Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Välkommen till Sakkes Balkongkonsult AB Eskilstuna!

Bor du i Eskilstuna, Flen, Gnesta, Katrineholm, Nyköping, Oxelösund, Strängnäs, Trosa eller Vingåker med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning.

Vi på Sakkes Balkongkonsult AB Eskilstuna har över 20 års erfarenhet av balkonginglasningar. Vårt mål är att vara en aktör som är uppriktig, pålitlig och kommunikativ till dig som kund. Efter att vi har hjälp dig med din balkonginglasning har vi alltid som mål att du ska vilja rekommendera oss vidare till andra kunder. Då kräver det att vi gör ett bra jobb, något som vi är säkra på att vi kan göra. Varmt välkommen till oss på Sakkes Balkongkonsult AB Eskilstuna!

Läs vad 53 kunder tycker om Sakkes Balkongkonsult Södermanland 2

2022-03-31 Insamlad av företaget
    Vi inglasade vara balcon.
    Fantastiskt arbete och utmärkt service.
    Hej Marco! Stort tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni får många fina stunder på balkongen.

2022-03-23 Insamlad av företaget
    Företaget Sakke levererade det som utlovades.
    Våra förväntningar på inglasningen av vår balkong uppfylldes helt glasklart.
    Hej Stefan!

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du tyckte allt var glasklart.

2022-03-20 Insamlad av företaget
    Bra bemötande
    Trevlig positiv personal
    Utmärkt resultat
    Hej Kjell.

Super tack för ert fina omdöme. Er förenings inglasning blev fantastiskt fint och vi hoppas att ni kommer få många härliga stunder.
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    Bra kontakt vänligt bemötande snabba svar.
    Hej Douglas.

Tack för er recension. Vi är mycket glada över att fått förtroende ännu en gång ifrån er. Hoppas er inglasning känns lika bra som den första ni gjort.
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    Alltid vänligt och snabbt bemött!
    Hej Åke!

Tack för dina fina ord. Vi önskar dig många härliga dagar på er fantastiska balkong.

2022-03-15 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med montering och resultat, det ändå att klaga på är att man själv måste dra av tejpbitar och städa/putsa fönsterna då de ser lite halvfräscha ut efter montering.
    Hej Joel, tack för din feedback. Härligt att du är nöjd, och de bitar du kände dig lite mindre nöjd utöver tar vi med oss för framtiden. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-14 Insamlad av företaget
    Leveranstiden ändrades vid två tillfällen trots löfte om installation innan jul. Dålig info till mig. Däremot är jag jättenöjd med själva inglasningen.
    Hej Anne, vi tackar för din feedback. Just innan julen påverkades vi otroligt av covid-19 som påverkade leveranstiderna utan framförhållning, vilket vi också är otroligt ledsna för. Motgångar leder dock till lärande och även så i denna situation. Vi tar verkligen till oss utav dina ord och ser över förbättringsmöjligheter. Det glädjer mig att du är nöjd med inglasningen och jag hoppas att du får många minnesvärda och härliga dagar där. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-14 Insamlad av företaget
    Köpt inglasning av balkong
    Dålig återkoppling och lovade lägre pris om vi skulle bli över 10 st som beställde...Vi blev 14-16 st! Fick ändå inte lägre pris, Kim skyllde på att det saknades ett visst mått :-( för att kunna få billigare från fabriken Anser att han lurade oss med falsk prisföring för att vi skulle beställa
    Dessutom har dom inte slutbesiktat fast dom skulle komma för en månad sen Ingen har hört av sig Ang när dom ska besikta
    Själva inglasningen är fin annars
    Hej Britt-Marie, tack för din feedback. När vi offererade er förening hade vi två priser med i offerten. Ena priset baserad på styckes priser och andra priset baserat på beställning vid större kvantitet. Du har fått priset för större kvantitet. Det jag nämnde under visningen var att om alla beställer samtidigt och vi skulle kunna få ungefär det dubbla i löpmeter (dvs antalet meterglas) går det att förhandla ner priset ytterligare. I det här fallet gick inte det då vi blev 13 beställare vid första beställning och tre beställare i efterhand. Detta genererade i att vi inte nådde den önskade gränsen.

Gällande slutbesiktning kommer det göras efter att samtliga balkonger är färdigmonterade. Vi har i denna vecka slutfört den sista och kommer att börja boka upp slutbesiktningar i närtid.

Men det glädjer mig enormt att du är nöjd med din inglasning. Själva processen innan tar jag till mig och tackar för att få möjligheten att förbättra mig.

Hälsningar, Kim Gabrielson.
    Bra bemötande.
    Tydlig och konkret demo av inglasningen med deras portabla monter-vagn.
    Förväntningarna har uppfyllts.
    Var med i en större gruppbeställning. Jag "föll dock mellan stolarna" och fick inte den utlovade konsultationen som skulle ges på plats för att diskutera utförandet. Det talades om att man skulle kunna påverka storleken på glas och antal glas vilket skulle diskuteras. Den bortglömda konsultationsbiten löstes över telefon. Dock blev inget skräddarsytt efter önskemål som sades vid första mötet utan det blev en standardlösning som var densamma som alla andra balkonger. Men det blev ett bra resultat i slutändan oavsett!
    Priset justerades något till följd av en större försening. En snygg gest från Sakkes.
    Bra telefonkontakt och vänligt bemötande.
    Jag skulle rekommendera Sakkes till andra.
    Beställde en 3-sidig inglasning om 1,6-4,5 meter. Fullhöjdsglas.
    Hej Andreas, tack så mycket för din rekommendation. Det var skönt att vi kunde uppfylla dina förväntningar även om det inte blev skräddarsytt och tack för att du litade på vår bedömning. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Hej trevligt bemötande ock väldigt duktiga
    Hej Ylva, tackar ödmjukast för din rekommendation. Härligt att du är nöjd. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Bra bemött. Men slarvig installation, glömde bort att göra klart, dålig kommunikation mellan personer på företaget gjorde att när felen skulle åtgärdas så hade installatören fått fel info.
    Hej Jonas, tack för din feedback. Det är viktigt för oss att bli medvetna om allt vi kan förbättra. Skönt att du trots allt känner dig bra bemött. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga och proffsiga!
    Hej Emil, vad glada vi blir för din rekommendation. Stort tack. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Stor tack Kim!
    Mycket bra jobbat.
    Vi uppskattar!
    Ahmed
    Hej Ahmed, tack själv för din fina rekommendation. Det var ett nöje att få leverera inglasningen till dig. Vi uppskattar dig som kund. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Bra bemötande , bra jobb är helnöjd med min inglasning .
    Hej Ulf, vad roligt att höra. Hoppas att du får många trevliga dagar på din inglasade balkong. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Bra information om förseningen på vår balkonginglasning.
    Hej Jenny, vad skönt att du är nöjd trots förseningen på balkonginglasningen. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Trevlig personal, kunnig, snabbfotad.
    Hej Chlifford, tack för din rekommendation. Vad härligt att du är nöjd. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Vi valde att delvis glasa in balkongen och det blev så bra som vi tänkt oss. Snabbt och proffesionellt utfört arbete. Bra finish på materielet. Tydlig och bra säljkontakt. Så vi är så här långt väldigt nöjda.
    Hej Susanne, vad härligt att höra. Det var ett nöje att hjälpa er att uppnå era önskemål. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Toppen! Bra jobbat och mycket trevligt bemötande! Är verkligen jättenöjd! Min inglasade balkong blev ett extra rum och så fin! Bra med solskydd också som ger ett extra lyft till balkongen! De levde upp till alla förväntningar! 😀
    Hej Heidi, tack snälla för din rekommendation. Det gör oss väldigt glada att du är nöjd med både produkten och vi som arbetat med dig. Det är alltid trevligt att ha ett extra rum med mycket ljusinsläpp, men när solen gassar på rejält är det skönt att kunna dra fram solskydden, klokt val av dig. Vi önskar dig många härliga timmar i ditt nya inglasade extra rum. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Allt fungerade toppen tills det var monterat och klart sedan uppstod diverse fel som ska åtgärdas, det är sagt att det ska åtgärdas, vilket jag är övertygad att det ska. Men när, det är länge sedan som det är sagt att ni ska komma och åtgärda
    Hej Ulf, vad roligt att det fungerade toppen och vi ska se till att det fortsättningsvis gör det också. Jag kommer att kontakta dig inom kort angående åtgärderna. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    Hej!
    Jag vill verkligen rekommendera Sakke till alla mina kontakter. En perfekt kundupplevelse från start till mål. Bra information och visning initialt.
    Engagerad och serviceminded personal som monterade, smidigt och enkelt och jag är jättenöjd med slutresultatet, varmaste tack🙏
    Hej Camilla, wow vilka ord, vi är väldigt tacksamma för dessa. Du beskriver våra mål och det känns skönt att vi kunde uppnå dem för dig. Önskar dig en härlig vår och kommande sommar i din nya inglasning. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Snabbt enkelt effektivt och trevligt bemötande och utförande av arbetet
    Hej Gustav, tack för dina fina ord. Det glädjer oss att du är nöjd. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    Balkong inglasning.
    Montörer kan förbättra fogningen, samt städning av metallspån. Det är min ända önskade förbättring, annars var allt toppen.

Utöver det rekommenderar jag starkt sakkes
    Hej Linnea! Tack för rekommendationen och för din feedback, den är värdefull och vi ska absolut ta med oss den. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    Fruktansvärt nöjd!
    Hade turen att få Norrlands stolthet; som glasade in min balkong. Riktigt proffsig kille. Gjorde jobbet snabbt utan att kompromissa på kvalitén.
    Kan varmt rekommendera sakkes som firma!
    Hej Mattias! Vad härligt att höra, effektivitet men med kvalité är ju en perfekt kombination. Hoppas att du får många kvalitativa timmar på din inglasade balkong. Hälsningar, Kim Gabrielson. Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Flexibel att anpassa sig efter våra önskemål. Trevliga och proffsiga montörer. Bra podukt. Vi är väldigt nöjda med inglasningen av vår balkong.
    Hej Kerstin!
    Tackar ödmjukast för dina fina ord. Det är väldigt viktigt att lyssna på era önskemål och vi gör självfallet vårat yttersta för att uppfylla dem. Hälsningar, Kim Gabrielson.
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Snabb och proffsig hjälp! Resultatet blev superbra!
    Hej Hanna!
    Vad härligt att du är nöjd med resultatet. Skönt att ni äntligen får njuta av er inglasning och att extrarummet kommer väl tillhands. Hälsningar, Kim Gabrielson.
    2021-11-21 Insamlad av företaget
    Jag uppskattade verkligen helhetslösningen, att de hjälpte med bygglovsansökan och jag som kund behövde inte göra något själv utan kunde bara luta mig tillbaka och njuta av resultatet!
    Hej Susanna!
    Vi uppskattar verkligen dig och att du valde att arbeta med oss. Hoppas att din syster kommer få härliga och minnesvärda stunder på balkongen. Hälsningar, Kim Gabrielson.
    2021-11-21 Insamlad av företaget
    Det var perfekt och bra allting.
    Hej Göran!
    Det gör mig väldigt glad att höra. Jag hoppas att du får sköna dagar och kvällar på din inglasade balkong. Hälsningar, Kim Gabrielson.
    2021-11-19 Insamlad av företaget
    Inglasad balkong.

Montering gick fort .
    Hej Zamin!
    Tack för förtroendet. Detaljerad men effektiv montering är vår specialitet eftersom det är viktigt för oss att du så snabbt som möjligt ska få njuta av ditt nya uterum. Så det gör oss väldigt glada att du tyckte att monteringen gick fort. Hälsningar, Kim Gabrielson.
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Tycker att Sakkes levde upp till våra förväntningar.
    Hej Sören!
    Vad kul att höra. Hoppas att dina dagar i din inglasade balkong gör detsamma. Det var ett nöje för oss att leverera till dig. Hälsningar, Kim Gabrielson.
    2021-03-28 Spontant omdöme
    Inglasning av balkong. Väldigt bra bemötande och uppfyllde förväntningarna. Väldigt nöjda.
    Tack så hjärtligt för era fina ord! Njut nu av den vackra våren på din nya fina inglasade balkong.

Mvh/ Kim på Sakkes
    2021-03-10 Spontant omdöme
    Jag sitter med i styrelsen i vår bostadsrättsförening i Linköping och vi valde till slut Sakkes som leverantör av att glasa in balkoner till 7st boende.

Eftersom det är en någorlunda stor investering för många så var jag väldigt noggrann i urvalet då det finns risk att råka ut för oseriösa företag och andra överraskningar.
    Efter att ha kontaktat kanske ett 15-tal leverantörer så bad jag om offert från de som kändes bäst.

Anledningen till att vi valde Sakkes var att de var mest engagerade, följde upp, hade garantitid på 5 år och var väldigt seriösa.
    Kim gjorde ett grymt jobb och skötte hela processen med införsäljning, demo, kontakt med de berörda medlemmarna och framförallt det jobbigaste: bygglov hos kommunen.

Det som tog absolut mest tid för mig var att leta upp företag och granska dem, kontakta de som verkade vettiga, vara på plats för att ta in offerter och granska dessa, kontakta medlemmarna för deras åsikter osv.
    Eftersom jag själv inte hade någon kunskap alls inom detta område så var det väldigt viktigt att hitta en leverantör som hjälpte till med bygglov.

