Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Sakkes Balkongkonsult Uppsala

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB Uppsala!

Bor du i Uppsala, Enköping, Heby, Håbo, Knivsta, Tierp, Älvkarleby eller Östhammar med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning.

Med över 20 års erfarenhet inom balkonger och balkonginglasning tar vi din balkong till nästa nivå. Slipp högt buller från vägen, skapa en skön atmosfär i inomhusmiljö, skydda balkongen mot väder och vind samt få lägre energikostnader. Om du är nyfiken på hur det går till, tveka inte att höra av dig till oss så svarar vi på dina frågor.

Läs vad 30 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult Uppsala 2

2021-04-09
    Köpte inglasning av balkong och är väldigt nöjd med resultatet och tycker att allt har fungerat bra. Framför allt har Sakkes varit lätt att komma i kontakt med och är väldigt service minded.
    Hej Eva, Så kul att du tycker resultatet blev bra. Skulle något dyka upp, kan du kontakta mig när som. Hoppas morgonkaffet smakar extra gott nu när balkongen är inglasat. Med önskan om fina stunder på balkongen! Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2021-04-09
    Trevligt bemötande av både säljare och montör!!
    Dock tråkigt att alla helglas dörrar av inglasningen var så smutsiga....
    Tack för dina fina ord Maria, jag skall passa på att hälsa montören också! Jag håller med dig i att glasen ibland blir smutsiga efter montagen. Jag kan rekommendera en fönstertvätt från Kärcher, som gör jobbet lite lättare med rengöringen. Vi hoppas att du får många fina stunder på balkongen och att det inte blev för besvärligt att rengöra glasen efter montage. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-12-06
    Väldigt nöjd, balkongen blev varm och fint, trevliga personal också
    Hej Mandana, Tack för din rekommendation! Jag hoppas du får många härliga stunder på den inglasade balkongen. Vi på Sakkes önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-09-20
    Fint monterad produkt och mycket gott bemötande!
    Vi på Sakkes tackar för visat förtroende, och önskar dig många fina stunder på balkongen. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-09-16
    Fick balkongen inglasad. Jobbet genomfördes snabbt och med trevligt bemötande, enligt offert. Det fanns dock ett mindre misstag i beställningen som tagit mycket lång tid att åtgärda. Gissningsvis har de särskilt mycket att göra denna sommar.
    Hej Daniel, Tack för ditt omdöme och din feedback. Det har varit en speciell sommar helt klart, vi tackar för förståelsen. Nu när misstaget är åtgärdat hoppas jag du är nöjd med din inglasning och att ni får många fina stunder på er balkong. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-09-14
    köpte inglasning av balkong, duktig o noggrann yrkesman, enkel o bra dialog med företaget, bra skött helt enkelt
    Hej Fredrik, Tack för din rekommendation. Kul att du är nöjd med inglasningen och oss på Sakkes. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-09-01
    Sigurd/sigge var trevlig o kunnig. Kanske tog lite lång tid att bli klar. Men vi är pensionärer, så det gjorde ingenting.
    Mvh Roger och Carina
    Hej Roger och Carina , Jag tackar för förtroendet och rekommendationen. Eftersom att det blev monterad solskydd på en konkurrerande produkt, blev inte rätt verktyg medplockat, och det tog tyvärr lite längre tid än vad som normalt används när vi monterar solskydd på våra egna inglasningar. Men nu vet jag till nästa gång. Önskar er många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Mvh, Sigge Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-08-24
    Levereras tiden var väldigt lång men montering gick fort och smidigt, jätte trevlig personal
    Hej Nina, Tack för ditt omdöme och för dina synpunkter. Vi har haft lite längre leveranstid i dessa tider men gör vårt bästa för att leverera så snabbt som möjligt. Önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong framöver. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-08-13
    Köpte jalusigardiner till balkongen.
    Mycket trevlig säljare och montör. Snabb leverans. Gardinerna fungerar utmärkt. Allt är till belåtenhet.
    Hej Catarina, Vi tackar för samarbetet och hoppas det nu blir lite kyligare på balkongen vid varma sommardagar där solen värmer som mest. Med önskan om trevliga stunder på din inglasade balkong. Mvh, Sigge på Sakkes Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-07-03
    Rekommenderas varmt. Bra jobbat
    Hej Kaveh, Vad roligt att du är nöjd med Sakkes och tack för det fina omdömet. Önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-06-25
    Helnöjd med Sakkes balkonginglasning, trevlig och kunnig personal fixade allt från bygglov till färdigställande, kan rekommenderas! Lars J
    Hej Lars, Tack för det fina omdömet och din rekommendation. Önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-06-25
    Inglasning balkong. Bra bemötande och utförande.
    Hej Birgitta, Kul att höra att du är nöjd med oss på Sakkes. Tack så mycket för ditt omdöme. Önskar dig en trevlig sommar och många fina stunder på balkongen framöver. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-04-06
    Inglasning av balkong.
    Mycket trevligt och positivt.
    Det blev som vi tänkt och önskat.
    Rekommrnderar gärna företaget.
    Hej Rolf, Tack för ditt fina omdöme. Kul att ni är nöjda med oss och med inglasningen. Hoppas ni får många fina stunder på er inglasade balkong framöver. Mvh David Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2020-03-20
    Snabbt jobb, bra konstruktion, bra kontakt med företaget, ok pris. Enda nackdelen var att jag blev tvungen att tvätta fönstrena själv för att få uppleva hur snyggt det blev.
    Hej Carl-Johan, Tack för ditt omdöme och rekommendation. Kul att höra att du är nöjd. Vi vill alltid bli bättre så vi tar med oss alla dina synpunkter för framtiden. Önskar dig många fina stunder på din inglasade balkong. Med vänlig hälsning, David Sakkes Balkongkonsult Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-11-02
    Trevligt bemötande. Utmärkt kunnig o trevlig montör.
    Hej Georg! Tack för omdömet. Jag för vidare berömmet till Alex. Med en önskan om många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-10-31
    Balkongknglasning: Mycket trevligt och kunnigt bemötande från försäljare till hantverkare. Alla gjorde ett jobb över förväntan. Snabbt och proffsigt!! samt med stor noggrannhet. Alla tider hölls samt även städning efteråt. ( inte vanligt i dessa tider. OBS ! Se till att livlinor fungerar ..var rädd om era fina medarbetare !!
    Hej Toni! Tack för rekommendationen. Det är vad vi hoppas och tror att upplevelsen ska vara "proffsigt". Många fina stunder med familj och vänner på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    Balkonginglasning.
    Trevligt bemötande . Dock tog det lite tid eftersom glasen inte passade.
    Väntar fn på inglasning av balkong två.
    Hej Lena! Tack för rekommendationen och tack för beställning av inglasning till balkong två! Hoppas att balkong två blir en "femetta". Jag önskar er mycket nöje på de inglasade balkongerna. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-10-25
    Bra initial teknisk och funktionell presentation av säljarna.
    Relativt kort tid mellan beställning och installation.
    Trevligt bemötande av säljare och installatörer.
    Hej Anders! Tack för rekommendationen och upplyftande att läsa att säljarnas presentation får lovord och inte minst leveransen i sin helhet. Med en önskan om många fina minnesvärda stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-10-25
    Trevliga o kunniga hantverkare vi glasade in två balkonger inglasning gör att man förlänger sommarsäsongen både vår o höst kanonskönt
    Hej Urban! Tack för rekommendationen! Det är det vi saluför; "förläng säsongen på balkongen". Det måste vara kanonskönt, inte bara för er, utan för alla. Njutningsfulla stunder på de inglasade balkongerna. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-10-23
    Helglas till 2 balkonger
    Bemötandet var positivt
    Förväntningarna är infriade
    Efter 3 veckors väntan på en glassektion
    När allt var på plats är jag nöjd och kan njuta av balkongerna.
    Hej Hans! Tack för rekommendationen. Njutningsfulla stunder på de inglasade balkongerna. Vänligen, Ville P. Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-10-23
    Vi köpte inglasning av balkong.
    Bemötandet va bra men vi hade lite otur med att det fattades en glasruta i transporten vilket gjorde att det regnade in.
    Hej Leena, Tack för ditt omdöme, som faktiskt är det 200:e. Tyvärr blev det fel i leveransen och jag hoppas du kommer få många fina stunder på din balkong nu när allting är löst. Vänliga hälsningar Tom Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-09-23
    Balkonginglasning. Jag är väldigt nöjd med montörens arbete och att det blev precis som jag tänkt mig. Det gick snabbt också.
    Mycket nöjd med Sakkes, både första kontakten och återkopplingen.
    Hej Ing-Marie! Tack för rekommendationen! Jag framför berömmet till de inblandade. Hoppas inglasningen ger er många fina minnen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-08-27
    Dem är inte alls bra att rätta till det som dem har gjort fel. Ringer inte tillbaka. Väldigt besviken att vi valde dem.
    Hej Cristina! Det har du rätt i. Balkonginglasning är en investering som ska ge lite extra lyx i vardagen. Vi kommer att rätta till fel och brister på momangen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-08-25
    Allt verkade bra först, bra service etc......

Vid monteringen visade det sig att det saknades delar och att det skulle ta ca 3 veckor att få delarna. Efter mer än 3 veckor tvingades vi ta initiativet och ringa och tjata. Efter ca 5 veckor kom montören och fixade det sista. Killen var rejält försenad och påatod att han försökt nå mig hela dagen, men inga samtal eller sms hade kommit. Dessutom gjorde han ett mycket slarvigt och stressat jobb och jag fick ringa tillbaka honom bara sekunder efter att han lämnat lägenheten. Plåten satt löst med vassa kanter som någon hade kunnat göra sig riktigt illa på.

Allt detta och trots att jag bad om kompensation upprepade gånger så fick vi ingenting alls.
    Hej Klas! Tråkigt, men var så säker, vi lämnar detta inte här. Kontaktar dig omgående. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-08-23
    Hejsan!
    Vi fick vår balkong inglasad i maj 2019.
    Vi blev mycket bra bemötta. Man ringde innan, kom i god tid och utförde det som han skulle.
    Senare kom en ny ung man och satte upp jalousier. Allt lika bra utfört.
    Vi har inte annat än positiva upplevelser av det som vi beställt!
    Vänlig hälsning.
    Kerstin och Lars Liljas
    Hej Kerstin och Lars! Tack snälla för vitsorden. Hoppas ni haft många glada stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
  • Rocita E
    2019-06-17
    Vi har beställt inglasning av balkong med solskydd. Trevligt bemötande av både försäljare och montör. Vi är mycket nöjda med deras arbete och tycker produkten är snygg och nätt samt lätt att använda. Fick arbetet gjort den tid vi bestämt. De löste även ett problem på balkongen med en liten dörr av glas. Det blev därför en lite originell inglasning. Vi trivs bra med den. Känner även att jag kan återkomma till dem ifall något skulle inträffa framöver med vår inglasning. Kan varmt rekommendera dem.
    Hej Rocita! Tack för rekommendationen! Det är precis som du skriver, viktigt för oss att kunder återkopplar var det än må vara. Vi hoppas att ni har fortsatt mycket nöje på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P. Sakkes Balkongkonsult Uppsala
  • Agneta S
    2019-06-14
    Inglasning av balkong
    Mycket bra, trevligt bemötande
    Kunnig personal
    Väldigt nöjd med arbetet som utfördes snabbt och med bra yrkeskunskap
    och glad att nu äntligen ha en fin inglasad balkong.
    Tack för all hjälp
    Hej Agneta! Tack för rekommendationen! Så roligt att läsa idel lovord och att inglasningen varit efterlängtad. Med hopp om många trevliga stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
    2019-06-14
    Bra service. Punktlig leverans. Bra pris.
    Hej Fredrik! Tack för rekommendationen. Bra service med punktlighet och till ett bra pris. Låter som en "femetta"!. Lev och njut på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
  • Ljudmila J
    2019-03-19
    Balkong inglasning
    Har varit bemöt på ett trevligt sätt
    Mina förväntningar av utförande av min beställning uppfylldes väldigt väl.
    Hej Ljudmila! När kundens förväntningar blir uppfyllda så har vi en situation med bara vinnare och det är så vi vill att det ska vara. Ha det bra och mycket nöje på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala
  • Rebecca P
    2019-01-07
    Vi glasade in balkongen via Sakkes. Mycket serviceinriktad personal som levererade proffsigt från början till slut. Tack vare Sakkes har vi kunnat använda oss av balkongen oavsett väder och vind! High five!
    Tack Rebecca för din rekommendation. Hoppas du haft många fina stunder på den inglasade balkongen. /Ville P Sakkes Balkongkonsult Uppsala