Sats Sofo

Sats Sofo

2.3

3 omdömen om Sats Sofo

Anne-Charlotte Christina E

Inser när jag försöker ringa centret att SATS Medlemsservice! valt att ta bort tjänsten att svara sina medlemmar i telefon. När jag hittar numret möts jag av en telefonsvarare som hänvisar till chatt och webb. Men jag ville komma i kontakt med en person på centret. Nytt bottennapp i kundservice hos SATS, när jag knappt trodde de kunde sjunka lägre. Stjärnan får de enbart tack vare sina engagerade och duktiga instruktörer och det är också bara därför jag fortfarande är medlem. Så länge det nu varar.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

ANDREAS N
Skrev om Sats Sofo

Stort gym som har det mesta. Ligger dock söder om stan, så jag tränade sällan där.

Emma K
Skrev om Sats Sofo

Sats på Södermalm är stort, de lägger ner mycket energi på kundservice och personligt engagemang vilket är orsaken till att jag vill vara där. Men tyvärr känns lokalerna och redskapen rätt slitna, det är få fönster och luktar kiss utanför i entren (verkar åtgärdat nu, vad bra!). Omklädningsrum som mer känns som gymnastiken i högstadiet än ett top-gym. Jag ska ge det en ärlig chans årskortet ut, men sen får vi se.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k