Riskettan

131 30 Nacka — Visa karta

Läs vad 110 kunder tycker om Riskettan

• Ida L
    Ida L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Riskettan i och med körkort, jättebra uppstyrt och bra ”lärare” som gjorde det intressant.
    För min del är denna kurs kanske lite onödig då alkohol och droger är något man alltid vetat inte går ihop. Roligt att lära sig mer om ens relationer på trötthet och även fick man en söttre helhetsförståelse! Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Ida L
    Hej Ida,
    Tack för ditt fina betyg av upplägget och läraren. Vad bra att du har kunskap om riskerna med alkohol och droger i trafiken. Vad roligt att du fick ytterligare en bekräftelse på dina tidigare kunskaper men även nya kunskaper om trötthet m.m. det är så viktigt. Vi hoppas det går bra med din körkortsutbildning!
  • Sofia B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt trevligt bemötande! Timmarna gick även fort då kursen var upplagd på ett bra sätt. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Sofia B
    Hej Sofia,
    Härligt att tiden gick fort och att du är nöjd med bemötandet och upplägget av Riskettan. Tack snälla för din rekommendation!
  • Åsa B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Superbra genomgång av Riskettan. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Åsa B
    Hej Åsa,
    Vad roligt att du tycker det, tack så mycket för din rekommendation!
  • Frida E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag köpte ett paket där ett visst antal lektioner ingick inklusive riskettan bland annat. Jag blev glatt bemött av företaget och jag känner mig trygg och bekväm när jag är där! Mina förväntningar på riskettan var att det skulle förekomma mycket ny information, även lite aktiviteter där man fick ta ställning och det var exakt det som skedde. Företaget levde upp till mina förväntningar och jag känner att jag har lärt mig en hel del. Upplevelsen generellt var lärorik, samtidigt som jag blev lite trött med tiden men allt som allt kändes det verkligen nödvändigt då jag kände att jag tog till mig mycket ny och viktig information. Läs mer
    2018-10-24 Saltsjö T svarar Frida E
    Hej Frida,
    Vad kul att höra att vi levde upp till dina förväntningar gällande Riskettan och att du tog åt dig mycket av informationen. Vad glada vi blir att du känner dig trygg och trivs bra här i övrigt. Nu kämpar vi vidare tillsammans mot målet att du ska få ditt körkort!
  • Astrid N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag blev trevligt bemött och lärde mig mycket Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Astrid N
    Hej Astrid,
    Vad bra att du fick ett trevligt bemötande och att du lärde dig mycket. Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme om oss!
  • Jennifer K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Riskettan var bra och lärorik. Ganska lång men blev inte så långtråkigt med varierande uppgifter hela tiden. Bra lärare. Läs mer
    2018-09-11 Saltsjö T svarar Jennifer K
    Hej Jennifer,
    Vad bra att vi lyckades med att inte göra Riskettan långtråkig och att du tyckte det var lärorikt. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss!
  • Nabi H
    Nabi H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag gick risketten på saltsjö trafikskola och det var underbart helt och hollet ..! Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Nabi H
    Hej Nabi,
    Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme, tack så mycket! Hoppas det går bra med körkortet!
  • Nicole M
    Nicole M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Tycker det var en mycket bra kurs och jag lärde mig nya saker som jag inte visste. Blev bemött på ett positivt sätt och tycker som helhet att det var en bra upplevelse Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Nicole M
    Hej Nicole,
    Vad glada vi blir att du hade en positiv upplevelse på Riskettan och att du lärde dig nya saker. Hoppas det går bra med körkortet. Tack så mycket för ditt omdöme!
  • Jacob S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Den var mycket bra och utvecklande Läs mer
    2018-09-10 Saltsjö T svarar Jacob S
    Hej Jacob,
    Tack, vad kul att du tyckte Riskettan var bra och utvecklande. Det är en så viktig kurs. Hoppas det går bra med körkortet!
  • Tobias D skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag hade en mycket bra upplevelse och upplev att utbildningen var mycket lyckad. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Tobias D
    Hej Tobias!
    Härligt att höra att du hade en bra upplevelse på Riskettan. Vi tackar så mycket för din rekommendation!
  • Clara F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bra bra bra bra ska ske d d d d d d. D den. D d s s s s d z d d d d. D d d d d d d d d d d Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Clara F
    Hej Clara,
    Vi misstänker att du kommit åt lite knappar av misstag men det verkar som att du tycker Riskettan var bra. Lycka till med körkortsutbildningen!
  • Oliver F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en väldigt trevlig stämning och man fick mycket god information på ett sätt som gjorde att man lätt tog in det. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Oliver F
    Hej Oliver,
    Härligt att stämningen var bra på Riskettan och att informationen på kursen var lätt att ta in. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Lukas H
    Lukas H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Informativt, lärorikt, bra! Personalen gjorde den långa utbildningen kortare med hjälp av humor och bra information.
    Jag är nöjd med Saltsjö Trafikskola! Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Lukas H
    Hej Lukas,
    Vad roligt att höra, vi gör vårat bästa för att få de 3 timmarna på Riskettan att kännas kortare. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Elvira O skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemött men det skulle behöva finnas mer genustänk och integration i sammanhanget, det var väldigt etnocentrerat och binärt. Läs mer
    2018-04-23 Saltsjö T svarar Elvira O
    Hej Elvira!
    Vi vill börja med att tacka för din input. Vad bra att du är nöjd med bemötandet.
    Om kursen uppfattats som etnocentrerad och binär men det kan det bero på att Riskettan måste hållas utefter Transportstyrelsens författningssamling. I det materialet innefattas olycksstatistik mellan åldersgrupper, kön m.m. som vi måste informera om. Hoppas du tog med dig något från kursen som du har användning av när du är ute och kör.
  • Mahret M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte hon var väldigt duktig och trevlig. Läs mer
    2018-04-19 Saltsjö T svarar Mahret M
    Hej Mahret!
    Tack så mycket för din rekommendation. Vad roligt att du gillade Maria som håller Riskettan.
  • Melvin S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Tycker det har varit bra. Nöjd med utbildningen Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Melvin S
    Hej Melvin!
    Vad bra att du var nöjd med Riskettan. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Maja E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jättebra bemötande och viktig kurs! Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Maja E
    Hej Maja!
    Roligt att höra att du fick ett jättebra bemötande. Ja, visst är det en viktig kurs. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Evelinn P skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt lärorikt! Man får lära sig hur alkohol och sömn påverkar människor och sin körning. Mer än vad man tror. Jag lärde mig otroligt mycket. :) Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Evelinn P
    Hej Evelinn!
    Vad bra att kursen var lärorik för dig, det är väldigt mycket viktigt som ingår i Riskettan. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Olof L skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker det var givande. Maria som höll kursen är trevlig och bra på att berätta! Läs mer
    2018-03-21 Saltsjö T svarar Olof L
    Hej Olof!
    Vad roligt att du tyckte Maria var bra som kursledare och kursen var givande. Tack så mycket för din rekommendation.
  • Ella H skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att riskettan uppmärksammade många risker i trafiken som man bör veta. De mesta från riskettan visste man redan om sedan innan men man blev mer uppmärksammad och fick veta saker från olika perspektiv vilket va lärorikt. Läs mer
    2018-02-05 Saltsjö T svarar Ella H
    Hej Ella,
    Vad bra att du hade mycket kunskap om riskerna i trafiken sedan innan men att du blev lite extra uppmärksammad och fick se saker från flera perspektiv. Hoppas du var nöjd med kursen i sin helhet!
  • Nabih S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    En välplanerad och genomtänkt riskettan utbildning som gjorde att jag blev mer medveten om risker i trafiken. Och vad jag kan göra för att förhindra olyckor. Läs mer
    2018-01-22 Saltsjö T svarar Nabih S
    Hej Nabih,
    Tack för dina ord. Vad bra att du känner att du blev mer medveten om riskerna i trafiken och att du fått tips på hur du kan förhindra olyckor. Stort lycka till med körkortet!
  • William K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Väldigt bra bemötande med trevlig och yrkeskunnig personal. Läs mer
    2017-12-11 Saltsjö T svarar William K
    Hej William!
    Tack, var roligt att du upplever oss i personalen som trevliga och yrkeskunniga, det glädjer oss verkligen.
  • Anna N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tycker att jag fick ett bra bemötande och Riskettan var intressantare och roligare än vad jag trodde innan. Något jag gillade var att alla deltagare fick vara delaktiga genom diskussioner och olika värderingsövningar. Jag tyckte även om att personen som höll i Riskettan vävde in egna erfarenheter. Läs mer
    2017-12-11 Saltsjö T svarar Anna N
    Hej Anna!
    Vad härligt att vi överträffade dina förväntningar på Riskettan och att du uppskattade övningarna. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Linnéa A skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    En bra kurs, bra med lite fysiska övningar också! Läs mer
    2017-12-11 Saltsjö T svarar Linnéa A
    Hej Linnéa!
    Vad kul att du gillade Riskettan och övningarna vi har. Tack för din rekommendation!
  • Vilma S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag fick ett bra bemötande och en bra inblick i riskerna i trafiken. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö T svarar Vilma S
    Hej Vilma,
    Vad bra att du blev medveten om riskerna i trafiken och att du fick ett bra bemötande. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Miranda O skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att riskettan var väldigt intressant och tycker det var bra att dom fokuserade mycket på trötthet också vilket ofta inte är något man pratar så mycket om men är otroligt viktigt då de kan va lika farligt som att dricka alkohol och köra. Tyckte det va bra att vi varierade övningar också så man inte bara behövde sitta och lyssna utan också tänka själva. Kursen är lång men det måste den ju vara. Läs mer
    2017-11-14 Saltsjö T svarar Miranda O
    Hej Miranda,
    Vad roligt att du uppskattar övningarna som vi har på kursen. Det märks att du har tagit åt dig av informationen på Riskettan vilket glädjer oss då det är väldigt viktig information. Precis som du säger så kan vi inte göra något åt kursens längd. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Ingrid N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    ..........................................................................Det var bra :) Läs mer
    2017-10-10 Saltsjö T svarar Ingrid N
    Hej Ingrid,
    Tack så mycket, det är alltid roligt att höra!
  • Jerome N skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var bra! Mycket intressant fakta och bra bemötande! Läs mer
    2017-10-10 Saltsjö T svarar Jerome N
    Hej Jerome,
    Tack så mycket. Vad kul att du gillade riskutbildningen och att du är nöjd med bemötandet!
  • Tova W skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag blev glatt bemött av läraren. Riskettan vad roligare än vad jag hade förväntat mig! Läs mer
    2017-10-10 Saltsjö T svarar Tova W
    Hej Tova,
    Härligt att vi lyckades överträffade dina förväntningar och att du blev bra bemött av Maria som höll i riskutbildningen. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra, tydlig. Inte så mycket ny fakta men jag tog ut mig faktan på ett helt annat sätt, historier och konsekcenserna av att rattfylleri kommer alltid att sitta i bakhuvudet när man sätter sig i bilen. Mycket bra presenation - som fler bör gå.

Att tänka på: mer ny fakta, mer historier det är gripande. Läs mer
    2017-10-11 Saltsjö T svarar Sofia W
    Hej Sofia,
    Vad bra det du skriver om att riskerna alltid kommer sitta kvar i bakhuvudet, det är precis det som är meningen med riskutbildningen. Det är så mycket viktig information. Vi noterar det du skriver och tackar så mycket för din rekommendation!
  • Therese F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag är nöjd med bemötandet och tyckte att kursen levde upp till förväntningarna Läs mer
    2017-10-10 Saltsjö T svarar Therese F
    Hej Therese,
    Vad roligt att kursen levde upp till dina förväntningar och att du är nöjd med bemötandet, det är något vi tycker är viktigt. Tack för din rekommendation!
  • Maja M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra bemötande! Vänlig personal och intressant. Läs mer
    2017-07-25 Saltsjö T svarar Maja M
    Hej Maja,
    Tack, vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet och att du tyckte kursen var intressant. Önskar dig en fin sommar!
  • Ebba K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Maria som höll i utbildningen var väldigt trevlig, upplägget var bra med mycket interaktiva övningar kombinerat med filmer och power point. Var mycket nöjd och positivt överraskad av utbildningen. Läs mer
    2017-07-25 Saltsjö T svarar Ebba K
    Hej Ebba,
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med kursen hos oss och att du gillade Maria. Tack så mycket för ditt betyg!
  • Ellen B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Svårt när man inte har något att jämföra med men skulle säga att det var generellt bra. Även om en del känns självklart så är det mycket som också får en att reflektera och tänka lite extra på riskerna som finns i trafiken. Man blir mer medveten om vilka situationer en kan stöta på och hur en ska undvika dessa. Så bra överlag måste jag säga. Däremot ganska trångt med många kursdeltagare i liten lokal och diskussionerna kanske kunde bli lite mer engagerande. Läs mer
    2017-07-25 Saltsjö T svarar Ellen B
    Hej Ellen,
    Just det du beskriver är så viktigt, att vara medveten om riskerna och hur vi ska undvika dem. Vi är glada att du tagit dig till kunskaperna som vi förmedlade under Riskettan. Vi beklagar att du upplevde det som ganska trångt under kursen och hoppas du har överseende med det. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva om våran kurs!
  • Filip K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Trafikskolan är bra men det som togs upp var inte nytt för just mig så jag lärde mig inte så mycket nytt. Läs mer
    2017-07-25 Saltsjö T svarar Filip K
    Hej Filip,
    Vad roligt att du gillar trafikskolan. Det är bra att du var medveten om risker i trafiken redan innan Riskettan, det är ju så viktigt och vi hoppas du tog med dig något nytt från kursen.
  • Victor S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det känns som den information man får kunde ha blivit utdelad på en kortare tid och med färre upprepningar, men jag antar att det kanske behövs för att banka in informationen i skallen på de flesta människor. Läs mer
    2017-07-25 Saltsjö T svarar Victor S
    Hej Victor,
    Vi förstår vad du menar. Innehållet samt längden på kursen är styrt enligt transportstyrelsens riktlinjer. Vi hoppas att de kunskaper vi förmedlar kommer följa med en lång tid. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Caroline O skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Helhetsintrycket var positivt och bemötandet bra. Kursen gav perspektiv på risker i trafiken. Läs mer
    2017-07-25 Saltsjö T svarar Caroline O
    Hej Caroline,
    vad roligt att du gillade Riskettan hos oss och att du blev uppmärksammad om risker i trafiken. Tack så mycket för din rekommendation!
  • Alexandra S skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Rolig kurs där vi deltagare fick engagera oss och vara delaktiga i stor utsträckning. Mycket trevlig personal! Läs mer
    2017-07-17 Saltsjö T svarar Alexandra S
    Hej Alexandra! Vad härligt att du kände att du fick vara delaktig och att du hade roligt på kursen. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om våran Riskettankurs!
  • Dîcle K skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en bra utbildning med intressanta diskussioner och övningar. Jag har tagit med mig mycket från utbildningen. Läs mer
    2017-06-27 Saltsjö T svarar Dîcle K
    Hej Dicle,

Va roligt att du tyckte att utbildningen var bra och intressant. Tack för din rekommendation.
