Sakkes AB, Västerås

Sakkes AB, Västerås

En del av Sakkes AB www.sakkes.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Sakkes AB Västerås! Bor du i Västerås, Arboga, Fagersta, Norberg, Surahammar, Kungsör, Hallstahammar eller Köping med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning. Vi på Sakkes AB Västerås ser till att öka trivseln på din balkong samtidigt...

267 omdömen om Sakkes AB, Västerås

Sedan starten hos Reco 2021

Ahmad A
Skrev om Sakkes AB, Västerås

det var jätte bra och allt bra

Svar från Sakkes AB, Västerås

Tack Ahmad för att du delar med dig av din positiva upplevelse av oss på Sakkes. Vi jobbar ihärdigt med att alla våra kunder ska få samma fina upplevelse som du. Jag önskar dig mycket nytta med din fina inglasade balkong./Kimmo V

Inger I
Skrev om Sakkes AB, Västerås

Väldigt bra bemötande. Klar och tydlig beskrivning av hur allt skulle gå till, hur lång väntetiden skulle vara. Hjälp att prata med styrelsen i bostadsrättsföreningen om tillstånd. Proffsiga killar som gjorde själva inglasningen. Kommer att rekommendera Sakkes till mina vänner.

Svar från Sakkes AB, Västerås

Tack så mycket för att du delar med dig av din positiva upplevelse med Sakkes och vår balkonginglasning! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vår tydlighet och kontakt med berörda parter. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra kunder högkvalitativa lösningar till ett bra pris, och det är fantastiskt att veta att vi har uppnått detta för dig. Din rekommendation betyder mycket för oss, och vi ser fram emot att hjälpa fler kunder att förverkliga sina drömmar om en inglasad balkong. Tack igen för ditt förtroende i Sakkes! Vänligen, Kimmo V

Ulla I
Skrev om Sakkes AB, Västerås

Justering av inglasning av balkong så att det nu går att öppna samtliga sektioner. Kommer på avtalad tid mm

Svar från Sakkes AB, Västerås

Hej Ulla. Tack för din din återkoppling på utförd service. Jättekul att du är nöjd med att snabbt få hjälp med din justering. Med önskan om en vacker vår med härliga stunder på balkongen/Kimmo V

Henrik S
Skrev om Sakkes AB, Västerås

Inglasning av balkonger. Välbemött av säljare. Tydligt vad som ingår och inte ingår i offerten. Proffsig installation, tydligt säkerhetstänk av montörerna. Mindre justering behövdes efter installation, vilket åtgärdades omgående. Är väldigt nöjd med inglasningen.

Svar från Sakkes AB, Västerås

Hej Henrik. Tack för att delar med dig av din positiva upplevelse. Vi är glada att du är nöjd bemötandet av säljaren och den proffsiga installationen som resulterade i en två fina inglasade balkonger. Uppmärksamt av dig att du ser vårt säkerhetstänk med montörer som använder säkerhetssele vid montaget. Jag önskar dig mycket nöje med dina fina inglasade balkonger! Vänligen, Kimmo V

Gun G
Skrev om Sakkes AB, Västerås

Vi tog kontakt med Sakkes via mejl och fick återkoppling direkt , eftersom vi hade frågor och funderingar när det gällde inglasning av balkongen. Säljaren ringde också och stämde av, vilket vi uppskattade. Otroligt proffsigt . Allt blev enkelt , eftersom Sakkes ordnade med bygglov , vilket var bekvämt för oss. Proffsiga och snabba montörer. Vi är så nöjda med våran inglasning och den fina servicen vi fick. Kan varmt rekommendera Sakkes.

Svar från Sakkes AB, Västerås

Tack Gun för ditt utförliga omdöme. Vi på Sakkes jobbar ihärdigt för att alla kunder ska få samma upplevelse och service från första samtal till färdig inglasning. Jag hoppas ni får många sköna fikastunder på er stora inglasade balkong./Kimmo V

Berit J
Skrev om Sakkes AB, Västerås

Jag är nöjd med deras arbete och vi fick ett extra rum . Tack från Berit

Svar från Sakkes AB, Västerås

Hej Berit och tack för ditt omdöme. Vi på Sakkes är så stolta att ni är nöjda med vårt arbete. Mycket nöje med ert nya fina uterum/Kimmo V

Rickard G
Skrev om Sakkes AB, Västerås

Proffsigt och bra!! Hade inga problem med beställningen eller installationen. Var väldigt öppna med att lösa saker smidigt!

Svar från Sakkes AB, Västerås

Hej Rickard. Tack för din rekommendation. Det är utmärkt när allt flyter på från första besöket till färdig installation. Nu kan du njuta av den fina utsikten utan att blåsa bort./Kimmo V

Ari T
Skrev om Sakkes AB, Västerås

Inglasning av min balkong blev mycket bra! Trevlig personal och snabb montering. Är supernöjd och kan varmt rekommendera företaget. Tack Sakkes!

Svar från Sakkes AB, Västerås

Tack Ari för ditt fina omdöme. Jättekul att du är så nöjd med oss på Sakkes. Jag önskar dig många sköna stunder på din fina inglasade balkong./Kimmo V

Ewa G
Skrev om Sakkes AB, Västerås

Hjälpsamma och tillmötesgående. Allt blev perfekt är så nöjd.

Svar från Sakkes AB, Västerås

Tack Ewa för ditt fina omdöme. Jättekul att du känner att allt blev så bra du önskade. Jag hoppas du njuter av fulla muggar på din nya fina inglasade balkong./Kimmo

Yvonne E
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Ett mycket vänligt bemötande. Positiv och glad personal. Fick alltid en bra förklaring om vad som hänt. Alltid snabbt åtgärdat, om ngt krånglade. Köpt inglasad balkong på 10 kvm. Jalusier runt om Är såå nöjd. Nu fungerar allt perfekt Kan varmt rekommendera Sakkes.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Yvonne. Tack för din rekommendation. Jättekul att du är så nöjd med Sakkes och vår service. Du har så härlig utsikt över Mälaren och kan njuta året om på din härliga balkong./Kimmo V

Maria E
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Allt gick smidigt och bemötandet var fantastiskt!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Maria och tack för din fina rekommendation. Nu har du en härlig inglasad balkong. Jag hoppas att du får många sköna fikastunder på din fina inglasade balkong./Kimmo V

Monika Ö
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Mycket nöjd med inglasningen och solskydden. Duktig och kunnig personal, noggrann och trevlig montör. Mvh Monica

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Monika. Tack för ditt fina omdöme. Roligt med beröm till våra "vardagshjältar" Montörerna. De jobbar i ur och skur och levererar fina balkonginglasningar. Nu för du njuta av din fina balkong året om./Kimmo V

Mehrdad H
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Mycket bra kundmottagande och trevligt kundbemötande, samtidigt de är seriösa och kunniga i sin verksamhet som gav mig förtroende för företaget. Inglasning av min balkongen blev mycket finare än jag trodde med både med kvalite på materialet och arbetet. Jag är mycket nöjd. TACK Sakkes

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Mehrdad. Tack för din jättefina rekommendation. Vi på Sakkes är minst lika nöjda som du. Det blev en riktigt fin balkong nu med inglasningen och solskydden som blockerar solens allra starkaste strålar. Allt Gott./Kimmo V

Njenga G
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Ni bemöt oss på jätte bra sätt. Att har en fungerade balkong. Vi uppskatta våra ny balkong i helhet högt.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Njenga. Tack för din rekommendation. Vad kul att du gillar Sakkes bemötande. Det blev så bra på er nya balkong. Nu kan ni ha alla möbler kvar året om./Kimmo V

Hamid A
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Vi är nöjda med produkten och arbetet

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Hamid. Tack för din rekommendation. Vi på Sakkes är stolta när vi får så nöjda kunder. Jag önskar er många härliga stunder på nya fina inglasade balkong./Kimmo V

Inger L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Inglasningen av balkong blev mycket bra! Har inget att klaga på! Tack Sakkes. Inger o Stig.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Inger och tack för ett koncist och fint omdöme. Du fick en fullhög inglasning på din stora balkong. Nu kan du njuta av all årstider utan att blåsa bort. Mycket nöje./Kimmo V

Solveig H
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Mycket bra service och snabbt jobbat Inglasningen av balkongen gick ju så fort Mycket nöjd vi satt ute mycket och slapp blåsten

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Solveig. Jag är så glad att ni fick balkonginglasningen på rekordtid även med bygglovet som Västerås stad godkände på rekordtid. Nu kan ni njuta året om på er stora härliga inglasade balkong. Mycket nöje./Kimmo V

Leif J
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Efter lite problem med glasen , de var för stora glas så fick beställa nya så det blev försenat några veckor, men när nya glasen kom gick det bra

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Leif. Tack för din fina rekommendation. Felet med glasen var den mänsklige faktorn. Jag hade vänt på siffrorna vid kontrollmätningen. Ni var väldigt förstående och glasen kom relativt snabbt. Vad härligt att ni får njuta av balkongen under alla årstider. /Kimmo V

Katerina T
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Supertrevlig och kunnig personal som tog fram en plan om hur ska utföras jobbet till vår balkong. Jobbet utfördes snabbt och smidigt. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera företaget!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Katerina. Tack för ditt varma omdöme. Det är så kul att du tycker om vårt sätt att jobba från beställning till färdig inglasning. Nu har du en otroligt vacker inglasad balkong som du får njuta av året om./Kimmo V

Anders J
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Bra bemötande och toppen service,. Proffesionella leverantörer av inglasningen

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Anders och tack för en toppen rekommendation. Vi är mäkta nöjd att våra kunder är så här nöjda med vår service./Kimmo V

Mikael T
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Bra engagemang och fix med bygglov. När allt var klart gick det väldigt snabbt att få allt på plats. Monterades på en dag av en väldigt kompetent medarbetare. Man kan tycka att det är mkt pengar, vilket det är men vi tycker det är värt var enda krona.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Mikael. Tack för din utförliga rekommendation. Roligt att du uppskattade vårt arbetssätt. Du har en stor balkong och då blir prislappen högre. Nu för ni njuta av er fantastiska balkong året om./Kimmo V

Maria E
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Jag är väldigt nöjd med slutresultatet trots att det tog tid att bli färdigt på grund av fel storlek på några av rutorna nertill.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Maria. Tack för ditt uppriktiga omdöme. Räcket på din balkong var ovanligt snett och det gjorde att 2 av räckesglasen behövdes beställas med på nytt. Det var mitt under högsäsongen och då är tyvärr leveranstiden ett par veckor längre. Kul att du du är nöjd med inglasningen av din balkong. Du kan njuta utan att blåsa bort och få en mysig vrå i hemmet./Kimmo V

Ronald N

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Hej Ronald. Jag tackar för din härliga återkoppling./Kimmo V

Victoria B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Balkonginglasning. Bra service och fin montering.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Victoria. Tack för ditt omdöme. Jättekul att du är så nöjd med oss på Sakkes. Nu får ni ytterligare en fin plats att njuta på i er fina lägenhet./Kimmo V

Jan L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Bra bemötande från början till slut.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Jan. Tack för din rekommendation. Det är verkligen givande när du är nöjd med vårt bemötande under hela inglasningsprocessen. Jag hoppas du får många sköna stunder på din härliga inglasade balkong./Kimmo V

Mikael E
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Bra bemötande. Inglasning av uteplats.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Mikael. Tack för ditt koncisa omdöme. Kul att du är nöjd med oss på Sakkes. Nu kan du softa året om på din fina inglasade uteplats./Kimmo V

Zekariyas Ghilazghi L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Det är jättebra nöjd med balkong och glad

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Zekariyas. Vad härligt att du är glad och nöjd. Det är verkligen valuta för pengarna. Jag hoppas du får många sköna stunder på din nya fina inglasade balkong./Kimmo V

Susanne N
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Snabbt & smidigt. Trevligt bemötande. Enda minuset var att fakturan kom via mail- svår att upptäcka bland all reklam som ramlar in dagligen.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Susanne. Jättekul att du är nöjd med din inglasning och vårt kundbemötande. Du betalade fakturan i tid trotsallt. Men i dessa tider med spam och reklammejl så behöver man hålla ögonen öppna. Vi har också alternativet att få fakturan via post. Allt gott./Kimmo V

Annika A
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Balkongen blev den plats i hemmet som jag nu gillar mest. Den känns super lyxig.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Annika. Grattis till en härlig inglasningen på din stora fina balkong. Vardagslyx är något vi alla behöver i tillvaron./Kimmo V

Ulla E
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Fint bemötande och utförande av inglasningen

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Ulla. Tack för ditt fina omdöme. Jättekul att du är nöjd med Sakkes som leverantör av dina inglasning. Jag hoppas du njuter för fullt av ditt fina nya inglasade balkong./Kimmo V

Åke M
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Jag upplevde mycket bra bemötande. Lite för optimistiskt tid för montering. Åke M.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Åke och tack för ditt fina omdöme. Jag satte ett lite för tajt schema för montören den dagen. Det tar jag lärdom av. Nu kan du njuta på din fina balkong. /Kimmo V

Elone Ö
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Allt fungerade perfekt från beställning till montering, jag är jättenöjd.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Elone. Tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas du får njuta i massor på din nya fina inglasade uteplats./Kimmo V

Bengt P
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Företaget gav bra information om glas gardiner och inglasning samt bjöd på bullar och dryck. Vi har köpt inglasning med solgardiner och blev nöjda montören var bra och noggrann

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Bengt. Tack för din fina rekommendation. Jättekul att ni blev nöjda med er fina inglasning. Solskydden kommer väl till pass i ert soliga läge. Grattis till ert nya fina uterum./Kimmo V

Catarina T
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej vi har fått väldigt trevligt bemötande av Sakkes vi är helnöjda med arbetet dom genomfört..Dom arbetade snabbt och säkert.Våran balkong som nu är inglasad blev ett extra rum.Vi är helnöjda med Sakkes. M V H Catharina tegin

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Catharina. Tack för ditt fina omdöme. Vad härligt att ni nu äntligen fått ert fina uterum och kan njuta på balkongen utan att blåsa bort. Hoppas ni får många härliga stunder på er fina inglasade balkong/Kimmo V

Steev R
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Det har varit lätt att ha med Sakkes att göra, de har alltid varit tillgängliga att kontakta vid funderingar. montaget tog 1 dag utföra och det var rent och snyggt efter. Allt som allt är vi nöjda med vår balkonginglasning!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Steev. Tack för ditt fina omdöme. Ett nöje att få hjälpa er att få ett fint inglasat extrarum. Jag hoppas att ni får många sköna fikastunder på balkongen./Kimmo V

Ingela B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Väldigt bra bemötande av både säljare och montör. Jag kan varmt rekommendera era tjänster till vänner och bekanta.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Ingela. Tack för din fina rekommendation. Nu hoppas jag att ni njuter av fulla muggar av ert fina inglasade uterum./Kimmo V

Elone Ö
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Nu har jag fått mitt extra rum och är riktigt nöjd både med företaget och med montören. Ser fram emot att kunna vara där i alla väder.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Elone. Tack för ditt fina omdöme. Vad härligt att du är nöjd med hela processen med oss på Sakkes. Jag önskar dig många trevliga stunder i på din fina uteplats/Kimmo V

Jan M
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Jag blev mycket bra bemött. Mina förväntningar var att få varan inom ca 2 månader, men pga sjukdom på företaget dröjde det något längre, men det vägde ändå resultat upp. Sammanfattningsvis gick allt jättebra med inglasningen av balkongen.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Jan. Tack för ditt omdöme. Det är många smittor som härjar i dessa vintertider. Det gäller då att ha lite is i magen så ordnar allt upp sig till det bästa. Jättekul att du är nöjd med resultatet. Det blev en jättefin inglasning och ett härligt nytt uterum att njuta av. Allt Gott på det nya året./Jenny E

Jamal A

Jättenöjd bra bemötande både från säljare till montörer stort tack 🙏 Mvh/ Jamal

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Jamal. Tack för din rekommendation. Det blev en härlig och stor inglasad balkong som du kan nyttja året om. Dessutom med fina vita interiörskivor som täcker räcket och ger en extra ombonad känsla./ Jenny E