När väl valet av leverantör var spikat så behövde jag i princip inte göra någonting mer. Kim skötte rubbet!
    Sakkes är inte billigast men absolut inte dyrast. Och med tanke på hur resultatet blev och hur smidigt allt varit så är de väldigt prisvärda!

Det var några småsaker på slutresultatet jag anmärkte på efter montering. Jag sa till och de fixade det nästa dag.

Det var ganska mkt rester och metallbitar/flisor kvar på balkongen efter montörerna. Detta var iofs förståeligt då det var snöstorm och skräpet frusit fast i det snötäckta golvet under monteringen.
    Det enda som var lite tråkigt var att det även var en del skräp och många små metallbitar kvar inne i lägenheten. Ingen katastrof men en förbättringspotential.

Detta var bara en parentes och jag är hur nöjd som helst med resultatet, utförandet och helheten och rekommenderar verkligen Sakkes:)
    Hej Alexander!

Tack för rekommendationen.

Med en önskan om många fina stunder på balkongen. Med vänlig hälsning / Kim G
    2021-03-10 Spontant omdöme
    Inglasning av balkong samt matta till balkongen.

Bra information, trevligt bemött, personlig säljare.
    Lyckades leverera mycket tidigare än förväntat.
    Topp!
    Hej Rasmus!

Tack för era fina rekommendationer. Hoppas ni njuter extra mycket när ni nu fått det ni önskade.

Med vänliga hälsningar / Kim G
    2021-03-09 Spontant omdöme
    Inglasning av balkong. Snabbt och proffsigt gjort. Bra kommunikation med företaget innan och efter utfört arbete. Det blev snyggt och vi är jättenöjda.
    Tack så mycket Jessica för era värmande rekommendationer.

Hoppas ni får många trevliga stunder på balkongen.

Med vänliga hälsningar / Kim G
    2020-07-17 Spontant omdöme
    Inglasning av balkongen. Alltid trevligt bemötande. Håller vad de lovar, och lätt att komma i kontakt med.
    Hej Christina.

Tack för din rekommendation.
    Vi jobbar stenhårt på att alla kunder ska känna och uppleva oss på Sakkes just som du beskriver.
    Hoppas du njuter av fulla muggar på din inglasade balkong/Kimmo V
    2020-03-18 Insamlad av företaget
    Tak över och inglasning av balkong, inkl solgardiner och matta. Vi blev mycket bra bemötta av säljare och montörer, som gjorde ett jättefint jobb. Allt sköttes mycket proffsigt och det blev t o m färdigt tidigare än vi hade räknat med.
    Hej Nisse,
    Tack för rekommendationen. Jag ska också framföra det till montörerna.
    Jag önskar dig och Monica en trevlig vår på er inglasade balkong!
    Mvh Fredrik på Sakkes
    2020-01-07 Insamlad av företaget
    Inglasning av vår balkong
    Mycket bra och trevligt
    Väl genomfört arbete
    Vi kommer att rekommendera er vidare
    Hej Anne och Leif,

Tack för er fina rekommendation. Jag skickar vidare er beröm till montören Alex.

Jag önskar er många fina stunder på er inglasade balkong!
    Mvh Fredrik på Sakkes
    2019-08-25 Spontant omdöme
    Vi sätter en 4 pga att vi fick vänta länge och att en ruta var trasig.
    Vi tycker vi blev bra bemötta av all personal vi träffade eller hade kontakt med.
    Vi glasade in vår balkong i slutet av maj och är hitentills väldigt nöjda.
    Mvh Eva och Mats
    Hej Eva!

Tack för rekommendationen! Tråkigt att ni fick vänta på rutan. Hoppas dock att det i slutändan hamnar i skymundan och ni får många fina stunder på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P
    2019-03-12 Spontant omdöme
    Vi kom hem från utlandet i går 11/3 på kvällen.
    Har nu finstädat och inglasningen ser mycket bra ut, har ej träffat några montörer så någon bedömning om dom kan jag ej göra men efter som allt ser bra ut så kan jag rekommendera sakkes.
    Med vänlig hälsning,
    Rolf & Yvonne Thulin
    Bovieran i Strängnäs
    Hej och tack Rolf och Yvonne för rekommendationen! Välkommen hem och mycket nöje på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-03-10 Spontant omdöme
    Jag köpte glasat vindskydd till balkongen. Jag har blivit väl bemött och arbetet har förlöpt snabbt och snyggt.
    Margareta Bexelius
    Hej Margareta och tack för rekommendationen! Vi önskar er många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-03-06 Spontant omdöme
    Monteringen gick bra och även resultatet blev bra. Det blev en hel del metallspån efter borrningarna. I stort sett är vi mycket nöjda.
    Hej Göran och tack för rekommendationen! Aluminiumspån är något vi vill minimera och i bästa fall undvika helt och hållet, men ibland är det ofrånkomlig, då vi jobbar året runt i ur och skur. Tack för synpunkten. Den tar vi med oss. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-03-01 Spontant omdöme
    Vid ert första möte gav Ni ett seriöst intryck, framför allt Ert fulla åtagande samt mycket prisvärt och snabb montering
    Personalen mycket trevlig och
    Yrkeskunnig. Vi kommer att
    Rekommendera Er.
    Vi har mycket glädje av balkongen
    Nu
    Hej Lars Uno! Tack för rekommendationen. Det värmer. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-03-01 Spontant omdöme
    Vi är mycket nöjda med arbetet och trevligt bemötande.
    Lola Nilsson Strängnäs
    Hej Lola! Tack för rekommendationen. Ha det bra och hoppas ni njuter av ert magnifika boende. Vänligen, Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-28 Spontant omdöme
    Hej, vi är väldigt nöjda med inglasningen på våran balkong.
    Personalen har varit väldigt trevliga killar.
    Allt har gott smidigt och fort, vi kommer rekommendera Saakes
    till våra vänner.
    Med vänlig hälsning,
    Yvonne & Janne 1110
    Hej och tack för rekommendationen! Hoppas att ni får fina stunder på den inglasade balkongen. Ha det bra. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-28 Spontant omdöme
    Balkong inglasad. Trevlig o kunnig personal. Vi har fått ett extra rum under en större del av året.
    Hej Henry och tack för rekommendationen! Mycket nöje i ert extra rum. En av våra slogan är "Balkonginglasning - lite extra lyx i din vardag". Ha det bra! Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    Inglasning av balkong
    Jag är nöjd med upplevelsen. Har dock några brister på den färdiga produkten.
    Hej Håkan och tack för rekommendationen! Vi kontaktar dig så fixar vi bristerna snarast. Väl mött! Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-27 Spontant omdöme
    De är snabba och bra. Snyggt jobbat. Vi är nöjda.
    Har fått klagomål från boende på markplanet som inte tycker om att det blir aluminiumspån, popnitrester och annat på marken på deras tomt.
    Hej Birgitta! Tack för rekommendationen. Vi kommer att kontakta din granne och se om vi kan på något sätt återgälda besväret. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-26 Spontant omdöme
    20 st balkonginglasningar till Bovieran Strängnäs. Ett toppenbemötande av säljaren som hjälpte till med bygglovsansökan som gick suveränt snabbt. Snabb leverans och fantastiska montörer som fixade allt på utlovad tid. Vi är alla jättenöjda och vi kan varmt rekommendera företaget.
    Hej Beryl! Så roligt att höra. Jag vill minnas att ni fått rekommendationer från er syskonförening i Skövde och då är det extra kul att leva upp till rekommendationen. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-26 Spontant omdöme
    Sakkes glasade in räcket på vår balkong. Vi är mycket nöjda med både resultatet och det sätt på vilket personalen utförde mätningar och montering.
    Tack Hans för rekommendationen! Vi levererar vidare dina hälsningar till mättekniker och montör. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
  • Birgitta N
    skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    Inglasning av balkong.
    Bra bemött. Raka besked snabb offert. Hjälpte till med min ansökan av bygglovet.
    Trevlig kunnig personal, som gav tips och råd.
    Hade inga förväntningar men blev väldigt positivt överraskad av hur hela ärendet avlöpte, och är väldigt nöjd med slutresultatet.
    Hej Birgitta och tack för rekommendationen! Trevlig läsning. Ha det nu så gott på den inglasade balkongen. "Älska din balkong - glasa in den" är vårt motto. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland
    2019-02-26 Spontant omdöme
    Vi har fått det vi beställt och är mycket nöjda. Hittills har vi inte upplevt den fantastiska morgonsolen och värmen,det ser vi fram emot.
    . 😂😁
    Hej Linnea och tack för rekommendationen! Hoppas på många morgonsolar och trevlig värme på er inglasade balkong. Ha det bra. Vänligen Ville P Sakkes Balkongkonsult Södermanland