Schenker AB

Fagerstagatan 47, 163 53 Spånga — Visa karta

Schenker is one of the leading international providers of integrated logistics services. We provide support to industry and trade in land operations, in worldwide air and sea freight, and in all the associated logistics services.

Läs vad 4 kunder tycker om Schenker AB

• Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Schenker AB
    NU FUNGERAR ALLT. Det var problem men nu fungerar det. Mer anställda skulle nog behövas Läs mer
  • Ida L
    Ida L skrev om Schenker AB
    Hemskt, om en leverantör endast har detta leveransalternativ rekommenderar jag starkt att välja en annan försäljare. Otrevliga, telefonkö 40-60 min varefter de oftast lägger på innan du kommer fram. Leveransalternativ antingen stannar du hemma en hel dag eller åker till den enda terminalen i Sthlm men då måste du vara där minst en timme innan stängning kl 17, särskilt fredagar då personalen vill gå hem tidigare... Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Schenker AB
    Totalt urusla, trots att han som skickat paketet till mig uppgett mitt utlämningsställe (deras egen spårningsfunktion stödjer även detta) som destination gick paket till deras terminal i Spånga.

De vägrar göra rätt för sig och köra paketet till rätt utlämningsställe, så jag måste ta ledigt från jobbet för att åka över halva landet för att hämta ut paketet!

De har lyckats med något som jag trodde var omöjligt, de är sämre än Postnord! Läs mer
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Schenker AB
    Dålig spårningsfunktion som visar fel. När jag hör av mig får jag ett besked som inte alls stämmer. Paketet försenat p.g.a. deras egen klantighet och dessutom har de uppgett total felaktig information till mig som kund. Kommer ALDRIG igen att använda mig av Schenker. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm: