Etraveli Group AB

Etraveli Group AB

Ring 018-67 78 80 www.seat24.se
1.2

Seat24 erbjuder billiga flygbiljetter när du vet vart du vill. Boka flyg online och välj bland flygresor hos 650 flygbolag.

37 omdömen om Etraveli Group AB

Maria P
Skrev om Etraveli Group AB

Anslutande flyg ställs in. Vi blir ombokade på ett flyg som anländer 20 min efter att anslutande flyg avgått. Vägrar hjälpa och hänvisar till Air France som berättar att de alltid gör så. Har hållt på i en månad nu. Chattar med olika indier som hävdar att de inta kan hjälpa till och sen avslutar chatten mitt i. Fruktansvärt dåligt kundbemötande!

Saad H
Skrev om Etraveli Group AB

Riktigt uselt , förstår inte att de kan bedriva verksamhet i Sverige, köp aldrig biljett från de om du vill flyga tryggt.

Mikael P
Skrev om Etraveli Group AB

Jag kommer aldrig använda seat24 igen! Blev ombokad utan fråga till en tid då jag inte kunde flyga. Det var möjligt att boka om, men då blev resan 100% dyrare. Sämst!

Linda Sofi F
Skrev om Etraveli Group AB

Instämmer med övriga, pengar betalas inte tillbaka som utlovat. Nu har vi väntat i 32 dagar och de kan fortfarande inte svara på när utbetalning sker. Stackars de i svenska kundtjänsten.

Sanel M
Skrev om Etraveli Group AB

Betalade in 23500 kr för en resa där jag aldrig fick en order och inte fått pengar tillbaka

Ann Ellinor T
Skrev om Etraveli Group AB

Boka ALDRIG via dem!!!!! Totalt oseriösa klåpare som inte gör återbetalningar som de ska, har obefintlig kundservice där ändå all typ av tjänst kostar pengar och meddelar inte resenärer om flygbolag ställer in eller ändrar en flygavgång…. Måste bort från marknaden. Varning!!!

Gunnar L
Skrev om Etraveli Group AB

Lurendrejare! Anslutningsflyget ställs in, Seat24 återbetalar inte pengarna, utan erbjuder voucher istället. Skall komma inom 7 dagar……

Cecilia A
Skrev om Etraveli Group AB

Märkligt att detta lurendrejeriföretag fortfarande finns kvar i Sverige. En riktigt stor varning för dem! Usel service av kundtjänst i utlandet, troligen Indien. Felaktig bokning och ingen möjlighet att rätta till det. Boka aldrig någonting hos dem - risken är stor att bli lurad!

Peter Andreas A
Skrev om Etraveli Group AB

Mest oseriösa företag jag någonsin varit i kontakt med!! Bokade en resa som ganska snabbt blev avbokad. Mer än 6 månader senare har företaget fortfarande inte betalat tillbaka mina pengar. De hävdar att de har problem med sina betaltjänster och att de inte vet när de kan betala tillbaka, Rena lurendrejeriet!!! Använd inte Seat24 om du vill ha någon som helst säkerhet för din bokning eller dina pengar!!

Cedric P
Skrev om Etraveli Group AB

We booked flights via this company and when Turkish airlines cancelled our flight less than 24 hours before departure, we phoned their customer service to get them to sort out the bookings and get us on another flight. The customer service was.a.call center in India by the sound of it and they could barely speak English. They were very vague on sorting thr problem out and said that they would email us. When we insisted on speaking to a manager they refused to do so. Our only alternative was to cancel our flights and book...

HAMED Z
Skrev om Etraveli Group AB

VARNING! I had a emergency situation on my holiday to Los Angeles and needed to get back to Sweden as soon as possible. By the company Seat24 and Iberia I made a booking from Los Angeles to Stockholm. Arriving to London Heathrow the information was given that my flight was canceled. I fully understood the reason of cancelation, that was not the issue, the issue was everything that happened after. I was given information to contact Seat24 to get a rebooking. After several different calls to Seat24 they told me that they...

MICHAEL A
Skrev om Etraveli Group AB

Reste med seat24 från Luleå till Manila tur och retur för 3 månader sen och det gick riktigt bra. Hade inga problem alls och jag fick alla papper på min email. Var lite tveksam då man hört mycket dåligt om dom men jag hade inga bekymmer.

AMJAD NAJM ABDULLAH A
Skrev om Etraveli Group AB

En av de sämsta resebyrå som finns!!! Dålig service inget support och tar inget ansvar. Ni kommer att förlora dina pengar!!!

ANDERS G
Skrev om Etraveli Group AB

Har försökt att få tag på seat24 i 3 dagar nu och hitta en lösning på vår inställda resa pga strejk. De har hittills kopplat mig till 6 olika personer och samtalet har konstigt nog kopplats ner varje gång. Lyckades få tag på en person efter ihärdigt ringande till deras utländska växel, för att sedan få veta att de varken kunde hjälpa till att boka om resan eller ge mig pengarna tillbaka för strejken. Det är väldigt tråkiga tusenlappar att lägga på någon annan strejk och ännu tråkigare att ett företag inte är mer måna om sina kunder. Håll er undan för det här företaget

SUMAYA A
Skrev om Etraveli Group AB

Seat24 dem är riktig tjuvar tagit min pengar och fick inte resa.21600kr vet nu hur man anmäler dem?

SUMAYA A gillar detta
DAVID S
Skrev om Etraveli Group AB

Bokade flyg t.o.r. Sri Lanka Angivet pris innan alla tillägg var 25563kr för 4 personer. Under bokning ökade priset till 42554kr med alla tillägg. Då reseläget med pågående covid var lite osäkert, så hade vi köpt till avbokningsgaranti för 5073kr som sedan visade sig vara ren bluff, vid försök att avboka gick det inte, Seat24 hänvisade till flygbolaget som hänvisade tillbaka till Seat24. Så vi fick chansa på att genomföra resan. Vid incheckning på Arlanda visade det sig att Seat24 INTE genomfört platsreservation som...

SUMAYA A gillar detta
RICHARD R
Skrev om Etraveli Group AB

KATASTROF!! Kom till flyplatsen i Palma igår 211021. Fick betala för att checka in väskorna trots att jag kunde visa att det redan var betalt. Seat24 hade inte betalat till flygbolaget utan behållit pengarna!! Utresan var elva dagar tidigare så det var inte tidsbrist. Går inte att få tag på kundtjänst. Har varit nr 67 i kön i över en timme. Borde läst omdömena innan jag bokade. Lärpengar men man önskar att nån satte dit dem. Kriminellt!! När jag läser alla omdömen inser jag att jag blivit blåst på €72.

Timmy Oscar Joie E
Skrev om Etraveli Group AB

VARNING!!!!!! De bokade om våra biljetter men gav oss fel datum på hemresan så när vi kom till flygplatsen fanns inget flyg, ingen support & ingen hjälp. 6000kr i sjön.

ANDERS N
Skrev om Etraveli Group AB

VARNING! Lyckades med bedriften att beställa fel returdatum och skulle boka om. Hade biljett med full avbokning och ombokningsskydd. Väntetiden skulle vara 15 min men blev 52 min varav rösten de sista 26 min hävdade att kötiden var 30 sek! Vid försök till ombokning gick priset upp så att vi skulle betala 6000 mer för sällskapet pga höjda skatter. Samtidgt som jag hade honom i luren så gick jag in på deras sida och gjorde samma bokning och då var det 300,- biligare - de försökte alltså lägga på 6300,-! Så då sa jag att...

VERA F
Skrev om Etraveli Group AB

Tjuvar och bedragare!!!!! Det absolut sämsta resebyrån i världen! Opilitliga, smiter från sitt ansvar, STJÄL pengar från kunder! Min resa blev avbokad pga Corona. SAS har betalat tillbaka pengar till Seat24 i december 2020 (resan var bokad till juli 2020) - Seat har skickat exakt halva beloppet! Ersättning för den andra resenären har de helt enkelt stulit!!!! 6000 kronor. Jag har ringt i 4 månader nu - indier som knappt gör sig förstådda svarar i deras kundtjänst och säger att det är köer och vätetider och fan och hans moster. Nu har jag vänt mig till Kronofogden.

Hans Tobbe P
Skrev om Etraveli Group AB

Har stämd dom hos kronofogden för att det inte gick att boka om en resan och när jag vill ha pengarna utbetalt så går det inte att få tag i någon.. Har kommit fram på telefon 3 ggr men blir bortkopplade när jag säger att jag vill ha pengarna.. Handlar bara om 5600kr men det är inte för det jag gör det... Anmäl dom hos kronofogden Spyr på sådana här företag

Hamed A och ANDERS N gillar detta
JIMMY P
Skrev om Etraveli Group AB

Detta företag rekommenderas EJ. Köpte flygbiljetter via De och allt har varit bedrövligt. När vårat flyg blev inställt så fick jag ett mail att Vi kunde boka om biljetterna eller få tillbaka våra pengar. Då valde vi att boka om biljetterna till ett senare skede, självklart var vi tvungna att betala Seat24 mer pengar för att göra detta trots att det var gratis ombokning hos flygbolaget. Även detta flyg blev inställd och vi fick då ett nytt mail med samma information, vi valde då att be om en återbetalning. Sen dess har det...

TAMER E
Skrev om Etraveli Group AB

välja alldriga detta bolag de lurar fölk bara . jag köpte en biljett och dom har avbokat den därefter förökte att boka ett anna då jag fick vänta två timmar efter att de sade till mig vänta lite i telefonen . skitföretag. lita alldrig på de.

GUNNAR J
Skrev om Etraveli Group AB

Väldigt dålig info på hemsida. Kundtjänst förstår knappt engelska. Kundtjänst bad mig vänta och efter 45 minuter tog någon annan över samtalet och då var jag tvungen att börja om. Sedan bröts samtalet. Skulle inte rekommendera Seat24 om man tror sig behöva hjälp med något.

