Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nacka Saltsjö Trafikskola Handledarutbildning

Handledarutbildning
en del av Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2
131 30 Nacka — Visa karta

Läs vad 129 kunder tycker om Handledarutbildning

• Charlotte J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra handledarkurs där man fick lära sig flera bra tips inför övningskörningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Emma D skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Gick introduktionsutbildningen på Saltsjö trafikskola. Bra information, bra kursledare och trevligt att de bjöd på fika! Känner mig nu väldigt taggad på att sätta igång att ta mitt körkort. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Emma D
    Hej Emma,
    Tack så mycket för ditt fina betyg. Vad härligt att du blev taggad på att sätta igång med körkortet, vi önskar dig stort lycka till!
  • Thomas L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarbok,bakspegel,övningskörningsskylt.
    Mycket bra.
    Trodde bara att vi skulle sitta av tid.
    Det var väldigt bra, jag lärde mig mycket om hur vi ska hantera övningskörningen och våra barn. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Thomas L
    Hej Thomas,
    Vad kul att vi lyckades överträffa dina förväntningar och att du inte bara satt av tiden utan fick med dig något användbart.
    Lycka till med övningskörningen!
  • Cecilia S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarkurs.
    Bra, vänligt och korrekt bemötande.
    Jag hade inga förväntningar och gick för att jag behövde det. Dock var det tre timmar över förväntning och en mycket givande kväll med många nyttiga påminnelser.
    Det bjöds också fin frukt och fika. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Cecilia S
    Hej Cecilia,
    Vad glada vi blir att läsa att du är nöjd med bemötandet. Även härligt att vi lyckades överträffade dina förväntningar under kursen och att du fick en givande kväll.
    Stort tack för din rekommendation!
  • Ylva W skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Snabb och bra kontakt! Både på mail och via telefon, vi var många och hade särskilda önskemål.
    Service av hög kvalite' och proffsigt genomförd kurs!
    Allt vi behövde veta plus lite till informerades om. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Ylva W
    Hej Ylva,
    Härligt att höra att ni är nöjda med bemötandet och den service ni fick. Det glädjer oss mycket.
    Hoppas det går bra med övningskörandet!
  • Ann-Mari W skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Kursen var relevant och effektiv. Bra med pauser och fika emellan. Bra logistik att se till att alla är på plats. Bra med hemsidan som visades på duk. Engagerad och genuint intresserad instruktör. Läs mer
    2018-10-12 Saltsjö T svarar Ann-Mari W
    Hej Ann-Mari,
    Tack, vad roligt att du tyckte om upplägget på kursen. Hoppas det går bra att övningsköra!
  • Linnea J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Köpte handledarutbildning. Väl bemött. Ointressant kurs men läraren lyckades göra det roligt. Läs mer
    2018-09-19 Saltsjö T svarar Linnea J
    Hej Linnea,
    Kul att du tycker läraren lyckades göra utbildningen rolig, det uppskattas. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och hoppas det går bra att övningsköra!
  • Johanna C skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra bemötande från personal, engagerad lärare som höll i utbildningen, mycket nyttig information som var lätt att ta till sig av. Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Johanna C
    Hej Johanna,
    Tack, det glädjer oss att läsa ditt omdöme. Vi hoppas att det går bra med övningskörningen!
  • Ayesha R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag kan säga bara allting är utmärkt Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Ayesha R
    Hej Ayesha,
    Det var roligt att läsa, tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Lycka till med övningskörningen!
  • Erik K skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Allt var rakt igenom mycket bra.
    Det enda man skulle kunna önska var bättre luft i utbildningssalen Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Erik K
    Hej Erik,
    Vad roligt att du tyckte bra om utbildningen, vi beklagar att det inte var bättre luft, vi ska göra vårat bästa för att förbättra det i framtiden. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • Petra A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt kunniga trafiklärare! Roligt att man själv som elev fick prata lite.
    :D Läs mer
    2018-09-13 Saltsjö T svarar Petra A
    Hej Petra,
    Tack för toppenbetyg, vad roligt att du uppskattade att få vara med och prata under utbildningen. Lycka till med övningskörningen!
  • Johan G skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    3 timmars kurs i handledarutbildning
    Trevligt bemötande
    Levde upp till förväntningarna Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Johan G
    Hej Johan,
    Vad bra att handledarutbildningen lyckades leva upp till dina förväntningar och att du blev trevligt bemött. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Jan Z skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra och pedagogiskt bra sammanfattning! Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jan Z
    Hej Jan,
    Tack, vad roligt att du tyckte handledarutbildningen var mycket bra. Med tanke på ditt positiva omdöme så misstänker vi att det blev fel i betyget.
  • Lea L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Utförlig introutbildning med många bra tips inför övningskörning hemma. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Lea L
    Hej Lea,
    Vad kul att läsa att du fick med dig användbara tips för den privata övningskörningen. Tack för ditt omdöme!
  • Jeanette S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Både jag och sonen tyckte det var en bra kväll. En hel del aha-upplevelser och nyttig information. Framförallt tycker jag att approachen från läraren var helt rätt - avslappnad och personlig men ändå korrekt och undervisande. Sonen framhöll efteråt att "jag vill gå på den trafikskolan och ha honom som lärare!" Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jeanette S
    Hej Jeanette,
    Vad roligt att höra att ni hade en bra kväll och att ni gillade Alex som håller i handledarutbildningen. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka när det är dags att boka körlektioner. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Håkan L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Standardutbildning, så utrymmet för personlig undervisning är väl inte så stort. Samtidigt fanns det utrymme för frågor och ledaren var duktig på att förmedla det som kändes viktigast. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Håkan L
    Hej Håkan!
    Det stämmer, handledarutbildningen har flera krav och riktlinjer för vad den ska innehålla. Vad bra att du kände att det fanns utrymme för frågor och att du tyckte att Alex som höll i utbildningen fick med det viktigaste. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Sanae D skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Hade inte så höga förväntningar men det var verkligen en givande utbildning och bra instruktör. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Sanae D
    Hej Sanae,
    Vad kul att utbildningen överträffade dina förväntningar och att du tyckte instruktören var bra. Tack för din rekommendation. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Anna C skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Gick Handledarkurs. Informativt och bra! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Anna C
    Hej Anna,
    Vad kul att du är nöjd med utbildningen. Hoppas det går bra med övningskörningen. Tack för att du tog dig tid att skriva!
  • Agata L
    Agata L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarkurs
    Blev bemött som en kund bli bemött :-)
    Överskred mina förväntningar då var kursen väldigt intressant. Förväntade mig att det skulle var tråkig och värdelös i övrig. Jag gick dit med en ’men jag vet allt det där’ attityd men insåg snabbt att det inte var så. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Agata L
    Hej Agata,
    Vad roligt att läsa att vi lyckades överträffa dina förväntningar och att du fick lära dig något nytt under utbildningen. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva omdöme om oss. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Christer L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Professionellt, vänligt, bra tilltal. Starkt rekommenderat!! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Christer L
    Hej Christer,
    Vad roligt, tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Hoppas det går bra med övningskörningen.
  • Robin V skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra utbildare, man fastnar verkligen för det dom säger och man ser att dom gör det med passion! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Robin V
    Hej Robin!
    Vad glada vi blir. Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Terese B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jättebra och väsentlig utbildning! Tyckte både jag och min handledare. Fantastisk utbildare som gjorde det hela roligt, intressant och lärorikt. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Terese B
    Hej Terese!
    Tack, vad roligt att ni är nöjda med utbildningen och att ni uppskattade Alex som utbildare. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Jenny B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra handledarutbildning, bra tips, kunnig lärare. Lokalen lite trång. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Jenny B
    Hej Jenny,
    Vi vet att klassrummet är i minsta laget, vi försöker tänka på att inte boka in för många vid varje tillfälle så det blir trångt. Förutom det är det roligt att läsa att är nöjd med utbildningen och fick bra tips med dig till övningskörningen!
  • Peter J skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Digital utbildning.
    Bra aktör, låter tredje barnet gå här. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Peter J
    Hej Peter,
    Tack för toppenbetyg på handledarutbildningen. Vad roligt att du låter tredje barnet fortsätta hos oss, ni är så välkomna!
  • Roy E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Över förväntan och väldigt informativt. Inte att kasta pengarna i sjön som jag trodde det skulle vara. Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Roy E
    Hej Roy,
    Vad roligt att utbildningen överträffade dina förväntningar. Tack för ditt omdöme. Stort lycka till med övningskörningen!