  • Oliver F skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det va kul stundvis dock lite långtråkigt men va kan man göra åt det likslm Läs mer
    2017-06-27 Saltsjö T svarar Oliver F
    Hej Oliver,

Va tråkigt att du bara tyckte att kursen var kul stundvis. Längden på kursen kan vi tyvärr inte göra något åt. Tack för ditt betyg.
  • Hanna Z skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var en lärorik utbildning. Frågor som är bra och nyttigt att diskutera och reflektera över. Bra utbildningsledare. Läs mer
    2017-06-27 Saltsjö T svarar Hanna Z
    Hej Hanna,

Va trevligt att du tyckte att kursen var lärorik och att du uppskattade utbildningsledaren. Vi jobbar med att få eleverna så delaktiga som möjligt. Tack för din kommentar.
  • Nayana T skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Riskettan var väldigt lärorik, läraren var rolig men tog det ändå på allvar, vilket gjorde att man verkligen hängde med i alla moment och var delaktig. Läs mer
    2017-06-27 Saltsjö T svarar Nayana T
    Hej Nayana,

Va roligt att du tyckte att kursen var lärorik och att du gillade läraren. Tack för din rekommendation.
  • Sofie M skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att kursen var bra och jag lärde mig mycket. Läs mer
    2017-06-20 Saltsjö T svarar Sofie M
    Hej Sofie,
    Vad bra att du lärde dig något nytt och tyckte kursen var bra. Tack för din rekommendation!
  • Mikaela E skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var ett bra upplägg på kursen! Bra att vi som deltog fick vara aktiva, bra där med diskussioner i smågrupper. Läs mer
    2017-06-20 Saltsjö T svarar Mikaela E
    Hej Mikaela,
    Vad kul att du gillade upplägget på kursen och du kände dig delaktig, det är väldigt viktigt för oss.
  • Ian T skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Det var bra och informativt, jag lärde mig mycket viktig information från diskutionerna Läs mer
    2017-05-17 Saltsjö T svarar Ian T
    Hej Ian,
    Roligt att höra att du lärde dig mycket på Riskettan, det är ju så viktigt att vara medveten om riskerna som finns i trafiken. Tack för din rekommendation!
  • Zaxe Z skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra storlek på klassen och trevligt! Läs mer
    2017-05-17 Saltsjö T svarar Zaxe Z
    Hej Zaxe!
    Tack så mycket för din rekommendation, vad glada vi blir att du gillade kursen.
  • Maria B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    En mycket informativ och bra utbildning som ökade min riskmedvetenhet i trafiken. Pedagogisk, tydlig och innehållsrik Läs mer
    2017-05-17 Saltsjö T svarar Maria B
    Hej Maria!
    Vad bra att kursen uppfyllde sitt syfte, det är så viktigt att vara medveten om alla riskerna i trafiken. Hoppas det går bra med att plugga teori så ses vi snart för körlektion!
  • Ebba B skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra! Det var pedagogiskt och bra att man fick vara delaktig i utbildningen. Läs mer
    2017-05-10 Saltsjö T svarar Ebba B
    Hej Ebba!
    Vad roligt att höra, vi tycker det är väldigt viktigt att alla känner sig delaktiga. Hoppas det går bra med din körkortsutbildning!
  • Olivia-isabelle T skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Bra och lärorikt, blev väl medveten om risker med trötthet droger osv Läs mer
    2017-05-03 Saltsjö T svarar Olivia-isabelle T
    Hej Olivia-Isabelle!
    Tack så mycket för ditt betyg! Vad bra att du blev medveten om riskerna i trafiken, det är ju så viktigt.
  • Lisa R skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola
    Jag tyckte att det var bra och lärorikt Läs mer
    2017-05-03 Saltsjö T svarar Lisa R
    Hej Lisa!
    Vad bra att du gillade kursen och lärde dig om riskerna i trafiken.Tack för ditt omdöme!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka