Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB Eskilstuna!

Bor du i Eskilstuna, Flen, Gnesta, Katrineholm, Nyköping, Oxelösund, Strängnäs, Trosa eller Vingåker med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning.

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB Eskilstuna har över 20 års erfarenhet av balkonginglasningar. Vårt mål är att vara en aktör som är uppriktig, pålitlig och kommunikativ till dig som kund. Efter att vi har hjälp dig med din balkonginglasning har vi alltid som mål att du ska vilja rekommendera oss vidare till andra kunder. Då kräver det att vi gör ett bra jobb, något som vi är säkra på att vi kan göra. Varmt välkommen till oss på Sakkes Balkongkonsult AB Eskilstuna!

Läs vad 24 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult Södermanland 2

2021-03-28
    Inglasning av balkong. Väldigt bra bemötande och uppfyllde förväntningarna. Väldigt nöjda.
    Tack så hjärtligt för era fina ord! Njut nu av den vackra våren på din nya fina inglasade balkong.

Mvh/ Kim på Sakkes
    2021-03-10
    Jag sitter med i styrelsen i vår bostadsrättsförening i Linköping och vi valde till slut Sakkes som leverantör av att glasa in balkoner till 7st boende.

Eftersom det är en någorlunda stor investering för många så var jag väldigt noggrann i urvalet då det finns risk att råka ut för oseriösa företag och andra överraskningar.
    Efter att ha kontaktat kanske ett 15-tal leverantörer så bad jag om offert från de som kändes bäst.

Anledningen till att vi valde Sakkes var att de var mest engagerade, följde upp, hade garantitid på 5 år och var väldigt seriösa.
    Kim gjorde ett grymt jobb och skötte hela processen med införsäljning, demo, kontakt med de berörda medlemmarna och framförallt det jobbigaste: bygglov hos kommunen.

Det som tog absolut mest tid för mig var att leta upp företag och granska dem, kontakta de som verkade vettiga, vara på plats för att ta in offerter och granska dessa, kontakta medlemmarna för deras åsikter osv.
    Eftersom jag själv inte hade någon kunskap alls inom detta område så var det väldigt viktigt att hitta en leverantör som hjälpte till med bygglov.

När väl valet av leverantör var spikat så behövde jag i princip inte göra någonting mer. Kim skötte rubbet!
    Sakkes är inte billigast men absolut inte dyrast. Och med tanke på hur resultatet blev och hur smidigt allt varit så är de väldigt prisvärda!

Det var några småsaker på slutresultatet jag anmärkte på efter montering. Jag sa till och de fixade det nästa dag.

Det var ganska mkt rester och metallbitar/flisor kvar på balkongen efter montörerna. Detta var iofs förståeligt då det var snöstorm och skräpet frusit fast i det snötäckta golvet under monteringen.
    Det enda som var lite tråkigt var att det även var en del skräp och många små metallbitar kvar inne i lägenheten. Ingen katastrof men en förbättringspotential.

Detta var bara en parentes och jag är hur nöjd som helst med resultatet, utförandet och helheten och rekommenderar verkligen Sakkes:)
    Hej Alexander!

Tack för rekommendationen.

Med en önskan om många fina stunder på balkongen. Med vänlig hälsning / Kim G
    2021-03-10
    Inglasning av balkong samt matta till balkongen.

Bra information, trevligt bemött, personlig säljare.
    Lyckades leverera mycket tidigare än förväntat.
    Topp!
    Hej Rasmus!

Tack för era fina rekommendationer. Hoppas ni njuter extra mycket när ni nu fått det ni önskade.

Med vänliga hälsningar / Kim G
    2021-03-09
    Inglasning av balkong. Snabbt och proffsigt gjort. Bra kommunikation med företaget innan och efter utfört arbete. Det blev snyggt och vi är jättenöjda.
    Tack så mycket Jessica för era värmande rekommendationer.

Hoppas ni får många trevliga stunder på balkongen.

Med vänliga hälsningar / Kim G
    2020-07-17
    Inglasning av balkongen. Alltid trevligt bemötande. Håller vad de lovar, och lätt att komma i kontakt med.
    Hej Christina.

Tack för din rekommendation.
    Vi jobbar stenhårt på att alla kunder ska känna och uppleva oss på Sakkes just som du beskriver.
    Hoppas du njuter av fulla muggar på din inglasade balkong/Kimmo V
    2020-03-18
    Tak över och inglasning av balkong, inkl solgardiner och matta. Vi blev mycket bra bemötta av säljare och montörer, som gjorde ett jättefint jobb. Allt sköttes mycket proffsigt och det blev t o m färdigt tidigare än vi hade räknat med.
    Hej Nisse,
    Tack för rekommendationen. Jag ska också framföra det till montörerna.
    Jag önskar dig och Monica en trevlig vår på er inglasade balkong!
    Mvh Fredrik på Sakkes
    2020-01-07
    Inglasning av vår balkong
    Mycket bra och trevligt
    Väl genomfört arbete
    Vi kommer att rekommendera er vidare
    Hej Anne och Leif,

Tack för er fina rekommendation. Jag skickar vidare er beröm till montören Alex.

Jag önskar er många fina stunder på er inglasade balkong!
    Mvh Fredrik på Sakkes
    2019-08-25
    Vi sätter en 4 pga att vi fick vänta länge och att en ruta var trasig.
    Vi tycker vi blev bra bemötta av all personal vi träffade eller hade kontakt med.
    Vi glasade in vår balkong i slutet av maj och är hitentills väldigt nöjda.
    Mvh Eva och Mats
    Hej Eva!

Tack för rekommendationen! Tråkigt att ni fick vänta på rutan. Hoppas dock att det i slutändan hamnar i skymundan och ni får många fina stunder på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P
    2019-03-12
    Vi kom hem från utlandet i går 11/3 på kvällen.
    Har nu finstädat och inglasningen ser mycket bra ut, har ej träffat några montörer så någon bedömning om dom kan jag ej göra men efter som allt ser bra ut så kan jag rekommendera sakkes.
    Med vänlig hälsning,
    Rolf & Yvonne Thulin
    Bovieran i Strängnäs
    Hej och tack Rolf och Yvonne för rekommendationen! Välkommen hem och mycket nöje på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-03-10
    Jag köpte glasat vindskydd till balkongen. Jag har blivit väl bemött och arbetet har förlöpt snabbt och snyggt.
    Margareta Bexelius
    Hej Margareta och tack för rekommendationen! Vi önskar er många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-03-06
    Monteringen gick bra och även resultatet blev bra. Det blev en hel del metallspån efter borrningarna. I stort sett är vi mycket nöjda.
    Hej Göran och tack för rekommendationen! Aluminiumspån är något vi vill minimera och i bästa fall undvika helt och hållet, men ibland är det ofrånkomlig, då vi jobbar året runt i ur och skur. Tack för synpunkten. Den tar vi med oss. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-03-01
    Vid ert första möte gav Ni ett seriöst intryck, framför allt Ert fulla åtagande samt mycket prisvärt och snabb montering
    Personalen mycket trevlig och
    Yrkeskunnig. Vi kommer att
    Rekommendera Er.
    Vi har mycket glädje av balkongen
    Nu
    Hej Lars Uno! Tack för rekommendationen. Det värmer. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-03-01
    Vi är mycket nöjda med arbetet och trevligt bemötande.
    Lola Nilsson Strängnäs
    Hej Lola! Tack för rekommendationen. Ha det bra och hoppas ni njuter av ert magnifika boende. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-28
    Hej, vi är väldigt nöjda med inglasningen på våran balkong.
    Personalen har varit väldigt trevliga killar.
    Allt har gott smidigt och fort, vi kommer rekommendera Saakes
    till våra vänner.
    Med vänlig hälsning,
    Yvonne & Janne 1110
    Hej och tack för rekommendationen! Hoppas att ni får fina stunder på den inglasade balkongen. Ha det bra. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-28
    Balkong inglasad. Trevlig o kunnig personal. Vi har fått ett extra rum under en större del av året.
    Hej Henry och tack för rekommendationen! Mycket nöje i ert extra rum. En av våra slogan är "Balkonginglasning - lite extra lyx i din vardag". Ha det bra! Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    Inglasning av balkong
    Jag är nöjd med upplevelsen. Har dock några brister på den färdiga produkten.
    Hej Håkan och tack för rekommendationen! Vi kontaktar dig så fixar vi bristerna snarast. Väl mött! Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-27
    De är snabba och bra. Snyggt jobbat. Vi är nöjda.
    Har fått klagomål från boende på markplanet som inte tycker om att det blir aluminiumspån, popnitrester och annat på marken på deras tomt.
    Hej Birgitta! Tack för rekommendationen. Vi kommer att kontakta din granne och se om vi kan på något sätt återgälda besväret. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-26
    20 st balkonginglasningar till Bovieran Strängnäs. Ett toppenbemötande av säljaren som hjälpte till med bygglovsansökan som gick suveränt snabbt. Snabb leverans och fantastiska montörer som fixade allt på utlovad tid. Vi är alla jättenöjda och vi kan varmt rekommendera företaget.
    Hej Beryl! Så roligt att höra. Jag vill minnas att ni fått rekommendationer från er syskonförening i Skövde och då är det extra kul att leva upp till rekommendationen. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-26
    Sakkes glasade in räcket på vår balkong. Vi är mycket nöjda med både resultatet och det sätt på vilket personalen utförde mätningar och montering.
    Tack Hans för rekommendationen! Vi levererar vidare dina hälsningar till mättekniker och montör. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
  • Birgitta N
    skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    Inglasning av balkong.
    Bra bemött. Raka besked snabb offert. Hjälpte till med min ansökan av bygglovet.
    Trevlig kunnig personal, som gav tips och råd.
    Hade inga förväntningar men blev väldigt positivt överraskad av hur hela ärendet avlöpte, och är väldigt nöjd med slutresultatet.
    Hej Birgitta och tack för rekommendationen! Trevlig läsning. Ha det nu så gott på den inglasade balkongen. "Älska din balkong - glasa in den" är vårt motto. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-26
    Vi har fått det vi beställt och är mycket nöjda. Hittills har vi inte upplevt den fantastiska morgonsolen och värmen,det ser vi fram emot.
    . 😂😁
    Hej Linnea och tack för rekommendationen! Hoppas på många morgonsolar och trevlig värme på er inglasade balkong. Ha det bra. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-26
    Vi har fått vår balkong inglasad. Arbetet har genomförts snabbt och effektivt av mycket trevliga killar. Vi är mycket nöjda!
    Hej Karin och tack för rekommendationen! Svårt att vara otrevlig i ett trevligt sällskap. Montörerna hälsar. Må så gott! Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
  • Märta S
    skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    Inglasning balkong.

Mycket bra bemötande.

Bara positivt.
    Hej och tack för rekommendationen Märta! Njut nu av oasen. Ett otroligt fint koncept boende. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-26
    100% nöjd med allt . Har fått ett extra rum . Balkongdörren står vidöppen hela dagarna när solen skiner. 👍👏
    Hej och tack för rekommendationen! Tänka sig, ett extra rum att använda till vad man vill. "Balkonginglasning - lite extra lyx i din vardag". Ha det nu så gott! Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland