Riskettan

277 omdömen om Riskettan

Sedan starten hos Reco 2016
Denniz B
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Väldigt trevligt bemötande och bra informell föreläsning. Duktig lärare som gjorde tiden värd.

Maryna G
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

I did diskette 1. The instructor did her best to explain how important to drive save and to not take any alcohol and drugs before.

Abdul K
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Alla lärare har varit super stöttande och väldigt sjyssta! Rekommenderar denna skola verkligen till alla som är sugna på körkort! Ett extra tack till Mirsad som jag har kört mest med och stort tack till Maria för en pedagogisk sätt som förmedlar kunskap eller utbildar eleverna!

Charlotta A

trevligt bemötande av både lärare och andra elever, informativt och engagerande

Hilma Julia O

Inget speciellt, kul dock när man skulle stå och ställa sig på olika platser beroende på vad man skulle gjort i olika scenarion

Lorentz F
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Väldigt bra upplägg. Tyckte det var bra att man hade en föreläsning och att man sedan fick diskutera om det som precis hade nämnts.

Ebba G
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

En tydlig, informativ genomgång med bra gruppövningar och personliga berättelser från läraren som fick vikten av det vi lärde oss att kännas betydligt mer verklig.

Svar från Riskettan

Hej Ebba, super härligt att du haft en bra upplevelse på utbildningen och att vi bidragit med kunskap som du uppskattar! Det värmer att höra!

Ina K
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Superproffsiga och seriös körskola. Testat andra, de är bäst! Maria är super pedagogisk och jättebra i kursen. 10 av 10!

Svar från Riskettan

Hej Ina, Tack svälla Ina för de fina orden, det värmer att höra!

Fredrika Lovisa Kristina J

Trevligt bemötande, informativt och engagerande. Gav god förståelse för riskerna i trafiken.

Svar från Riskettan

Hej Fredrika, vad glada vi blir att du är nöjd med Riskettan, och att du uppskattade kursen.

Stella S
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Jag blev bemött otroligt bra och de som jobbade där var väldigt trevliga! Det var en väldigt lärorik kurs och upplägget av både smådiskussioner i grupp och genomgångar var riktigt bra. Jag kände att jag kunna ta med mig mycket av det jag lärde mig under kursen nu till efteråt.

Svar från Riskettan

Hej Stella, det gläder oss att höra att du trivts hos oss och att kursen betytt så mycket redan direkt efteråt! Tack för ditt betyg och vi önskar dig en skön och trygg körning!