Brittmarie Larsson

Brittmarie Larsson

Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Jag är en av delägarna på ScissorHands och har lång erfarenhet inom yrket. Vill nog kalla mig en traditionell frisör som färgar, permanentar och klipper (helst inte med maskin). Jag älskar mitt jobb och tycker det är härligt med alla sorters människor. Vill göra alla vackra och är en god lyssnare. Välkommen!

44 omdömen om Brittmarie Larsson

Sedan starten hos Reco 2018
Marie W
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Mycket trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med klippning och slingor. Frisören Britt-Marie Larsson är fantastiskt duktig och trevlig.

Catharina R
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Skicklig och mycket professionell i alla led! Så nöjd efter mitt första besök. Kommer definitivt att gå till Britt-Marie igen!

Maria J
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Alltid utmärkt resultat och trevligt och professionellt bemötande när man klipper sig hos Brittmarie. Rekommenderas varmt!

Karin E
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Jättegullig, duktig och ger ett proffsigt bemötande. Jag har gått hos Brittmarie i över 10 år och jag har aldrig gått från salongen missnöjd. Kan bara rekommendera!

Berit R
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Britt-Mari är en trevlig, lättsam och duktig person och jag tycker om, att vara hennes kund. Jag blir alltid väl bemött av Företaget och blir alltid nöjd efter varje besök där. Berit Ramså

Kerstin R
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Är jättenöjd med både bemötandet och klippningen!

Sarah E
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Min första klippning när håret kom tillbaka efter cancerbehandling. Britt-Marie förstod mina behov och gjorde en fin frisyr. En fantastisk person och frisör!

Arild K
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

hon är najs, trevlig å lätt att snacka med plus hon är bra på att klippa hår

Petra R
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Trevlig och kunnig! Blev mycket nöjd!

Monica S
Skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands

Brittmarie Larsson är lyhörd och inkännande för mig som kund. Det har alltid känts tryggt att sätta sig i hennes stol på frisersalongen eftersom hon är en skicklig frisör med lång erfarenhet. Med sitt mjuka sätt inger hon förtroende och hon har med åren blivit en vän.