Leila U
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Jag är väldigt nöjd med Sakkes! Särskillt vad det gäller bemötande, punktlighet, info/ återkoppling och ett fint resultat med inglasningen av min balkong. Rekommenderar varmt😊

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Leila. Tack för din utförliga rekommendation. Det är lika kul varje gång när all kommunikation klaffar. Jag hoppas att du får många sköna stunder på din fina inglasade balkong./Kimmo V

Jens M
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Snabbt o proffsigt ! Inglasning av balkong på utsatt tid o snyggt gjort.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Jens. Tack för en koncist och sammanfattande omdöme. Nu kan du sitta och njuta av den fina utsikten över Mälaren året om. /Kimmo V

Christina W
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Väldigt trevlugt bemötande av säljaren. Snabbt och proffsigt arbete. Snyggt!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Christina. Tack för ditt fina omdöme. Jag ger mina montörer ett stort fång beröm från dig. De jobbar i alla väder och är mina vardagshjältar./ Kimmo V

Diana H
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Ett snabbt och noggrant gjort arbete med inlastning av balkongen, ett mycket positivt bemötande samt stor professionalism.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Diana. Tack för din varma rekommendation. Det blev en jättefin inglasning av er fina balkong. Den kommer väl till pass nu i vinterstormarna vid Mälaren./ Kimmo V

Robin K

Bra service och kundkontakt. Duktiga och trevliga montörer. Rekommenderas

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Robin. Tack för din rekommendation. Jag ger mina montörer ett stort fång beröm från dig. Montörerna är mina vardagshjältar som monterar fina inglasningar i ur och skur./KImmo V

Tommy B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Komplett leverans av balkonginglasning inklusive tak med kanalplast. Vi är mycket nöjda med alltifrån försäljningen till montage och färdigställandet.Vi fick snabbt svar på de frågor vi hade och dom (små) misstag och problem som visade sig under de olika faserna i leveransen löstes snabbt med ett bra kundfokus. Vi kan mycket klart rekommendera denna leverantör.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Tommy. Tack för din utförliga rekommendation. Bra kommunikation är en nyckelfaktor i våra affärer och då löser man små missar under resans gång. Nu hopopas jag att ni får njuta av er fina utsikt i Mälarhamnen. /Kimmo V

Caroline A
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Trevligt bemötande och smidig installation i enlighet med kommunicerad tidplan.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Caroline. Tack för din rekommendation. Jättekul att allt blev som ni önskade. Jag önskar er sköna stunder på er nya fina inglasade balkong./Kimmo V

Paul S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Inglasningen av balkongen blev bättre än vad jag hade förväntat mig. Väldigt proffsig och trevlig montör som gjorde ett jättebra jobb. Kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Paul. Tack för din fina rekommendation. Jag är mäkta stolt över mina montörer som jobbar i ur och skur. Jag ger dem ett stort fång beröm. Nu kan du njuta av er fina utsikt över Mälaren året om./Kimmo V

Tapio T
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Bra bemötande,korrekta pris angivelser,bra råd,svarar alltid i telefon eller mail.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Tapio. Tack för din fina rekommendation. Roligt att du uppskattar Sakkes service. Vi jobbar ständigt med snabb återkoppling till våra kunder. Nu får du njuta av den vackra utsikten från balkongen i lä från vinden och regnet./Kimmo V

Sarkat G
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Vi fick en utmärkt bemötande av samtliga på Sakkes och jag vill rikta ett extra tack till specifikt Kimo för en av dem bästa kundkontakten. Jag rekommenderar Sakkes starkt till andra kunder som vill ha en bra kundbemötande samt grym kvalité i produkten.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Sarkat. Tack för din varma rekommendation. Det värmer alldeles extra i höstrusket att få ett så fint utlåtande. Jag kommer också att vidarebefordra ditt beröm till mina utomordentliga montörer som gör så fina inglasningar. Jag hoppas att ni får många sköna stunder på er fina inglasade balkong./Kimmo V

Ziad K
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås

Jättebra bemötande och detta levde upp till mina förväntningar.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Västerås

Hej Ziad. Tack för din rekommendation. Det är jätteroligt att allt blev som du önskade. Jag hoppas att du får sköna fikastunder på din nya fina inglasade balkong./ Kimmo V