Med önskan om många fina stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge - Sakkes

Rasa A
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Balkongens inglasning var snabb, hög kvalitet och prisvärd. Tack så mycket Sakkes. Vi är jätte nöjda. Rekommenderar 100%.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Rasa, Tack för trevligt bemötande och för de fina orden. Väldigt kul att ni är så nöjda! Med önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge

Marika J
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Glasade in min balkong. Trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Marika, Tack för den fina rekommendationen. Med önskan om många fina stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge

Lisbeth P
Skrev om Sakkes AB, Örebro

Kunniga montörer och ett bra bemötande gjorde oss till en mycket nöjd kund.

Svar från Sakkes AB, Örebro

Hej Lisbeth, Tack för samarbetet vi har haft och för de trevliga orden. Jag passar på att hälsa montörerna ert beröm. Med önskan om många fina stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge