Sakkes Balkongkonsult Västerås

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB Västerås!

Bor du i Västerås, Arboga, Fagersta, Norberg, Surahammar, Kungsör, Hallstahammar eller Köping med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning.

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB Västerås ser till att öka trivseln på din balkong samtidigt som vi sänker dina energikostnader. Vi har över 20 års erfarenhet inom balkonginglasning och vi riktar oss till både privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar. Varmt välkommen till oss på Sakkes Balkongkonsult AB Västerås!

Läs vad 198 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult Västerås 2

2021-10-10
    Köpte en inglasning till min uteplats. Lite strul fram och tillbaka, dyker inte upp på avtalad tid för att justera inglasningen när den väl är på plats. Verkar lova mer än de kan hålla. 3- blir betyget
    Hej Magnus.

Tack för din återkoppling.
    Jag hade fått hem fel markbalkar till just din inglasning. Dessa balkar pulverlackeras och det tar några dagar att få hem dem. Jag kan förstå att denna försening inte är roligt när man äntligen ska få sin inglasning. Sedan har vi varit hos dig och justerat inglasningen vid 2 tillfällen och nu fungerar den felfritt. Jag ber om ursäkt för att du upplevt detta struligt men ibland så kräver en inglasning lite justering.
    Jag hoppas att du trots detta kan njuta av fulla muggar på din fina inglasade balkong.
    Mvh:Kimmo V
    2021-10-07
    Bra. Bra. Efter mina förväntningar. Inglasning, golvmatta och persinner.
    Hej Britt-Marie

Tack för din rekommendation.
    Det är ju alldeles utmärkt att du så nöjd med att inglasningen och alla tillbehör./Kimmo V
    2021-10-05
    Första mötet med Kimmo: Han var mycket förtroendeingivande, saklig, pedagogisk, lugn tog sig tid att svara på alla mina frågor. Mätningen av balkongen gick lika smärtfritt av en trevlig man. Rasmus monterade min inglasning, mycket trevlig och artig pojk. Han svarade också på alla mina frågor. Gjorde en grundlig genomgång med mig när allt var klart. Jag fick reda på att det finns en matta till golvet. Vilket gjorde mig nyfiken. Rasmus hämtade en bit i bilen. Jag bestämde mig för en sådan. Kimmo levererade den någon dag senare strax efter 19.00 en kväll. Mycket mycket bra service. Inglasad balkong med vikbara fönster, brandvägg, solskydd.
    Hej Anette.

Tack för din utförliga rekommendation. Det känns extra roligt när hela processen gått så otroligt bra. Från bygglov till färdig installation. Jag är mäkta stolt över mina montörer och jag ger Rasmus en stor skopa beröm från dig. /Kimmo V
    2021-10-01
    Utmärkt arbete, Vi är supernöjda
    Hej Merai.

Tack för ditt omdöme.
    Jättekul att du är nöjd med Sakkes. När ni är supernöjda så är vi
    minst lika supernöjda på Sakkes./Kimmo V
    2021-10-01
    Trevligt bemötande och när man hade lite som man ville justera, inga problem😀
    Hej Lena.

Tack för din rekommendation.
    Ibland krävs lite justering efter en tid och sånt fixar mina duktiga montörer./KImmo V
    2021-09-28
    Jag är mycket nöjd med min inglasade balkong och rekommenderar gärna till andra.
    A. Lindencrona
    Hej Anne-charlotte.

Tack för det fina omdömet. Jag hoppas du njuter av fulla muggar året om på dun fina inglasade balkong./Kimmo V
    2021-09-28
    Mycket trevlig personal och bemötande. Vi är mycket nöjda med våra inglasningar av balkongerna. Snabb respons och åtgärder vid efterjustering.
    Hej Rolf.

Tack för ditt din fina rekommendation. Jag är väldigt stolt över mina duktiga montörer.
    Hoppas att du njuter till fullo när nu sommaren försvinner och den fina hösten anlänt.
    Mvh/Kimmo V
    2021-09-02
    Ett härligt extra rum som vi tycker om att vara i
    Hej Gullbritt.

Tack för ditt omdöme.
    Det är ju alldeles utmärkt att ni trivs i ert nya inglasade uterum/Kimmo V
    2021-09-01
    Inglasning av balkong. Är toppennöjd, med allt från bemötande från början och med hantverkaren som utförde jobbet så föredömligt. Snabbt och enkelt, kunde inte begära mer. Rekomenderar till alla som jag hör ska inglasa sin balkong.
    Hälsning Gunilla
    Hej Gunilla.

Tack för ditt fina omdöme. Vi blir riktigt stolta i hela organisationen att ni är så nöjda med hela processen från beställning till färdigt montage. Mycket nöje med er fina inglasade balkong./Kimmo V
    2021-08-30
    Mycket duktiga och trevliga montörer, som städade fint efter sig.
    Ge dom löneförhöjning!
    Hej Jan.

Tack för rekommendationen.
    Jag är mäkta stolt över mina montörer och vidarebefordrar berömmet. Det är väl värda sin lön./Kimmo V
    2021-08-26
    Väl bemött.
    Alla förväntningar blev uppfyllda.
    Inglasad balkong med tak.,

Vi har fått ett extra rum.
    Det var dyrt, men värt varenda krona !
    Hej Hans.

Tack för din rekommendation .
    Vad kul att du känner att alla förväntningar infriades.
    När man bygger både tak och inglasning så blir det dyrare men vad bra att du tycker att det var värt pengarna.
    Njut av fulla muggar av ert nya extra rum/Kimmo V
    2021-08-24
    Otroligt bra från början till mål. Säljare till killarna som utför arbetet har gjort ett kanonjobb. Tack Sakkes 😊
    Hej Markku.

Tack för din rekommendation.
    Jättekul att du är nöjd med oss på Sakkes. Njut av din fina inglasade balkong./Kimmo V
    2021-08-19
    Bra bemötande, suveräna montörer. Bra utfört arbete. Vi är mkt nöjda med resultatet av inglasningen. Vi har fått ett extrarum som vi använder frekvent. Kan rekommendera företaget till andra och har redan gjort detta.
    Det enda som jag kan komma på att ni kan förbättra är att direkt ta hand om spånet efter kapning av aluminium profilerna. Det fastnade på skorna o spreds i hela Bovieran. Mvh Renee o Bertil lgh 1207
    Hej Bertil och Renee.

Tack för er återkoppling. Den är jätteviktig för Sakkes. PÅ så vis kan vi bli ännu bättre.

Mina montörer är jag verkligen stolt över. Jag vidarebefordrar berömmet till dem.

Jag håller verkligen med er om att städningen kunde ha varit ännu bättre.
    Vi fick ordning på detta när jag hyrde in extra städare. Regnet och blåsten försvårade allt då spånet även fastnade på kläderna och spreds ut i loftgången.
    Jag tar med detta i framtida projekt.
    Jag hoppas ni får njuta lång tid framöver på er fina inglasade balkong./Kimmo V
    2021-08-15
    Jättebra och trevliga montörer som utförde arbetet både snabbt och utmärkt!!!
    Hej Margret.

Tack för din rekommendation.
    Jag hoppas du får många fina stunder på din fina inglasade balkong/Kimmo V
    2021-08-13
    Ett väldigt bra bemötande vid beställningnen, samt vid mätningen av balkongen . Följdes upp bra vid senare leverans och utomordentligt bra jobb vid installeringen.
    Hej Sixten.

Tack för rekommendationen.
    När du är nöjd med allt från köp till leverans så är vi på Sakkes också nöjda./Kimmo V
    Trevligt och bra bemötande 👍🏻
    Supernöjda med vår inglasade balkong.😊
    Hej Ulla.

Tack för din varma rekommendation. Då är vi supernöjda Sakkes också👍
    Mvh; Kimmo V
    2021-08-13
    Presentation med andra företag i en bostadsrättsförening vilket resulterade i att föreningen valde Sakkes för bra presentation och bemötande.
    Förväntningarna levde upp till vad vi tänkte oss.
    Mycket bra och trevliga montörer som glasade in balkongen med att sätta ditt tak eftersom det var högst upp i huset.

Lätt att kommunicera med dem.
    Vi är mycket nöjda
    Hej Mona.

Tack för din fina och utförliga rekommendation.
    Sakkes trygga säljprocess för brf:er är bra för alla parter.
    Jag vidarebefordrar berömmet till mina duktiga montörer.
    Hoppas att ni får njuta i er fina inglasade balkong många år framöver./Kimmo V
    2021-08-13
    Bra, snabbt jobbat, välgjort !!!!!!!!!!!!
    Hej Katarina.
    Tack för rekommendationen.
    Vi på Sakkes tackar o bockar för berömmet. Nu kan ni njuta året om på er fina inglasade balkong/Kimmo V
    2021-08-12
    Mcket trevlig kunnig montör vi har bara blivit väl bemötta av säljare och montörer så jag kan verkligen rekommendera Sakkes balkong konult Västerås hälsningar Willy sternerfors
    Hej Willy.

Tack för din varma rekommendation. Jag vidarebefordrar till mina duktiga montörer. Mycket nöje med er nya fina inglasade balkong/Kimmo V
    2021-08-05
    Trevligt bemötande och väl utfört jobb.
    När jag kontaktade Kimmo om att glasen behövde justeras så fick jag hjälp blixtsnabbt
    Hej Barbro.

Tack för din rekommendation.
    Det ska vara trevligt och tryggt att köpa inglasning av Sakkes.
    Ibland så krävs en justering efter en tid. Framförallt i en ny fastighet som er. Då finns vi nära tillhands och servar inglasningen.
    Nu kan du njuta av årstidens växlingar från din fina inglasade balkong./Kimmo av
    2021-08-02
    Trevligt bemötande från demonstration till färdig monterad inglasad balkong. Snabbt snyggt monterad. Myser i vårt "nya" rum.
    Hej Karin.

Tack för din rekommendation.
    Precis så här enkelt och tryggt är det få inglasning av Sakkes. Fortsätt att mysa i ett nya uterum/Kimmo V
    2021-07-30
    Utmärkt bemötande av båda montörerna som var här, detsamma gäller kontakterna med företaget.
    Vi hade höga förväntningar efter att ha sett deras tidigare arbeten här. Detta jobb var inget undantag. Vi blev mycket nöjda!

Vi har låtit Sakkes glasa in vår balkong på Bovieran i Borgholm.
    Det har varit en mycket positiv upplevelse från början till slut.
    Ett varmt tack till alla berörda.
    Hej Aiwest.

Jag och mina duktiga montörer är stolta att ha levererat din inglasning. Sakkes koncept lägger grunden till ett gott samarbete genom hela processen från beställning till färdigt montage.
    Vi önskar er mycket nytta och nöje med er inglasade balkong./Kimmo V med montörer.
    2021-07-29
    I am very satiesfied with all the things.
    Hi Anita.

Thanks for your recommendation.
    I’m pleased to hear you are satisfied with Sakkes business model. I hope you really enjoy glazed balcony years to come./Kimmo V
    2021-07-29
    Very professional! We are very pleased with our balcony!
    Hi Anna Katarina.

Thanks for our recommendation.
    I hope you really enjoy your glazed balcony/Kimmo V
    2021-07-28
    Mycket bra
    Upplevde mycket fint
    Hel inglasning med matta
    Hej Lars-Åke.

Roligt att du tycker att alt blev bra. Det blev riktigt fint och ombonat med Värmematta. Jag önskar er många fina stunder på er fina inglasade balkong/Kimmo V
    2021-07-27
    De var snabba och höll tidsplanen. Bra! Trevliga killar.
    Hej Mats.

Tack för din rekommendation. Otroligt kul att kunna hålla tidsplanen i dessa bråda tider. Jag vidarebefordrar berömmet till mina killar. Önskar er härliga stunder på balkongen/Kimmo V
    2021-07-27
    Jättenöjd med vår inglasning av balkongen. Sakkes gav ett professionellt och trevligt bemötande från första stund och hjälpte oss med allting bland annat ansökan om godkännande från föreningen. Vi är helt enkelt supernöjda!
    Hej Angelica.

Tack för din rekommendation.
    Supernöjda är det högsta betyget man kan få och det gör oss på Sakkes extra stolta.
    Det ska vara lätt att skaffa inglasning med Sakkes.
    Jag önskar er mycket nöje med er fina inglasade balkong/Kimmo V
    2021-07-27
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
    När det gällde inglasningen av min uteplats.
    Hej Linnea.
    Tack för din rekommendation.
    Vi blir lika stolta varje gång vi lever upp till våra kunders förväntningar.
    Nu får ni njuta av er fina inglasade utelats/Kimmo V
    - på ett utmärkt sätt
    - hade höga förväntningar och företaget levererade enl önskningar
    - full längd, 10 cm med tvådelat persienn system

Arbetet gjordes av duktiga och kunniga hantverkare.
    Mycket nöjda!
    Hej Shirley.

Tack för ditt fina omdöme.
    Jag är mäkta stolt över mina duktiga montörer och det blev ett riktigt lyft för er balkong. Solskydden från Visor kommer också väl till pass när solen gassar.
    När du är nöjd så är jag lika nöjd och stolt över vårt arbete./Kimmo V
    2021-07-26
    Bra och trevlig presentation inför inglasning av balkongen.
    Trevligt bemötande av den som utförde arbetet.
    Jag hade stora förväntningar och jag tycker Sakkes har uppfyllt dem.
    Det gällde inglasning av en balkong.
    Hej Ulla.

Tack för din fina rekommendation
    Roligt att du tycker om Sakkes sätt att arbeta. Tryggt för dig som kund. Hoppas att du får många trevliga stunder på balkongen/Kimmo V
    2021-07-26
    Professionell installation utförd av kompetent personal.
    Hej Karl Gustav.

Tack för rekommendationen.
    Jag är stolt över mina montörer och vidarebefordrar ditt beröm.
    Med vänlig hälsning,. Kimmo V
  • Johan L
    skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2021-07-26
    Väldigt nöjda med vår inglasning!
    Hej Johan.

Kan inte vara bättre än att dyblöt nöjd. Då är också Sakkes nöjda/ Kimmo V
    2021-07-26
    Allt montage var bra. Däremot städning efteråt kan bli bättre. Metallflisor fanns kvar och klistermärken efter golvpapp som de gick på. Annars väldigt trevlig och tillmötesgående personal.
    Hej Leif.

Tack för ditt omdöme och tack f ör återkopplingen angående städningen. Här skärper vi till oss.
    Roligt att du gillar våra trevliga montörer. Njut av fulla muggar av din nya fina inglasade balkong/Kimmo V
    2021-07-05
    Professionellt och vänligt bemötande från första kontakt till montage till efterkontakter.
    Vi köpte balkonginglasning av Sakkes. Vi fick tydlig information inför inglasningen, tips och råd för att tillsammans finna den bästa lösningen för oss, liksom hjälp med bygglov. Under hela processen var våra kontaktpersoner på Sakkes flexibla, snabba med återkoppling och mycket trevliga att ha att göra med. Leveransen av glasen gick snabbare än beräknat, vilket gjorde att vi kunde få inglasningen före sommaren istället för efter! Montaget gick också väldigt snabbt liksom städningen efteråt. Resultatet blev både snyggt och stabilt - som vi nu njuter av och kommer att göra under lång tid framöver!
    Hej Angeliqa.

Tack för en utförligt och fin rekommendation.
    Vi är stolta att vi hittat en affärsmetod som hjälper er kunder att känna trygghet under hela säljprocessen och fram till färdig inglasning.
    Njut av ert fina inglasade uterum/Kimmo V
    2021-06-23
    Bra service och bemötande.
    Rekommenderas starkt;)
    Hej Zafaruddin.

Tack för din fina rekommendation.
    Mycket nöje med din nya fina inglasade balkong/Kimmo V
    2021-06-04
    Balkonginglasning
    Mycket bra bemötande
    Jag tycker att dom levde upp till dem
    Bra bemötande, information,Bra feedback
    Hej Ken.

Tack för rekommendationen.
    Kul att du uppskattar vårt bemötande. Vi tycker att du var väldigt tillmötesgående när vi fick komma och montera på så kort varsel.
    Det blev väldigt fint på din balkong.
    Ha en skön sommar/Kimmo V
    2021-05-22
    Inglasning av uteplats. Mycket bra bemötande. Proffsigt och snappt arbete är mycket nöjd.
    Hej Jan.

Tack för din rekommendation.
    Det blev ett riktigt lyft av er uteplats. Nu får ni och er kära hund extra utrymme på uteplatsen.
    Med önskan om många sköna stunder på er fina inglasade uteplats./ Kimmo V
    2021-05-22
    Bra balkonginglasning som passade perfekt och är vädersäkert från snö och regn.
    Hej Markus.

Tack för din rekommendation. Visst är det skönt att njuta på balkongen och slippa regn och rusk. Ni kommer att njuta lång tid framöver av er fin inglasade balkong/ Kimmo V
    2021-05-22
    Balkongen fick tak och glasades in. Arbetet blev utfört av proffsiga jobbare som var mycket trevliga. Vi är helnöjda. MVH Inga och Per
    Hej Inga och Per.

Tack för rekommendationen. Är ni Helnöjda ja då är vi också Helnöjda.
    Mycket nöje med er nya fina inglasade balkong/ Kimmo V
  • Rolf D
    skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2021-05-21
    Jag köpte inglasning av balkong. Allt gick jättefort(före jul). Kunnig, trevlig och duktig montör som monterade glasen. Är mycket nöjd med glasen, monteringen och bemötandet från företaget.
    Hej Rolf.

Tack för din fina rekommendation. Att kunna leverera på precis överenskommen tid och dessutom i Juletid var ju en fin julklapp. Jag ger min montör ditt beröm.
    Önskar dig sköna stunder på balkongen/ Kimmo V
    2021-05-20
    Inglasning av balkong. Jag tycker att bemötandet från alla på Sakkes var bra.
    Min förväntan var ett bra rresultat och att det skulle bli klart i tid. Sakkes uppfyllde mina förväntningar
    Hej Ernst.

Tack för din rekommendation.

Det är alltid lika kul att kunna uppfylla förväntningar. Nu kan du njuta av utsikten utan att blåsa bort./Kimmo V
    2021-05-20
    Balkongbyte i vår bostadsförening. Inkl inglasning och extra takarbete.
    Välgjort arbete som resulterade i mycket bättre resultat än vi någonsin trott.
    Mycket skicklig och trevlig personal, som skyddade golv inne hos oss och städade upp efter sig.
    Bra kvalitet på grejerna. Allt funkar som förväntat
    Vi är mycket nöjda
    Hej Marja-Leena.
    Tack för ditt fina omdöme.
    Det blev verkligen ett stort lyft för era balkonger.
    Jag är så stolt över mina duktiga montörer. Njut av den vackra våren på er fina inglasade balkong./Kimmo V
    2021-05-20
    Vi är väldigt nöjda med allt från demo till installation!
    Hej Lena.

Tack för ditt omdöme.
    Vår trygga process, från visning till färdig inglasning är otroligt omtyckt./Kimmo V
    2021-05-17
    Hur nöjd som helst, jättebra service
    Högsta betyg
    Hej Tomas.

Då är vi på Sakkes också helnöjda/Kimmo V
    2021-05-12
    Fick rekommendationer av en granne på ett företag som kunde bygga tak över och glasa in en balkong. Sakkes hade ett serviceinriktat och professionellt bemötande med snabb respons vid kontakt från min sida. Att arbetet blev försenat pga coronapandemin kunde ingen av oss göra något åt. Kostnadskalkylen hölls och inga pålägg debiterades. Uppskattat!
    Hej Elsa-Maria.

Tack för din utförliga rekommendation.
    Nu kan ni sitta och njuta er fina utsikt utan att blåsa bort./Kimmo V
    2021-05-01
    Sakkes glasade in min balkong och både bemötande, kontakter och hantverkare var mycket kompetenta och servicemindade Är mycket nöjd!!!
    Rekommenderas varmt!
    Hej Fadhel.

Tack för din rekommendation. Jag vidarebefordrar berömmet till mina montörer./Kimmo V
    2021-04-30
    Inglasning av altan. Supernöjd med allt!
    Hej Lovisa.

Supertack för din rekommendation. Nu kan ni njuta av våren trots ruskväder/ Kimmo V
    2021-04-27
    Snabba svar, trevlig kontakt och bra utfört arbete!
    Hej Malin.

Tack för din rekommendation.
    Njut av de vackra våren på er fina inglasade balkong/Kimmo V
    2021-03-17
    Jag har fått glasat in min balkong.
    Jag fick mycket bra med upplysningar innan, samt bra priser.Mycket vänliga när man ringer och undrar över något
    Han som gjorde min balkong var ett proffs, arbetade snabbt men noga.
    Samt att han var otroligt trevlig, pratade och visade allt jag ville veta.
    Det blev mycket bättre än jag förväntade mig
    Hej Lisbeth.

Tack för den fina rekommendationen. Jättekul att höra din positiva upplevelse av oss på Sakkes. Vi jobbar hårt att alla ska få samma fina service.
    Njut av den vackra våren på din nya fina inglasade balkong./Kimmo V
    2021-03-14
    Inglasning av balkongen.
    Trevlig och bra genomgång av säljaren.
    Allt har fungerat bra förutom att leveransen blev lite försenad.
    Snabba och duktiga killar som monterade.
    Kan varmt rekommendera Sakkes till andra.
    Hej Ingmarie.

Tack för din uppriktiga rekommendation.
    Mina montörer är jag riktigt stolt över. Jag vidarebefordrar berömmet .
    Nu hoppas jag att ni får fina stunder på balkongen i den annalkande våren/ Kimmo V