Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Majo Marika Nylén
Marika Nylén
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Här är en tjej som gillar att prova på nya saker. Hon blev färdig frisör med gesällbrev -95 och har arbetat som färgtekniker under många år. Marika har alltid tyckt om att arbeta brett från barnklippningar till totala makeovers. En lyhörd frisör som du som kund kan känna dig lugn med. Läs mer

Läs vad 189 kunder tycker om Marika Nylén

• Lotta L skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Marika är en fantastiskt duktig frisör som med hjälp av sin långa erfarenhet hittar lösningar med färger och klippningar som alltid gör att man blir supernöjd! Läs mer
  • Annika F skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Klippning och köp av schampo.
    Första gången jag var där och klippte mig och jag är mycket nöjd med allt. Uppfyllde mina förväntningar. Lugnt och skönt, trevligt bemött. Kunnig och erfaren frisör i fina lokaler. Läs mer
  • Richard S skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Marika är en otroligt duktig och lyhörd frisör. Berättar man hur man vill ha det, får man precis det. Det märks att Marika har jobbat länge, hon besitter en sällan skådad professionalism och kunskap.
    Att Marika är väldigt trevlig och lätt att prata med gör bara upplevelsen bättre.
    Jag skulle varmt rekommendera Marika till vem som helst som behöver klippa sig. Läs mer
  • Elena N skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Fantastisk bemötande, känner mig som en princessa varje gång man går därifrån! Läs mer
  • Lina H skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Blev mycket nöjd med klippningen och ser fram emot nästa besök. Jag upplevde Marika som väldigt noggrann, lyhörd och trevlig. Dessutom är hon kunnig och pedagogisk. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Maritha H
    Maritha H skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Jag klipper mig hos Marika och det blir alltid jättebra. Hon är lyhörd och proffsig. Läs mer
  • Anna J skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Klippning och balayage. Har gått till Marika i ca 2 år och blir alltid mycket nöjd och bemött på en fantastiskt sätt. Marika är väldigt lyhörd och duktig. Läs mer
  • Malin J skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Jag blev proffsigt och trevligt bemött och fick en klippning som helt motsvarade mina högt ställda förväntningar :-) Kommer med all säkerhet att komma tillbaka! Läs mer
  • Therese L skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Så nöjd med både bemötande och resultat! Läs mer
  • Eva A skrev om Marika Nylén en del av Salong Majo
    Trevlig bra bemötande mkt inkl inkännande Läs mer
Marika Nylén
Liza Odish