Läs vad 154 Läs vad Riskettan

• 2021-01-15
    Jag tyckte att risk ettan var bra och intressant.
  • 2021-01-15
    Bra utbildning och personal
    Intressant
  • 2021-01-13
    Trevliga lärare och bra struktur på lektionen och schemat
  • 2020-12-13
    Riskettan hos Saltsjö Trafikskola
  • 2020-12-03
    Gjorde moppe utbildning där, superbra! Tar även körlektioner nu, teorilektioner och har bokat allt via dom. Så smidigt, trevlig personal och engagerade som lärare! Rekommenderar starkt!!
    Hej Johanna, vad glada vi blir att du är nöjd med mopedutbildning, kurser och körlektioner. Tack så jättemycket för din rekommendation!

• 2020-12-03
    Riskettan, det var bra och intressant, mycket lärorikt med risker i trafiken osv. Bra!
    Hej Herman, Vad bra att är nöjd med Riskettan och tyckte det var lärorikt. Tack för ditt omdöme!

• 2020-12-02
    Superbra med många bra former och moment
    Hej Elise, Vad härligt att du är nöjd med Riskettan hos oss, tack för din recension!

Riskettan 1
    Trevligt bemött
    Lugnt och bra informerat. Hade förväntat mig lite värre men det blev mycket bättre.
    Hej Elias, Kul att vi lyckades överträffa dina förväntningar. Tack för ditt omdöme!

• 2020-12-02
    Kan verkligen rekommendera Saltsjö trafikskola. Riskettan med Maria var toppen. En lärorik kväll! Kan även rekommendera körlektion där. Duktiga och alltid hjälpsamma. Har bara positivt att säga !
    Hej Kristin, Härligt att höra att du är nöjd med både Riskettan och körlektioner. Stort tack för ditt omdöme!

• 2020-11-25
    - Jag köpte mellan startpaketet
    - Personalen på trafikskolan är mycket välkomnande och trevliga
    - De förväntningar jag hade var att de skulle vara välkomnande och att informationen skulle framställas tydligt på t ex riskettan och jag tycker definitivt att det levde upp till förväntningarna jag hade. För att vara en teorilektion på ca 3 h så var det väldigt kul och lärorikt. Det var skönt att det inte bara var att sitta och lyssna utan att vi också gjorde praktiska övningar där vi fick olika påståenden och ställde oss vid ett alternativ som kunde stämma.
    - Även fast vi gick igenom självklara grejer på riskettan som att man absolut inte ska köra när man är trött eller när man har alkohol eller droger i blodet. Så tycker jag att man tänkte till extra mycket på det och verkligen såg allvaret i det som man kanske inte tänkt på så mycket innan. Det var en ögonöppnare då det dels var information som jag inte hade någon aning om som att det är flera tusen varje dag som kör i trafiken med alkohol i blodet.
    Hej Filippa, Vad kul att vi lyckats leva upp till dina förväntningar och att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva en recension. Tack!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte