Sakkes Balkongkonsult Västerås

Sakkes Balkongkonsult Västerås

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB Västerås!

Bor du i Västerås, Arboga, Fagersta, Norberg, Surahammar, Kungsör, Hallstahammar eller Köping med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning.

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB Västerås ser till att öka trivseln på din balkong samtidigt som vi sänker dina energikostnader. Vi har över 20 års erfarenhet inom balkonginglasning och vi riktar oss till både privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar. Varmt välkommen till oss på Sakkes Balkongkonsult AB Västerås!

Läs vad 150 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult Västerås 2

2021-03-17
    Jag har fått glasat in min balkong.
    Jag fick mycket bra med upplysningar innan, samt bra priser.Mycket vänliga när man ringer och undrar över något
    Han som gjorde min balkong var ett proffs, arbetade snabbt men noga.
    Samt att han var otroligt trevlig, pratade och visade allt jag ville veta.
    Det blev mycket bättre än jag förväntade mig
    Hej Lisbeth. Tack för den fina rekommendationen. Jättekul att höra din positiva upplevelse av oss på Sakkes. Vi jobbar hårt att alla ska få samma fina service. Njut av den vackra våren på din nya fina inglasade balkong./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2021-03-14
    Inglasning av balkongen.
    Trevlig och bra genomgång av säljaren.
    Allt har fungerat bra förutom att leveransen blev lite försenad.
    Snabba och duktiga killar som monterade.
    Kan varmt rekommendera Sakkes till andra.
    Hej Ingmarie. Tack för din uppriktiga rekommendation. Mina montörer är jag riktigt stolt över. Jag vidarebefordrar berömmet . Nu hoppas jag att ni får fina stunder på balkongen i den annalkande våren/ Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2021-02-04
    Köpte en balkonginglasning av Sakkes. Väldigt bra bemötande med trevliga kontakter.
    Bra helhetsupplevelse och lösning.
    Hej Mikael. Tack för din fina rekommendation. Nu kan du njuta av din fina inglasade balkong året om. / Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2021-01-30
    Glasade in min balkong, otrolig service! Bra kundkontakt, god framförhållning och gott ansvarstagande! Har inte det minsta dåligt att säga om dem.
    Hej Nedim. Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att ni nu får njuta av den annalkande våren på er nya fina inglasade balkong/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2021-01-08
    När vi i vår brf skulle renovera våra balkonger, föll vårt val på Sakkes. De låg bättre i pris & beräknad tid, än många andra offertgivare. Jobbet utfördes snabbt & smidigt, trots pandemin.Grabbarna jobbade på bra för att klara tidsplanen & hinna klart i tid. Fullt förtroende för personalen, som hade ordning & reda på allt! Noga med nycklar & ansiktsskydd, alltid ett trevligt bemötande & noggranna med sitt arbete & allas säkerhet. Helt klart en firma som jag skulle använda igen eller rekommendera till andra!
    Hej Sanna. Tack för din fin rekommendation. Jättekul att ni är nöjda med oss på Sakkes. Vi är Mycket stolta över våra montörer och jag vidarebefordrar ditt beröm. Även vi på Sakkes tar denna Pandemi på allvar och är rädda om varandra. /Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2021-01-07
    Inglasning till balkong. Bra bemötande. Lång leveranstid, men ingen försening. Snabb och snygg montering. Skyddade golven i lägenheten. Städade efter sig. Kort sagt mycket väl skött.
    2020-12-29
    Vi har precis fått våran terass inglasad av Sakkes. Direkt vid första kontakten var bemötande seriöst och proffsigt, dom ser verkligen till vad som är bäst för kunden.
    Monteringen gick snabbt & smidigt och allt var på plats inom loppet av några timmar.
    Vi är nöjda från första början hur Sakkes har hanterat hela processen och kan starkt rekommenderas för dom som går i tankar att glasa in sin uteplats.
    / Christofer
    Hej Christofer. Tack för din fina rekommendation. Jag jobbar stenhårt på att alla Sakkes kunder ska få samma proffsiga upplevelse som du. Din uteplats blev otroligt fin och inte minst användbar året runt./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-12-23
    Delat system 6 mm med öppningsbara räckesglas och solskydd. Blev bemött på ett mycket bra sätt. Bra information, trevliga, tillmötesgående. Det blev precis så bra som jag hade tänkt mig. Jag är så nöjd.
    Hej Birgitta. Tack för din fina rekommendation. När du är nöjd med oss på Sakkes så är Vi lika nöjda och stolta. Njut nu av din nya fina inglasade balkong/Kimmo Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-12-22
    Inglasning av balkong. Går bra att sitta ut trots att det är december månad. Trevligt bemötande av företaget.
    Hej Lena. Tack för din rekommendation. Ja säsongen på balkongen förlängs avsevärt. Kul att få återkoppling på denna vanliga fråga om hur länge säsongen förlängs med inglasning. Jag jobbar hårt på att alla våra kunder ska känna samma trevliga bemötande som du fått erfara. / Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-12-22
    I purchased a glass protection for my balcony. The company accommodated us when we were a bit late to choose which product we wanted, and always made us feel very valued.
    When came the time of installing the product, it was only a day longer than what we had been told, and the workers were polite and professional. They also strictly followed a process to avoid coronavirus contaminations, which made us feel better about letting strangers in our house in such a challenging time.
    Overall, I would recommend using their service.
    Hi Antoine. thanks for your reccomendation. I´m pleased that you are satisfied with our service. I´ll pass on your compliments to our workers. I´ll hope you enjoy your balcony with brand new glazing and get lots of Swedish "fika" /Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-12-22
    Jag fick min balkong inglasad av Sakkes Balkongkonsult AB och jag är väldigt nöjd av det arbete de utfört, bemeetandet och kvaliten på inglasningen. Resultatet av balkong inglasningen blev tom bättre än jag hade väntat mig och de som gjorde det var proffsiga och tillmötesgående under hela processen, från visningen till inglasningen!!
    Hej Nedzad. Tack för din dina rekommendation. Jag blir lika motiverad och stolt när mina kunder är lika nöjda med Sakkes som du. Jag vidarebefordrar berömmet till våra duktiga montörer. Jag är säker att ni kommer att få sköna fika stunder på balkongen/KImmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-11-27
    Vår balkong är nu inglasad och det gick fort. Två trevliga och skickliga montörer gjorde arbetet på två dagar.
    Hej Margareta. Tack för din fina rekommendation. Jag är säker på att ni kommer att njuta av er nya fina inglasade balkong/ Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-11-27
    Otroligt trevlig bemötande hela vägen. Fick bra hjälp att titta ut vad jag skulle ha och bra service både i beställning och leverans! Kan varmt rekommendera Sakkes till andra.
    Hej Sophia. Tack din fina rekommendation. Jättekul att är nöjd med ditt nya fina uterum. Mycket nöje/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-11-18
    Inglasning av balkong med brandvägg, solskydd och matta. Trevligt och professionellt bemötande under hela arbetsprocessen. Snabb återkoppling vid frågor - kvalitetsmedvetna och yrkesskickliga montörer. Jag är väldigt nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Sakkes.
    Hej Cecilia. Tack för din fina rekommendation. Jag är jätteglad att du är så nöjd från beställning till färdigt montage. Sakkes köpprocess ger trygghet till alla kunder. Hoppas du njuter av din nya inglasning. /Kimmo Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-11-08
    Inglasning av balkong i min hyresrätt + inläggning av matta.
    Kanalplast, upp mot taket på ena sidan, då taket var högre där.
    Vit skiva nedtill. Tre vädringsfönster.

Mycket nöjd med bemötande och arbetet/monteringen.

Efter att hyresvärden godkänt så skrev jag på offerten och ansökan om bygglov till kommunen.
    Mycket nöjd och rekommenderar Sakkes.
    Hej Maj-Lis. Tack för din fina och utförliga rekommendation. Det blev ännu ett lyckat projekt för oss på Sakkes. Jättekul att allt är till belåtenhet. Nu kan du njuta på stora och fina inglasade balkong utan trafikbuller/ Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-11-04
    Trevligt bemötande hela vägen och allt har gått väldigt smidigt.
    Jättenöjd med resultatet :)
    Hej Lina. Tack för din fina rekommendation. Sakkes jobbar stenhårt på att alla ska få samma fina upplevelse som du. Jag önskar dig många sköna stunder på din fina inglasade balkong/Kimmo Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-11-02
    Inglasning av uteplats (markplan), dry step matta, visor queen solskydd.
    Företaget ringde före besök och vi avtalade dag och tid för en
    orderbekräftelse. När arbetet utfördes blev det klart mycket snabbt av två trevliga "pojkar" som var mycket kunniga.
    Företaget levde upp till våra förväntningar och vi har rekommenderat er till fler bostadsrätter.Inom snar framtid kommer säljaren tillbaka för en besiktning.
    Sammanfattning: Vi är nöjda blir något fel har vi bara att ringa det är professionellt
    Hej Solveig. Tack för den fina rekommendationen. Jag är jättestolt över våra montörer och ger dem en stor skopa beröm av dig. Jättekul att du vill rekommendera oss till nya kunder. Njut av fulla muggar av er fina inglasade uteplats/KImmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-10-29
    Supertrevliga och gjorde ett mycket bra och ordentligt jobb. Rekommenderas!
    Hej Alin. Tack för din fina rekommendation. Vi jobbar stenhårt att alla ska få samma fina upplevelse som du fått. /Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-10-29
    Allt från att få titta på varianter av inglasning till vår balkong, kommunikation, order och själva utförandet fungerade utmärkt.
    Hej Pernilla. Tack för din fina rekommendation. Det är alltid uppskattat att få kika på våra inglasningar vid vår visningsvagn. Jätteroligt att du upplever kontakten med så bra./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-10-15
    Inglasning av balkong
    Lång väntetid
    Men väl leveransen på plats, snabb och smidig uppsättning
    Hej Tommy. När man behöver ansöka om bygglov så tar allt längre tid. I dessa pandemitider så tar det 10 veckor att få godkänt bygglov. Detta kan vi inte styra utan det är kommunens handläggningstid. Kul att du är nöjd med allt när det blev klart. Hoppas du får många sköna stunder på din inglasade balkong./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-10-14
    Tack så jättemycket mycket det är en jätte bra bygg bolag rekommendera r verkligen.mhv Jamal Aldin, Frisör JM
    Hej. Tack för rekommendationen. Nu får ni njuta av er inglasade uteplats/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-10-14
    Trevlig, yrkeskunnig personal som utförde installation snabbt och lämnade en städad balkong efter sig. Inglasningen på balkongen fungerar väl.
    Hej Pertti. Tack för din fina rekommendation. Vi jobbar jättehårt på att alla kunder ska få samma fina upplevelse som du. Jag önskar dig många sköna stunder i din nya inglasade balkong./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
  • Ritva T
    skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-10-14
    Jag fick min balkong inglasad av företaget Sakkes. Arbetet utfördes med perfektion. Jag är mycket nöjd för Sakkes personal hur de utförde arbetet och att de skyddade mina mattor innan de klev in i lägenheten. Om någon kommer och frågar efter rekommendation så får Sakkes 20 av 10 poäng.
    Hej Ritva. Tack för din härliga rekommendation. Bättre betyg kan man inte få. Vi jobbar idogt med att inglasnings projekten ska löpa så smidigt det bara går. Jag vidarebefordrar berömmet till mina duktiga montörer. Njut av fulla muggar av din fina inglasade balkong/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-09-01
    Inglasning av balkong . Är jätte nöjd förutom att det tog tid att få hem dom . Han som sålde var jätte duktig och trevlig att prata med. Lätt att få tag på när man hade någon fråga under tiden
    Hej Diana. Tack för din ärliga rekommendation. Vi har jättestor efterfågan på våra inglasningar och denna gång blev det lite försenat. Otroligt roligt att du är nöjd med vår service. Önskar er många sköna fikastunder på balkongen Mvh.Kimmo v Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-08-29
    Jag beställde brandvägg mot grannen, inglasning med solskydd, inre beklädnad för balkongräcket och matta på golvet.

Det tog lite tid innan allt var klart då arbetsdagarna inte var så långa.
    Mattan fick jag vänta på en dryg vecka efter inglasningen. Ett solskydd hade fel storlek och det fick jag vänta på ytterligare två veckor. Slutresultatet är bra och jag är nöjd.
    Hej Marie. Tack för ditt ärliga omdöme. Ibland gör vi människor fel i beställningsprocessen och så blev det i ditt fall. Jättekul att du är nöjd med slutresultatet, det är viktigast för oss. Önskar dig många sköna stunder på din nya fina inglasning/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-08-13
    Solskydd till två inglasade balkonger..
    Väl bemött.
    Minus tecken: Mycket dyrt och kort garantitid, endast två år.
    Hej Mona. Tack för ditt uppriktiga omdöme. Vårt kundbemötande är vårt signum. Jag är övertygad om att denna investering gör klimatet på era två inglasade balkonger mycket skönare. Vad gäller garantin så är den 2 år från vår leverantör. Hoppas ni får många sköna stunder på balkongen./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-07-30
    Glasade in balkongen och blev väldigt nöjd. De var både proffsiga och snabba 👍
    Hej Maria. Tack för rekommendationen. Nu kan du inreda balkongen som du vill. Mycket nöje/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-07-30
    Väldigt nöjd med min balkonginglasning. Det blev jättefint.
    Trevlig och proffsig personal. Själva jobbet gick på två dagar när väl bygglov och glas var klara efter ca två månader. Rekommenderas!
    Hej Lena. Tack för rekommendationen. Jättekul att du är nöjd. Hela processen med bygglov tar tid i dessa tider. Vi på Sakkes önskar dig många sköna stunder på din fina inglasade balkong. Mvh/Kimmo V med personal. Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-07-16
    Balkong. .
    Hej Gustav. Här är alla ord onödiga😀 Jag vet att du är supernöjd./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-07-06
    Inglasning av balkong.
    Supernöjd! Från de att de började med konstruktionen så var de färdiga med allas balkonger på bara ett par veckor. God kontakt både med försäljaren och installatören under tidens gång
    Hej Jonas. Tack för ditt fina omdöme. Jag förmedlar ditt beröm till mina montörer. Jag är jättenöjd att alla delar i projektet med er Brf. fortlöpte så otroligt bra. Hoppas ditt nya uterum gör vardagen ännu mysigare/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-07-05
    Jag har fått inglasad balkong. Allt vart helt enligt beskrivning och tidsplanen höll till 100%.Mycket vänligt bemötande från både säljare och montörer.
    Rekommenderas varmt.
    Hej Kristina. Tack för din varma rekommendation. Jag blir jättestolt när våra kunder är såhär nöjda. Vi jobbar hårt så att alla ska få samma fina upplevelse som du. Jag ger våra duktiga montörer en stor skopa av ditt beröm./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-07-02
    Köpt:
    - Inglasning
    - "inredning" - väggar på insida
    - Balkongmatta

Jag hade fått förklarat för mig ungefär hut lång tid det skulle ta och ungefär när det skulle bli av. Detta uppfylldes enligg förväntan. Snickaren/montören som var på plats var mycket duktig, väldigt fåordig (detta är positivt) men artig och proffsig.

Jag har dock fortfarande 3x problem som ännu inte är åtgärdade, jag misstänker att det är problem med leverans som orsakar förseningar. Jag kommer annars att höra av mig igen framöver.

I övrigt så är min helhetsupplevelse positiv.

/Alex S.
    Hej Alexander. Tack för din positiva rekommendation. De återstående plåtdetaljerna är beställda men tar lite extra lång tid i dessa tider. Vi är inte klara och nöjda med vårt arbete förrns alla plåtar är på plats. Jag ringer dig personligen och bokar dag när vi kommer. Under tiden önskar jag dig en trevlig sommar/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-07-02
    Sakés gjorde inglasning av min balkong. Det tog tid innan allting blev klar men trevlig personal har dem. Och fint blev det hemma hos mig. Rekommenderas varmt 👍
    Hej Senada. Tack för din varma rekommendation. Jättekul att allt blev till belåtenhet. Mvh/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-06-17
    Kan sammanfatta hela köpet inkl.montering med ett stort smile. 😀
    Hej Maria. Tack för din fina rekommendation. Det känns jättefint att du är så nöjd. Mvh/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-06-06
    Det gick snabbt och smidigt och vi är jätteböjda
    Hej Ronnie. Tack för rekommendationen. Jag önskar att ni får sköna stunder på balkongen/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-05-29
    Glasade in min balkong och är nöjd med både resultat och bemötande av både försäljare och installatör.
    Hej Lina. Tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd med oss på Sakkes. Nu hoppas jag att du får det riktigt skönt på balkongen med din nya fina inglasning./ Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-05-02
    Inglasning av balkong Borgholm
    Väl bemötta av företaget
    Montören gjorde ett utmärkt arbete
    Trevligt bemötande
    Hej Anna. Tack för rekommendationen. Jättekul att du är Nöjd med Sakkes. Jag ger mina duktiga montörer en stor skopa av ditt beröm. /Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-24
    Köpte inglasning av balkong. Nöjda, fick dock vänta rätt länge mellan materialleverans och installering. Väntetiden är förståelig, men info om den kan bli bättre!
    Hej Leena. Kul att ni är nöjda med inglasningen det är det viktigaste. Bristen på information om montagedag får jag ta på mig och bli ännu bättre i framtida projekt. Totalt sett så blev vi klara tidigare än planerat med hela er förening och det är väldigt positivt. Hoppas ni får det riktigt mysigt på er nya inglasade balkong./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-23
    Bra information
    Snabba svar vid ff
    Leverans före utlovad tidpunkt
    Hej Roland. Tack för rekommendationen. Kul att allt var till belåtenhet. Sakkes jobbar hårt på att alltid vara tillgängliga för er kunder. Det är roligt att våra projekt flyter på så bra att vi kan vi kan leverera innan utsatt tid./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-22
    Köpte räckesinglasning av balkong. Både säljare och montörer var väldigt trevliga och allt fungerade perfekt.
    Hej Tommy. Tack för rekommendationen. Roligt att du gillar oss på Sakkes./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-22
    Jag är helnöjd med all ert jobb. och bemötande.’
    Hej Kenneth. Tack för din rekommendation. Det är alldeles utmörkt att du är helnöjd. Då är vi på Sakkes solta. Hoppas du njuter av fulla muggar på balkongen/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-22
    Kompetenta montörer som också gav ett trevligt intryck. Möjligen kan jag tycka att priset för räckesglaset var väl högt i förhållande till tiden som det tog att glasa in en hel balkong.
    Hej Jeanette. Tack för rekommendationen. Priset kan upplevas högt men var offererat till er förening/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    Inglasning av balkong.
    Bemötandet kunde inte varit bättre.
    Så vänlig och trevlig personal.Vad jag som inte är så insatt i praktiska ting kan se så är jobbet väl utfört. Sedan har Kimmo varit en riktig stjärna. Vänligen Elsa-Britt Olsson
    Hej Elsa-Britt. Tack för din varma rekommendation Sakkes montörer är de bästa man kan få Jag ger både Daniel o Gustav en stor skopa beröm. Jättekul att du uppskattar allt arbete vi lagt ner i er bostadsrättsförening. Tack o bock. Mvh. Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-22
    Trevligt bemötande och fint och snabbt montage av balkonginglasning
    Hej Ingvar. Tack för rekommendationen. Det är jättekul att allt är till belåtenhet. Önskar er sköna stunder ute på er nya fina balkong./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-22
    Inglasning av uterum. Företaget överglänste våra förväntningar med råge genom mycket kunniga och trevliga montörer, som utförde både montering och instruktioner på ett förtjänstfullt sätt, och vi fick det uterum vi önskade.
    Hej Nils-Åke Och tack för rekommendationen. Jag blir lika stolt varje gång mina kunder blir lila nöjda som du. Sakkes montörer är jag jättestolt över. Jag ger dem massor av beröm. /Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-20
    Vi köpte en balkonginglasning som monterades av kompetenta och trevliga montörer. Den motsvarande alla våra förväntningar, vi fick ett rum till.
    Kvaliteten på delar av komponenterna var dock lite ojämn.
    Hej Leif. Tack för det fina omdömet. Jag ger montörerna en stor skopa beröm. Nu kan ni njuta av fulla muggar av balkongen året om. Jag tar till mig av dina idéer och förslag och för dem vidare till produktionsledaren/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-20
    Inglasning terrass som blev mkt bra. Jättetrevliga medarbetare som tog hänsyn i dessa virustider. Allt blev mkt bättre än jag förväntat mig och själva huset blev snyggare. Jag fick också mkt mera plats då jag trodde mina kvm skulle kännas instängt. Jag är jättenöjd. Sakkes kan jag verkligen rekommendera.
    Hej Elisabeth. Tack för rekommendationen. Roligt att du är nöjd med Sakkes som leverantör av din inglasning. Vi månar om alla kunder i dessa Corona tider. Vi önsksr dig sköna stunder på uteplstsen i den vackra våren/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
  • Catharina L
    skrev om Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-20
    Räkningen kom innan slutfört arbete. Därför bestrides till arbetet är slutfört. Glas och solskydd ännu ej komplett.
    Hej Catharina. Självklart behöver du inte betala fakturan innan sista solskyddet är på plats. Jag tar på mig att fakturan skickades ut för tidigt. Jag har sagt till ekonomiavdelningen att förlänga betaltiden tills dessa att allt är klart. Det viktiga för oss är att du blir nöjd med din investering, då är jag också nöjd. Mvh/Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    Inglasning av balkong
    Mycket bra bemötande
    Fick vad jag förväntade mig
    Tack för hjälpen!

Leif o Solveig Grönlund 1118
    Bovieran Borgholm
    Hej Leif och Solveig. Tack för det fina omdömet. Ett bra bemötande är en av Sakkes grundstenar. Kul att ni är nöjda med inglasningen. Önskar er sköna stunder på er nya inglasade balkong./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås
    2020-04-20
    Hel inglasning av en ca 8 kvm stor balkong. Det har fungerat bra hela vägen med beställning och alla tillstånd som har behövts. Förväntningarna från vår sida var också att det skulle fungera bra, som det gjorde. Proffsigt jobb av säljaren och montörerna. Bra bemötande från företagets sida. Det är en dyr investering, så då kräver vi som kund att det vara till belåtenhet.
    Torsten och Gunvor lgh1102 Borgholm
    Hej Torsten och Gunvor. Tack för er fina och beskrivande rekommendation. Jättekul att allt var till belåtenhet. Det ska vara Tryggt att göra affärer med Sakkes. Vi jobbar målmedvetet med att ge alla kunder får samma upplevelse som ni fick genom hela köpeprocessen. Jag är stolt över våra duktiga montörer och ger dem en stor skopa beröm./Kimmo V Sakkes Balkongkonsult Västerås