Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Majo Josefine Boman

en del av Salong Majo

Frejgatan 12, 113 49 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 58 rekommendationer
Josefine är en dalkulla som är bosatt med sin man i Stockholm sedan 2011. Hennes dröm har nu gått i uppfyllelse om att starta egen salong med en kär kollega. Josefine utför allt inom hårvård och arbetar gärna med olika längder på manliga frisyrer, samt att ge sköna färgsättningar på långa hår. Med en noggrannhet & kreativitet kan du känna dig ompysslad som kund hos Josefine.

Läs vad 58 användare tycker om Josefine Boman

• Maria B
    Maria B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Toppen:)
    Bemöter kunder på ett professionellt sätt.
    Varm,glad o mysig person. Lysnar o gör sitt bästa.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Lyhörd och bra frisör! Är mycket nöjd.
  • Linn B
    Linn B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag var jättenöjd med mitt besök hos Josefine. Hon förstod precis vad jag var ute efter och arbetade noggrant. Josefine är mycket trevlig och rekommenderar varmt ett besök hos Salong Majo!
  • Karina D
    Karina D skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Rekommenderar varmt ett besök på fina salong Majo. Josefine Boman är en mycket skicklig och kunnig frisör!
  • Anna P
    Anna P skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Klipper mig hos Josefine, alltid super resultat, hon kommer ofta med bra idéer, kan starkt rekommendera Josefine.
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Fantastiskt bemötande och bra service!! Har alltid blivit nöjd med resultatet på Salong Majo!
  • Amber F
    Amber F skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Kan varmt rekommendera Josefine Boman på Salong Majo! Hon är otroligt duktig & lyssnar verkligen på vilka önskemål man har för att resultatet ska bli så bra som möjligt- kunde inte varit mer nöjd!
  • Margona F
    Margona F skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Mycket bra service och otroligt nöjd med resultatet.
  • Eva-Karin L
    Eva-Karin L skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Fantastiska och kunniga frisörer (Josefine), bra service, fin lokal! En toppen salong!
  • Sanna T
    Sanna T skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Så otroligt duktig frisör! Kan varmt rekommendera henne!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Härlig och mysig frisör som både öppnar för möjlighet till prat men också tystnad. Ger förslag och idéer och det blir snyggt!
  • Anna P
    Anna P skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Väldigt professionell, duktig, idérik och trevlig.
  • Erja K
    Erja K skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Mycket trevlig bemötande, proffsigt och kunnig. Köpte schampo och hårbalsam, även köpt andra varor senare.
    Återkommer gärna, trots ganska dyrt.
  • Lina G
    Lina G skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefin är en lyhörd och duktig frisör. Även bra på att hitta färg som passar personen.

Jag rekommenderar starkt.
  • Martyna L
    Martyna L skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Alltid nöjd efter att ha besökt Majo! Proffsiga och vänliga.
  • Gabriella W
    Gabriella W skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Supertrevliga Josefin på Salong Majo är en fantastiskt skicklig, omtänksam, lyhörd och proffsig frisör. Ett stort plus för avkopplande hårbottenmassage i samband med tvättning! Salongen har en lugn atmosfär där man känner sig väl omhändertagen! Jag är grymt nöjda med Salong Majo och Josefin! Rekommenderas varmt!
  • Frida M
    Frida M skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefine Boman är en underbar frisör!
    Hon ger mig alltid en komplett upplevelse när jag är på Salong Majo med hög service, bra råd om min hårskötsel och det viktigast av allt, ett snyggt färg/klippresultat!
  • Emilia B
    Emilia B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Världens bästa frisör! Blir aldrig lika nöjd hos någon annan! Du gör det där lilla extra!
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Gullig lyhörd duktig frisör. Hon har mina rekommendationer.
  • Carolina Ö
    Carolina Ö skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefin är en fantastiskt duktig och engagerad frisör! Man känner sig trygg när man sätter sig i stolen hos henne. När jag nu ska gifta mig till hösten var det självklart att fråga henne om hon vill fixa frisyren. Jag kan varmt rekommendera Josefin!
  • Carina B
    Carina B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Professionell frisör som är duktig på färg och klippning och är mycket trevlig. Trevlig atmosfär i salongen, kan varmt rekommendera Josefine. För mig finns bara hon som frisör .
  • Linda-maria D
    Linda-maria D skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Hej, jag är ledsen men jag har ingen aning om vem Josefin Boman är.
    2016-02-10 Josefine Salong Majo svarar Linda-maria D
    Hej Linda-Maria. Jag arbetar på Frejgatan 12 och minns att jag klippt dig två gånger innan du flyttade från Stockholm. Men kan förstå att det inte är lätt att hålla reda på alla olika frisörer. Mvh Josefine Boman
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag har under många år gått till Josefine och varje gång har jag blivit lika nöjd. Josefine har en helt magisk förmåga att fånga precis det jag önskar och väcker liv i mitt hår. Min stund i frisörstolen känns som en perfekt avkoppling med det goda kaffet och dessutom hembakade kakor. Att salongen ligger i mysiga Vasastan sätter pricken över i!
  • Christin B
    Christin B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Med ett fantastiskt bemötande, en lyhördhet och kommunikationsförmåga till mig som kund så är mina besök på Salong Majo de bästa i frisörväg jag varit med om. Personlig och omtänksam personal som värnar om kund, en trevlig miljö i lokalen, och att resultatet av besöket ska bli så gott som bara möjligt.
  • Louise H
    Louise H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Mkt bra och lyhörd frisör. Drar sig aldrig för en utmaning. I salongen känner man sig som hemma!
  • Ammie H
    Ammie H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Är jättenöjd med Josefine! Hon är lyhörd och kommer med bra råd/tips när man önskar något som man är osäker på!! Jossan får toppenbetyg från mig Kram/Ami
  • Anna B
    Anna B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Proffs! T.o.m. mitt röda, torra o lockiga hår såg friskt o glamoröst ut :)
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Genuin salong där intresset för håret känns personligt. Personalen är familjär, professionell och skickliga. Jag brukar aldrig veta vad jag vill med håret men oavsett om det är samma frisyr som förra gången eller önskan om förändring får man en bra diskussion och rekommendation vad som skulle passa mig. Josefines hårtvätt är att rekommendera, kaffet är gott och samtalen gemytliga.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
  • Veronica H
    Veronica H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefine är otroligt duktig och lyhörd.
    Hon arbetar snabbt och är väldigt noggrann! Jag går alltid därifrån supernöjd och med ett leende på läpparna. Ett plus i kanten som ger 5++ är ju förutom god service, är deras kaffe som serveras i söta kaffekoppar. Det lilla gör så mycket ❤
  • Eva B
    Eva B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag kan varmt rekommendera Josefine på salong majo! Eva
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Väldigt trevlig och klippte mig mycket snyggt!
  • Zara G
    Zara G skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Mycket nöjd med service och deras skicklighet inom hårvård.

Kan verkligen rekommendera Salong Majo till nya kunder. De lyssnar på ens önskemål och ser kunden. Är nöjd ned mitt hår! Tack Josefine på Salong Majo
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Salong MAJO är en mysig och bra sallong. Josefin är noggrann och har bra smak. Jag var supernöjd med både klippningen och slingorna som hon gjorde.
  • Carolina Ö
    Carolina Ö skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Fantastiskt duktig frisör! Trevligt bemötande och mycket kunnig inom sitt område.
  • Maria W
    Maria W skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Trevligt bemötande och superbra behandlingar! OK Kan varmt rek!
  • Gabriella W
    Gabriella W skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Boka in dig hos supertrevliga Josefin på Salong Majo! Hon är en fantastiskt skicklig och omtänksam dalkulla som är lyhörd och proffsig . Ett stort plus för avkopplande hårbottenmassage i samband med tvättning! På Salong Majo används suveräna produkter av hög kvalitet som Living Proof och Kevin Murphy. Man erbjuds självklart kaffe/te m.m. och salongen har en lugn atmosfär där man känner sig väl omhändertagen! Även barn och ungdomar får ett lika proffsig bemötande. Min son (10 år) och dotter (13 år) är grymt nöjda med Salong Majo och Josefin! Rekommenderas varmt!
  • Ann A
    Ann A skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Mycket bra och noggrann frisör.Jag är alltid nöjd efter att ha klippt mig hos Josefine
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Väldigt fin salong & proffsigt bemötande! Kände mig omhändertagen & väldigt nöjd när jag var klar. Kan varmt rekommendera Josefine & salong Majo!
  • Erja M
    Erja M skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Väldigt proffesionella, kunniga, och naturligt sätt att vara med Kunder. Toppen salong!!
  • Martyna S
    Martyna S skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Mycket nöjd med mina besök på Majo :-)
    Trevliga och väldigt duktiga frisörer.
    Rekommenderar varmt!
  • Maud U
    Maud U skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Duktiga frisörer, jag är alltid nöjd. Vänliga och respekterar egna förslag till frisyrer. Bra produkter med god kvalitet, gott kaffe!! Helt enkelt bäst! / Maud
  • Claudia P
    Claudia P skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Väldigt duktiga och trevliga tjejer som har Salong Majo, blir alltid nöjd och salongen är fin med bra läge i Vasastan i Stockholm.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Super nöjd med rådgivningen inför klippning och färgning och även med slutresultatet. Rekommenderar verkligen Josefine!
  • Frida M
    Frida M skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag är alltid väldigt nöjd med mina besök hos salong MAJO. Josefine är en enormt duktig frisör som jag litar på till 100%. Hon ger bra tips och råd, tar väl hand om mig och mitt hår blir alltid supersnyggt. Jag rekommenderar henne och salongen varmt!!
  • Nilla S
    Nilla S skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefine är en duktig frisör. Hon gör ett mycket bra arbete och man känner sig väl omhändertagen. Hon är lätt att få kontakt med och hon är mån om att man ska trivas.
  • Linda R
    Linda R skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Salong Majo på Frejgatan är toppen!
  • Anna L
    Anna L skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Fantastisk frisör, kunnig med många bra råd och dessutom lyhörd.
  • Anna O
    Anna O skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefin är grym. Den bästa. Tyvärr är de något dyrt. Men ja tar mig råd. Annars kan de bli katastrof om man går till nån annan. :D
  • Sophie H
    Sophie H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag är väldigt nöjd med mitt frisörbesök hos Josefin, proffsigt och trevligt.
Marika Nylén
Liza Odish