Sanders Golvslipning AB

Sanders Golvslipning AB

www.sandersgolvslip.se
  • Badge2022

Välkommen till Sanders Golvslipning AB! Jag som driver Sanders Golvslipning AB heter Christian Sander och började slipa golv redan som 12-åring. Vi på Sanders Golvslipning AB drivs av kundnöjdhet och vårt mål är att du som kund ska vara nöjd från första kontakt till sista slipning är gjord. Vi ser till att hålla en öppen och...

17 omdömen om Sanders Golvslipning AB

Hyllinge A
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Proffsig hantverkare som alltid lämnar bra resultat efter sig! Slipade en bänkskiva och den blev som ny!

Daniel J
Skrev om Sanders Golvslipning AB

vi använder oss ofta av Sanders Golvslipning i vår egen verksamhet. Det är ett tryggt företag som utför arbetet helt efter önskemål. Slutresultatet är alltid det som utlovas! Finns ingenting att klaga på här!

Peter H
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Väl bemöt med en genomgång av hur arbetet skulle utföras för att jag skulle få den önskade nyansen på parkettgolvet. Jag kände mig trygg efter genomgången och efter utfört arbete det blev som jag hade tänkt mig fast bättre . Tjänste jag var att få ett befintligt parkettgolv slipat och lackat så att nyansen på det låg i närheten av närliggande rums nylagda parkettgolv Utmärkt utfört

Manda R
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Våra golv är så vackra! Rekommenderar varmt!

Eva M
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Jag kontaktade dom en fredag och efter några samtal så var golvet slipa och klart på onsdagen. Fantastisk service och trevligt bemötande. Jag hade höga förväntningar och det uppfyllde dom helt. Jag kan verkligen rekommendera Sanders golvslipning.

ANN-CHARLOTTE N
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Vi är mycket nöjda med tvättning och oljning av våra mycket gamla parkettgolv som tidigare varit bonade. Proffsigt och trevligt bemötande av Christian med personal.

ANNICA O
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Vi fick besked väldigt snabbt att Sanders Golvslipning kunde sticka emellan med att fixa vårt golv. Vi fick tips om företaget då vi hade köpt en lägenhet i Helsingborg efter att vi flyttat från Stockholm. De var otroligt trevliga och lätta att ha att göra med, stor skillnad på bolag i Stockholm som vi har haft att jämföra med tidigare. De kommer när de ska och håller vad de lovat Det var slipning av hela lägenheten på ca 100kvm och även laga i vår parkett i köket som var kraftigt fuktskadat. Arbetet gjordes noggrant och...

HELMUTH FREDDIE O
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Vi anlitade Sanders Golvslipning för renoveringen av vår nyinköpta lägenhet. Resultatet blev högt över förväntan. De var snabba, flexibla, noggranna och utomordentligt trevliga. Vi fick dessutom hjälp med kontakt till andra hantverkare och bidrog därmed till att tiden för renoveringen blev mycket kortare än förväntat. Vi är otroligt nöjda och rekommenderar mer än gärna andra att anlita dem.

ROBIN P
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Vilken underbar hantverkare!! Slipade hela vårat hus och trapp på kort tid. Samt rekomenderade bra behandlingar efter vårat behov och önskningar. Kan inget annat än att rekommendera Sanders Golvslipning AB!

Daniel J
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Vi på Sundets Golvslipning tar ofta hjälp av Sanders Golvslipning då det behövs. Alltid resultat i toppklass! Är aldrig orolig över att lämna över ett projekt till Sanders Golvslipning.

DIANA L
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Sanders gjorde magi med vår fiskbensparkett! Vi hade en fin dialog under hela processen och de var alltid tillgängliga för frågor och funderingar. Proffsiga och trevliga killar med härlig energi! Rekommenderas varmt.

Anders T
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Snabb och bra service. Informativt och inte en massa problem som Weab hade.

HENNING S
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Vi har precis genomfört en genomgående renovering av vår nya lägenhet. Bland mycket annat har slipning och behandling av golv ingått och på rekommendation från vår totalentrapenör använde vi oss av Sanders för att utföra arbetet. Sedan tidigare har vi inte haft så bra erfarenheter av hantverkare som skall utföra "små" arbeten hemma hos oss och vi nästan omedvetet förväntade oss samma diskussioner och tillvägagångssätt denna gång. Men, wow, vad överaskade vi blev! Detta är vad vi fick; 1. Ett fantastiskt och vänligt bemötande!...

Per P
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Lite svår att få kontakt med från början men sedan blev det hur bra som helst. Jag kommer vända mig till Sanders när det är dag för ny slipning.

Svar från Sanders Golvslipning AB

Tråkigt att du uppfattar kontakten som svår till en början! Men vi är glada att ni är nöjda med vårt arbete! Mvh Sander

Gerd K
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Det är andra gången jag anlitar Sanders Golvsliperi. Lika nöjd denna gång som första. Snabba , professionella killar på alla sätt. Trevliga, informativa , sist men inte minst ett fantastiskt resultat. Kan varmt rekommendera Sanders Golvsliperi.

Jonathan S
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Fick vår parkett slipad och vitpigmenterad. Otroligt trevligt bemötande och väl genomfört arbete. Ett stort lyft!

Hej Jonathan! Vad kul att du uppskattade vårt arbete. Mvh Sander

Lisabeth C
Skrev om Sanders Golvslipning AB

Bra. Nöjda med jobbet, men när vi väl lämnade önskemål om ett nytt uppdrag fick vi aldrig återkoppling på det och det lämnades information att vi skulle rengöra golvet med speciell produkt som skulle säljas via företaget. Denna produkt levererades aldrig. Tråkig upplevelse att kontakten försämrades när arbetet var bra utfört.

Svar från Sanders Golvslipning AB

Hej Lisabeth! Vad tråkigt att du känner så. Vi kommer till dig kl 08.00 på morgonen & får frågan ifall vi kan slipa ytterligare ett rum (mer än vi avtalat innan) vilket vi kunde göra. Efter att vi utfört vårt arbete så hade vi en dialog både per telefon samt sms, i telefon så fick du pris på slipning av din trappa som du accepterade & vi skulle ta en vidare dialog efter att jag avslutat min semester. Jag hade min första arbetsdag den 22 augusti & du lämnar detta omdömet den 23 augusti. Det fanns inte tiden att ringa dig...