Linn Ek

Linn Ek

jag är utbildad nagelterapeut sedan 2008. Jag arbetar enbart med skonsamma och högkvalitativa produkter och geléer för att du som kund ska känna att du får ut det allra bästa av ditt besök hos mig på salong Creatif.

Jag är diplomerad inom:

Bio Sculpture gel, gelénaglar

Manikyr

Spapedikyr

Shellac (CND)

frans- och brynfärg

Vaxning

intimvaxning

På salong Creatif är kundens behov i fokus och du är alltid välkommen till mig med frågor eller funderingar gällande naglar och nagelvård.

16 omdömen om Linn Ek

Sedan starten hos Reco 2014
Frida H
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Linn är den proffsigaste och petigaste nagelteknologen jag någonsin gått till. Hon har god smak och känsla för detaljer och gör en aldrig besviken. Om du vill ha fina naglar gå till Linn!

Emelie L
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Känner mig så välkommen och omhändertagen varje gång jag går till Linn. Jag har varit kund hos Linn i över 6 år, det säger en hel del. Hon är bäst helt enkelt<3

Ulrika A
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Mycket proffsig och supertrevlig nagelterapeut. Är kund sedan lång tid tillbaka och har alltid varit nöjd med resultatet. Använder bra material som inte skadar naglarna.

Annika R
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Linn gör ett utmärkt jobb och man känner sig väl omhändertagen på salongen. Dessutom är Linn supertrevlig.

Birgitta W
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Jag kan varmt rekommendera Linn. På mina naglar använder Linn Bio Sculpture och mina naglar är så fina och det känns och ser ut som vanliga naglar. Har gått hos Linn i över 1 år och kommer att forsätta eftersom jag är så nöjd

Sara E
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Jag kan verkligen rekommendera alla som vill få snygga naglar att gå till Linn. Hon har kreativa idéer, är skicklig och otroligt trevlig och serviceinriktad.

Anna W
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Jag har gått hos Linn i flera år. Jag vaxar, gör naglar och fötter mm. Och är alltid så nöjd! Kan varmt rekommendera henne!

Jennie R
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Dreamnails ger alltid bästa service och med utmärkt resultat. Kunden i fokus, glädje i blicken och ett otroligt sinne för detaljer. Jag är alltid supernöjd när jag går därifrån!

Sofie N
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Linn är super proffsig! Alltid lika nöjd efter mina besök! :)

Anette S
Skrev om Linn Ek en del av Salong Creatif

Linn är en förtjusande ung flicka som gör ett strålande arbete med sina kunder. Rolig och snabb i repliken och det behövs man sitter ju där rätt lång tid, men det blir aldrig tråkigt. Mina naglar är alltid fina och håller sig fina och hela mellan besöken. Linn kan man varmt rekomendera. Anette Stark