  • Therese B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra och pedagogisk utbildning. Vi köpte det digitala körskolepaketet sen och ska till hösten börja på allvar med arbetet.
    Mycket trevlig service och kunnig personal. Hade inte så mycket förväntningar, men blev glatt överaskad Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Therese B
    Hej Therese,
    Vad roligt att du blev glatt överraskad av utbildningen. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Lycka till med övningskörningen!
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Handledarutbildning, snabb kontakt när jag hade frågor och bra information som faktiskt gjorde upplevelsen intressant och inget man var tvungen att tröga igenom. Väldigt bra lärare som var engagerad :) Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Emelie R
    Hej Emelie,
    Vad kul att du är nöjd med utbildningen och att du fick svar på dina frågor. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Marjo S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    perfekt! utmärkt utfört utbildning! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Marjo S
    Hej Marjo,
    Så roligt att höra. Hoppas det går bra med övningskörningen. Tack för toppenbetyg!
  • Oskar A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Enkelt med kontakt
    Bra utbildning
    Bra lärare Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Oskar A
    Hej Oskar,
    Roligt att du är nöjd med handledarutbildningen, hoppas det går bra med övningskörningen. Tack för din rekommendation!
  • Kristina L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och tydlig vägledning för både elev och handledare! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Kristina L
    Hej Kristina!
    Vad roligt att höra att du tycker utbildningen var bra och tydlig, tack för din rekommendation!
  • Carolina S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag va på handledarutbildning för att få tios hur man kan bli en bra instruktör. Men jag tycker att trafikskolan mest ville sälja sina tjänster. 1/5 del av tiden handlade om hur man beter sig i trafiken. Resten gick ut på att köpa skyltar och speglar samt gilla dem på sociala medier Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Carolina S
    Hej Carolina,
    Vad tråkigt att du fått uppfattningen att vi mest ville sälja, det ingår att vi ska informera om de som finns för att underlätta körkortsutbildningen. Vi har tagit till oss din kritik och tänker på det. Tack för att du tog dig tid att skriva. Vi hoppas att det går bra med övningskörningen!
  • Ann G skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Trevligt och informativt. Bra handledning och bra svar på mina frågor. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Ann G
    Hej Ann,
    Vad bra att du är nöjd med svaren på dina frågor och att du tyckte Handledarkursen var trevlig och informativ. Vi tackar så mycket för din rekommendation och hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Joel E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Tog upp bra exempel i trafiken, på t ex svåra situationer. Man blev trevligt bemött. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Joel E
    Hej Joel,
    Vad bra att du fick ett trevligt bemötande och blev informerad om svåra situationer som du kan stöta på i trafiken. Stort lycka till med övningskörningen!
  • Emily T skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemött, långt stillasittande förstörse upplevelsen. En 15 minuters rast mellan varje timme hade gjort det lättare att koncentrera sig på utbildningen. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Emily T
    Hej Emily!
    Vad roligt att du är nöjd med bemötandet. Vi tackar så jättemycket för din input angående rasterna och tar åt oss av det. Stort lycka till med körkortet!
  • Sara A
    Sara A skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att utbildningen var väldigt intressant och det var lätt att förstå. Ni var väldigt duktiga att förklara och man kände sig uppskattad i "klassrummet. Det ändå var att jag hade önskat att ni hade två raster istället för än då slutet av sista passet häll jag på att somna då jag har gått i skolan en hel dag innan. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Sara A
    Hej Sara!
    Vad glada vi blir att du kände dig uppskattad och att du tyckte vi var bra på att förklara. Vi vet att kursen är lång och att det är lätt att bli trött så vi ska absolut tänka på det. Tack så jättemycket för din rekommendation och lycka till med körkortet!
  • Wilhelm N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra instruktörer. Rolig och nyttig kurs. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Wilhelm N
    Hej Wilhelm!
    Vad roligt att du tycker handledarutbildningen var rolig och nyttig. Det glädjer oss. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Martina K skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande trevligt mycket bra genomgång och information mycket som kom fram som vi inte visste ett dugg om. Rekommenderad varmt! Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Martina K
    Hej Martina!
    Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med kursen och att ni fick lära er något nytt. Tack för att du rekommenderar handledarutbildningen hos oss!
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker personligen att handledarkursen var ganska onödig. Tycker egentligen inte att den behövs. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Nathalie K
    Hej Nathalie!
    Vi försöker göra kursen så bra och trevlig som möjligt utefter Transportstyrelsens riktlinjer och krav. Vi hoppas att du lärde dig någonting nytt som du tar med dig när du övningskör. Lycka till med körkortet!
  • Elisabet R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra kurs, god undervisning. Lite trångt i klassrummet och möjligen skulle det varit lärorikt med lite mer utrymme för frågor/diskussion. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Elisabet R
    Hej Elisabet!
    Vad kul att du tyckte det var en bra kurs. Vi gör vårat bästa för att känna av läget och ge utrymme för diskussion och frågor men vi ska absolut tänka mer på det. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • Elin K skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    En bra utbildning, kort och konsist utan massa extra onödig information som det kan vara ibland. Bra bemötande från personalen. Rekomenderas varmt. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Elin K
    Hej Elin!
    Vad roligt att du gillade utbildningen och tyckte det var bra information. Tack för att du rekommenderar oss.
  • Magdalena M skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande. Instruktivt. Kunnig lärare. Mycket bra information och saker att tänka på.. Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Magdalena M
    Hej Magdalena!
    Vad roligt att du fick ett bra bemötande och att du tyckte kursen innehöll bra information. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Emma L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket trevlig personal och en mycket lärorik utbildning. Mycket tillmötesgående och extremt kunniga inom området. Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Emma L
    Hej Emma!
    Vad roligt att höra att du tycker kursen var lärorik och att du fick ett bra intryck av oss i personalen. Hoppas det går bra att övningsköra!
  • Torbjörn B skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Tack en mycket bra introduktion för mig och min son Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Torbjörn B
    Hej Torbjörn!
    Vad roligt att höra. Hoppas det går bra för dig och sonen att övningsköra tillsammans. Tack för din rekommendation!
  • Rebecca L skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket roligt och intressant, tiden gick faktiskt snabbt vilket jag inte trodde! Fick ett väldigt trevligt bemötande! Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Rebecca L
    Hej Rebecca!
    Vad kul att du gillade kursen och att du fick ett bra bemötande. Det sägs att tiden går snabbt när man har trevligt, till och med 3 timmar. Hoppas det går bra att övningsköra!
  • Jacob S skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en vädligt bra och tydlig kurs och jag skulle rekommendera er Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Jacob S
    Hej Jacob!
    Vad härligt, det glädjer oss att höra. Tack så mycket!
  • Vani D skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var väldigt bra.Både jag och dotter blev nöjda och Alex är jätte duktigt.Jag skulle starkt rekommendera dom😊. Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Vani D
    Hej Vani!
    Vad roligt att höra att du och din dotter är nöjda med kursen och att ni rekommenderar oss. Tack så mycket! Hoppas det går bra att övningsköra tillsammans.
  • Anna E skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker att jag blev bemöt med ett gått intryck av själva trafikskolan och av alla handledare som jobbar på denna trafikskola. Det var väldigt intressant ochans lyssna på när d gick igenom sin lilla presentation Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Anna E
    Hej Anna!
    Tack så mycket för din rekommendation. Det känns bra att höra att du fick ett bra intryck av oss och att du tyckte handledarkursen var intressant. Hoppas det går bra med övningskörningen!
  • Oliver O skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Mycket bra bemötande och levde upp till det jag förväntade mig när det gäller information som förmedlades av handledaren Läs mer
    2018-02-05 Saltsjö T svarar Oliver O
    Hej Oliver,
    Härligt att vi levde upp till dina förväntningar och att du är tyckte bemötandet var mycket bra. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Tilde R skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Kursen var bra, jag lärde mig mycket. Vet inte hur det är på andra trafikskolor men hade nog inget att klaga på här i alla fall. Bra med fika på rasten Läs mer
    2018-02-05 Saltsjö T svarar Tilde R
    Hej Tilde,
    Vad roligt att du tyckte kursen var bra och att du uppskattade fikat. Hoppas du fick många bra tips inför övningskörningen!
    Christel M gillar detta
  • Maria N skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola
    Vi är jättenöjda,fick många tips o idéer till övningskörningen!! Läs mer
    2018-01-22 Saltsjö T svarar Maria N
    Hej Maria,
    Vad bra att ni fick med er tips och idéer till övningskörningen, det glädjer oss att ni är nöjda. Lycka till!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka