Handledarutbildning

Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Läs vad 321 Läs vad Handledarutbildning

• 2021-09-20
    Trevligt och ganska lärorikt. Snäll personal och ville helst egentligen få det gjort vilket instruktören fattade.
  • 2021-09-19
    Det viktigaste budskapet jag tog med var att lita på den som kör och förbereda sig inför körningen.
  • 2021-09-19
    Jag blev bemött bra. Bra förklaringar och bra struktur.
  • 2021-09-06
    Jag tyckte att handledarutbildningen var givande, jag fick en ganska bra överblick över innehållet i utbildningen osv.
    Hej Karin, Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Lycka till med övningskörningen. Handledarutbildning
  • 2021-09-06
    Mycket bra presentation och tydligt budskap. Bra att handledaren ställde frågor till gruppen samt använde Google map under utbildningen.
    Hej Thomas! Vad kul att höra att du gillade presentationen och att handledaren gjorde ett bra jobb genom att ställa frågor. Tack för omdömet Handledarutbildning
  • 2021-09-05
    Jag gick handledarutbildningen på Saltsjö Trafikskola digitalt och jag blev bemött på ett vänlig och bra sätt.

Det var kul att föreläsaren involverade oss deltagare att svara på frågor och vara med i exempel. Det gjorde att jag kände mig delaktig och lärde mig saker.
    Hej Sofia,

Härligt att du kände dig involverad och att du är nöjd med kursen. Tack för ditt omdöme.
    Handledarutbildning
  • 2021-09-05
    Väl genomfört även om det blir lite tyst när det är på Zoom
    Hej Håkan, härligt att du tycker att kursen var väl genomförd trots att det är digitalt på Zoom. Kör nu försiktigt när ni är ute och övar! Handledarutbildning
  • 2021-09-02
    Bättre än förväntat med digitalt format men föredrar trots allt fysisk sammankomst.
    Hej Stefan, Vad bra att vi lyckades överträffa förväntningar med att ha kursen online. Vi hoppas att vara tillbaka till fysiska kurser snart. Tack så mycket för ditt omdöme. Handledarutbildning
  • 2021-09-01
    Trevlig smidig och proffsigt genomfört.
    Hej Tobias! Vad härligt, det glädjer oss att höra. Tack så mycket för ditt toppenbetyg! Handledarutbildning
  • 2021-09-01
    Det var trevligt bemötande under både inloggning och kurs. Mycket bemötande från handledaren. Trevlig upplevelse.
    Hej Ester, Vad glada vi blir att du är nöjd med bemötandet och kursledaren. Tack så mycket för ditt omdöme! Handledarutbildning