Sakkes AB, Södermanland

Sakkes AB, Södermanland

En del av Sakkes AB www.sakkes.se
  • Badge2022

Välkommen till Sakkes AB Eskilstuna! Bor du i Eskilstuna, Flen, Gnesta, Katrineholm, Nyköping, Oxelösund, Strängnäs, Trosa eller Vingåker med omnejd? Då får du inte missa chansen att glasa in din balkong med ett av Sveriges bästa företag inom balkonginglasning. Vi på Sakkes AB Eskilstuna har över 20 års erfarenhet av balkonginglasningar....

61 omdömen om Sakkes AB, Södermanland

Sedan starten hos Reco 2021

Maria S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Vi köpte en helinglasning av balkong. Smidig och snabb affär. Detta kommer förlänga säsongen på vår balkong, vi är mycket nöjda! Proffsigt bemötande och utförande. Pelle och Mia

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Pelle och Mia. Tack för er rekommendation. Jag önskar er många sköna stunder på er nya fina inglasade balkong./Kimmo V

Kjell S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Mycket bra service och fint bemötande

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Tack Kjell för att du delar ditt omdöme. Det är jättekul att du gillar vårt sätt att arbeta. Jag hoppas att du får många sköna stunder på din fina inglasade balkong/Kimmo V

Birgitta F
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Klostergatan 14, inglasning ca 9 kvm (halva balkongen ) Möte o genomgång, mätning Beställning, bygglov. Tog den ca-tid vi fått Montering 2 dagar. Resultat - utmärkt Vi har noterat att vid störtregn läcker det in ca 2 dm på gavlarna. Undrar om listerna sedermera kommer att rosta? Torkar dock upp ganska fort. Totalupplevelse är UTMÄRKT. Vi är väldigt nöjda Birgitta o Janne Fridström

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Birgitta. Kul att du är nöjd med hela processen och nöjd men din fina inglasning med nytt tak. Som jag informerade om så är balkonginglasning inte ett helt tätt när det regnar och blåser storm. Golvplåtarna som monterats på gavlarna fuktar lite på golvet. Plåtarna kommer att hålla då de är lackade. Om det skulle läcka in vatten så är ni alltid välkomna att kontakta mig personligen./Kimmo V

Leif R
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hadde liten kontakt. Endast telefonkontakt med Inte samme tekniker som mätte og sänare instalerade.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Leif. Tack för ditt omdöme. De efterbeställde solskydd via telefon och min tekniker var hos dig och tog exakta mått. Sedan fick du fina solskydd så du kan njuta de allra soligaste dagarna på balkongen./Kimmo V

Rune L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Kontakten var både seriös och trevlig, all administration som t ex bygglov sköttes av Sakkes, installationen genomfördes med hög kvalitet. Sammantaget var allt enkelt och smidigt, från början till slut, för oss som kunder. Vi njuter av fulla drag vårt nya uterum!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Rune. Tack för ditt fina omdöme. Man blir extra stolt när allt klaffar från bygglovsansökan till färdigt montage. Kommunen ska beröm för sitt fina engagemang i bygglovshanteringen. Jag önskar er allt gott./Kimmo V

Birgitta F
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Det började med en personlig träff då vi la fram våra önskemål. Inga som helst problem vi var överens Vi fick hjälp med bygglov, godkänt av brf o så gick några veckor för leverans. Byggtid 1 1/2 dag. Vi är så nöjda, allt har fungerat smärtfritt. Stort tack för ett fantastiskt jobb.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Birgitta. Tack för din fina rekommendation. Tack för ett smidigt samarbete från planering till färdig inglasning. Strängnäs kommun var också otroligt trevliga att samarbeta med vid bygglovsansökan. Et väldigt lyckat projekt från början till slut. Nu kan ni njuta året om på er inglasade balkong med fin utsikt./Kimmo v

Rune L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

God kontakt med säljenheten. Snabb återkoppling med svar på frågor. Våra förväntningar om att bättre kunna utnyttja en del av vår stora balkong överträffades. Vi är mycket nöjda med den effektiva och för oss enkla helhetstjänsten avseende mätning, bygglov och installation av inglasningen. Den senare mycket professionellt utförd.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Rune och Tack för din utförliga rekommendation. Det är med stolthet jag läser sådan fin återkoppling. Mina montörer är verkligen utmärkta hantverkare och jag hoppas att ni får många fina stunder på er fina nya inglasade balkong/Kimmo V

Bert E

Allt var jättebra . Bemötande leverans montering Sakkes rekomenderas

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Bert. Tack för din rekommendation. Det lika roligt varje gång som mina kunder är nöjda med allt vad vi på Sakke har att erbjuda. Hoppas att du får mycket glädje av din verkligt stora och inglasade balkong/Kimmo V

Marco D
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Vi inglasade vara balcon. Fantastiskt arbete och utmärkt service.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Marco! Stort tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni får många fina stunder på balkongen. Hälsningar, Kim Gabrielson

Stefan D
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Företaget Sakke levererade det som utlovades. Våra förväntningar på inglasningen av vår balkong uppfylldes helt glasklart.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Stefan! Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du tyckte allt var glasklart. Hälsningar, Kim Gabrielson

Kjell J

Bra bemötande Trevlig positiv personal Utmärkt resultat

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Kjell. Super tack för ert fina omdöme. Er förenings inglasning blev fantastiskt fint och vi hoppas att ni kommer få många härliga stunder. Hälsningar, Kim Gabrielson

Douglas H
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Bra kontakt vänligt bemötande snabba svar.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Douglas. Tack för er recension. Vi är mycket glada över att fått förtroende ännu en gång ifrån er. Hoppas er inglasning känns lika bra som den första ni gjort. Hälsningar, Kim Gabrielson

Åke N
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Alltid vänligt och snabbt bemött!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Åke! Tack för dina fina ord. Vi önskar dig många härliga dagar på er fantastiska balkong. Hälsningar, Kim Gabrielson

Joel A
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Mycket nöjd med montering och resultat, det ändå att klaga på är att man själv måste dra av tejpbitar och städa/putsa fönsterna då de ser lite halvfräscha ut efter montering.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Joel, tack för din feedback. Härligt att du är nöjd, och de bitar du kände dig lite mindre nöjd utöver tar vi med oss för framtiden. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Anne L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Leveranstiden ändrades vid två tillfällen trots löfte om installation innan jul. Dålig info till mig. Däremot är jag jättenöjd med själva inglasningen.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Anne, vi tackar för din feedback. Just innan julen påverkades vi otroligt av covid-19 som påverkade leveranstiderna utan framförhållning, vilket vi också är otroligt ledsna för. Motgångar leder dock till lärande och även så i denna situation. Vi tar verkligen till oss utav dina ord och ser över förbättringsmöjligheter. Det glädjer mig att du är nöjd med inglasningen och jag hoppas att du får många minnesvärda och härliga dagar där. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Britt-marie K
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Köpt inglasning av balkong Dålig återkoppling och lovade lägre pris om vi skulle bli över 10 st som beställde...Vi blev 14-16 st! Fick ändå inte lägre pris, Kim skyllde på att det saknades ett visst mått :-( för att kunna få billigare från fabriken Anser att han lurade oss med falsk prisföring för att vi skulle beställa Dessutom har dom inte slutbesiktat fast dom skulle komma för en månad sen Ingen har hört av sig Ang när dom ska besikta Själva inglasningen är fin annars

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Britt-Marie, tack för din feedback. När vi offererade er förening hade vi två priser med i offerten. Ena priset baserad på styckes priser och andra priset baserat på beställning vid större kvantitet. Du har fått priset för större kvantitet. Det jag nämnde under visningen var att om alla beställer samtidigt och vi skulle kunna få ungefär det dubbla i löpmeter (dvs antalet meterglas) går det att förhandla ner priset ytterligare. I det här fallet gick inte det då vi blev 13 beställare vid första beställning och tre beställare...

Andreas S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Bra bemötande. Tydlig och konkret demo av inglasningen med deras portabla monter-vagn. Förväntningarna har uppfyllts. Var med i en större gruppbeställning. Jag "föll dock mellan stolarna" och fick inte den utlovade konsultationen som skulle ges på plats för att diskutera utförandet. Det talades om att man skulle kunna påverka storleken på glas och antal glas vilket skulle diskuteras. Den bortglömda konsultationsbiten löstes över telefon. Dock blev inget skräddarsytt efter önskemål som sades vid första mötet utan det blev...

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Andreas, tack så mycket för din rekommendation. Det var skönt att vi kunde uppfylla dina förväntningar även om det inte blev skräddarsytt och tack för att du litade på vår bedömning. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Ylva L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej trevligt bemötande ock väldigt duktiga

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Ylva, tackar ödmjukast för din rekommendation. Härligt att du är nöjd. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Jonas P
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Bra bemött. Men slarvig installation, glömde bort att göra klart, dålig kommunikation mellan personer på företaget gjorde att när felen skulle åtgärdas så hade installatören fått fel info.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Jonas, tack för din feedback. Det är viktigt för oss att bli medvetna om allt vi kan förbättra. Skönt att du trots allt känner dig bra bemött. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Emil B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Väldigt trevliga och proffsiga!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Emil, vad glada vi blir för din rekommendation. Stort tack. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Ahmed A

Stor tack Kim! Mycket bra jobbat. Vi uppskattar! Ahmed

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Ahmed, tack själv för din fina rekommendation. Det var ett nöje att få leverera inglasningen till dig. Vi uppskattar dig som kund. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Ulf L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Bra bemötande , bra jobb är helnöjd med min inglasning .

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Ulf, vad roligt att höra. Hoppas att du får många trevliga dagar på din inglasade balkong. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Jenny J
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Bra information om förseningen på vår balkonginglasning.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Jenny, vad skönt att du är nöjd trots förseningen på balkonginglasningen. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Chlifford G
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Trevlig personal, kunnig, snabbfotad.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Chlifford, tack för din rekommendation. Vad härligt att du är nöjd. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Susanne Ö
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Vi valde att delvis glasa in balkongen och det blev så bra som vi tänkt oss. Snabbt och proffesionellt utfört arbete. Bra finish på materielet. Tydlig och bra säljkontakt. Så vi är så här långt väldigt nöjda.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Susanne, vad härligt att höra. Det var ett nöje att hjälpa er att uppnå era önskemål. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Heidi A
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Toppen! Bra jobbat och mycket trevligt bemötande! Är verkligen jättenöjd! Min inglasade balkong blev ett extra rum och så fin! Bra med solskydd också som ger ett extra lyft till balkongen! De levde upp till alla förväntningar! 😀

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Heidi, tack snälla för din rekommendation. Det gör oss väldigt glada att du är nöjd med både produkten och vi som arbetat med dig. Det är alltid trevligt att ha ett extra rum med mycket ljusinsläpp, men när solen gassar på rejält är det skönt att kunna dra fram solskydden, klokt val av dig. Vi önskar dig många härliga timmar i ditt nya inglasade extra rum. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Ulf L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Allt fungerade toppen tills det var monterat och klart sedan uppstod diverse fel som ska åtgärdas, det är sagt att det ska åtgärdas, vilket jag är övertygad att det ska. Men när, det är länge sedan som det är sagt att ni ska komma och åtgärda

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Ulf, vad roligt att det fungerade toppen och vi ska se till att det fortsättningsvis gör det också. Jag kommer att kontakta dig inom kort angående åtgärderna. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Camilla K
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej! Jag vill verkligen rekommendera Sakke till alla mina kontakter. En perfekt kundupplevelse från start till mål. Bra information och visning initialt. Engagerad och serviceminded personal som monterade, smidigt och enkelt och jag är jättenöjd med slutresultatet, varmaste tack🙏

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Camilla, wow vilka ord, vi är väldigt tacksamma för dessa. Du beskriver våra mål och det känns skönt att vi kunde uppnå dem för dig. Önskar dig en härlig vår och kommande sommar i din nya inglasning. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Gustaf E
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Snabbt enkelt effektivt och trevligt bemötande och utförande av arbetet

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Gustav, tack för dina fina ord. Det glädjer oss att du är nöjd. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Linnea O
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Balkong inglasning. Montörer kan förbättra fogningen, samt städning av metallspån. Det är min ända önskade förbättring, annars var allt toppen. Utöver det rekommenderar jag starkt sakkes

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Linnea! Tack för rekommendationen och för din feedback, den är värdefull och vi ska absolut ta med oss den. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Mattias A
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Fruktansvärt nöjd! Hade turen att få Norrlands stolthet; som glasade in min balkong. Riktigt proffsig kille. Gjorde jobbet snabbt utan att kompromissa på kvalitén. Kan varmt rekommendera sakkes som firma!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Mattias! Vad härligt att höra, effektivitet men med kvalité är ju en perfekt kombination. Hoppas att du får många kvalitativa timmar på din inglasade balkong. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Kerstin N
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Flexibel att anpassa sig efter våra önskemål. Trevliga och proffsiga montörer. Bra podukt. Vi är väldigt nöjda med inglasningen av vår balkong.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Kerstin! Tackar ödmjukast för dina fina ord. Det är väldigt viktigt att lyssna på era önskemål och vi gör självfallet vårat yttersta för att uppfylla dem. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Hanna H
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Snabb och proffsig hjälp! Resultatet blev superbra!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Hanna! Vad härligt att du är nöjd med resultatet. Skönt att ni äntligen får njuta av er inglasning och att extrarummet kommer väl tillhands. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Susanna I
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Jag uppskattade verkligen helhetslösningen, att de hjälpte med bygglovsansökan och jag som kund behövde inte göra något själv utan kunde bara luta mig tillbaka och njuta av resultatet!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Susanna! Vi uppskattar verkligen dig och att du valde att arbeta med oss. Hoppas att din syster kommer få härliga och minnesvärda stunder på balkongen. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Göran M
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Det var perfekt och bra allting.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Göran! Det gör mig väldigt glad att höra. Jag hoppas att du får sköna dagar och kvällar på din inglasade balkong. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Zamin H
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Inglasad balkong. Montering gick fort .

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Zamin! Tack för förtroendet. Detaljerad men effektiv montering är vår specialitet eftersom det är viktigt för oss att du så snabbt som möjligt ska få njuta av ditt nya uterum. Så det gör oss väldigt glada att du tyckte att monteringen gick fort. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Sören K
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Tycker att Sakkes levde upp till våra förväntningar.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Sören! Vad kul att höra. Hoppas att dina dagar i din inglasade balkong gör detsamma. Det var ett nöje för oss att leverera till dig. Hälsningar, Kim Gabrielson.

Fatme M
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Inglasning av balkong. Väldigt bra bemötande och uppfyllde förväntningarna. Väldigt nöjda.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Tack så hjärtligt för era fina ord! Njut nu av den vackra våren på din nya fina inglasade balkong. Mvh/ Kim på Sakkes

Alexander B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Jag sitter med i styrelsen i vår bostadsrättsförening i Linköping och vi valde till slut Sakkes som leverantör av att glasa in balkoner till 7st boende. Eftersom det är en någorlunda stor investering för många så var jag väldigt noggrann i urvalet då det finns risk att råka ut för oseriösa företag och andra överraskningar. Efter att ha kontaktat kanske ett 15-tal leverantörer så bad jag om offert från de som kändes bäst. Anledningen till att vi valde Sakkes var att de var mest engagerade, följde upp, hade garantitid...

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Alexander! Tack för rekommendationen. Med en önskan om många fina stunder på balkongen. Med vänlig hälsning / Kim G

Rasmus T
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Inglasning av balkong samt matta till balkongen. Bra information, trevligt bemött, personlig säljare. Lyckades leverera mycket tidigare än förväntat. Topp!

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Rasmus! Tack för era fina rekommendationer. Hoppas ni njuter extra mycket när ni nu fått det ni önskade. Med vänliga hälsningar / Kim G

Jessica B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Inglasning av balkong. Snabbt och proffsigt gjort. Bra kommunikation med företaget innan och efter utfört arbete. Det blev snyggt och vi är jättenöjda.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Tack så mycket Jessica för era värmande rekommendationer. Hoppas ni får många trevliga stunder på balkongen. Med vänliga hälsningar / Kim G

Christina L
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Inglasning av balkongen. Alltid trevligt bemötande. Håller vad de lovar, och lätt att komma i kontakt med.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Christina. Tack för din rekommendation. Vi jobbar stenhårt på att alla kunder ska känna och uppleva oss på Sakkes just som du beskriver. Hoppas du njuter av fulla muggar på din inglasade balkong/Kimmo V

Nisse S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Tak över och inglasning av balkong, inkl solgardiner och matta. Vi blev mycket bra bemötta av säljare och montörer, som gjorde ett jättefint jobb. Allt sköttes mycket proffsigt och det blev t o m färdigt tidigare än vi hade räknat med.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Nisse, Tack för rekommendationen. Jag ska också framföra det till montörerna. Jag önskar dig och Monica en trevlig vår på er inglasade balkong! Mvh Fredrik på Sakkes

Anne B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Inglasning av vår balkong Mycket bra och trevligt Väl genomfört arbete Vi kommer att rekommendera er vidare

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Anne och Leif, Tack för er fina rekommendation. Jag skickar vidare er beröm till montören Alex. Jag önskar er många fina stunder på er inglasade balkong! Mvh Fredrik på Sakkes

Eva B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Vi sätter en 4 pga att vi fick vänta länge och att en ruta var trasig. Vi tycker vi blev bra bemötta av all personal vi träffade eller hade kontakt med. Vi glasade in vår balkong i slutet av maj och är hitentills väldigt nöjda. Mvh Eva och Mats

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Eva! Tack för rekommendationen! Tråkigt att ni fick vänta på rutan. Hoppas dock att det i slutändan hamnar i skymundan och ni får många fina stunder på er inglasade balkong. Vänligen, Ville P

Rolf T
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Vi kom hem från utlandet i går 11/3 på kvällen. Har nu finstädat och inglasningen ser mycket bra ut, har ej träffat några montörer så någon bedömning om dom kan jag ej göra men efter som allt ser bra ut så kan jag rekommendera sakkes. Med vänlig hälsning, Rolf & Yvonne Thulin Bovieran i Strängnäs

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej och tack Rolf och Yvonne för rekommendationen! Välkommen hem och mycket nöje på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Margareta B
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Jag köpte glasat vindskydd till balkongen. Jag har blivit väl bemött och arbetet har förlöpt snabbt och snyggt. Margareta Bexelius

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Margareta och tack för rekommendationen! Vi önskar er många fina stunder på den inglasade balkongen. Vänligen, Ville P

Göran S
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Monteringen gick bra och även resultatet blev bra. Det blev en hel del metallspån efter borrningarna. I stort sett är vi mycket nöjda.

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Göran och tack för rekommendationen! Aluminiumspån är något vi vill minimera och i bästa fall undvika helt och hållet, men ibland är det ofrånkomlig, då vi jobbar året runt i ur och skur. Tack för synpunkten. Den tar vi med oss. Vänligen, Ville P

Lars Uno P
Skrev om Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Vid ert första möte gav Ni ett seriöst intryck, framför allt Ert fulla åtagande samt mycket prisvärt och snabb montering Personalen mycket trevlig och Yrkeskunnig. Vi kommer att Rekommendera Er. Vi har mycket glädje av balkongen Nu

Hej Lars Uno! Tack för rekommendationen. Det värmer. Vänligen, Ville P

Lola N

Vi är mycket nöjda med arbetet och trevligt bemötande. Lola Nilsson Strängnäs

Svar från Sakkes Balkongkonsult Södermanland

Hej Lola! Tack för rekommendationen. Ha det bra och hoppas ni njuter av ert magnifika boende. Vänligen, Ville P