Alla kategorier Målare Stockholms län Södertälje Sandå Sverige AB

Sandå Sverige AB

Grenvägen 10, 152 42 Södertälje — Visa karta

Sandå Måleri AB. Lite bättre målare och golvläggare! Måleri och golv på 40 orter i Sverige.
Ropgränd 25, 18742, TÄBY
Bröderna Bergströms Måleri
Kazbek K:
All was done in time and with good quality.

Målare nära Sandå Sverige AB:

Enstabacken 10, UTTRAN
Hör av dig om du vill veta mer om våra jobb, priser eller liknande! Läs mer ›
Ronny Ö:
Bemötandet från företaget har varit bra , men det är som vanligt bra att ringa och kolla att tidplanerna håller.

Läs vad 3 kunder tycker om Sandå Sverige AB

• Tomas K
    Tomas K skrev om Sandå Sverige AB
    Jojje L gillar detta
  • Jan-Erik J
    Jan-Erik J skrev om Sandå Sverige AB
    Jag och min familj har bara gott att säga om Sandå och det gäller allt från bemötande till utförandet i samband med att vi renoverade huset för några månader sedan.
  • Jojje L
    Jojje L skrev om Sandå Sverige AB
    Oseriöst företag som har många tomma löften. Denna vår/sommar har jag tänkt måla om huset utvändigt. Ringde 3 olika målerifirmor för att ta in priser därav Sandå Måleri som verkade vara ett seriöst företag. Ringde och pratade med en man som lovade återkomma senare i veckan för att komma och titta på jobbet. En bit in på nästkommande vecka ringde jag och påminde om besöket, talade då med en dam som skulle meddela mitt ärende. Nu har det gått 2 veckor till och jag har tröttnat på att vänta. På Sandås hemsida går det att läsa om deras 6 löften på plats 1 står det följande "Vi lovar att hålla tider." Lögn. Antar att de 5 övriga inte innehåller mer än tomma ord.

Grenvägen 10, 152 42 Södertälje