Sakkes Balkongkonsult Örebro

Sakkes Balkongkonsult Örebro

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB Örebro!

Bor du i Örebro, Askersund, Degerfors, Hallsberg, Hällefors, kalrskoga, Kumla, Laxå, Nora, Lindesberg, Lekeberg eller Ljusnarsberg med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning.

Vi vänder oss till dig oavsett om du är privatperson, företag eller bostadsrättsförening. Att vi har den kompetens som behövs inom balkonginglasning råder det inga tvivel om då vår expertis sträcker sig hela 20 år tillbaks i tiden. När du gör en balkonginglasning med oss på Sakkes Balkongkonsult AB Örebro får du dessutom alltid 5 års garanti på arbetet.

Vi är ett tryggt val med bra kvalitet!

Läs vad 39 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult Örebro 2

2021-04-12
    Inglasning av balkong. Är jättenöjd, gjordes snabbt och smidigt. Trevliga arbetare, och lätta att ha och göra med.
    Inglasning av balkongen

Vänligt och trevligt bemötande . God service anda.
    2021-04-11
    Vi känner oss nöjda med Sakkes personal och kontakter!
    2021-04-11
    Jag köpte balkonginglasning som jag är mycket nöjd med hittills. Fick bra förtroende och proffsigt intryck av försäljaren som man lätt kan fråga om det blir något problem.
    Hej.
    Jag valde att glasa in balkongen efter att ha fått besök utav Sakkes projektledare Sigge.
    En trevlig ung man som kom på besök för att presentera alternativen som fanns bland Sakkes utbud.
    Montering och installation av glasfönstren gick smidigt till utan några krångel. Montören/hantverkaren skötte sig i balkongen utan att göra mer väsen än nödvändigt.
    Fick en uppföljning i världsklass av Sigge.
    Rekommenderar Sakkes starkt
    2021-04-10
    Inglasad altan. Vi är supernöjda. Bra service & snabb montering. Blev jättebra. Blev bättre än vi förväntat oss.
    Hej Malin, Tack för fina ord och din/er rekommendation. Kul att vi övergick förväntningarna, det är jättetrevligt att läsa. Önskar er många fina stunder i det nya uterummet! Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2021-04-10
    Jag har köpt inglasning på balkongen och tycker jobbet är bra utfört.
    Bokningen och kontakten har varit bra och inte varit några konstigheter.
    Hej Richard, Alltid trevligt med fina rekommendationer från någon som själv jobbar i byggbranschen. Tack för dina fina ord! Skulle något dyka upp, välkommen att kontakta mig när som. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2021-04-10
    Bra bemötande och snabbt utförd inglasning. Trevlig personal.
    Tack för den fina rekommendationen Bertil! Med önskan om många fina stunder i det inglasade uterummet. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2021-04-10
    Sakkes glasade in min balkong och jag är supernöjd m d balkongen, men också med kommunikationen och hur företaget hjälpt till med allt runtomkring.
    Tack för en jättefin rekommendation Åsa! Så roligt att se att balkongen verkligen nyttjas. Att kommunikationen har fungerat, är vi också väldigt glada för att du tycker. Önskar dig många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Skulle det dyka upp något, vet du vem du skall kontakta. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2021-04-09
    Vi köpte inglasning och tak. Trevligt bemötande och snabbt jobbat
    Tack för fina ord, och rekommendationen Anton! Skulle det dyka upp något är det bara att höra av sig. Hoppas morgonkaffet smakar extra gott nu när ni kan njuta den i en utomhusmiljö. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2021-04-09
    Köpte en inglasning av min balkong. Jättebra gjort och jättebra service.
    Hej Magnus, Vad kul att du är nöjd! Då är jag och vi på Sakkkes nöjda! Med önskan om många fine stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Örebro
    Balkong inglasning
    Bra service bra kvalitet bra bemötande
    Hej Dina, Tack för din rekommendation och de fina orden. Skulle det vara något i framtiden, är det bara att höra av sig. Önskar dig många trevliga stunder på balkongen. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2020-10-12
    Bra utfört! Snabbt, effektivt och trevliga montörer. Rekommenderas.
    Hej Magnus. Tack för din rekommendation. Jag framför berömmet till mina utomordentliga montörer. Nu kan du njuta av den fina utsikten hela året./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2020-08-11
    Bra bemötande. Punktliga, effektiva! Inglassad balkon av en duktig kille som jobbar på, utan att slösa tid. Bra kvalitet!
    Hej Azra, Och tack för din rekommendation. Jag hälsar montören dessa fina ord. Med önskan om en fortsatt trevlig sommar, och en trevlig höst i väntan med den inglasade balkongen. Bästa hälsningar, Sigge på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2020-07-25
    Balkonginglasning via bostadsrättsförening. Blev bra bemött av handläggaren Sigurd H. Det var många turer med bygglov m m o det tog tid men Sigurd ”låg i”. Nu är min inglasning klar o jag är mycket nöjd.
    Dock hände ngt på slutet då Brf inte kunde beviljas så mkt bygglov av kommunen som önskades o de som inte fick glasa in fick mkt om ens ngn information av Sigurd H Tyvärr drar det ner helhetsintrycket
    Hej Elisabeth, och tack för din konstruktiva och goda rekommendation. Det är inget som glädjer mer än att du är nöjd med produkten och med bygglovsprocessen till de som glasade helt in. Vad gäller bygglovsprocessen så finns det en naturlig förklaring på det sena beskedet. Jag ringer dig och berättar mer. Med önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2020-07-02
    I säljprocessen var det trögt- fick ingen återkoppling på min förfrågan.
    Leverans och montering var toppenbra, trevliga montörer
    Hej Lena, Och tack för din rekommendation. Jag passar på att berätta för montörerna att du är nöjd med deras utförande. Vi har en policy på att kunder skall kontaktas inom 24 timmar efter förfrågan, vilket inte hände i denna sammanhäng. Jag tar till mig kritiken och passar på att förbättra responstid till nya kunder. Med en önskan om många trevliga stunder på den inglasade balkongen! Mvh, Sigge @ Sakkes Sakkes Balkongkonsult Örebro
  • ANNA W
    2020-06-24
    Vi är mycket nöjda med inglasningen av vår balkong. Bra kontakt med både säljare och montör.
    Hej Anna, Och tack för din rekommendation. Montörerna har fått besked om ert beröm och undertecknade är glad för att ni tycker processen gått bra! Jag önskar er många fina stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2020-04-20
    Inglasning av balkong.
    Snygg inglasning, passar till huset.
    Trevligt bemötande.
    Snabba svar.
    Nöjd helt enkelt.
    Hej Annica. Tack för rekommendationen. Jättekul att du är nöjd. Då är vi på Sakkes också nöjda. Njut av din nya fina inglasade balkong/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2020-04-20
    Utmärkt.
    Bemötande och utförande perfekt.
    Om jag ska vara petig så borde vi fått veta i förväg att vi skulle få en Kärcher fönstertvätt eftersom vi var på väg att köpa en själva.
    Hej Torgil. Tack för ditt fina omdöme. När vi får toppbetyg inspireras vi att jobba ännu hårdare så vi kan leverera samma höga kvalitet jämt. Du får se fönstertvätten som en överaskningspresent, som en liten bonus./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2020-04-05
    Sakkes monterade plissegardiner till vår inglasade balkong. Mycket bra service, bemötande och jobbet utfördes perfekt.
    Mycket nöjd. :-)
    Hej Christer! Vad kul att resultatet blev bra! Jag meddelar alla involverade ditt goda omdöme. Med önskan om lite kyligare dagar på den inglasade balkongen vid soliga dagar. Mvh, Sigge på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2020-02-20
    Inglasning av balkong. De var trevliga. Motsvarade förväntningarna.
    Hej Elisabeth, Och tack för din fina rekommendationen. Vi strävar alltid efter ett gott resultat, och då är det trevligt när man får goda betyg. Med önskan om trevliga stunder på balkongen! Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2020-01-12
    Köpte balkonginglasning.
    Mycket ambitiös, och noggrann montör, tog nästan inte rast. Han hann med hela balkongen på en dag (förutom de två delarna som saknades).

Negativt att allt inte kom med vid första monteringen. Fick vänta en dryg vecka på att få resten monterad.

Janne Almgren
    Hej! Tack för rekommendationen! Nu när allt är åtgärdat så hoppas vi att ni får många härliga stunder på den inglasade balkongen och att de förväntningar ni hade uppfylles. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-12-25
    Beställd inglasning av en 6 m lång balkong levererades utan anmärkning. Vi är nöjda .
    Hej Fred! Tack för rekommendationen och kul att höra att ni är nöjda. Vi på Sakkes önskar er ett riktigt Gott Nytt År 2020! Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-12-24
    Bra bemötande proffsigt utfört städat och snyggt. Bättre än förväntat och jag kan rekommendera Sakkes vilken dag som helst. Tack för ett bra jobb!
    Hej Jonas! Tack för rekommendationen! Det var en fin julklapp av dig. Jag vidarebefordrar ditt omnämnande till montören Oliver. Med en önskan om ett riktigt Gott Nytt År 2020. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-12-22
    Inglasningen blev helt perfekt med med proffsig montering och inom lovad tid.
    Hej Ulf! Tack för rekommendationen! Vi ogillar mediokert och gillar perfekt och proffsigt. God Jul och Gott Nytt År. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-12-21
    Jättefint utförande. Dock ett litet inläckage på ett par punkter vid kraftigt regn. Saknar hållare till uppvikta fönsterpaket. Har påtalat men inte fått besked om när de kommer.
    Hej Clas-Göran! Tack för rekommendationen. Vi ser över läckagen och kompletterar med snörlåset snarast. Arbetsledningen kontaktar dig på måndag. Med en önskan om en riktigt fridfull Jul och Gott Nytt År. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-11-17
    Beställt inglasning av balkong. Fick kostnadsförslag .Arbetet utfördes på avtalad tid till vår fulla belåtenhet och avtalat pris..
    Hej Johanne. Tack för rekommendationen. Ha det gött i er nya fina inglasade balkong. Mvh/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-08-23
    Tak till balkong. Trevligt och proffsigt bemötande. Hade inga speciella förväntningar, men är synnerligen nöjd med utfört arbete. Kan varmt rekommendera företaget.
    Hej Per! Tack snälla för rekommendationen. Mycket nöje med skydd över huvudet på balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-08-09
    Jag köpte inglasning av balkong. Blev trevligt bemött av säljaren och av hantverkaren.
    Hej Adam! Tack för rekommendationen. Vi är stolta över våra säljare och montörer. Hoppas du får det mysigt på din inglasade balkong. Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-07-25
    Har köpt inglasning av en balkong. Inglasningen blev jättebra! Bra konstruktion, bra arbete och precis som överenskommet. Vi är jättenöjda!
    Hej Anna! Tack för rekommendationen. Med hopp om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-06-02
    Inglasning av balkong
    Trevligt bemötande av alla
    Bra
    Hej Curt och tack för rekommendationen. Trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-05-30
    Balkonginglasning
    Bra bemötande i alla led från säljare till mätning leverans och uppsättning
    Bra jobbat av hela Sakkes helt enkelt
    Vi är helnöjda.
    Ove Sandberg Peppargatan 32
    Hej Ove! Tack för rekommendationen. Det är inte alltid vi lyckas, men mer än 9 av 10 tycker vi gör ett rekommenderat hantverk. Det är givetvis ett gott betyg, men vi vill komma åt de sista procentandelen. Vårt kvalitetsledningsarbete är därav i stort fokus och vi har inlett en process med certifiering i sikte. Många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-05-02
    Inglasning av vår balkong. Vi är helt nöjda med inglasningen och hur arbetet utfördes. Duktiga killar.
    Hej Uno! Tack för rekommendationen. Med hopp om många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-03-18
    Inglasning av balkong.
    Vi är mycket nöjda med utfört arbete och bemötandet och
    att det gick så snabbt!
    Kan verkligen rekommendera Sakkes till andra!
    Hej Mikael! Tack för rekommendationen. Så värdefullt för oss. Med en önskan om stor trevnad på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P. Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-03-15
    Bra kvalitetsintryck på material.
    Snabbt montage av kunnig och hängiven montör.
    Ej främmande för att rekommendera företaget till vänner och bekanta.
    Hej Bertil! Ödmjukt tack. Med bra kvalitet och en hängiven montör kommer man långt, sannerligen. Jag framför ditt goda omdöme till montören Veli-Matti. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-03-15
    Mycket bra! Trevlig personal
    Funderade förstås på om de skulle leverera i tid ( enl. avtalet) och hur det skulle bli.
    De lyckades mkt bra och dessutom hade de en jättebra, trevlig montör som gjort ett gediget jobb (tydligen eftersom det funkar hittills...)
    Hej Ingalill och tack för din rekommendationen! Ett avtal ska styra processen. Sen finns det mänskliga faktorer som kan spela oss ett spratt. Vi slår oss inte för bröstet, men vi har många i vår organisation som är beredda att kavla upp sina ärmar och visa sig på den styva linan, likt montören Veli-Matti. Många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
  • Yngve N
    2019-02-28
    Inglasning av en balkong med 45gradiga hörn.
    De utlovade 5-6 veckorna blev mer än det dubbla men med tanke på julhelg och annat kan vi tycka det var ok.
    Våra förväntningar var högt ställda efter att ha studerat broschyrer, nätet och modell och muntliga löften.
    Resultatet levde väl inte upp till det riktigt. Efter ett återbesök där en del missar i montaget rättats till och vi själva ändrat på plastlisterna i de sneda hörnen blev det så pass ok att vi kunde godkänna det hela. Vid blåst och yrsnö fick vi ändå små ”snödrivor” på golvet och det får vi nog leva med.
    Hej Yngve och tack för rekommendationen! Vårt mål är att leva upp till förväntningar. Vi hör av oss snarast. Vi hörs! Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
    2019-02-27
    Ballkonginglasning bra bemött jobbet proffsigt utfört jättenöjd med allt !!!
    Tack Alice för rekommendationen! Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro
  • Amelia J
    2019-02-27
    Vi köpte inglasning av vår balkong, allt har gått smidigt och vi är väldigt nöjda med resultatet!

Balkongen blev klar för ca 2 månader sedan och vi är hittills väldigt nöjda och allt verkar vara av väldigt god kvalitet. Mats, säljaren vi haft kontakt med, var ordentligt påläst, kändes genuin och var tillmötesgående! Installatören var även han mycket trevlig och enkel att ha att göra med!

Vi skulle rekommendera Sakkes till andra som funderar på att glasa in sin balkong!
    Tack Amelia för rekommendationen! Vi framför ditt tack till de berörda. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Örebro