ALEXANDER P
Skrev om Etraveli Group AB

Vill ni bli lurade på pengar välj Seat24. Tar inget ansvar alls och behåller pengarna för resor som ej går att igenomföra.

Jan Urban W
Skrev om Etraveli Group AB

Jag kommer aldrig, någonsin, använda Seat 24 igen! Av följande skäl; 1. 24 timmar före avresan fick vi uppdaterad resplan med angivande av AGV tid från ARN till Teneriffa kl 16:50, MEN i resedokumenten från flygbolaget stod det AVG 06:45 !!!! Om vi hade litat på Seat 24 skulle vi ha missat planet och även vår båttur på Teneriffa. 2. På hemresan händer samma sak igen !!. 24 timmar före avresan från Teneriffa fick vi ett mail med uppdaterad resplan med angivande av AGV tid 15:55 från Teneriffa, men i resedokumenten från...

Marie A
Skrev om Etraveli Group AB

Sämsta företaget någonsin, önskar jag hade läst dessa omdömen INNAN jag bokat! Blev strandad på Ammans flygplats i Jordanien mitt i natten då flyget var inställt och ingen information getts, flygbolaget vägrar betala då DE har meddelat alla resenärer , men SEAT24 höll inne med informationen, fick köpa en ny biljett på flygplatsen för att ens komma hem, och det går inte få tag på kundservice , Supporten lokaliserad någonstans i Indien där de pratar ruskigt dålig engelska , åk INTE med dessa !!

Hanna Susanna F
Skrev om Etraveli Group AB

Skulle boka flyg. Priset ändrades i kassan. Såg det när jag redan knappat in mitt kortnummer. Skulle backa sidan för att se om jag råkat klicka i tillval. Då hängde sig sidan och vips hade jag en orderbekräftelse på mejlen. Ringde dem direkt. Får endast tala en person som pratade lika usel engelska som mej. Hon hänvisade till flygbolaget. Mejlade dem istället när jag tillslut hittade en mejladress. Har gått över en vecka nu. Inget svar ännu. De verkar ha ”fullt upp”

Sipan F
Skrev om Etraveli Group AB

Otroligt dålig service. Fick information av flygbolaget att mitt flyg "ändrat tid" till ett helt annat datum. Näst intill omöjligt att komma fram till deras kundtjänst på seat24. Varit i kö minst 3 timmar sammanlagt. Rekommenderas absolut inte!

Jonas N
Skrev om Etraveli Group AB

Min resa avbokade utan att jag fick info och kundtjänsten är den värsta jag upplevt. Absolut sämsta resebolget jag någonsin använder och kommer aldrig använda igen!!

Peter A
Skrev om Etraveli Group AB

Dålig service och tar inget ansvar. Jag har nu väntat på min återbetalning i 4 veckor och ingen återkoppling. Detta för ett flyg som ställdes in :/

Tobias l
Skrev om Etraveli Group AB

KATASTROF! De ändrar din rutt hur de vill och ingen utbetalning fås. Jag köpte en dyrare biljett med betydligt kortare väntetid, 2 dagar innan avgång får jag samtal om att jag kommer få åka till en annan flygplats och vänta på mellanlandningen i 12H!!!

Maria R
Skrev om Etraveli Group AB

VARNING - om du vill ha meddelande om förändrade avresetider ska du inte boka via den här "resebyrån". Flygbolagen har upplevt så många fadäser att se överväger om de ska fortsätta samarbetet. De svarar inte i telefon och har enorma prispåslag mellan marknadsfört pris och det som framkommer vid bokning. Enligt deras egna "biljettregler" får man inte reklamera resa p.g.a. frånvaro av info om förändrade flygtider.

Steven A
Skrev om Etraveli Group AB

Betalade 149SEK extra för personlig service, men var mycket svårt att nå dem via telefon eller e-post

Adam
Skrev om Etraveli Group AB

Samma usla upplevelse av Seat24 som Micke f. När de väl har fått pengarna finns ingen återvändo trots att man blivit felinformerad av deras hemsida. Det finns flera mycket bättre online bokningssidor på nätet. Skippa denna och slipp bli besviken.

micke f
Skrev om Etraveli Group AB

Stor varning för detta skojarbolag. Vi bokade en resa till istambul och en bokstav i namnet försvann, när vi ringde upp deras support ville dom att vi skulle betala en helt ny resa på 5500 kr det gick alltså inte att ändra. När vi ringer upp flygbolaget säger dom att dom inte tar ut någon avgift för denna ändring. När vi ringer tillbaka till seat24 och ber dom ringa upp flygbolaget vill dom ha 1300 kr för administration. Helt jävla sanslöst

Jessica M
Skrev om Etraveli Group AB

Bra bra bra! Alltid billigast, enkelt att använda och funkar även om det strular.