Alla kategorier Administration Uppsala Uppsala Seat24 Travel AB

Seat24 Travel AB

Dragarbrunnsgatan 46, 753 20 Uppsala — Visa karta

Seat24 erbjuder billiga flygbiljetter när du vet vart du vill. Boka flyg online och välj bland flygresor hos 650 flygbolag.

Läs vad 6 kunder tycker om Seat24 Travel AB

• Tobias l
    Tobias l skrev om Seat24 Travel AB
    KATASTROF!
    De ändrar din rutt hur de vill och ingen utbetalning fås. Jag köpte en dyrare biljett med betydligt kortare väntetid, 2 dagar innan avgång får jag samtal om att jag kommer få åka till en annan flygplats och vänta på mellanlandningen i 12H!!! Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Seat24 Travel AB
    VARNING - om du vill ha meddelande om förändrade avresetider ska du inte boka via den här "resebyrån". Flygbolagen har upplevt så många fadäser att se överväger om de ska fortsätta samarbetet. De svarar inte i telefon och har enorma prispåslag mellan marknadsfört pris och det som framkommer vid bokning. Enligt deras egna "biljettregler" får man inte reklamera resa p.g.a. frånvaro av info om förändrade flygtider. Läs mer
  • Steven A
    Steven A skrev om Seat24 Travel AB
    Betalade 149SEK extra för personlig service, men var mycket svårt att nå dem via telefon eller e-post Läs mer
  • Adam
    Adam skrev om Seat24 Travel AB
    Samma usla upplevelse av Seat24 som Micke f.
    När de väl har fått pengarna finns ingen återvändo trots att man blivit felinformerad av deras hemsida.
    Det finns flera mycket bättre online bokningssidor på nätet. Skippa denna och slipp bli besviken. Läs mer
  • micke f
    micke f skrev om Seat24 Travel AB
    Stor varning för detta skojarbolag. Vi bokade en resa till istambul och en bokstav i namnet försvann, när vi ringde upp deras support ville dom att vi skulle betala en helt ny resa på 5500 kr det gick alltså inte att ändra. När vi ringer upp flygbolaget säger dom att dom inte tar ut någon avgift för denna ändring. När vi ringer tillbaka till seat24 och ber dom ringa upp flygbolaget vill dom ha 1300 kr för administration. Helt jävla sanslöst Läs mer
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Seat24 Travel AB
    Bra bra bra! Alltid billigast, enkelt att använda och funkar även om det strular. Läs mer