Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 111 kunder tycker om Riskettan

• Markus S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-11-24

Risketta - En bra utbildning och bra frågor som fick en att förstå de risker vi tar i trafiken när man ger sig ut påverkat Läs mer
  • Ida L
    Ida L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-10-11

Riskettan i och med körkort, jättebra uppstyrt och bra ”lärare” som gjorde det intressant.
    För min del är denna kurs kanske lite onödig då alkohol och droger är något man alltid vetat inte går ihop. Roligt att lära sig mer om ens relationer på trötthet och även fick man en söttre helhetsförståelse! Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Ida L
    Hej Ida,
    Tack för ditt fina betyg av upplägget och läraren. Vad bra att du har kunskap om riskerna med alkohol och droger i trafiken. Vad roligt att du fick ytterligare en bekräftelse på dina tidigare kunskaper men även nya kunskaper om trötthet m.m. det är så viktigt. Vi hoppas det går bra med din körkortsutbildning!
  • Sofia B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-10-11

Väldigt trevligt bemötande! Timmarna gick även fort då kursen var upplagd på ett bra sätt. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Sofia B
    Hej Sofia,
    Härligt att tiden gick fort och att du är nöjd med bemötandet och upplägget av Riskettan. Tack snälla för din rekommendation!
  • Åsa B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Superbra genomgång av Riskettan. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Åsa B
    Hej Åsa,
    Vad roligt att du tycker det, tack så mycket för din rekommendation!
  • Frida E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-10-05

Jag köpte ett paket där ett visst antal lektioner ingick inklusive riskettan bland annat. Jag blev glatt bemött av företaget och jag känner mig trygg och bekväm när jag är där! Mina förväntningar på riskettan var att det skulle förekomma mycket ny information, även lite aktiviteter där man fick ta ställning och det var exakt det som skedde. Företaget levde upp till mina förväntningar och jag känner att jag har lärt mig en hel del. Upplevelsen generellt var lärorik, samtidigt som jag blev lite trött med tiden men allt som allt kändes det verkligen nödvändigt då jag kände att jag tog till mig mycket ny och viktig information. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Frida E
    Hej Frida,
    Vad kul att höra att vi levde upp till dina förväntningar gällande Riskettan och att du tog åt dig mycket av informationen. Vad glada vi blir att du känner dig trygg och trivs bra här i övrigt. Nu kämpar vi vidare tillsammans mot målet att du ska få ditt körkort!
  • Astrid N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-08-25

Jag blev trevligt bemött och lärde mig mycket Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Astrid N
    Hej Astrid,
    Vad bra att du fick ett trevligt bemötande och att du lärde dig mycket. Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme om oss!
  • Jennifer K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-08-02

Riskettan var bra och lärorik. Ganska lång men blev inte så långtråkigt med varierande uppgifter hela tiden. Bra lärare. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jennifer K
    Hej Jennifer,
    Vad bra att vi lyckades med att inte göra Riskettan långtråkig och att du tyckte det var lärorikt. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Nabi H
    Nabi H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-08-02

Jag gick risketten på saltsjö trafikskola och det var underbart helt och hollet ..! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Nabi H
    Hej Nabi,
    Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme, tack så mycket! Hoppas det går bra med körkortet!
  • Nicole M
    Nicole M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-08-02

Tycker det var en mycket bra kurs och jag lärde mig nya saker som jag inte visste. Blev bemött på ett positivt sätt och tycker som helhet att det var en bra upplevelse Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Nicole M
    Hej Nicole,
    Vad glada vi blir att du hade en positiv upplevelse på Riskettan och att du lärde dig nya saker. Hoppas det går bra med körkortet. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • Jacob S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

2018-07-31

Den var mycket bra och utvecklande Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Jacob S
    Hej Jacob,
    Tack, vad kul att du tyckte Riskettan var bra och utvecklande. Det är en så viktig kurs. Hoppas det går bra med körkortet!