Seat24 Travel AB

Dragarbrunnsgatan 46, 753 20 Uppsala — Visa karta

1.3 i betyg av av 15 omdömen

Seat24 erbjuder billiga flygbiljetter när du vet vart du vill. Boka flyg online och välj bland flygresor hos 650 flygbolag.

Läs vad 15 kunder tycker om Seat24 Travel AB

• TAMER E

2020-07-07

TAMER E skrev om Seat24 Travel AB
    välja alldriga detta bolag de lurar fölk bara .
    jag köpte en biljett och dom har avbokat den därefter förökte att boka ett anna då jag fick vänta två timmar efter att de sade till mig vänta lite i telefonen .
    skitföretag.
    lita alldrig på de. Läs mer
  • GUNNAR J

2020-05-28

GUNNAR J skrev om Seat24 Travel AB
    Väldigt dålig info på hemsida. Kundtjänst förstår knappt engelska. Kundtjänst bad mig vänta och efter 45 minuter tog någon annan över samtalet och då var jag tvungen att börja om. Sedan bröts samtalet. Skulle inte rekommendera Seat24 om man tror sig behöva hjälp med något. Läs mer
  • 2020-04-17

ALEXANDER P skrev om Seat24 Travel AB
    Vill ni bli lurade på pengar välj Seat24. Tar inget ansvar alls och behåller pengarna för resor som ej går att igenomföra. Läs mer
  • Jan Urban W

2019-12-30

Jan Urban W skrev om Seat24 Travel AB
    Jag kommer aldrig, någonsin, använda Seat 24 igen! Av följande skäl;
    1. 24 timmar före avresan fick vi uppdaterad resplan med angivande av AGV tid från ARN till Teneriffa kl 16:50, MEN i resedokumenten från flygbolaget stod det AVG 06:45 !!!! Om vi hade litat på Seat 24 skulle vi ha missat planet och även vår båttur på Teneriffa.
    2. På hemresan händer samma sak igen !!. 24 timmar före avresan från Teneriffa fick vi ett mail med uppdaterad resplan med angivande av AGV tid 15:55 från Teneriffa, men i resedokumenten från flygbolaget sa det 09:00. IGEN; vi skulle ha missat flighten hem också !!!
    3. När jag försökte komma i kontakt med kundtjänsten gick jag in i en telefonkö som jag gav upp efter över en timmes väntetid.
    4. Nu när jag vill maila ett klagomål gömmer sig Seast 24 sig bakom FAQ listor etc. etc. När till slut klickat mig fram till ett ställe på Seat 24s hemsida är det enda sättet att kommunicera ett klagomål att skriva ut ett formulär och fylla i det manuellt och skicka det genom vanlig snigelpost! Vilket århundrade är det här företaget från ???
    Om vi skulle ha mindre erfarna resenärer och/eller ålderstigna skulle vi ha missat båda flygningarna !!
    Jag kan INTE rekommendera någon att resa med Seat 24. Läs mer
  • Marie A

2019-06-19

Marie A skrev om Seat24 Travel AB
    Sämsta företaget någonsin, önskar jag hade läst dessa omdömen INNAN jag bokat! Blev strandad på Ammans flygplats i Jordanien mitt i natten då flyget var inställt och ingen information getts, flygbolaget vägrar betala då DE har meddelat alla resenärer , men SEAT24 höll inne med informationen, fick köpa en ny biljett på flygplatsen för att ens komma hem, och det går inte få tag på kundservice , Supporten lokaliserad någonstans i Indien där de pratar ruskigt dålig engelska , åk INTE med dessa !! Läs mer
  • Hanna Susanna F

2019-05-30

Hanna Susanna F skrev om Seat24 Travel AB
    Skulle boka flyg. Priset ändrades i kassan. Såg det när jag redan knappat in mitt kortnummer. Skulle backa sidan för att se om jag råkat klicka i tillval. Då hängde sig sidan och vips hade jag en orderbekräftelse på mejlen. Ringde dem direkt. Får endast tala en person som pratade lika usel engelska som mej. Hon hänvisade till flygbolaget. Mejlade dem istället när jag tillslut hittade en mejladress. Har gått över en vecka nu. Inget svar ännu. De verkar ha ”fullt upp” Läs mer
  • 2019-05-20

Sipan F skrev om Seat24 Travel AB
    Otroligt dålig service. Fick information av flygbolaget att mitt flyg "ändrat tid" till ett helt annat datum. Näst intill omöjligt att komma fram till deras kundtjänst på seat24. Varit i kö minst 3 timmar sammanlagt.
    Rekommenderas absolut inte! Läs mer
  • Jonas N

2019-05-14

Jonas N skrev om Seat24 Travel AB
    Min resa avbokade utan att jag fick info och kundtjänsten är den värsta jag upplevt. Absolut sämsta resebolget jag någonsin använder och kommer aldrig använda igen!! Läs mer
  • 2018-09-25

Peter A skrev om Seat24 Travel AB
    Dålig service och tar inget ansvar. Jag har nu väntat på min återbetalning i 4 veckor och ingen återkoppling. Detta för ett flyg som ställdes in :/ Läs mer
  • 2018-09-07

Tobias l skrev om Seat24 Travel AB
    KATASTROF!
    De ändrar din rutt hur de vill och ingen utbetalning fås. Jag köpte en dyrare biljett med betydligt kortare väntetid, 2 dagar innan avgång får jag samtal om att jag kommer få åka till en annan flygplats och vänta på mellanlandningen i 12H!!! Läs mer
  • Maria R

2015-08-18

Maria R skrev om Seat24 Travel AB
    VARNING - om du vill ha meddelande om förändrade avresetider ska du inte boka via den här "resebyrån". Flygbolagen har upplevt så många fadäser att se överväger om de ska fortsätta samarbetet. De svarar inte i telefon och har enorma prispåslag mellan marknadsfört pris och det som framkommer vid bokning. Enligt deras egna "biljettregler" får man inte reklamera resa p.g.a. frånvaro av info om förändrade flygtider. Läs mer
  • 2014-08-21

Steven A skrev om Seat24 Travel AB
    Betalade 149SEK extra för personlig service, men var mycket svårt att nå dem via telefon eller e-post Läs mer
  • 2013-04-12

Adam skrev om Seat24 Travel AB
    Samma usla upplevelse av Seat24 som Micke f.
    När de väl har fått pengarna finns ingen återvändo trots att man blivit felinformerad av deras hemsida.
    Det finns flera mycket bättre online bokningssidor på nätet. Skippa denna och slipp bli besviken. Läs mer
  • 2010-10-29

micke f skrev om Seat24 Travel AB
    Stor varning för detta skojarbolag. Vi bokade en resa till istambul och en bokstav i namnet försvann, när vi ringde upp deras support ville dom att vi skulle betala en helt ny resa på 5500 kr det gick alltså inte att ändra. När vi ringer upp flygbolaget säger dom att dom inte tar ut någon avgift för denna ändring. När vi ringer tillbaka till seat24 och ber dom ringa upp flygbolaget vill dom ha 1300 kr för administration. Helt jävla sanslöst Läs mer
  • 2008-08-06

Jessica M skrev om Seat24 Travel AB
    Bra bra bra! Alltid billigast, enkelt att använda och funkar även om det strular. Läs mer