Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Majo Josefine Boman
Josefine Boman
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Josefine är en dalkulla som är bosatt med sin man i Stockholm sedan 2011. Hennes dröm har nu gått i uppfyllelse om att starta egen salong med en kär kollega. Josefine utför allt inom hårvård och arbetar gärna med olika längder på manliga frisyrer, samt att ge sköna färgsättningar på långa hår. Med en noggrannhet & kreativitet kan du känna dig ompysslad som kund hos Josefine. Läs mer

Läs vad 104 kunder tycker om Josefine Boman

• Jacqueline W skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag känner mig alltid väldigt nöjd när jag går från salong Majo. Vänligt bemötande, Josefine tar sig tid att förverkliga mina önskemål plus lite till. Rekommenderas! Läs mer
  • Cecilia R skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Båda mina barn klipper sig hos Josefin. Lika fina i håret varje gång! Läs mer
  • Terese B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefin är lyhörd för vad jag önskar och kommer även med ideer på hur man kan göra om man vill förändra Läs mer
  • Klara D skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag är så glad att jag hamnade hos Josefine, är så nöjd med mitt hår och framför allt är jag så tacksam och glad för det bemötande jag fick. Jag känner verkligen att hon tog sig tid för att förstå vad jag var ute efter och att jag var nöjd med resultatet hela vägen, exempelvis fick jag komma tillbaka en vecka efter jag gjort hårförtjockningen för att se att allt satt och kändes bra. Kunde inte haft en bättre upplevelse, Josefine är en pärla! Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Hej.
    Jag har blivit klippt, färgad och slingad av Josefine. Hon är så professionell och hennes resultat är outstanding. Mitt hår är tjockt och svårt. Jag dansar ut från salongen med lätta steg varenda gång. Plus är att hon lyssnar på mig som kund och man känner sig välkommen.
    Jag vill rekommendera Josefine till alla som är osäkra på vilken frisör man ska välja!
    Mvh Mia Läs mer
  • Anita G skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefine har klippt mig ett par gånger. Redan från början kände jag mig hemma och jag är mycket nöjd med resultatet. Det är lite ängsligt att byta frisör,, men jag har kommit till rätt ställe. Läs mer
  • Anna H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag gick till Josefin och gjorde en bayalage samt klippning. Alltid toppenbra service och bemötande! Josefin är proffsig, och verkligen tar till sig sina önskemål. Har varit hos henne flera gånger, och blir lika nöjd varje gång! Läs mer
  • Hanna J skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Fantastiskt duktig och engagerad frisör! Mycket duktig på färger! Läs mer
  • Emma H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Härlig och vacker miljö. Man blir väl omhändertagen och Josefin har verkligen koll på sin sak. Var väldigt nöjd när jag gick från salongen. Läs mer
  • Therese W skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefin är alltid lyhörd för vad jag som kund vill, hon frågar alltid en extra gång för att hon ska vara säker på att hon har förstått mina luddiga förklaringar av hur jag vill bli klippt. Och jag kommer alltid därifrån i den frisyr jag tänkt mig (eller någonting bättre) Läs mer
Marika Nylén
Liza Odish