Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Majo

Salong Majo

Frejgatan 12, 113 49 Stockholm — Visa karta

Smidigt beläget i Vasastan finns Salong Majo, en familjesalong med ett komplett upplägg för att du som kund alltid ska känna dig i rätt händer. Tack vare vår spetskompetens på salongen erbjuder vi klippning av så väl barn som dam och herr. Färgning, rakpermanentar och även trimning av skägg.

Helhetslösningen görs komplett vid fest och event då vi kan erbjuda fransförlängning, trådning av ögonbryn samt make-up. Vi företräder kända märken som OptiSmooth, Kevin Murphy med flera. Varmt välkommen att boka tid!

Läs vad 427 kunder tycker om Salong Majo

• Dorrsa G skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Väldigt trevligt bemötande och otroligt snygt klippning. Alltid kul att gå tillbaka för att fixa håret igen :) Läs mer
  • Jacqueline W skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag känner mig alltid väldigt nöjd när jag går från salong Majo. Vänligt bemötande, Josefine tar sig tid att förverkliga mina önskemål plus lite till. Rekommenderas! Läs mer
  • Maziar Z skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är en duktig och perfektionstisk tjej som är väldigt skicklig i sitt arbete! Kan varmt rekommendera henne till de som är lite extra kräsna. Läs mer
  • Cecilia R skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Båda mina barn klipper sig hos Josefin. Lika fina i håret varje gång! Läs mer
  • Lotta L skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Marika är en fantastiskt duktig frisör som med hjälp av sin långa erfarenhet hittar lösningar med färger och klippningar som alltid gör att man blir supernöjd! Läs mer
  • Annika F skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Klippning och köp av schampo.
    Första gången jag var där och klippte mig och jag är mycket nöjd med allt. Uppfyllde mina förväntningar. Lugnt och skönt, trevligt bemött. Kunnig och erfaren frisör i fina lokaler. Läs mer
  • Richard S skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Marika är en otroligt duktig och lyhörd frisör. Berättar man hur man vill ha det, får man precis det. Det märks att Marika har jobbat länge, hon besitter en sällan skådad professionalism och kunskap.
    Att Marika är väldigt trevlig och lätt att prata med gör bara upplevelsen bättre.
    Jag skulle varmt rekommendera Marika till vem som helst som behöver klippa sig. Läs mer
  • Elena N skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Fantastisk bemötande, känner mig som en princessa varje gång man går därifrån! Läs mer
  • Melinda W skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är super duktig på färg och klippning. Läs mer
  • Lina H skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Blev mycket nöjd med klippningen och ser fram emot nästa besök. Jag upplevde Marika som väldigt noggrann, lyhörd och trevlig. Dessutom är hon kunnig och pedagogisk. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Maritha H
    Maritha H skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Jag klipper mig hos Marika och det blir alltid jättebra. Hon är lyhörd och proffsig. Läs mer
  • Anna J skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Klippning och balayage. Har gått till Marika i ca 2 år och blir alltid mycket nöjd och bemött på en fantastiskt sätt. Marika är väldigt lyhörd och duktig. Läs mer
  • Malin J skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Jag blev proffsigt och trevligt bemött och fick en klippning som helt motsvarade mina högt ställda förväntningar :-) Kommer med all säkerhet att komma tillbaka! Läs mer
  • Therese L skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Så nöjd med både bemötande och resultat! Läs mer
  • Alice E skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Blev supernöjd med resultatet! Proffsig och förstod vad jag ville. Läs mer
  • Eva A skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Trevlig bra bemötande mkt inkl inkännande Läs mer
  • Carin G skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Marika är inte bar en riktigt duktig frisör utan även fantastiskt trevlig. Man känner sig väl omhändertagen när man klipper sig hos Marika.

Jag fick byta frisör för några år sedan i samband med flytt. Jag var kalas nöjd med min förra frisör och var livrädd för att byta. Bokade en tid hos Marika med lite blandade känslor och tänkte att det får bära eller brista. Efter det har jag blivit kvar och har nu väldigt svårt att tänka mig ett nytt byte Läs mer
  • Matilda C skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Jag har varit och klippt/färgat håret på salongen flera gånger och har alltid blivit supernöjd med resultatet. Kan verkligen rekommendera salongen. Gillar speciellt att de använder ekologiska och naturliga produkter. Läs mer
  • Malin P skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Jag klipper mig på salongen. Duktig frisör som är lyhörd och klipper otroligt bra! Läs mer
  • Peter M skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Proffsig, kompetent och service minded.
    En frisör som man behåller. Läs mer
  • Terese B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefin är lyhörd för vad jag önskar och kommer även med ideer på hur man kan göra om man vill förändra Läs mer
  • Nicklas J
    Nicklas J skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Lyhörd och kreativ.

Hon har sedan mitt första besök aktivt lyssnat på mina önskemål, tolkat vad jag sagt och levererat över förväntan! Dessa tre punkter är anledningen till att jag inte skulle byta frisör och varpå hon förtjänar 5 stjärnor! Läs mer
  • Linda P skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är väldigt proffsig i sitt bemötande oavsett kundens ålder och hon är oerhört duktig på det hon gör. Läs mer
  • Christiane B
    Christiane B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är en superbra frisör! Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Lena N skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Klippte och färgade mig hos Liza och är verkligen super nöjd.
    Liza är super duktig och inlyssnande på vad jag vill ha gällande färg och frisyr.
    Trevligt bemötande så jag är en mcyket nöjd kund. Läs mer
  • Beata H skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Duktig, trevlig och effektiv. Bra produkter. Bra att boka tid online. Läs mer
  • Klara D skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag är så glad att jag hamnade hos Josefine, är så nöjd med mitt hår och framför allt är jag så tacksam och glad för det bemötande jag fick. Jag känner verkligen att hon tog sig tid för att förstå vad jag var ute efter och att jag var nöjd med resultatet hela vägen, exempelvis fick jag komma tillbaka en vecka efter jag gjort hårförtjockningen för att se att allt satt och kändes bra. Kunde inte haft en bättre upplevelse, Josefine är en pärla! Läs mer
  • Johanna E skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    My teenage daughter gets her hair cut by Marika. The quality of the haircut is extremely good, Marika is very friendly and the location is nice as well. We warmly recommend Marika! Läs mer
  • Mariann B skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Professionell men ändå personlig service. Marika är duktig på både klippning och färg samt andra strukturbehandlingar. Läs mer
  • Jonatan A skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Klippt mig hos Marika ett tag nu och tycker hon är helt otroligt duktig!! Blir alltid så himla nöjd, Salongen är väldigt fin Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Hej.
    Jag har blivit klippt, färgad och slingad av Josefine. Hon är så professionell och hennes resultat är outstanding. Mitt hår är tjockt och svårt. Jag dansar ut från salongen med lätta steg varenda gång. Plus är att hon lyssnar på mig som kund och man känner sig välkommen.
    Jag vill rekommendera Josefine till alla som är osäkra på vilken frisör man ska välja!
    Mvh Mia Läs mer
  • Anita G skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefine har klippt mig ett par gånger. Redan från början kände jag mig hemma och jag är mycket nöjd med resultatet. Det är lite ängsligt att byta frisör,, men jag har kommit till rätt ställe. Läs mer
  • Anna H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Jag gick till Josefin och gjorde en bayalage samt klippning. Alltid toppenbra service och bemötande! Josefin är proffsig, och verkligen tar till sig sina önskemål. Har varit hos henne flera gånger, och blir lika nöjd varje gång! Läs mer
  • Hanna J skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Fantastiskt duktig och engagerad frisör! Mycket duktig på färger! Läs mer
  • Aisha A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Har alltid värit nöyd med både hår klippning,trädning och farging av Ögonbryn . Läs mer
  • Diana D skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza is a perfectionist and is excellent at colouring and cutting my hair. She works hard to maintain its health, gives me tips on products and I'm always happy with the results. Läs mer
  • Emma H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Härlig och vacker miljö. Man blir väl omhändertagen och Josefin har verkligen koll på sin sak. Var väldigt nöjd när jag gick från salongen. Läs mer
  • Therese W skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefin är alltid lyhörd för vad jag som kund vill, hon frågar alltid en extra gång för att hon ska vara säker på att hon har förstått mina luddiga förklaringar av hur jag vill bli klippt. Och jag kommer alltid därifrån i den frisyr jag tänkt mig (eller någonting bättre) Läs mer
  • Katarina M skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Av 5 möjliga skulle jag ge Liza 10. Jag rekommenderar henne till alla jag känner. Jag längtar till varje gång jag har en bokad tid för jag vet hur bra det kommer att bli. Jag har höga förväntningar och är väldigt petig med mitt hår, speciellt när det kommer till den perfekta blonda nyansen, och Liza överträffar alltid mina förväntningar. Hon är extremt kunnig, koll på senaste metoder och trender samt väldigt skicklig! Hon är också väldigt trevlig och man trivs när man är på salongen 😊 Läs mer
  • Viveca A skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Josefine är toppen! Hon lägger verkligen ner sin själ i att man ska bli nöjd och känna sig supersnygg när man går ifrån salongen Läs mer
  • Ulrika B skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Mycket kompetent och känner av vad jag önskar. Dessutom väldigt trevlig :) Läs mer
  • Johanna L skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Klipp färg. Supernöjd med både resultat och bemötande! Läs mer
  • Therese P skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Alltid så nöjda. Så noga och duktigt!
    Hälsningar en mkt nöjd kund Läs mer
  • Carina S skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Trevlig och kunnig frisör. Upplever att hon förstod hur hon skulle klippa mitt lockiga hår. Är också nöjd med toningen. Läs mer
  • Penny M skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Gjorde klippning och Olaplex + köpte produkter. Josefine var jätteproffsig och noggrann och jag blev väldigt nöjd. Kommer tillbaka! Läs mer
  • Linda B skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Otrolig service och flexibilitet som tog emot mig med kort varsel. Och ett jättefint resultat. Jag rekommenderar varmt Marika med kollegor. Läs mer
  • Clara N skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Både klippt och slingat hos Josefine och blivit supernöjd båda ggr. Hon förstod precis vad jag ville ha för känsla och kommer med egna tips och input. Ser framemot att fortsätta gå till henne. Läs mer
  • Emil E skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Utmärkt bemötande, duktiga frisörer Läs mer
  • Malin H skrev om Josefine Boman en del av Salong Majo
    Lyxig känsla och bra service. Kunnig med bra resultat. Läs mer
  • Lucia A skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Marika är en otroligt duktig och trevlig frisör.
    Väldigt nöjd! Rekommenderar :) Läs mer
Marika Nylén