Charlott Axling

Charlott Axling

Charlott Axling en del av Salong Creatif

Vår tanke är att vara lyhörda, ge råd och bästa möjliga service i en lugn och avslappnande miljö.

Vårat sätt att jobba grundar sig på helhetsupplevelse. Du ska kunna känna dig trygg och bekväm i våra händer. Du kan även avnjuta något härligt gott från vår meny att dricka. Sedan gör vi alltid en avslappnande huvudmassage i samband med shampoonering. Tips om stil, färg och form är självklart.

17 omdömen om Charlott Axling

Sedan starten hos Reco 2014
Linnéa G
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Super trevlig personal, duktiga, kunniga och alltid glada.

Åsa M
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Skön salong med personlig stämning. Alltid nöjd. Gillar omtanken om kunden o miljön:)

Lisa Ö
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Bästa salongen i Stockholm! Trevlig och lyhörd personal samt bra produkter. Känner mig alltid så fin när jag varit där. Enda nackdelen är att man behöver boka i god tid...;)

Stefan S
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Charlotte är en skicklig frisör och en mycket trevlig person. Jag har alltid varit nöjd med resultatet efteråt. Har under årens lopp aldrig tvekat att prova nya idéer då jag alltid har haft ett stort förtroende för Charlotte.

Gun P
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Charlotte på Salong Creatif har varit min frisör i ca 20 år. Under den tiden har jag ändrat frisyr och hårfärg ett antal gånger och alltid fått mycket bra hjälp och goda råd vid besluten. När besluten väl har fattats så har jag alltid varit mycket nöjd med Charlottes och salongens genomförande av besluten. Salongen är därtill väldigt trevlig och ligger i nära anslutning till kommunikationer. Jag har redan många gånger och kommer i framtiden gärna att rekommendera salongen för vänner.

Åsa L
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Salong Creatif är en salong i tiden med stort miljöfokus. Alltid bra service, nya ideér,bra produkter och trivselfaktorn är hög. Kan varmt rekommenderas!

Ellinor K
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Charlotte är en jätteduktig frisör som jag har gått hos i 10 år. Hon lyssnar på vad man vill men kan även komma med nya förslag som man inte själv hade tänkt på. Det bästa är att hon väldigt sällan försöker sälja en massa produkter utan hon är fokuserad på att göra ett bra jobb med håret. Hon bryr sig om sina kunder!

Caroline N
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Vårdar sina kunder på bästa sätt och gör alltid det lilla extra!

Ulrica W
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Trevlig miljö och trevligt bemötande. Alltid nöjd med klippningen.

Lena H
Skrev om Charlott Axling en del av Salong Creatif

Dom har bra grejer! Vi har bara en planet. Välj smart, det gör jag och Salong Creatif:)