Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 118 Läs vad Riskettan

• Tyra P skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2020-02-22

Väldigt bra genomgång och bra involvering av elever! Läs mer
  • Annica S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2020-02-19

Mycket Bra kursledare som pratar så man förstår. Läs mer
  • Astrid Ö skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2020-02-19

Det var väldigt lärorikt och öppnade upp mina ögon inför olika aspekter i trafiken. Jag blev väldigt medveten om olika risker som finns, både saker som är uppenbara men även de som jag inte har tänkt ha varit så allvarliga.
    Det var en bra undervisning på det sättet att läraren inkluderade eleverna väldigt mycket i undervisningen och det gjorde att man alltid lyssnade och var fokuserad. Läs mer
  • Joel E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2019-02-08

Riskettan fungerade jättebra på saltsjö trafikskola. Förväntningarna (att sitta lch stirra igenom tre timmar av tråkigt lärande) överstegs land annat i form av socialt umgänge. Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Joel E
    Hej Joel,
    Vad roligt att dina förväntningar överträffades på Riskettan. Hoppas det går bra med körkortsutbildningen. Tack så mycket för ditt betyg!
  • Robin T skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2019-02-08

Bra bemötande, långtråkig genomgång men på kortast möjliga tid dock vilket uppskattas Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Robin T
    Hej Robin,
    Kul att du är nöjd med bemötandet. Vad synd att du upplevde det som långtråkigt, vi hoppas att du tog med dig viktig information. Tack för ditt omdöme!
  • Moa G skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2019-02-06

Jättetrevlig personal som förklarade så att alla förstod! Läs mer
    2019-02-12 Saltsjö T svarar Moa G
    Hej Moa,
    Kul att du är nöjd med Riskettan hos oss. Tack så mycket för ditt betyg!
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2019-01-24

Tyckte det var bra bemötande och kursen utfördes på ett intressant och roligt sätt. Bra med mycket disskutioner och gruppfrågor. Läs mer
    2019-02-06 Saltsjö T svarar Jennifer V
    Hej Jennifer,
    Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med Riskutbildningen hos oss och att du uppskattade upplägget med diskussioner och frågor.
  • Markus S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-11-24

Risketta - En bra utbildning och bra frågor som fick en att förstå de risker vi tar i trafiken när man ger sig ut påverkat Läs mer
    2019-01-21 Saltsjö T svarar Markus S
    Hej Markus,
    Vad bra att du fick lära dig om riskerna i trafiken. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Ida L
    Ida L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-10-11

Riskettan i och med körkort, jättebra uppstyrt och bra ”lärare” som gjorde det intressant.
    För min del är denna kurs kanske lite onödig då alkohol och droger är något man alltid vetat inte går ihop. Roligt att lära sig mer om ens relationer på trötthet och även fick man en söttre helhetsförståelse! Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Ida L
    Hej Ida,
    Tack för ditt fina betyg av upplägget och läraren. Vad bra att du har kunskap om riskerna med alkohol och droger i trafiken. Vad roligt att du fick ytterligare en bekräftelse på dina tidigare kunskaper men även nya kunskaper om trötthet m.m. det är så viktigt. Vi hoppas det går bra med din körkortsutbildning!
  • Sofia B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-10-11

Väldigt trevligt bemötande! Timmarna gick även fort då kursen var upplagd på ett bra sätt. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Sofia B
    Hej Sofia,
    Härligt att tiden gick fort och att du är nöjd med bemötandet och upplägget av Riskettan. Tack snälla för din rekommendation!